Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
31 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Na uradnem servisu sem jih dobil za 15€. Svečke iridium. Menjal na 55000 km, bi zdržale še... Morda je največji problem, če so  premočno privite in se zapečejo, čas naredi tudi svoje - težko se jih odvijači.

Za kaksen motor APN4 ???:lol1:

  • Haha 2
Objavljeno

Ponaredkov NGK svečk je toliko, da je postalo že rahlo težko dobiti original...

Objavljeno
pred 13 urami, Spasku pravi:

Genius

Genialne svečice??

Najbrž bo genuine (pristne) bolj pravilno...

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, MiNa said:

Genialne svečice??

Najbrž bo genuine (pristne) bolj pravilno...

Imas prav moja greska sem se zatipkal:headbang:

Popravljeno . Popravil Spasku
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

zdravo,ali je kdo montiral crash bare, kako odstraniti spodnji originalni  vijak.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

ali ima gdo povišano šipco na hondi cbf 1000 fa in kako se obnese.meni tolče veter  v vrh čelade pa imam močne turbolence nad 100 km na uro,

Objavljeno

ojla. Pred dvema letoma sem imel Hondo cbf 1000 in sem si nabavil povišano šopco. Do 125-130 km/h je bila glava mirna , nad to hitrostjo pa mi je glava šibala sem ter tja. Prav to je bil vzrok, da sem zamenjal motor in sem sedaj ful zadovoljen z BMW rt 1200.

To so moje izkušnje.. Lp

Objavljeno

vem da ima rt zelo dobro veterno zaščito ,saj ga ima kolega ki se skupaj vozimo'koliko je bila povišana šipca in kateri letnik je bilacbf-ka,moja je 2010 z 107 konjički,drugače pa sem zadovoljen z vožnjo in navorom ,pa tudi dovolj mesta je za dva,,,samo veter me moti

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zadnjič sem se z mojo cbf peljal brez čelade (samo gor dol po ulici), me je skoraj kap - toliko enega ropotanja ob vibracijah plastike, da sploh ne veš kaj bi prijel, da bi probal kje je vzrok. Verjetno nimam samo jaz tega problema. Kako ste ga rešili vi? (razen, da daš čelado na glavo)??

Objavljeno

Za SC58 (prvi letnik izdelave) je obstajal originalni anti-vibration kit. Set gumic, katere se nalepi na točno določena mesta. Pobrskaj malo po spletu. 

Objavljeno
Ob 7. 11. 2021 ob 19:15, honda 750 pravi:

ali ima gdo povišano šipco na hondi cbf 1000 fa in kako se obnese.meni tolče veter  v vrh čelade pa imam močne turbolence nad 100 km na uro,

Odmontiraj šipo, pa se pojdi peljat.

Boš presenečen.

Poročaj o rezultatu.

Objavljeno

Ce bo brez sipe ne bo mogel kadit na mopedu ko se bo peljal.  ?

Objavljeno
pred 12 urami, Zivnorc pravi:

Odmontiraj šipo, pa se pojdi peljat.

Boš presenečen.

Poročaj o rezultatu.

bom probal,samo brez šipce bom poleti poln insektov,pa tudi pri malo večji hitrosti bo verjetno tudi močno pihalo,samo turbolence verjetno ne bo

Objavljeno
pred 38 minutami, honda 750 pravi:

bom probal,samo brez šipce bom poleti poln insektov,pa tudi pri malo večji hitrosti bo verjetno tudi močno pihalo,samo turbolence verjetno ne bo

... ampak... a nimamo glih zato motorjev?....    :D

 

glej... že leta govorim prjatlom, znancem....itd... tudi tu gor sem (smo) se že razpisali, sicer ne vem v kateri temi..... pa ti povem še enkrat.

Bolj, kot boš dajal gor večje "poštarske" šajbe, večje turbolence boš imel. .... sploh pa tiste, naprej zavihane. Mogoče boš dosegel neko "zatišje" pri točno določeni hitrosti... pri drugi hitrosti pa bo šlo samo še na slabše. Verjemi.

Kot sem ti napisal, poskusi brez šajbe in boš presenečen.

