Jump to content
  • Sign Up
BC

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)

Recommended Posts

Nightmare

Peljal sem se le kakih 20-30 metrov. 15 minutni reset mislim, da tu ne bo pomagal saj ta le izbriše adaptacije senzorja zraka in pa sondo katera bi se tako ali tako po nekaj km same naučile na spremembe.

Očitno je to nek zasilni program v primeru odpovedi senzorja saj motor sedaj brez sklopke ne vžge in prav tako ne deluje na stojalu.

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc
Ob 9. 4. 2018 ob 20:04, Nightmare pravi:

Peljal sem se le kakih 20-30 metrov. 15 minutni reset mislim, da tu ne bo pomagal saj ta le izbriše adaptacije senzorja zraka in pa sondo katera bi se tako ali tako po nekaj km same naučile na spremembe.

Očitno je to nek zasilni program v primeru odpovedi senzorja saj motor sedaj brez sklopke ne vžge in prav tako ne deluje na stojalu.

 

Lp, Samo

Morda malo banalno, ampak ali si poizkusil kontektor še enkrat dobit narazen pa ga malo očistiti znotraj, kontakt spray pa to? Morda imaš samo slab stik kje? 

Kaj pa ko ga daš v brzino, a ugasne? Morda se kaj stikalo stanskega stojala vmešava zraven, glede na to da je zanano da zelo rad nagaja. 

Edited by miklavc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
10 hours ago, miklavc said:

Morda malo banalno, ampak ali si poizkusil kontektor še enkrat dobit narazen pa ga malo očistiti znotraj, kontakt spray pa to? Morda imaš samo slab stik kje? 

Kaj pa ko ga daš v brzino, a ugasne? Morda se kaj stikalo stanskega stojala vmešava zraven, glede na to da je zanano da zelo rad nagaja. 

Konektor sem večkrat razklenil in sklenil, pri odklopljeni in priklopljeni bateriji z kontaktom ali brez. Brzino najde pa je to v prvi ali šesti s kontaktom ali brez in tudi, če vmes odklopim akumulator.

Motor, če se sedaj prav spomnim vžge s stisnjeno sklopko, sem malo pozabil. Prav tako ne vem več ali potem dela na stojalu. Peljal sem se a žal N lučka se ne prižge in prav tako prikazovalnik brzin ne pokaže lera.

Sem preverjal kontakte in jih rahlo našprical tako, da tu ni problema. Za stikalo stojala pa tudi dvomim, da bi ravno sedaj crknil.

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Poiskusil še 1x. Motor vžge samo ob stisnjeni sklopki in s pospravljenim stojalom, vse ostale kombinacije ne špilajo. Če odklopim akumulator in pustim en čas odklopljenega indikator prestav sicer v leru res kaže gear 0, lučka N pa še vedno ne gori čim pa prestavim v  prestavo se ponovi zgodba od prej torej ali kaže prestavo 1 ali 2.

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANDRE1

Pozdravljeni,

ali mi zna kdo povedati za koliko se bo zadnja guma pomaknila nazaj če zamenjam sprednji zobnik iz 17  na 16zob? Zanima me če bo potrebno krajšati ketno? 

Lp, Andrej 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANDRE1

Ali pa če bi zamenjal zadnji zobnik na 48 zobega......koliko daljšo ketno potrebujem glede na originalni prenos? 

Lp, Andrej 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANDRE1

Se opravičujem za toliko zaporednih objav, a ne znam popraviti že objavljenega komentarja.... koliko je razlika med 42 in 45 zob zadaj.....glede verige. Ali se bo dalo namestiti ta zobnik na original dolžino ketne ( niti ne vem koliko členov ima? ) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Na 690 je nekako takole:

En zob se pozna minimalno (pri dolžini verige) . Pri zamenjavi iz 45 na 48 rabiš 2 člena daljšo ketno.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning
pred 1 uro, ANDRE1 pravi:

Pozdravljeni,

ali mi zna kdo povedati za koliko se bo zadnja guma pomaknila nazaj če zamenjam sprednji zobnik iz 17  na 16zob? Zanima me če bo potrebno krajšati ketno? 

Lp, Andrej 

Pozdravljen,

Pri menjavi spredaj iz 17 na 16 ti ne bo treba krajsati verige, je zadaj pri osovini dovolj hoda da to skompenziras. Za zadnji veriznik je pa ze #franc odgovoril.

Lp Lightning

Share this post


Link to post
Share on other sites
CeneR
pred 3 urami, ANDRE1 pravi:

Ali pa če bi zamenjal zadnji zobnik na 48 zobega......koliko daljšo ketno potrebujem glede na originalni prenos? 

Lp, Andrej 

lp

za 48 zob potrebuješ daljšo ketno 120 členov(original118).45 zob in spredaj 16-17   je 118 o.k.

Cene R.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc
pred 4 urami, ANDRE1 pravi:

Ali pa če bi zamenjal zadnji zobnik na 48 zobega......koliko daljšo ketno potrebujem glede na originalni prenos? 

