obad Objavljeno Marec 8, 2017 Opozori Objavljeno Marec 8, 2017 @Nightmare to kar ti opisuješ gre pri KTMu iz spodnjega ohišja motorja (nad alternatorjem) čez protipovratni ventil (motor>airbox) v zračni filter. SAS sistem jemlje svež zrak iz filtra in ga dovaja za izpušne ventile. Tako se doseže boljše-čistejše izgorevanje. Problem nastane, ko zapreš plin in EM ventil zamudi ali se okvari, se pojavi močno pokanje - sekanje. Kovidiš koliko krame in potencialnih težav s tem odstraniš, se hitro odločiš, da boš vse skupaj odstranil. Ali je kdo na mesto SAS ventila že namestil dodaten predal v tem stilu? Zdi se mi uporabno, ampak glede na ceno, mislim, da se bom enkrat sam lotil izdelave. miklavc, igc1 in lightning 3
Nightmare Objavljeno Marec 9, 2017 Opozori Objavljeno Marec 9, 2017 Hm.... 690ka ima to na pokrovu ventilov. Zdaj ne vem ali je pri meni kriv letnik, trg ali vse, da teh elektromagnetnih ventilov nimam več ampak je le direktna povezava z vmesnim rezervoarjem s prekati kateri potem vrne utekočinjeno olje nazaj v motor pline pa v Airbox in potem v izgorevalno komoro. Vem pa, da so imele tudi starejše 690ke el. magnetne ventile in prav tako poimenovan sistem SAS. Lp, Samo
miklavc Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 Lep čas nazaj, smo trije iz poljske kupili relokatorje stranskega stojala. Danes sem končo našel malo časa za montažo, ampak ni šlo vse po maslu. Nažalost imata 03 in 04 letnik 950 ADV okvir spodaj malo drugačen kot modeli od 05 naprej in je bila ena ojačitev v napoto. Nič kaj takega kar se nebi z malo rezanja in brušenja dalo odpravit, bo pa treba malo opazovat kaj se dogaja z nosilem pri polni obremenitvi (polni kovčki,...) v primeru da bi prišlo s časom do pokanja, bom pa zadevo zavaril in ojačal. Sam raje vidim da pokne kos jekla za par € kot pa blok motorja. Ni najlepše je pa funkcionalno. Pri končni montaži je potrebno najprej priviti stransko stojalo na ploščo z vgreznimi vijaki in jih dobro zategniti. Ker potem ko se plošča privijači na oviri sta ta dva vgreznena vija obrnjena proti ohišju motorja in dostop z imbusom ni več mogoč. Končana montaža, z nekaj barve na vijakih za lažje preverjanje če so se slučajno odvili Naslednja stvar na seznamu je manjava semeringa na osi od balanserja. Zato tudi olje v air-boxu ki sem ga našel med manjavo zračnega filtra. Lp! KilleRBee, MiNa, AJ in 1 other 4
lightning Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 Samo vprašam...kje je fora v tem relokatorju stojala oziroma kaj je narobe s serijskim? Sam nisem še opazil česa spornega, pa me zanima. Lp, lightning igc1 1
miklavc Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 26 minutami, lightning pravi: Samo vprašam...kje je fora v tem relokatorju stojala oziroma kaj je narobe s serijskim? Sam nisem še opazil česa spornega, pa me zanima. Lp, lightning Največji problem pri originalni pritrditvi je da je zadeva privijačena v blok motorja, ki pa ni poceni za zamenjat, če se zlomi in se lahko zlomi (glej google in tuje forume). Takšen relokator stojala pa prenese vpetje stojala iz bloka motorja na okvir. Bi ti priložil slike s tujih forumov in linke pa sm na faksu in pišem s telefona. igc1 in lightning 2
lightning Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 6 minutami, miklavc pravi: Največji problem pri originalni pritrditvi je da je zadeva privijačena v blok motorja, ki pa ni poceni za zamenjat, če se zlomi in se lahko zlomi (glej google in tuje forume). Takšen relokator stojala pa prenese vpetje stojala iz bloka motorja na okvir. Bi ti priložil slike s tujih forumov in linke pa sm na faksu in pišem s telefona. Hvala za pojasnilo, ker ga nimam dolgo ga nisem še tako preštudiral. Lp, Lightning
miklavc Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 14 minutami, lightning pravi: Hvala za pojasnilo, ker ga nimam dolgo ga nisem še tako preštudiral. Lp, Lightning Ni problema :-) tudi jaz ga imam šele slabe 3 mesece ;-)
igc1 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 21 urami, miklavc pravi: Lep čas nazaj, smo trije iz poljske kupili relokatorje stranskega stojala. De best, Miklavc, sem vedu, da se boš kmal tega lotil, po telih fotkah, ki si jih prilepil je tolk dobro opisan, da bom znal tudi jaz sestavt :-))) BTW, še en neumen vprašanje a se mora tist senzor za pozicijo stranskega štenderja tud kam prestavit?