Ne me razumeti narobe, vsak svojo kobilico hvali, ampak, ko sem se peljal s CBF1000, se mi je to zdel daleč najbolj "kr neki" motor, kar se aerodinamike tiče.  Ponavljam: nič nimam proti temu (tvojemu) motorju, verjetno je tebi najboljši, ampak, ko sem se z njim  peljal, mi je skoraj "odwoblalo" glavo pri malo večji hitrosti ( ne vem več točno... 110.... 130 km/h)

Če poznaš vsaj malo osnove aerodinamike, ti bo takoj jasno, kje, kdaj, kako nastajajo turbolence. Verjetno si se že peljal kdaj tik za kamijonom? ... te je razmetavalo, a ne? ... no, za šipo se dogaja enako.  Ali pa če si kdaj peljal sopotnico, pa je imela glavo tik za tvojo?... ti je razmetavalo glavo, kajne? ... pa si imel svojo glavo pred njeno..... ko pa je dala glavo v stran, pa je šlo lepo, brez razmetavanja glave...

Čisto resno, z manjšo šipo in bolj nagnjeno se boš mnogo lepše peljal. Najboljše je, da rame in glava , ali pa vsaj glava reže v "čisti" zrak, kjer ni turbolenc od šajbe, pa bo glava čisto mirna. Insekte se pa obriše s šipce na čeladi, ko se ustaviš na kofetu.

Isto se mi je dogajalo, ko sem peljal V Stroma... pa še kako kobilico z veliko in bolj pokončno šajbo.

 

Prjatu soforumaš, ga ne bom imenoval, vedno na novem motorju zamenja šajbo z manjšo, da se ne dogajajo take stvari.

 

...ni treba, da me poslušaš, naredi po svoje....        .... sampovem...   :D

Objavljeno

+neznasko je vroče poleti za veliko šajbo. Najmanj spodnji zračnik ne zajema več zraka, zgornji pa bobnijo.

 

Objavljeno
pred 23 urami, Zivnorc pravi:

... ampak... a nimamo glih zato motorjev?....    :D

 

glej... že leta govorim prjatlom, znancem....itd... tudi tu gor sem (smo) se že razpisali, sicer ne vem v kateri temi..... pa ti povem še enkrat.

Bolj, kot boš dajal gor večje "poštarske" šajbe, večje turbolence boš imel. .... sploh pa tiste, naprej zavihane. Mogoče boš dosegel neko "zatišje" pri točno določeni hitrosti... pri drugi hitrosti pa bo šlo samo še na slabše. Verjemi.

Kot sem ti napisal, poskusi brez šajbe in boš presenečen.

Ne me razumeti narobe, vsak svojo kobilico hvali, ampak, ko sem se peljal s CBF1000, se mi je to zdel daleč najbolj "kr neki" motor, kar se aerodinamike tiče.  Ponavljam: nič nimam proti temu (tvojemu) motorju, verjetno je tebi najboljši, ampak, ko sem se z njim  peljal, mi je skoraj "odwoblalo" glavo pri malo večji hitrosti ( ne vem več točno... 110.... 130 km/h)

Če poznaš vsaj malo osnove aerodinamike, ti bo takoj jasno, kje, kdaj, kako nastajajo turbolence. Verjetno si se že peljal kdaj tik za kamijonom? ... te je razmetavalo, a ne? ... no, za šipo se dogaja enako.  Ali pa če si kdaj peljal sopotnico, pa je imela glavo tik za tvojo?... ti je razmetavalo glavo, kajne? ... pa si imel svojo glavo pred njeno..... ko pa je dala glavo v stran, pa je šlo lepo, brez razmetavanja glave...

Čisto resno, z manjšo šipo in bolj nagnjeno se boš mnogo lepše peljal. Najboljše je, da rame in glava , ali pa vsaj glava reže v "čisti" zrak, kjer ni turbolenc od šajbe, pa bo glava čisto mirna. Insekte se pa obriše s šipce na čeladi, ko se ustaviš na kofetu.

Isto se mi je dogajalo, ko sem peljal V Stroma... pa še kako kobilico z veliko in bolj pokončno šajbo.

 

Prjatu soforumaš, ga ne bom imenoval, vedno na novem motorju zamenja šajbo z manjšo, da se ne dogajajo take stvari.

 

...ni treba, da me poslušaš, naredi po svoje....        .... sampovem...   :D

hvala za obrazložitev bom res probal sam ne vem kdaj bo kaj vreme  za kako resno vožnjo.

Objavljeno
pred 37 minutami, honda 750 pravi:

hvala za obrazložitev bom res probal sam ne vem kdaj bo kaj vreme  za kako resno vožnjo.

... ko boš spomladi smučke postavil v kot...   :D

Objavljeno
On 11/16/2021 at 8:32 PM, a-lex said:

Zadnjič sem se z mojo cbf peljal brez čelade (samo gor dol po ulici), me je skoraj kap - toliko enega ropotanja ob vibracijah plastike, da sploh ne veš kaj bi prijel, da bi probal kje je vzrok. Verjetno nimam samo jaz tega problema. Kako ste ga rešili vi? (razen, da daš čelado na glavo)??

