Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

varno je tudi konec Oktobra sam da temp. ne pade pod 15 stopinj.....hard (če misliš zadaj) bo držala in delala kar nekaj km če ne bo več kot 22 stopinj...če bo več bo začela precej drset in bi bilo bolje medium nabavit:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kšni se tut januarja gor vozjo, ane Crusty :D

A mi zna kdo razložit zakaj je priporočljiva trdota gum na Grobniku obratna od drugih pist? Zakaj pozimi trde, ko je guma še bolj trda in poleti mehka, ko je zaradi vročine še mehkejša?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kšni se tut januarja gor vozjo, ane Crusty :D

A mi zna kdo razložit zakaj je priporočljiva trdota gum na Grobniku obratna od drugih pist? Zakaj pozimi trde, ko je guma še bolj trda in poleti mehka, ko je zaradi vročine še mehkejša?

Hmm kako to misliš obratno??...povsod velja nizke temp= bol trda zmes gume...bol ko je toplo bol delajo mehkejše...kolikor vem je specifika grobnika ta da uniči vse gume razen dunlop in glede na to da so glih najdražje bi bilo bolje obratno :wallbash: ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm kako to misliš obratno??...povsod velja nizke temp= bol trda zmes gume...bol ko je toplo bol delajo mehkejše...kolikor vem je specifika grobnika ta da uniči vse gume razen dunlop in glede na to da so glih najdražje bi bilo bolje obratno :wallbash: ....

hehe..na Grobniku pač velja lih kontra..zaradi asfalta baje..kaj več bojo pa povedal tisti ki so dol bolj doma..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je vse kontra tam dol, asfalt do 20 stop.-hard, 20-40 medium, nad 40 soft........če se tega držiš gre super, zakaj tako po moje ne ve nihče :D :D :D Je pa asfalt kot tak izredno porozen (zato se na mokri pisti brez naliva vozi kar z običajnimi dirkalnimi gumami) , mešanica pa "eksluzivna" in to z nekim peskom z Karlobaga kateri kamnolom so baje že davno tega zaprli, "majstri tam dol" so hudičevo ponosni na to zmes, pravjo da nikjer na nobenem dirkališču še ni tolk časa zdržala, zdej ne vem glede na luknje če jim je to ravn v ponos :?:D je pa res da smo se vozili že januarja 1.34....kako to drži se tud men ne sanja, najboljš da takrat na pisti o tem preveč ne razmisljaš :D :D :D :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm kako to misliš obratno??...povsod velja nizke temp= bol trda zmes gume...bol ko je toplo bol delajo mehkejše...kolikor vem je specifika grobnika ta da uniči vse gume razen dunlop in glede na to da so glih najdražje bi bilo bolje obratno :wallbash: ....

Dragi prijatelj, ravno kontra je, kot pa si ti napisal Predragkp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi prijatelj, ravno kontra je, kot pa si ti napisal Predragkp.

Glej da ne bo pomote in razprav...spet se mešajo pojmi...zato sem človeka vprašal kako to misli...da na grobniku je "range" delovanja trdih in medium gum večji in se mehke skoraj nikoli ne vporabljajo je eno....da pa je princip delovanja zmesi glede na temperaturo enak kot povsod je normalno in na to sem mislil seveda...če bi bil princip obraten bi to pomenilo da ko je mrzlo delajo mehke zmesi in pri dvigu temperatur delajo vedno bol trde zmesi ...kar seveda ne more bit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej da ne bo pomote in razprav...spet se mešajo pojmi...zato sem človeka vprašal kako to misli...da na grobniku je "range" delovanja trdih in medium gum večji in se mehke skoraj nikoli ne vporabljajo je eno....da pa je princip delovanja zmesi glede na temperaturo enak kot povsod je normalno in na to sem mislil seveda...če bi bil princip obraten bi to pomenilo da ko je mrzlo delajo mehke zmesi in pri dvigu temperatur delajo vedno bol trde zmesi ...kar seveda ne more bit

mam občutek da si ti tole kr mal vse pomešal??? Kako to misliš da se mehke skoraj nič ne uporabljajo?? Kdor v teh mesecih vozi dol sprašuje ter išče le mehke gume, (meni so vse pobrali) govorim o nekem dirkanju in ne le o "kroženju"............spet pa je čisto normalno za druga "normalna dirkališča" da bolj je vroče trša guma bolj drži! razumeš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam občutek da si ti tole kr mal vse pomešal??? Kako to misliš da se mehke skoraj nič ne uporabljajo?? Kdor v teh mesecih vozi dol sprašuje ter išče le mehke gume, (meni so vse pobrali) govorim o nekem dirkanju in ne le o "kroženju"............spet pa je čisto normalno za druga "normalna dirkališča" da bolj je vroče trša guma bolj drži! razumeš?