miklavc Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 15 minutami, igc1 pravi: De best, Miklavc, sem vedu, da se boš kmal tega lotil, po telih fotkah, ki si jih prilepil je tolk dobro opisan, da bom znal tudi jaz sestavt :-))) BTW, še en neumen vprašanje a se mora tist senzor za pozicijo stranskega štenderja tud kam prestavit? Senzor lahko ostane tam kjer je. Pozicija samega stojala se spremeni samo za slabe 10mm bolj ven ob bloka motorja, relacija, naprej-nazaj ostane enaka. Edino pazi ko boš delal, da imaš zraven kakega pomočnika ali pa lahko motor vsaj na steno nasloniš, ker en vijak, ki ga moraš odstranit, drži centralno stojalo na okvir, tako da med montažo novega stojala, motor ne more stati na centralnem stojalu. igc1 1
miklavc Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 3 urami, lightning pravi: Samo vprašam...kje je fora v tem relokatorju stojala oziroma kaj je narobe s serijskim? Sam nisem še opazil česa spornega, pa me zanima. Lp, lightning Evo, da ti še odgovorim s slikami, kaj se lahko zgodi. Linki vodijo do originalnih tem na advrider.com Blaga oblika: Link Hujša oblika: Link Do tega pa lahko pride zaradi preobremenitve stojala (polno naložen motor) ali udarca ob kakšno oviro med vožnjo (robnik, kamen,...) scenarijev je več, aluminij kot tak pa ima tudi svoje meje nosilnosti, katere pa so nižje od jekla ki je uporabljen v okvirju. Konec koncev pa tista jeklena plošča stane cca 25€ brez poštnine nov blok motorja pa cca1830€ (za part. nr: 60030000044 pri ktm-oprema.si) igc1, lightning, AJ in 1 other 4
Popularna objava miklavc Objavljeno Marec 30, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 30, 2017 Še en projekt na moji LC8 končan, kar pomeni še en korak bližje k prvi vožnji tega motorja Rally pre-filter, kot ga je imel Fabrizio Meoni na svoji Dakar specijalki, to je tista črna gmota pod belanco Sam proces izdelave delov in pridobivanja mer je bil kar zahteven saj je bilo potrebno kar nekaj obratnega inžinirstva in ugibanja dimezij iz slik. Po ugotovitvi kateri filter je pravi in z nakupom le-tega je zadeva postala malo lažja. V glavne potrebno je bilo narediti aluminjast adapter, ki paše v odrezano cev originalnega air-boxa in bo nosil novi K&N filter. Testna montaža filtra, preverjaneje pozicije nosilnih stebrov Prva montaža je pokazala zobe... Problem je bil v napačnem vrstnem redu sestavljanja in ne v dimezijah ;-) Kar lepo sede na motor V prostorčku med tankoma na izgubiš nobenega prostora, samo pridobiš ogromno luknjo ...in ogromen filter ki te pozdravi ob odprtju pokrova :-) Na velikem motorju, ta filter še vedno izgleda OGROMEN Vse skupaj pa se lepo skrije pod originalne plastike in ni vidno tistim ki jih tako ne briga Sedaj pa je na vrsti tesnilo osi balanserja ali pa obnova vodne pumpe, nisem se še čisto odločl kaj bom poštimal prvo AJ, Kmet2, igc1 in 12 others 14 1
Popularna objava miklavc Objavljeno April 9, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno April 9, 2017 Tech Tip! Če med menjavo zračnega filtra najdete kakršne koli sledi olja v air-boxu je verjetno čas da zamenjate sednilo na osi od balanserja. Samo tesnilo pride cca 2€ v lokalni trgovini z inžinirsko robo. Napita guma od zračnega filtra okrog leve odprtine: Tesnilo se nahaja v pokrovu od generatorja. Pred odpiranjem motorja, obvezno tuširanje Staro KTM tesnilo ki je vidno deformirano zaradi obrabe: Novo SKF tesnilo dimenzij 12x20x5, zmontiran z obilico olja Po menjavi je potrebno zadevo samo še sestaviti nazaj skupaj in zategnitit po specifikacijah, 10Nm za te vijake. Za kakšno sezono ali dve bo že zaleglo Kmet2, sayo, Mavti in 11 others 13 1
