Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


Fazer03
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

Do predkratkim sem se normalno vozil z motorjem, danes pa ob prižigu  sklopka sploh n prime več . Ali kdo ve ali je potrebna menjava sklopke  ali kaj drugega ?

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, jelenko said:

Pozdravljeni,

Do predkratkim sem se normalno vozil z motorjem, danes pa ob prižigu  sklopka sploh n prime več . Ali kdo ve ali je potrebna menjava sklopke  ali kaj drugega ?

Hvala za odgovore.

Kaj bi to pomemilo, “n prime več”?

Pritisneš ročko pa se nič ne zgodi?

Spustiš ročko pa je še vedno pritisnjena? 
 

sklopke načeloma ne crknejo čez noč. Bol verjetno je kak problem z ročko, master morda spuščal? Morda samo zrak v sistemu. N prime več je res…slab opis. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljen ročka je popolnoma mehka in ko dam v prestavo motor kar počasi leze naprej zagrabi pa že takoj ko zacnem spuščati probal sem jo nastaviti na ročici potem pa takoj crkne motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, jelenko said:

pozdravljen ročka je popolnoma mehka in ko dam v prestavo motor kar počasi leze naprej zagrabi pa že takoj ko zacnem spuščati probal sem jo nastaviti na ročici potem pa takoj crkne motor

 

Verjetno bi menjava olja resla ta problem. 
 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, jelenko said:

motor imam šele eno leto v temu sm popolnoma nov bom poizkusil hvala za nasvet in posnetek lep pozdrav

To imas 30 min opravkov. Bodi pozoren kaj pise na pokrovcku, kaksno olje je potrebno. Mislim da je zavorno, DOT4, ampak nimam CBFja in ti tega ne znam povedat. Nekateri motorji uporabljajo hidravlicno. Fino odpravi, drzim pesti. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jelenko pravi:

Pozdravljeni,

Do predkratkim sem se normalno vozil z motorjem, danes pa ob prižigu  sklopka sploh n prime več . Ali kdo ve ali je potrebna menjava sklopke  ali kaj drugega ?

Hvala za odgovore.

Če je mehka jo odzrači.Če se ne motim je  hidravlična.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 12. 2023 ob 17:52, jelenko pravi:

sm popolnoma nov

V primeru, da ti osnove "vijačenja" niso španska vas, boš res zadevo opravil v polure. Glede na to, da pišeš, da si popolnoma nov ti pa predlagam, dato delo prepustiš nekomu, ki zadevo obvlada. "Na Yautubi" res tak poseg zgleda mala malica kot vse ostalo, vendar ponavadi za tiste, ki zadevo obvladajo.

Najbolj čudno je da se je sklopka "pokvarila" sama od sebe medtem, ko je motor stal.

ps, kdaj je bilo nazadnje menjano olje v zavornrm sistemu in sklopki?  poglej v SM kakšen je interval.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, a-lex pravi:

A je slučajno že kdo na armaturo (ali na krmilo) zmontiral voltmeter?

Po odpovedi alternatorja na F650GS (800ccm) sem po zamenjavi začasno namestil V-meter kar v tank torbo.

DSC0.jpg.176e082a6a79eff9ad67ab2b775db32c.jpg

Najdeš tudi vodoodporne ali takšne integrirane USB in 12V priključek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al instrument narobe kaže, al je pa aku v zadnji fazi življenja. Slabih 12 V ob kontaktu je precej nizko, in po startu, za polnjenje bi moralo biti več, sicer se lahko dvigne z višjimi obrati motorja. Bi bilo pametno dopolnit baterijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kontrolo polnjenja in stanja baterije bom na armaturo instaliral mali voltmeter in ga vezal preko kontakta.

Na baterijo pa vsake toliko časa priklopim vzdrževalec/polnilec za baterije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, raza pravi:

Al instrument narobe kaže, al je pa aku v zadnji fazi življenja. Slabih 12 V ob kontaktu je precej nizko, in po startu, za polnjenje bi moralo biti več, sicer se lahko dvigne z višjimi obrati motorja. Bi bilo pametno dopolnit baterijo.

aku je nov in napolnjen voltmeter ne kaže pravilno mogoče zato ker je priklopljen na stransko luč ali pa zato ker je kitajc sicer pa mi je vseno za številke važno je da vidim ali polni aku ali ne 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

@bna na kaj pa si vezal voltmeter? da dela preko kontakta mislim;

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 1. 2024 ob 19:44, a-lex pravi:

@bna na kaj pa si vezal voltmeter? da dela preko kontakta mislim;

na levo pozicijsko luč 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, voltmeter ti kaže kar točno; če priklopiš merilni voltmeter, ti bo pokazal mogoče 0,1 V več; meni kaže čisto enako,  ko vžgem motor 11,9 V.

A si minus peljal na akumulator ali samo nekam na maso?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 1. 2024 ob 19:27, a-lex pravi:

No, voltmeter ti kaže kar točno; če priklopiš merilni voltmeter, ti bo pokazal mogoče 0,1 V več; meni kaže čisto enako,  ko vžgem motor 11,9 V.

A si minus peljal na akumulator ali samo nekam na maso?

Minus je čisto vseeno. Vsi minusi so povezani med sabo

Ob 16. 1. 2024 ob 19:44, a-lex pravi:

@bna na kaj pa si vezal voltmeter? da dela preko kontakta mislim;

Jaz sem ga priklopil direkt na ključavnico. Rdeča je dovod, rdeče črna pa ko kontakt obrneš na vžig. Se pravi na rdeče črno. Masa je pa masa kjerkoli. Kaže mi 11,8V z priključenimi dodatnimi lučmi 2x20w

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@bna, super hvala, jutri bom razdrl ključavnico (vsaj probal), pa da vidim kje je štrom doma ;o)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
Ob 27. 1. 2024 ob 20:05, a-lex pravi:

@bna, super hvala, jutri bom razdrl ključavnico (vsaj probal), pa da vidim kje je štrom doma ;o)

pa da saj je vseeno samo da dobiš plus pa bo mora pa biti na kontakt obvezno 

glede na pozicijo mojega voltmetra je pozicijska oziroma stranska leva luč najbližje in sem zato vezal tja 

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem neuspešno podiral včeraj ključavnico, pa bo res tvoj predlog najboljši, bom od tam (pozicijska luč) vzel elektriko, saj je vseeno od kje  gledam, če jo alternator fila...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z namestitvijo voltmetra gre predvsem za to, da kontroliraš na daljši furi, če ti motor fila akumulator...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!