Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

moram povedat da se večinoma vozima oba z ženo tako da moram najti kompromist za oba,moja sploh ne jamra do 130 km na uro,

Objavljeno
pred 6 minutami, honda 750 pravi:

moram povedat da se večinoma vozima oba z ženo tako da moram najti kompromist za oba,moja sploh ne jamra do 130 km na uro,

moja ni do 200, sam k ni na števc vidla :P

Moj nasvet je išči primernost šoferju, sovoznik je običajno iznad turbulence. Predlagam nižje od originala, ali pa nekaj kar zajema zrak tudi pos šipco. Velikokrat se s povečanjem zajema ubije turbulenca. Podobno imam na ktm790, pa sem samo deflektorje pod vilicami odstranil.

Za poleti pa imam itak na vseh motorjih kratko in položno šipco. Bolj se zrači čelada in telo, ni turbulenc. Najboljše so šipce, ki omogočajo da del telesa v zaveterju, od brade navzgor, pa v normalnem toku zraka.

Objavljeno

Jaz sem tudi opazil, da je najbolje pri najnižji nastavitvi. Kolikor dam višje, se ustvarjajo turbulence

Objavljeno

danes sprobal na najnižje pa je veliko boljše ,moram sprobat tudi brez šipce samo to bo verjetno drugo sezono prišlo na vrsto,

Objavljeno

kooončno...   :panic:

... da je nekdo poslušal....   :P

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

včeraj je bil topel dan pa sem hotel dol vzet vizir pa ne morem odvit vijaka .ne vem zakaj tako drži ,me je strah da bom kaj polomil. me zanima če se odvije z notranje strani ali se prvo odstrani plastika od zunaj.je slučajno levi navoj ali samo tako zelo drži.

Objavljeno

... najprej želim lepe praznike...

 

...to, ko sem napisal,da odstrani vizir...tisto sem napisal zato, da bi si sam dokazal, da bi videl ekstremno razliko z ali brez vizirja....in si ugotovil, da je veliko bolje z manjšim... torej ni potrebe o odstranjevanju vizirja, lahko pa vseeno poskusiš,da vidiš,če bi bilo bolje še z manjšim.

Kako se pa odvije tisti vijak,pa ne vem ....levi navoj sigurno ni. Pogreti ali malo potolčti pa verjetno ne moreš,da ne bi kaj uničil plastik. Pošpricaj s kakim odvijačem...wd..pa obriši dol s plastik,da se slučajno ne bi poznala kaka lisa...

Objavljeno
51 minutes ago, honda 750 said:

me zanima če se odvije z notranje strani ali se prvo odstrani plastika od zunaj.je slučajno levi navoj ali samo tako zelo drži.

Najprej odstraniš pokrovčke na sprednji strani. Glej posnetek od 44:32 naprej. Na spletni strani www.zamschannel.de najdeš ogromno koristnih informacij za SC58 in SC64. Možakar je razstavil oba modela na prafaktorje in vse posnel. 

Link do posnetkov od 1000FA https://www.zamschannel.de/videos/serien/das-doppelaeffchen-cbf1000f?start=10

 

Objavljeno
pred eno uro, XTR pravi:

Najprej odstraniš pokrovčke na sprednji strani. Glej posnetek od 44:32 naprej. Na spletni strani www.zamschannel.de najdeš ogromno koristnih informacij za SC58 in SC64. Možakar je razstavil oba modela na prafaktorje in vse posnel. 

Link do posnetkov od 1000FA https://www.zamschannel.de/videos/serien/das-doppelaeffchen-cbf1000f?start=10

 

najlepša hvala,sem hotel odvit na narobe strani,pokrovčka se pa nisem upal odstranit na silo da nebi kaj polomil.lepe praznike želim obema tudi tebi zivnorc

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav vsem, 

 

glede vizirja na CBF SC64 - sem poizkusil vse troje. Original, brez in povišan. Odločil sem se, da mi povišan najbolj ustreza za moj način vožnje - umirjeno, z ženo in tu in tam na "polno"...