Kawl Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Ob 9. 4. 2017 ob 22:05, miklavc pravi: Tech Tip! Če med menjavo zračnega filtra najdete kakršne koli sledi olja v air-boxu je verjetno čas da zamenjate sednilo na osi od balanserja. Samo tesnilo pride cca 2€ v lokalni trgovini z inžinirsko robo. Napita guma od zračnega filtra okrog leve odprtine: Tesnilo se nahaja v pokrovu od generatorja. Pred odpiranjem motorja, obvezno tuširanje Staro KTM tesnilo ki je vidno deformirano zaradi obrabe: Novo SKF tesnilo dimenzij 12x20x5, zmontiran z obilico olja Po menjavi je potrebno zadevo samo še sestaviti nazaj skupaj in zategnitit po specifikacijah, 10Nm za te vijake. Za kakšno sezono ali dve bo že zaleglo Nekam velik je tale moment ključ za 10nm miklavc 1
miklavc Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 6 urami, Kawl pravi: Nekam velik je tale moment ključ za 10nm Dobro si opazil :-) Je kar na zgornji meji po velikosti za te vijake. Na žalost proračun zarenkrat še ne dovoljuje dveh ali treh moment ključev ;-) hajoktejn 1
Popularna objava miklavc Objavljeno April 17, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno April 17, 2017 (popravljeno) Pa se je končal lep del moje odiseje z obnovo/preventivnim pregledom moje 950-ke ki sem jo domov pripreljal 5. Januarja 2017. Je bila kar dolga in naporna pot, da sem prišel od tega: Do tega: In po dolgem času do končnega izdelka: Pred časom sem dobil vprašanje če bi napisal kaj vse sem naredil z motorjem, tukaj je seznam kolikor se spomnem: - Menjane vse tekočine (olje, zavorna tekočina DOT 5.1 in hladilna tekočina) - Menjan zračni filter - Menjan oljni filter in mrežice - Pregledani in namazani kolesni ležaji - Menjani semeringi na kolesih - Pregledani, očiščeni in namazani ležaji nihajke - Menjani semeringi nihajke - Očiščena in namazana os nihajke - Menjani ležaji tačke zadnje zavore - Menjani zobniki in veriga - Novi zadnji notranji blatnik (60006010100) - Novi vijaki za montažo zadnjega amortizerja - Menjane svečke NGK CR8EK - Nove zavore ploščice spredaj in zadaj - Pregled vodne pumpe, deli so bili pred kratkim menjani tako da je komplet kit za menjavo ki sem ga pripravil na zalogi v primeri da spusti - Komplet novi ležaji krmilni ležaji, tesnila in pokrov - Nova izolacija levega bencin tanka - Menjano tesnilo osi balanserja - Nov akumulator - Komplet novih vijakov za plastike Predelave: - Vodilo verige iz modela 950 Super Enduro (63004066100) - Pokrov ventilatorja (60035044050) - Izdelan in zmontiran Pyndon pre-filter kit - Relokacija stranskega stojala - Zaklepanje predalčka med tankoma in GPS nosilec z istim ključem - Izdelana napeljava za GPS - Aluminjasti vložki na mesto preperele gume pri montaži belance na križe Je velika verjetnost, da sem pozabil še kaj omenit pa naj bo Na seznamu stvari, ki jih še moram poštimat je ostala zamenjava prednje šipce za nižjo (gledam ravno v zgornji rob med vožnjo) in komplet obnova vzmetenja. Nažalost je menjava vzmetenja, zavor in stabilizatorjev na avtomobilu posegla v proračun za motor in to še ni bilo uresničeno. Ta teden še na tehničnega, v soboto pa na prvo pravo vožnjo (GES 2017 ) Se vidimo na cesti Popravljeno April 17, 2017. Popravil miklavc Nearrain, gebre, KilleRBee in 21 others 24
miklavc Objavljeno Junij 16, 2017 Opozori Objavljeno Junij 16, 2017 Nažalost se zaradi izrednih finančnih razmer moram posloviti od moje preljube 950-ke. Če obstaja kak kandidat oz pozna kdo koga ki išče poštiman ADV motor naj se javi v ZS. Kar je bilo na motorju narejeno je v zgornjem postu in bolj podrobno tukaj na advriderju: http://advrider.com/index.php?threads/950-rehab.1197227/ igc1 in Žan96 2