Lp, Andrej 

Kje si pa našel 48 zobi zadnji zobnik za LC8? Jaz sem našel 45 zob maksimalno. 16/45 in 17/45 gre na 118 členasto verigo brez problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
CeneR
pred 4 urami, miklavc pravi:

Kje si pa našel 48 zobi zadnji zobnik za LC8? Jaz sem našel 45 zob maksimalno. 16/45 in 17/45 gre na 118 členasto verigo brez problema. 

pred leti v Motorjetu  ali pa:

http://kettenmax.de/kettenrad-stealth-42-45-47-48-zaehne-525-gold-ktm-rst899-p-33173.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANDRE1

Ali je že kdo rihtal prednje vilice....danes opazil da je leva nekam mastna, mislim da bo čas za zamenjavo oljnega (part no:48600399) in prašnega (part no: 48600400. ) tesnila. Seveda pride zraven tudi menjava olja. Ali se je kdo od vas že sam lotil tega?

Koliko pride zadeva na uradnem servisu? 

Predvsem me skrbi specialno orodje za odvitje zgoraj na vrhu https://www.motosport.com/motion-pro-ktm-fork-cap-spanner . Ali je potrebno še kakšno orodje ki ni vsakdanje :=) 

Ima kdo to mogoče doma in bi bil pripravljen posodit za neko simbolno ceno :>

Lp, Andrej 

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc
pred 19 minutami, ANDRE1 pravi:

Ali je že kdo rihtal prednje vilice....danes opazil da je leva nekam mastna, mislim da bo čas za zamenjavo oljnega (part no:48600399) in prašnega (part no: 48600400. ) tesnila. Seveda pride zraven tudi menjava olja. Ali se je kdo od vas že sam lotil tega?

Koliko pride zadeva na uradnem servisu? 

Predvsem me skrbi specialno orodje za odvitje zgoraj na vrhu https://www.motosport.com/motion-pro-ktm-fork-cap-spanner . Ali je potrebno še kakšno orodje ki ni vsakdanje :=) 

Ima kdo to mogoče doma in bi bil pripravljen posodit za neko simbolno ceno :>

Lp, Andrej 

Servis prednjih vilic ni zahteven. Če jih boš odpiral, se ti splača vzet komplet kit za obvnovo vilic z pušami, semeringi in vsem kar je potrošnega znotraj (slika 1). Ker če si že enkrat tako daleč znotraj se splača zamenjat vse obrabne dele in pa preverit v kakšnem stanju je igla za dušenje povratka (Rebound needle) saj je ta v večini primerov zaribana (slika 2 in 3). Pri olju imam pa zelo dobre izkušnje z BelRay 5w fork oil, rabiš ga pa 2 kantici, ker gre v eno vilico cca 650ml olja, odvisno kako nastaviš višino.  

Od "posebnega" orodja pa potrebuješ nekaj da lahko odstraniš "kapo", kaj takega kot si dal na zgornjem linku, ali pa kaj domače izdelave na 2 pina, in pa orodje za nastavitev višine olja ter 2 kosa aluminija da zaščitiš dele medtem ko jih imaš vpete v primež. 

Za pomoč: 
- https://www.youtube.com/watch?v=iGK7DRdjTlQ
- http://advrider.com/index.php?threads/how-to-service-some-lc4-forks.339544/-
-http://www.dirtyadv.com/ktm-950-adventure-fork-seal-replacement/

Vse WP OpemChamber ali OC vilice gredo enako narazn, ne glede ali so 43mm ali 48mm ter ali so z EXC, LC4 ali LC8 modela. 

Pa veselo na delo ;) 

Slika 1: Vilice od LC4 pred leti
IMAG0007.thumb.jpg.fb54b130741e24d976101751bc57f349.jpg

Slika 2 in 3: Zaribana rebound igla v vilicah EXC450 pri 240h, hiba teh vilic
IMG_20180302_213720.thumb.jpg.370860f08126fec1dac77c996ce4674b.jpgIMG_20180302_213553.thumb.jpg.96d87b49971311f17a3a543353dc2350.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANDRE1

Po zamenjavi zadnjega zobnika iz 42 na 45 zob je cukanja občutno manj, ni pa še povsem odpravljeno.

To naj bi bil nekje 6% krajši prenos. Sedaj se sprašujem, kako se beleži hitrost in kilometri...kolikor mi je znano se zadeva meri v sami mašini ( na glavni gredi? ). Predvidevam, da mi sedaj laže tudi hitrost za 6% in enako tudi kilometri....zadnjič sva primerjala s kolegom po vožnji in je bilo po 70km skoraj 4 km razlike. Torej....se je kdo od vas ukvarjal s tem vprašanjem in to tudi odpravil . Ali se s tune ECU da posegati v to? Predvidevam, da je v ECU nek parameter ali faktor po katerem on računa in bi bilo tega potrebno spremeniti za pravilen prikaz podatkov. 

