motolover Objavljeno Februar 19, 2005 Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Jaz sem si zamisljal, da vsaj 2x na dan mazete in cistite. Glupi ja! :slap:
Noise Objavljeno Februar 19, 2005 Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Sicer pa sem danes navrgel gor eno zelo zanimivo zaščito za luč iz pleksi stekla novozelandskega proizvajalca Ventura light guard... --> www.ventura-bike.com... zelo fajn, sploh, ker je zadeva detachable. Cena okrog 30€ s poštnino vred iz UK. Edino kar me moti je bela barva tiste hook/fluffy zadeve od 3M, bolje bi bilo, če bi bila črna.
Noise Objavljeno Februar 19, 2005 Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 U, pa še tole. Kao od replike aluminijasta zaščita za hladilnik, nabavil pri Sommer KTM... Zgleda zelo zelo :OK: , je pa za moj občutek malo premehka in nisem čist ziher, da je - funkcionalno gledano - dejansko boljša od trdo-plastične, ki je v originalu gor. Bom še malo vprašal Sommerja, kako se obnese, preden se spravim v kamniti del Tunizije s tem.
lukec Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 zio.kaksno mnenje pa imas o izpuhih ktm racing za lc8.lp
Noise Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 zio.kaksno mnenje pa imas o izpuhih ktm racing za lc8.lp ← "Racing" izpuhih... ? Hmm, ne poznam te firme...
lukec Objavljeno Februar 21, 2005 Opozori Objavljeno Februar 21, 2005 "Racing" izpuhih... ? Hmm, ne poznam te firme... ← sm mislu original racing varjanta,al me je pa edn nekam pelau
Noise Objavljeno Februar 21, 2005 Opozori Objavljeno Februar 21, 2005 sm mislu original racing varjanta,al me je pa edn nekam pelau ← Akrapoviča misliš?? 1A zadeva. Samo mal veliko $$$ :eek:
lukec Objavljeno Februar 23, 2005 Opozori Objavljeno Februar 23, 2005 Akrapoviča misliš?? 1A zadeva. Samo mal veliko $$$ :eek: ← a ne delajo enih tud jodlarji ka so kao homologirani,od akrapovica sm ih vidu ih je mu en nizozemc.pol sm ga pa vprasu ki to rec delajo je biu brihtn de pa u rusiji,po sm pa rabu pou ure de sm mu dotajcu de je to našeee.je pa mu velik karbona na lc8,kramparce,jps je pršibu z romunije pa cez jugoslavijo se mu je kar mešal od zadovolstva
Leteči Objavljeno Februar 23, 2005 Opozori Objavljeno Februar 23, 2005 Stari sam ti si pa verjetno s slovenščino v šoli komaj z eno socialno dvojko čez pršu. Se mora pa človek prav potrudit da lahko prebere tole skropucalo :BUA: :BUA:
lukec Objavljeno Februar 24, 2005 Opozori Objavljeno Februar 24, 2005 Stari sam ti si pa verjetno s slovenščino v šoli komaj z eno socialno dvojko čez pršu. Se mora pa človek prav potrudit da lahko prebere tole skropucalo :BUA: :BUA: ← pa še za to smo jajca pa putr nosil u šolo
Ice Objavljeno Februar 24, 2005 Opozori Objavljeno Februar 24, 2005 in? je kaj pomagalo? probaj drugic vsaj malo v slovenscini pisati, nismo vsi s primorske.
RSV Mille Objavljeno Februar 24, 2005 Opozori Objavljeno Februar 24, 2005 ta tip je prej z gorenjskega konca kot s primorske... :hmm:
lukec Objavljeno Februar 24, 2005 Opozori Objavljeno Februar 24, 2005 .) se opravičujem za nerazločno pisanje .)zadnjič ko smo se vozil po terenu mi je odpovedala zadnja bremza.zavorno olje se je toliko segrelo da je šla bremza kar v prazno.počakal smo par minut in zopet je prijela.a bi blo dobr zamenjat olje in uporabit kakšno drugo z višjo T vrednostjo.hvala za odgovor
Ice Objavljeno Februar 25, 2005 Opozori Objavljeno Februar 25, 2005 ta tip je prej z gorenjskega konca kot s primorske... :hmm: ← ja, saj pravim da se ga komaj razume. :) .) se opravičujem za nerazločno pisanje .)zadnjič ko smo se vozil po terenu mi je odpovedala zadnja bremza.zavorno olje se je toliko segrelo da je šla bremza kar v prazno.počakal smo par minut in zopet je prijela.a bi blo dobr zamenjat olje in uporabit kakšno drugo z višjo T vrednostjo.hvala za odgovor ← zamenjaj zavorno olje. menjalo bi se tako naj na vsaki dve leti zaradi higroskopskih lastnosti teh olj. pletenice so po moje za enduro/ kros manj pomembne. posnofaj se tole in tole.
batzajla Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 LC8 2x2 :blink: glej ga hudiča kaj nej bi blo kmal mogoče kupit
batzajla Objavljeno April 22, 2005 Opozori Objavljeno April 22, 2005 dons sm mel šanso zapeljat LC8 enih 50 kilometrov :) ker je bil motor skoraj nov,sm ga vozil samo do največ 6000 obratov. zdi se mi fuuul stabiln,tud pri hitrosti 140 komot švigaš čez ovinke in smer drži ko tank! potlej mašinca je čisto nasprotje moje LC4-ke,nobenga cukanja,vibracij,ostrega zaviranja ko zapreš gas... sem šel tud mal čez makedam in daje občutek,da bi ga s pravimi gumami komot tiščal tud po (zmernem) terenu,edin vzmetenje je blo nastavljeno preveč na trdo in je balanca čez grbine postala mal nervozna. pri nižjih hitrostih sm pogrešal mal tiste lahkotne igrivosti moje LC8/2 :D amapak ni nobene panike,motor ni štorast enkrat...čez en cajt...ga bom pa mel,bemti :)
Noise Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 Na terene za katere je namenjen LC8 lahko greš "samo" z Africo T. ali GS-om... ROTFL. :lol1: :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se