Original je bil vredu, bom rekel pri majhnih in malo večjih hitrostih, tja do 150km/h. Ampak ker sem velik fant, me je nerviralo, da sem perverzno sčistil vizir in po par km moral vajo ponovit, ker je trapast hrošč od vsega sveta našel ravno mojo čelado, da se zaleti vanjo. No, morda se ni on zaletel, ampak sem ga jaz povozil, kakorkoli, je bilo treba ustavit, krpa, čistilo in krožni gibi po vizirju. In tako spet in spet v nedogled. Višino original vizirja so Japonci sigurno preračunali, da je višina taka kot je, da se jo da spuščat in dvigat in da po Designu nekako paše na motor, ter ima neko funkcionalno vrednost pred vetrom.

Brez vizirja je nekje do 90km/h še šlo, potem pa je bil pritisk na telo, predvsem glavo in zgornji del telesa,  prevelik. Vidljivost je bila super, mestna vožnja tudi, ampak test na AC pa katastrofa. Sem poizkusil do 135km/h pa sem raje odnehal, preden me odpihne iz motorja. Pa imam 90kg in 186cm. Da žuželk in vse nesnage iz ceste ne omenjam. Sem čistil čelado in jakno kot zmešan. Vizir pa naročil nov. Pa še motor brez sprednje šipe izgleda malo, ne vem kako bi rekel, morda "trapast" ali pa da ga peljem od ličarja pa še ni dokonca sestavljen. Meni ni všeč.

Z povišanim vizirjem (nekje 10cm višji od origala) motor izgleda morda malce poštarsko, ampak mi je super za vse ostalo. Veter gre čez mene in hkrati vsi insekti. Nad 130km/h je sicer malo glasno okoli mene (verjetno turbolenca?) ampak motor je vseeno stabilen in vodljiv. Res pa je, da še nikoli nisem peljal več kot 180km/h s tem vizirjem, pa še to samo za zelooo kratek čas. Morda 300-400m. Ni "fajn". Ampak ker se vozim do 130km/h, če kdaj zaidem na AC, drugače pa skoraj tako kot pravi žena odzadaj in CPP, mi je ta vizir super. Nič vetra v telo, nobenih flekov na vizirju čelade... Ampak, ko pa je res vroče, ja, tu pa nastane majhna "jeba". Ni vetra, ki bi te malo popihal. Takrat pač odprem malo zadrgo, pa priprem vizir čelade, pa se večkrat ustavim, pa gre.

Evo, to so moje ugotovitve iz prve roke na SC64. Zdaj, če je na vseh ostalih mopedih enako pa ne vem!? Jaz sem to testiral zaradi sebe in nisem delal znanosti okoli vrtinčenja vetra in sile F na telo, tudi nobenih globokih izračunov nisem delal, ker pač nisem te stroke. Za pedagog/sociologa pa sem se potrudil in napisal moje izkušnje.

Aja, za Božička mi je hčera dala T-Shirt z mojo ljubeznijo - GoldWing... Bo! Enkrat bo! Samo še 30k mi manjka!? 

 

Popravljeno . Popravil Racka11
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zmeraj topleje je in včeraj sem hotel kresnit motor, da se malo pretegne... nazadnje sem vgradil nov akumulator, se malo zapeljal in popspravil v garažo in pokril... včeraj, dam kontakt, niti lučk ni bilo, mrtvo vse... akumulator prazen po cca 20 dneh.

Je že kdo imel tak problem?

Varovalke so vse cele, to sem uspel pogledati in priklopit polnilec...

Objavljeno
pred eno uro, a-lex pravi:

akumulator prazen po cca 20 dneh

V primeru, da si pred 20 dnevi vgradil ta "nov" akumulator, ni bil dovolj napolnjen, ali pa sploh ne.

