aselak Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 tezijo in je treba...edino če imaš veze...
bobk56 Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 Malo gledam okrog za močnejšim motorjem (gledano iz vidika prostornine), pa če koga zanima dobro ohranjen gsr letnik 2008 (prva registracija 2009), cirka 20.000 prevoženih z dobrimi gumami, kovčkom givi za dve čeladi ter 12v vtičnico - naj se javi
honda2000 Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 kolk kej na tehničem težijo zarad manjših smernikov...je treba homologirat al kak? Mene ni še noben na tehničnem vprašal glede smernikov, niti to mi ni kompliciral, ker mi vsi štirje naenkrat niso delali(imam premočne žarnice glede na rele).Pa nimam vez! Ramzy 1
Ramzy Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 še nekaj me zanima...katero čelado bi se mi najbolj splačalo vzet glede na ceno med 200-250, ker zaenkrat imam izkušnje samo s kros čeladami, pri cestnem motociklizmu pa nimam še zaenkrat nič izkušenj... zato prosim za pomoč
Tedybear Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 (popravljeno) Integralno. Preklopna zna bit na nakedu mal glasna. Firma? Probaj jih več...tista, ki ti bo pasala na glavo, čeprav ni nekega zvenečega imena, bo verjetno boljša izbira, kot ena, v kateri se ne boš dobro počutil, je pa "ohinsploh" znamka. Popravljeno Februar 26, 2013. Popravil Tedybear
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 kolk kej na tehničem težijo zarad manjših smernikov...je treba homologirat al kak? Meni je težil in obljubil, da naslednje leto ne bo nič, če ne bom zamenjal. Še bolj verjetno je, da ti bodo Avstrijci težili. Scarabeo
honda2000 Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 (popravljeno) Meni je težil in obljubil, da naslednje leto ne bo nič, če ne bom zamenjal. Še bolj verjetno je, da ti bodo Avstrijci težili. Scarabeo Avstrijci bodo še najmanj težili. Njim je že dovolj, če imaš tisti E in tiste številke gor na steklu smerokaza(kar pa že skoraj večina aftermarket smerokazov ima). Če ti že pa slučajno težijo, pač enkrat na leto premontiraš in daš originalne gor(imaš max 30min dela). Popravljeno Februar 26, 2013. Popravil honda2000
Ramzy Objavljeno Februar 27, 2013 Opozori Objavljeno Februar 27, 2013 Integralno. Preklopna zna bit na nakedu mal glasna. Firma? Probaj jih več...tista, ki ti bo pasala na glavo, čeprav ni nekega zvenečega imena, bo verjetno boljša izbira, kot ena, v kateri se ne boš dobro počutil, je pa "ohinsploh" znamka. to pa nisem vedel, da je preklopna glasnejša....sej glih to me je zanimalo, katera je najmanj glasna in aerodinamična, ker pri nakedu je to pomoje kar pomembno...
Ramzy Objavljeno Februar 27, 2013 Opozori Objavljeno Februar 27, 2013 spet nova vprašanja z moje strani.... na motorju je še original guma letnica 2007, sicer še ni kaj dosti obrabljena, sam pomoje jo je treba menjati ker verjetno ni neke dobre oprijemlivosti (sicer še nisem kaj dosti testiral)... zanima me katere gume bi se mi najbol splačalo kupiti glede na vaše izkušnje... in še eno vprašanje glede servisa... ker se kr dost ukvarjam z avtomobilizmom imam namen narediti servis sam in nameravam kupit olje motul 10-40.... pomoje je to dost kvalitetno olje.... še je treba pri servisu še kaj posebnega menjat oz preverit, razen tega da še menjam oljni filter in preverim ostale tekočine!!! hvala za odgovore
Ramzy Objavljeno Februar 27, 2013 Opozori Objavljeno Februar 27, 2013 pa še to...če ma mogoče kdo kakšne crash pade in manjši okvir za tablice pa da ne rabi, naj sporoči
aselak Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 gume lahko zamenaš ker to ni nek strosek, pomoje bodo zate čisto ok npr dunlop roadsmart! olje motul 5100 10-40 bo cisto ok nekateri ga imajo tudi v SS mašinah brez problemov. Ne vem koliko imaš km. Ponavadi je s servisi tako, (naj me kdo popravi če se motim. na vsakih 6000km menjaš olje in filter, na vsakih 12000 menjaš še zračni filter ter svečke (če le te niso iridium kar v tem primeru dvomim). Če je vse nekako ok moraš okoli 30000 malo pogledat ketno in zobnike v kakšnem stanju so (lahko tudi prej odvisno od načina vožnje). Vmes je pametno da kdaj zamenjaš tudi olje v zavorah....glede zavornih ploščic jih pa zamenjaš, ko vidis da se začnejo bližat koncu. To je okvirno to.
gretzky Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 Malo gledam okrog za močnejšim motorjem (gledano iz vidika prostornine), pa če koga zanima dobro ohranjen gsr letnik 2008 (prva registracija 2009), cirka 20.000 prevoženih z dobrimi gumami, kovčkom givi za dve čeladi ter 12v vtičnico - naj se javi Lahko poveš kaj več? Kupujem GSR-a, pa me zanima tudi tvoj motor. Barva, kakšne so gume (znamka, obrabljenost, praviš, da so še dobre), je v originalnem stanju, kateri lastnik si, imaš servisno knjigo, je bil kupljen v Sloveniji, iz katerega konca si,...