Čelada samo poslabša situacijo, ker še ta začne škripati. :) Čepki...

Nekaj kritičnih točk najdeš na spodnjem linku... Je kar polizdelek ta Honda. :P  

http://www.wiki.cbf-1000.de/images/8/8a/Antivibrationskit.pdf

Objavljeno
pred 6 minutami, XTR pravi:

Čelada samo poslabša situacijo, ker še ta začne škripati. :) Čepki...

Nekaj kritičnih točk najdeš na spodnjem linku... Je kar polizdelek ta Honda. :P  

http://www.wiki.cbf-1000.de/images/8/8a/Antivibrationskit.pdf

Vse točke poznane... bi najraje kar silikon vmes našpikal, da bo mir za par let ;o)

Objavljeno (popravljeno)

Svoje čase sem delal “doktorat” iz aerodinamike na motorju.

Sam sem si izdeloval vizirje. Večji, manjši, naklon taki, onaki, širina, ukrivljenost…in ugotovil sledeče:

Vpliv na turbolenco je odvisen od oblike vizirja, naklona, velikost, oblike čelade, kanala pod krmilom, oblike ter položaja ogledal... To so glavni faktorji povzročanja turbulence. Prišel sem do točke, kjer sem imel na glavo minimalen šum, in nobene turbolence. Ampak je sovoznica skoraj znorela po nekaj km. Z pravo obliko ter višino vizirja je bila solo turing vožnja super. Mestna vožnja poleti pa muka zaradi premalega zračenja za vizirjem. Vroče, ko pes. Da se razumemo-vsak motor je specifika, vsak voznik ima drugačno višino, držo,, obleko, čelado…  

Pri Hondi sem znižal vizir ter dodal deflektor, da si lahko dodatno preusmerim zrak v potrebno smer. Tank torba preusmeri zrak iz kanala pod krmilom. Izbira čelade je bila prava znanost. Saberg z vizirjem mi lepo reže zrak. Turbulenc nimava in šum okrog čelade ni moteč. Kitajsko komunikacijo uporabljava BP tudi pri max hitrosti. Na daljših potovanjih uporabljava tudi čepke (moto safe) za ušesa ampak le zato, da zvečer ne kričiva za večerjo. 

Aerodinamika je specifična znanost in ni ključa, da bi ga lahko vsi uporabljali. Vsak mora sam ugotoviti, kaj je zanj najbolj optimalno. Ugotovil sem, da slabo zapet ovratnik že povzroči drug zvok. Kaj šele nekaj cm prevelik vizir, napačna  čelada, gubasta obleka…

To so moja opažanja in ne predstavljajo realne slike na znamkah drugih motorjev, katerih nisem vozil ter si jih lastil.

 

 

Popravljeno . Popravil SAR-Solo Adventure rider
Objavljeno

Tko je kt je živnorc reku. Bi pa še dodal, da imajo nekateri vizirji, ampak zelo redki, (jaz sem ga imel na versysu 650, pa se ne morem spomnt od katerega proizvajalca je bil, pa niti na ebay ga ne najdem) odprtino na samem vizirju, ki del zraka usmeri tako, da malo izniči turbolenco na notranji strani.

Neki tazga:

 

s-l1600.jpg

Objavljeno
pred 3 minutami, skalar36 pravi:

Tko je kt je živnorc reku. Bi pa še dodal, da imajo nekateri vizirji, ampak zelo redki, (jaz sem ga imel na versysu 650, pa se ne morem spomnt od katerega proizvajalca je bil, pa niti na ebay ga ne najdem) odprtino na samem vizirju, ki del zraka usmeri tako, da malo izniči turbolenco na notranji strani.

Neki tazga:

 

s-l1600.jpg

MRA oem vizir

Objavljeno
11 hours ago, skalar36 said:

Bi pa še dodal, da imajo nekateri vizirji, ampak zelo redki, (jaz sem ga imel na versysu 650

To je verjetno za bolj "kilave" motorje, da ni preveč zračnega upora,.. :P 

 

On 11/7/2021 at 7:15 PM, honda 750 said:

ali ima gdo povišano šipco na hondi cbf 1000 fa in kako se obnese.meni tolče veter  v vrh čelade pa imam močne turbolence nad 100 km na uro,

Pobrskaj v FB skupini Honda CBF (SLO). Je že nekaj objav glede višine vizirja. Precej zavisi od velikosti voznika in nastavitev (višine vizirja, sedeža). Imaš primere, ko že samo univerzalni povišek reši težave. Nekaterim pomaga givi +15cm  vizir, spet tretji pa nižajo.  

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!