Ne vem kaj tebe sprašujejo...če že govorimo o dirkanju ti lahko povem kar sem videl in vprašal...Luca Tommasini zmagovalec zadnje dirke v razredu 600 dunlop 211 gp spredaj 6813 (medium) zadaj na dirki 7813 (medium/soft)...zjutraj ko je bilo manj stopinj mu je delala 7812 (medium)....

na splošno velja pravilo bol je toplo bol mehka zmes dela.....po tvoji logiki recimo brno pri 35+stopinj dela trda....pri 15 stopinj dela mehka?? Narobe ker je princip obraten in enak za vsa dirkališča glede temperature...ti pa še pokažem splošno tabelo dunlop za veliko dirkališč ....opcija zadnje gume pri 15 in manj stopinj je vedno in povsod trda!!

asfaltoemescole.jpg

Uploaded with ImageShack.us

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj tebe sprašujejo...če že govorimo o dirkanju ti lahko povem kar sem videl in vprašal...Luca Tommasini zmagovalec zadnje dirke v razredu 600 dunlop 211 gp spredaj 6813 (medium) zadaj na dirki 7813 (medium/soft)...zjutraj ko je bilo manj stopinj mu je delala 7812 (medium)....

na splošno velja pravilo bol je toplo bol mehka zmes dela.....po tvoji logiki recimo brno pri 35+stopinj dela trda....pri 15 stopinj dela mehka?? Narobe ker je princip obraten in enak za vsa dirkališča glede temperature...ti pa še pokažem splošno tabelo dunlop za veliko dirkališč ....opcija zadnje gume pri 15 in manj stopinj je vedno in povsod trda!!

asfaltoemescole.jpg

Uploaded with ImageShack.us

....žal je bil Tommasini zmagovalec zadnje AA dirke na grobniku le na papirju,...........gume pa je vozil prave saj je pravi pilot.

Glej kregati se ne mislim, vem le kako je ko smo kje drugje, lani je bilo v Panoniji 37 stopinj in so vsi tlačli gor hard oz. medium hard gume ter boljši leteli oko 2.00, v Valenciji za novo leto pa je bla soft v igri......tolk iz mojih izkušenj. Ne vem ker te ne poznam koliko je tvojih izkušenj, kje vse voziš, koliko hitro voziš mogoče ti pač tko odgovarja.........jaz se definitivno svojega napisanega držim in tudi v praksi se mi je pokazalo (ne le meni) kot edino pravo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....žal je bil Tommasini zmagovalec zadnje AA dirke na grobniku le na papirju,...........gume pa je vozil prave saj je pravi pilot.

Glej kregati se ne mislim, vem le kako je ko smo kje drugje, lani je bilo v Panoniji 37 stopinj in so vsi tlačli gor hard oz. medium hard gume ter boljši leteli oko 2.00, v Valenciji za novo leto pa je bla soft v igri......tolk iz mojih izkušenj. Ne vem ker te ne poznam koliko je tvojih izkušenj, kje vse voziš, koliko hitro voziš mogoče ti pač tko odgovarja.........jaz se definitivno svojega napisanega držim in tudi v praksi se mi je pokazalo (ne le meni) kot edino pravo :)

Cristy moj namen ni nikoli kreganje....če ti o sebi kaj povem bova šla ot....lahko ti povem da sem precej v povezavi z veliko teamov ker delam v moto industriji predvsem z italijo...n-tec gume sem začel sam vozit letos ker sem se letos vrnil na stezo po 5 letih od kadar sem doživel hudo poškodbo (ležal 8 mesecev)in po 1000 prevoženih km na cesti spet ugotovil da cesta ni zame.

Vse kar vem ni osebno mnenje ampak mnenje ljudi ki so dirkali po celi evropi v dunlop cup ih...kar se grobnika tiče pa nasvetov Ivota ( najbolsimpa vulkanizerja na splošno)ter dirkačev kot sta Tommasini itd.