Na tvojem mestu bi ga napolnil (upoštevaj splošna navodila za polnjenje akumulatorjev v vozilih) potem ponovno priključil na motor in najprej preveril, če alternator na motorju deluje normalno.

Znano je, da je tudi ta model (CBF1000) imel kar pogoste težave z alternatorjem.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

se strinjam, pa baterija leži, če se ne motim, je neka mala, kontakti radi oksidirajo, pol pa vse scvre

Objavljeno

Baterija je litijeve, bila napolnjena, sem se še vozil, kontakti v nulo...tudi s kabli na stari akumulator ni sledu življenja... Edina lučka ki gori je, če vključim gretje ročic.... Ostalo je mrtvo...

Objavljeno
pred eno uro, XTR pravi:

Do tja pa še nisem prišel, bom pa probal v tem tednu, ker moram motor preselit okoli hiše v garažo, da ne bezam na mrazu.

Akumulator ven....

Hvala za nasvete, pa veliko srečno prevoženih km v letu 2022 vam želim!

Objavljeno
21 hours ago, a-lex said:

Baterija je litijeve, bila napolnjena, sem se še vozil, kontakti v nulo...tudi s kabli na stari akumulator ni sledu življenja... Edina lučka ki gori je, če vključim gretje ročic.... Ostalo je mrtvo...

Gretje imas napeljano direkt na akumulator? Ostalo gre preko kljucavnice? 

Objavljeno
50 minutes ago, a-lex said:

Tudi glavna varovalka je cela. Počasi mi zmanjkuje idej, kaj bi lahko čez noč bilo, da je vse mrtvo.

Za litijeve akumulatorje ne vem, iz izkušenj pa ti lahko povem, da lahko svinčeni popolnoma odpove v trenutku. 

Si sploh izmeril napetost na akumulatorju?  Polnilec je primeren za litijeve baterije?

Objavljeno

pri meni je bil enkrat en od obeh glavnih priklopnih kablov na baterijo kriv. Na motorju je malo prostora, pozimi sem dajal baterijo ven not za polnit, in pri tem upogibal kabel. Večji del žičk se je pri tem polomil, tega jaz nisem opazil, zgledalo je relativno normalno. Potem čez kabel ni potegnilo dovolj toka za vžig, armaturka pa je svetla. Ravno tako je kazal akumulator napetost.

V glavnem, imel sem cel kup problemov, strahov in stroškov s transportom za nekaj kar je potem Marinc rešil s kleščami v parih minutah.

Objavljeno
pred 9 urami, a-lex pravi:

Tudi glavna varovalka je cela. Počasi mi zmanjkuje idej, kaj bi lahko čez noč bilo, da je vse mrtvo.

Honda CBF100 (SC58) ima varovalke na treh mestih - pod sedežem,pred akumulatorjem in za akumulatorjem (glavno varovalko ob releju). Glavno 30A varovalko je odneslo (nimam pojma zakaj), pod njo je bila nameščene rezervna, zadeva urejena v par minutah. Hvala XTR za link do glavne varovalke!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

V kratkem bom potreboval nov zadnji amortizer za hondo cbf 1000a letnik 2007. Predlogi, pa mogoče okvirna cena če kdo kaj ve.... 

Objavljeno

Dobra kvaliteta za znosno ceno HyperPro. Narocis iz Nizozemske. Lahko ti ga dobavim tudi jaz.

Objavljeno

Moje izkušnje z novim vzmetenjem ;)

Odpiranje paketa:

 

Menjava amortizerja:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

moja 2 c, sem imel na vari Wilbers, top, enostaven za nastavit v minuti, sedaj na ctx Ohlins spredaj in zadaj, žal še premalo časa v uporabi , mnogo več nastavitev pa vseeno zelo zadovoljen. Je pa nekaj več "šravfanja" da nastaviš

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!