Kawl Objavljeno Julij 29, 2017 Opozori Objavljeno Julij 29, 2017 Tole je kdo gledal ? Kaj lahko pričakuješ od toliko kilometrov + števec trenutno ne dela verjetno zaradi abs senzorja, tako da je vprašanje če jih ima sploh samo toliko... Laufa sicer lepo ni slišati nekih čudnih zvokov .... http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11052308&display=KTM 990 ADVENTURE ABS
miklavc Objavljeno Julij 29, 2017 Opozori Objavljeno Julij 29, 2017 pred 27 minutami, Kawl pravi: Tole je kdo gledal ? Kaj lahko pričakuješ od toliko kilometrov + števec trenutno ne dela verjetno zaradi abs senzorja, tako da je vprašanje če jih ima sploh samo toliko... Laufa sicer lepo ni slišati nekih čudnih zvokov .... http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11052308&display=KTM 990 ADVENTURE ABS Jaz osebno še nisem slišal v moto vrstah kdaj dobre besede o MotoHit, tako da se jih jaz izogibam, čeprav imajo nekaj zanimivih motorjev na zalogi. Pomoje lahko za tak denar pri kakšnem privat prodajalcu dobiš boljši motor z manj kilometri in več dodatne opreme. Vso srečo pri nakupu!
hajoktejn Objavljeno Julij 29, 2017 Opozori Objavljeno Julij 29, 2017 pred eno uro, Kawl pravi: Tole je kdo gledal ? Kaj lahko pričakuješ od toliko kilometrov + števec trenutno ne dela verjetno zaradi abs senzorja, tako da je vprašanje če jih ima sploh samo toliko... Laufa sicer lepo ni slišati nekih čudnih zvokov .... http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11052308&display=KTM 990 ADVENTURE ABS Za ta dnar maš od @Leteči perfektnen motor. Preverjen in odličen.
obad Objavljeno Julij 29, 2017 Opozori Objavljeno Julij 29, 2017 Ko sem jaz januarja 2016 svojega odpeljal iz MotoHit, je tale motor ravno prisel. Ker me je odbijala barva in ker takrat ni bilo servisnega kljuca za ta motor, sem odpeljal drugega (l. 2006, ki se ni imel kodiranega kljuca). z mojim sem zaenkrat zelo zadovoljen p.s. Takrat je bila cena cca. 7500eur. bosa 1
Kawl Objavljeno Julij 30, 2017 Opozori Objavljeno Julij 30, 2017 Ja vprašanje kako je res s tem motorjem. Kaj lahko vseeno pričakuješ pri tem motorju da bi se lahko pokvarilo.... Na tujih forumih berem da pri teh kilometrih zna biti že zgornji konec motorja zrel za servis.... se pravi batni obročki ipd... Kako je s tem.... Potreben bi bil tudi servis vilic to ni problem, ker to na redim sam... pa špice so tudi bolj boge vidit... Leteči ne bo vzel moj 33let star motor v račun LP hajoktejn 1
BogyX Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 Lahko ti povem kako je bilo pri mojem z 80000km - letnik 2006. Sem letos naredil generalko - tudi obročke menjal - ampak samo zato, ker sem jih prej naročil - so bili stari dejansko še kot novi - tudi na cilindru nobenih napak - če original sledi od honanja. So pa seveda druge stvari - verigi ventilov sta lahko že raztegnjeni (pri men sta bili sicer še ravno na meji in bi še šli, pa sem vseeno menjal), španarji ventilov in pa klasika - vodna pumpa. Mene na mojem motijo samo vibracije (okoli 5000 rpm se kar čuti (ravno obrati za lagano vožnjo), pa tudi čisto spodaj ((2000 do 3000) ni tak gladek) in poraba ki je nekje 7,6l (okoliški hribi - asfalt - brez nekega resnega terena) - kar ti da cca 250km dosega. Srečen nakup želim, Lp siks 1