In neglede na vse to je splošno pravilo glede zmesi kot sem povedal in je razvidno tudi iz uradne tabele nikjer ni napisana mehka zmes za nizke temperature.....pol zaradi delikatnosti n-tec gume in mešanice veliko ljudi ki ne naštela vzmetenja...pritisk itd mehko gumo ko je vročina popolnoma uniči v nekaj krogih in to je lahko razlog da dajo tršo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....žal je bil Tommasini zmagovalec zadnje AA dirke na grobniku le na papirju,...........

Na pisti si pa zmagal ti al kako naj ta podatek razumemo?

Pač so se ostali dirkači znašli slabše, a zate so zmagali oni, on pa na papirju :wallbash:

Jaz se strinjam s tabelo o gumah, nekdo (skoraj stavim kdo) je dal pa minus.

Februarja v prejšnjih letih se je peljala stara rsv mille na popolnoma navadnih sport gumah takrat še dunlop d208 lep čas,

brez problema, isto brez problema pa tako popularen čas 1:40. Julija se pač nebi, niti na loterijo ne. Takrat pa se peljejo

slick gume, ki se ne bodo pregrele a 140 konj. Z 60 konji in Z OBČUTKOM pa iste gume pozimi ko je sneg na pisti al pa poleti če se jajce peče na asfaltu ni noben problem, ko se že tako karikira- samo to zadnje je resnica kot beton, kar je bilo pa prej zapisano pa je samo in spet- kreganje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OMFG kaj spet govoriš? stare gume, star motor, ma koji kurac? če nimaš kej pametnega za povedat ne piši sploh, jst se tega držim ponavad, sam ko pa ta tisočkrat vidim 10 let star motor, 10 let stare gume, 1.40, itd itd, me pa kr mal prime... headbang.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na pisti si pa zmagal ti al kako naj ta podatek razumemo?

Pač so se ostali dirkači znašli slabše, a zate so zmagali oni, on pa na papirju :wallbash:

Jaz se strinjam s tabelo o gumah, nekdo (skoraj stavim kdo) je dal pa minus.

Februarja v prejšnjih letih se je peljala stara rsv mille na popolnoma navadnih sport gumah takrat še dunlop d208 lep čas,

brez problema, isto brez problema pa tako popularen čas 1:40. Julija se pač nebi, niti na loterijo ne. Takrat pa se peljejo

slick gume, ki se ne bodo pregrele a 140 konj. Z 60 konji in Z OBČUTKOM pa iste gume pozimi ko je sneg na pisti al pa poleti če se jajce peče na asfaltu ni noben problem, ko se že tako karikira- samo to zadnje je resnica kot beton, kar je bilo pa prej zapisano pa je samo in spet- kreganje.

na dirki je pač zmagal Luka Dečko in ker ga team "italjanskega hrvata" ni uspel zrihtat v vožnji ga je pa po dirki z diskvalifikacijo......kaj češ tud to se dogaja :(

Drugače si pa fenomen v teoriji vidim, "veš več k sveto pismo" :D :D :D ......res ne vem zakaj vsega tega norega znanja ne preneseš na pisto in nam tam to vse dokažeš.........ja po moje ti mal j.....zmanjka, le jezik je dolg :P

Sej tukaj namotosvetu imaš še kakšnega podobnega lahko bi naredili dirko " Za veliko nagradno teoretikov" ziher pridem navijat zate :D

Ko greš kaj na Grobnik nas obvesti, res bi rad videl ves za "izliv znanja" na asfalt ok? .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uglavnem na Grobniku je pr 40stopinjah zakon soft če imaš original vzmetenje :OK:, seveda govorim za čase pod 1.33,000

Popravljeno . Popravil GHOST RIDER 46
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda ti si definitivno bolan.

Mene tud zanima ko greš na grobnik nas obvesti pridemo navijat :notworthy: :yea1:

Prvi stavek: na nek način da. Pri moto in podobnih zadevah mi pomaga, precej slabše mi gre drugje (izobraževanje, punce, denar). Pomoje da sem se zajebal, ko sem šel v gimnazijo namesto na strojništvo ali za mehanika, tam pa sem dobil tudi druge aspekte

razmišljanja čeprav sem bil cel čas, kot tudi naprej na faxu uni in vsš strojništvo- več v garaži in na motorjih kot za knjigami.