Ramzy Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 gume lahko zamenaš ker to ni nek strosek, pomoje bodo zate čisto ok npr dunlop roadsmart! olje motul 5100 10-40 bo cisto ok nekateri ga imajo tudi v SS mašinah brez problemov. Ne vem koliko imaš km. Ponavadi je s servisi tako, (naj me kdo popravi če se motim. na vsakih 6000km menjaš olje in filter, na vsakih 12000 menjaš še zračni filter ter svečke (če le te niso iridium kar v tem primeru dvomim). Če je vse nekako ok moraš okoli 30000 malo pogledat ketno in zobnike v kakšnem stanju so (lahko tudi prej odvisno od načina vožnje). Vmes je pametno da kdaj zamenjaš tudi olje v zavorah....glede zavornih ploščic jih pa zamenjaš, ko vidis da se začnejo bližat koncu. To je okvirno to. js sm gledov michelin pilot road 3....ma kdo izkušnje s to gumo?
stuhec Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 (popravljeno) Lahko poveš kaj več? Kupujem GSR-a, pa me zanima tudi tvoj motor. Barva, kakšne so gume (znamka, katerega konca si,... Ne gre to na privat ? Popravljeno Marec 1, 2013. Popravil stuhec stuhec 1
gretzky Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 Ne gre to na privat ? Se opravičujem. Če še kdo prodaja, naj mi pošlje sporočilo.
bobk56 Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 Ne gre to na privat ? Privat ali pa ne, nima veze Če slučajn nisi opazu gretzky, sem ti odgovoril na privat.
Ramzy Objavljeno Marec 2, 2013 Opozori Objavljeno Marec 2, 2013 js bi te sam vprašu, če si ti sam na črno šprical tisti sredinski okvir motorja, ker vidim da je bil srebrn, ker maš zadnje in sprednje vilce še kar srebrne?...je treba dost razdirat, al si kr zaščitu? Evo obljubljene šipe malo predelane. :naughty:de
Ramzy Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 lep pozdrav...zanima me če se je kdo lotil vezavo dolge luči na kratk...s tem mislim da ko prižgeš dolgo, sveti kratka tudi....ker imam drugo luč in ima dva fokusa, tako da nebom imel problemov z pregrevanjem, kot pri originalni luci...zanima me še tudo če je kdo barval del okvirja motorja ki se začne pod tankom...je treba razdreti, ali se lahko kar zaščiti.... hvala
bobk56 Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Malo po tej temi pobrskaš, pa najdeš http://www.motosvet.com/tabla/topic/14542-suzuki-gsr-600/page-30
Ramzy Objavljeno Marec 16, 2013 Opozori Objavljeno Marec 16, 2013 Malo po tej temi pobrskaš, pa najdeš http://www.motosvet.com/tabla/topic/14542-suzuki-gsr-600/page-30 v tej temi, ubistvu ni blo nic razresenga
Ramzy Objavljeno Marec 29, 2013 Opozori Objavljeno Marec 29, 2013 pozdrav! je ze mogoce kdo predeloval oz odpiral izpusni lonec pri gsr-ju....se da kaj naredit glede jakosti zvoka?
stuhec Objavljeno Marec 29, 2013 Opozori Objavljeno Marec 29, 2013 Ce imas aparat za svacat kupis se cev in vato In naredis
Ramzy Objavljeno Marec 29, 2013 Opozori Objavljeno Marec 29, 2013 Ce imas aparat za svacat kupis se cev in vato In naredis mam aparat...če se ti da bi te prosu d amal podrobneje vpišeš... hvala
trojan69 Objavljeno Marec 30, 2013 Opozori Objavljeno Marec 30, 2013 Odrežeš lonec na koncu, izprazniš notranjost. Potem narediš iz (po možnosti inox) mreže tulec primernega premera. Vstaviš tulec sredino lonca, okoli naviješ takanino (dobi se jo v obliki vlaken oz kot tkanina). Potem pa navariš nazaj konec. Pri nakatarih modelih ga lahko tudi zanetaš nazaj. Izpuh lahko po želji še malo skrajšaš. ˝Tulec˝ pa najlažje narediš tako da okoli cevi primernega premera (ki služi kot model) naviješ mrežo z majhnimi očesci in jo zavariš po dolgem ter odrežeš na primerno dolžino.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se