CeneR Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 pred 16 urami, Kawl pravi: Ja vprašanje kako je res s tem motorjem. Kaj lahko vseeno pričakuješ pri tem motorju da bi se lahko pokvarilo.... Na tujih forumih berem da pri teh kilometrih zna biti že zgornji konec motorja zrel za servis.... se pravi batni obročki ipd... Kako je s tem.... Potreben bi bil tudi servis vilic to ni problem, ker to na redim sam... pa špice so tudi bolj boge vidit... Leteči ne bo vzel moj 33let star motor v račun LP Mislim,da je strah odveč,če je bil dokaj redno servisiran pri mojstru ki to obvlada. Pri 141k km smo odprli motor zaradi(mastenja) puščanja olja med tesnilom cilindra in blokom motorja.Obraba gl. ležajev, obročkov in cilindra minimalna(glede na to,da je bil motor odprt je bilo smiselno menjati gl. ležaje , obročke,verigo odmične gredi in napenjalec verige.Motor dela odlično ( 166 k km), sklopka še prva prav tako prednji diski. Servis vilic in zadnjega Amortizerja je bil pri približno 100 k km(ni nikjer mastilo) menjano z Hyperpro progresivnimi vzmetmi. Špice so pa občutljive na sol kot tudi vsi "Al" deli,po vožnji( v zimskem času) potrebno sprati . lp Cene siks, T 120, Joker in 4 others 7
siks Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 pred 22 urami, cene_r pravi: Mislim,da je strah odveč,če je bil dokaj redno servisiran pri mojstru ki to obvlada. Pri 141k km smo odprli motor zaradi(mastenja) puščanja olja med tesnilom cilindra in blokom motorja.Obraba gl. ležajev, obročkov in cilindra minimalna(glede na to,da je bil motor odprt je bilo smiselno menjati gl. ležaje , obročke,verigo odmične gredi in napenjalec verige.Motor dela odlično ( 166 k km), sklopka še prva prav tako prednji diski. Servis vilic in zadnjega Amortizerja je bil pri približno 100 k km(ni nikjer mastilo) menjano z Hyperpro progresivnimi vzmetmi. Špice so pa občutljive na sol kot tudi vsi "Al" deli,po vožnji( v zimskem času) potrebno sprati . lp Cene kdo ti je pa delal in koliko je stalo vse skupaj? če je možno po posameznih postavkah?
Popularna objava miklavc Objavljeno September 10, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno September 10, 2017 Glede na to, koliko toplote odda LC8 med normalnim obratovanjem je originalni hladilni sistem malenkost podhranjen, da bi učinkovito hladil motor v najzahtevnejših pogojih (počasni vzponi, cincanje v prometu, teren,...) zato sem se odločil, da malo olajšam delo mojemu ventilatorju preden se podam na osvajanje Hrvaškega dela TET trase. Ko so prispeli vsi deli, je bilo treba razmontirati motor na desni strani, torej desna plastika in tank sta morala stran. Naročeni deli so vsebovali SPAL ventilator (OEM an EXC modelih), termostatsko stikalo ki se vklopi pri 85 stopinjah (OEM na EXC modelih) in pokrivalo ventilatorja. Sama montaža ventilatorja, je brez ustreznega aftermarket kita, malo bolj zahtevna, ampak zato nič kaj manj učinkovita. Vse kar se rabi je par vezic, podložk in gume. Princip montaže je enak kot pa tele univerzalne palčke za montažo ventilatorjev, kjer palčko oz. v mojem primeru vezivo potisneš skozi reže radiatorja in jih na drugi strani zavaruješ pred premikanjem. Napajanje ventilatorja je lahko direkt preko akumulatorja z ON/OFF stikalom ali z vezano v napajanje OEM ventilarotja. Sam sem ga zvezal k OEM ventilatorju kar je pač pomenilo malo predelave in rezanja žic. Za menjavo termostatskega stikala pa ni potrebno izprazniti celotnega hladilnega sistema, samo malo spretnosti je potrebno. Ko odtegnemo staro stikalo, ga počasi odvijamo in nato hitro na luknjo pritisnemo prst. Za montažo novega pa le-tega na hitro stisnemo pod prst in privijemo. Izguba hladilne tekočine je minimalna, manj kot 1deci, če smo hitri Če bi se še kdo odločil za to dodelavo, so vsi deli dobavljivi s strani KTM-a ampak je sam ventilator cenej, če se ga naroči prek e-baya. Za piko na i pa je pred par dnevi moja LC8 dobila še novo obutev. Obupne Heindnau K60 gume, so zamenjale Pirelli MT-21 spredaj in Mitas E-09 Dakra zadaj. Kramparce res pašejo na LC8 Nearrain, DAMI34, imaging in 10 others 11 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se