Zato ga pa tudi nisem naredil, plačevati pa ne mislim zanj. Sem pa dosti študiral in preračunaval razne literature izpuhov, sesalnih sistemov, batov, materialov, skratka tudi tega dosti več kot suhoparne študijske literature, ki se jo je itak dalo

prepisat iz knjig, spravljenih na mikroformat ali pa kar direkt. Učim pa se še zdaj- vsak dan in stalno, ker me to veseli in zanima. Čimveč kolikor morem, spravljam znanje v avto in motor.

Saj nek možakar v ameriki (g-force team) je dobil iz vfr 400 100 konj na kolesu, ni da ni biblije strojništva, že prejšnje inačice so se več kot uspešno kosale v prvenstvu F2 (750ccm superbike), kaj bo šele s to.

In on je celo zame bolan in nor, ker je šel v nenormalna vlaganja in ekstreme za nek starinski motor pa vseeno živi svoje sanje.

Malo bolan pa je vsak, nekdo ki da 500eur na dan za to da uživa na pisti zame sicer ni, ampak tisti, ki pa ne dopušča drugega pristopa in se z njega norčuje ter je zaverovan samo v prav sebe in neke skupine ljudi- ta pa je zame tudi bolan- in to ne malo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cristy moj namen ni nikoli kreganje....če ti o sebi kaj povem bova šla ot....lahko ti povem da sem precej v povezavi z veliko teamov ker delam v moto industriji predvsem z italijo...n-tec gume sem začel sam vozit letos ker sem se letos vrnil na stezo po 5 letih od kadar sem doživel hudo poškodbo (ležal 8 mesecev)in po 1000 prevoženih km na cesti spet ugotovil da cesta ni zame.

Vse kar vem ni osebno mnenje ampak mnenje ljudi ki so dirkali po celi evropi v dunlop cup ih...kar se grobnika tiče pa nasvetov Ivota ( najbolsimpa vulkanizerja na splošno)ter dirkačev kot sta Tommasini itd.

In neglede na vse to je splošno pravilo glede zmesi kot sem povedal in je razvidno tudi iz uradne tabele nikjer ni napisana mehka zmes za nizke temperature.....pol zaradi delikatnosti n-tec gume in mešanice veliko ljudi ki ne naštela vzmetenja...pritisk itd mehko gumo ko je vročina popolnoma uniči v nekaj krogih in to je lahko razlog da dajo tršo

Fantje sem tudi jaz šel mal pogledat, kaj je zdaj s temi zmesmi in res piše na dunlopovi strani, da pri nižji temp. načeloma bolje deluje tša zmes. Da pa je še potem odvisno od specifike posameznega dirkališča.

Zdej tud men ni nič več jasno, tako, da kakšna bolj natančna obrazložitev zakaj je tako bi kr prav prišla. :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si tak car idi k akrapovicu delat ...

Sej sm si ga sam naredu:) Inox krivine, araldit-aradur, carbon, kalup rostfrei, ločilec...In nazadnje destrukcija jekla,

da sem dobil izdelek ven + testi z zažiganjem :) 800 stopinj pa nima avspuh:P

http://imageshack.us/f/9/dsc01814bj.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/713/dsc01812o.jpg/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje sem tudi jaz šel mal pogledat, kaj je zdaj s temi zmesmi in res piše na dunlopovi strani, da pri nižji temp. načeloma bolje deluje tša zmes. Da pa je še potem odvisno od specifike posameznega dirkališča.Zdej tud men ni nič več jasno, tako, da kakšna bolj natančna obrazložitev zakaj je tako bi kr prav prišla. :surrender:

Sej to hoče povedat Crusty: na Grobniku je zaradi specifike dirkališča (verjetno zaradi sestave asfalta) ravno obratno, kot na drugih dirkališčih. Pa sej: če se ne proba, potem se ne ve. Fantje vozijo tisto, kar najbolj drži, neglede na tabele :)

Popravljeno . Popravil Brdaus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sax pa hoče povedat, da sodeč po Dunlopovih specifikacijah na Grobniku ni "ravno obratno", ampak da naj bi se povsod vozilo tako. Hladno - trde, toplo - mehke. :)

Tudi jaz bi rad slišal kakšno bolj konkretno razlago zakaj tako..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bi rad slišal kakšno bolj konkretno razlago zakaj tako..

Vem,da so enkrat ukvarjali s tem pri motopuls.Niso se pa zjasnili,kao ta njihov asfalt.

Bom ob priliki malo prebiral po njih,ce mogoce najdem v katerem je pisalo o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!