Lp, Andrej 

Share this post


Link to post
Share on other sites
obad

Hitrost se racuna iz ABS senzorja prvega kolesa. Lahko prestavis “kalibracijo” iz 21” kolesa na 17” s pomocjo kombinacije tipj (RTFM). Zobnik nima vpliva na kilometre in hitrost. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc

Če koga zanima prodam originalne obroče in šice z maticami zaradi prehoda na ožje off-road felgne (1.60 in 2.50).

img20170215203920.jpg
img20170813193854.jpgimg20170110201740.jpg

Obroči niso zviti! 

Več na ZS ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANDRE1

Pozdravljeni,

opazil sem med vožnjo in tudi če je motor na centralnem stojalu in ga dam v prestavo ko je zadnja guma v zraku ketna zelo grdo opleta gor/dol. 

Vsaj meni se zdi da občutno preveč. Ketna je znamke DID 525 HV in ima prevoženih 20.000 km . 

To skakanje verige se dogaja tudi pri pospeševanju iz nižjih obratov, pri višjih tega ne opazim. Najbrž je veriga fuč?- čeprav sama veriga se nič ne steguje !

 

Še glede laganja števca kilometrov.....na moje vprašanje pred časom  ( kje se merijo kilometri, sem dobil odgovor da na sprednjem ABS senzorju - ok.). Zakaj mi potem po zamenjavi zadnjega zobnika iz 42 na 45 zob kilometrina laže za 5% ( prenos je zaradi zobnika spremenjen za cca 6%) . ? Za praznike sem prevozil s kolegom cca 1300 km in na koncu sem imel na števcu 75 km več kot on.

Zakaj mi števec toliko laže če je odvisen od abs senzorja. Gume na motorju so Mitas dakar e07 .

Edited by ANDRE1

Share this post


Link to post
Share on other sites
CeneR
pred eno uro, ANDRE1 pravi:

Pozdravljeni,

opazil sem med vožnjo in tudi če je motor na centralnem stojalu in ga dam v prestavo ko je zadnja guma v zraku ketna zelo grdo opleta gor/dol. 

Vsaj meni se zdi da občutno preveč. Ketna je znamke DID 525 HV in ima prevoženih 20.000 km . 

To skakanje verige se dogaja tudi pri pospeševanju iz nižjih obratov, pri višjih tega ne opazim. Najbrž je veriga fuč?- čeprav sama veriga se nič ne steguje !

 

Še glede laganja števca kilometrov.....na moje vprašanje pred časom  ( kje se merijo kilometri, sem dobil odgovor da na sprednjem ABS senzorju - ok.). Zakaj mi potem po zamenjavi zadnjega zobnika iz 42 na 45 zob kilometrina laže za 5% ( prenos je zaradi zobnika spremenjen za cca 6%) . ? Za praznike sem prevozil s kolegom cca 1300 km in na koncu sem imel na števcu 75 km več kot on.

Zakaj mi števec toliko laže če je odvisen od abs senzorja. Gume na motorju so Mitas dakar e07 .

Hitrost meri na prednjem kolesu.Z menjavo  prenosa ne vplivaš na  laganje števca v + ali - ,edino z različnom premerom predje gume( glede na profil)MENI LAŽE 

Pravkar, CeneR pravi:

Hitrost meri na prednjem kolesu.Z menjavo  prenosa ne vplivaš na  laganje števca v + ali - ,edino z različnom premerom predje gume( glede na profil)MENI LAŽE 

Prehito sem pritisnil enter .:)   Meni laže cca 6 km  glede na garmin  navigacijo .

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
obad

Vidm da si zadnje vzmete zamenjov. Kolk ma pa kej hoda? A je kej trd? Kera firma je to? REMLZ??

Si že s fitness trenerjem naredu kaksen načrt? 2in1? 

Z veseljem bomo spremljal proces?

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc
pred 3 urami, obad pravi:

Vidm da si zadnje vzmete zamenjov. Kolk ma pa kej hoda? A je kej trd? Kera firma je to? REMLZ??

Si že s fitness trenerjem naredu kaksen načrt? 2in1? 

Z veseljem bomo spremljal proces?

Amortizer je čisto custom izdelave ? je v testni fazi pred serijsko proizvodnjo, bo pa dobavljiv v poljubni dolžni in trdoti ?

Pogovori potekajo, Duo Akrapovič pa ostane ne glede na težo ?

img201708151939371.jpg

V takem stanju kot je na sliki sem motor stehtal s polnimi tanki, orodjem, prvo pomočjo, GPS,... pač pripravljen za vožnjo in je tehnica pokazala 238kg. Plan je prit na cca 205kg če se bo dalo :ninja: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred eno uro, miklavc pravi:

Amortizer je čisto custom izdelave ? je v testni fazi pred serijsko proizvodnjo, bo pa dobavljiv v poljubni dolžni in trdoti ?

Pogovori potekajo, Duo Akrapovič pa ostane ne glede na težo ?

img201708151939371.jpg

V takem stanju kot je na sliki sem motor stehtal s polnimi tanki, orodjem, prvo pomočjo, GPS,... pač pripravljen za vožnjo in je tehnica pokazala 238kg. Plan je prit na cca 205kg če se bo dalo :ninja: 

Optimist:hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!