batzajla Objavljeno Maj 31, 2005 Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 zanimiv bi blo da se kšn takle norc najde na grobniku in se udarita z unmu rumenmu GS-om :naughty:
glažar Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Dons pelov mojga V-štromčka na servis k Panigazuin :yea1: si sposodu KTM-a :OK: motor je res poezija ,menjalnik ,pospeški ,vodljivost vse je zakon ,edin kar je problem ne vem kako bi se najdražja strinjala z zamenjavo zadnjega sedeža med KTM-omin v-stromom :whistle:
lukec Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 dobi se tudi ena bol udobna varjanta sedeža,čeprou tud ta ni lih slaba,sm zadnič naredu v dnevu in pou 1200km pa ni nič rit bolela
batzajla Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 te tanovi majo sedlaste sedeže,tud ta k sm ga jst peljal.ampak se mi zdi da bi mi bil 'navadn' bolj domač :hmm: :)
GUMY Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Samo da ne bo tale LC8 čez par let že Varadero. :nono:
Noise Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Po moje bo šel na bolj mehko, zato pa so dali ven še superenduro verzijo. Še dobro, da imam prvega :D PS: Sedlasti sedeži so ok za ceste, za "real fun" pa so definitivno boljši "navadni".
lukec Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 čez vikend sem naredu ene 100km po brezpotjih in noro uzival.edino kar sem pogresal so kramparce ter navigacijo ker je bila v hribih megla.lc 8-no.1
CAPIROMZY Objavljeno Junij 10, 2005 Opozori Objavljeno Junij 10, 2005 (popravljeno) Danes sem jih naredu z adventure lc8 ene 150. Zakon motor :OK: :OK: Kranj - pa proti Bledu po stari cesti, pol pa po avtocesti nazaj. Zadovoljen z vsem, kot sem pričakoval. Motita me mogoče dve stvari -ko sem zabremzal na prednjo bol močno, kolo hitro zdrsne,(ABS :? ) in pa -po avtocesti več kot 150 :hmm: (zanemarljivo) IDEALEN MOTOR ZA POTOVANJA - pelje se kot po tirnicah maj apinjn Popravljeno Junij 10, 2005. Popravil CAPIROMZY
Noise Objavljeno Junij 11, 2005 Opozori Objavljeno Junij 11, 2005 -ko sem zabremzal na prednjo bol močno, kolo hitro zdrsne,(ABS :? ) in pa -po avtocesti več kot 150 :hmm: (zanemarljivo) Glede prvega - tudi odvisno od gum verjetno... so še bile ok? ker meni se to zelooo redko zgodi, pa smo ga prav testirali na zaviranju in primerjali proti podobni mrcini z ABS... Glede drugega pa no problem.... komot še kakih 50km+...
CAPIROMZY Objavljeno Junij 11, 2005 Opozori Objavljeno Junij 11, 2005 Mislil sem da bi mogoče varianta z ABS-om to težavo z zdrsom rešila. Morm pa priznat da me je to motilo le na začetku. Po cca 50km pa sem se navadil. Najbrš se mi je to zgodilo, ker se že precej časa vozim s cestnim motorjem, kjer je vse bolj trdo in lahko precej bolj zavreš. pa še druga stvar.... Peljal sem se pa po AC 150 km/h pa mi je veter pihal direktno v glavo, to je bila edina moteča stvar. Drugače pa verjamem da se da peljati tud 200+ , samo ni več tistega užitka kot pri npr.130km/h Pa še vprašanje zate NOISE Rekel si da si testiral 2005, če imam prav pa imaš ti 2003 oz. si imel. Kakšna je razlika. Ker za novega itak nimam, rabljenega se pa dobi prbl. za 2,2-2,3 miljona. Sicer jih je pa izredno malo :( , vsaj v SLO Hvala
Noise Objavljeno Junij 11, 2005 Opozori Objavljeno Junij 11, 2005 Rekel si da si testiral 2005, če imam prav pa imaš ti 2003 oz. si imel. Kakšna je razlika. Ker za novega itak nimam, rabljenega se pa dobi prbl. za 2,2-2,3 miljona. Sicer jih je pa izredno malo :( , vsaj v SLO Razlike ni. Edino nižji je 2005, kar je pa tako ali tako slabše :D No, pa verjetno so kakšne konstrukcijske stvari popravili, na 2003 je bil pač vsake toliko kakšen vpoklic in so uštimali, kar je bilo potrebno (recimo potisno šipko za sklopko je bilo treba na 2003 menjat za takšno, kot je na 2005).
Bambi61 Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 (popravljeno) Mislil sem da bi mogoče varianta z ABS-om to težavo z zdrsom rešila. Morm pa priznat da me je to motilo le na začetku. Po cca 50km pa sem se navadil. Najbrš se mi je to zgodilo, ker se že precej časa vozim s cestnim motorjem, kjer je vse bolj trdo in lahko precej bolj zavreš. pa še druga stvar.... Peljal sem se pa po AC 150 km/h pa mi je veter pihal direktno v glavo, to je bila edina moteča stvar. Drugače pa verjamem da se da peljati tud 200+ , samo ni več tistega užitka kot pri npr.130km/h Pa še vprašanje zate NOISE Rekel si da si testiral 2005, če imam prav pa imaš ti 2003 oz. si imel. Kakšna je razlika. Ker za novega itak nimam, rabljenega se pa dobi prbl. za 2,2-2,3 miljona. Sicer jih je pa izredno malo :( , vsaj v SLO Hvala ← No jaz sem bil sedaj na turi cca. 4000 km v sedmih dnevih / nič avtocest /,vozim z enduro odprto čelado-pa malo več kot 150 km/h ,se malo dol nagneš pa ni problema. Glede tega , da nimaš za novega pa ti svetujem nakup mojega / glej oglase / aja pa še za Oil-fetišiste ; na 4000 km sem porabil 3 dcl / decilitre / olja. Popravljeno Julij 5, 2005. Popravil bambi61
CPU Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 (popravljeno) Dans mi je dal Pangiaz v Kranju 950 adventure na probo ta čas k so mojga šraufal. Sem šel u Bohinj čez Pokljuko pa nazaj. :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :worship: :worship: :worship: :worship: Mislm to se pa tko pele, da res ni, stroj da ga ni. Na začetku sm mel tak občutek kot da bi se na traktor usedu, ampak po parih km sva se pa lepo ujela :D Najbolj mi je všeč k se tako visok sedi, edino za tankat je pa stvar res mal memm. Zdej morm samo še GSa pelat pa da pol mal primerjam, pol pa počas šparat začet, čeprav nobeden ni prov pocen. :blush: Popravljeno Avgust 11, 2005. Popravil CPU
Noise Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 edino za tankat je pa stvar res mal memm. Mislim, tankanje je pa res najmanjši problem :D
batzajla Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 jst sicer ne razumem nemško,ampak tule baje ne piše nič kej preveč dobrega o LC8-ki po supertestu :? LC8 50Kkm-klik
IKE Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Lahko vam povem, da je KTM 950 Adventure trenutno na testu pri nas v SLO in da je motor za 10.000 km test od KTM SPORTMOTORCYCLE prevzel znan motorist in novinar Peter Kavčič. Njegovi vtisi in opažanja bodo kmalu objavljeni ...
Ktm Supermoto Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 Lahko vam povem, da je KTM 950 Adventure trenutno na testu pri nas v SLO in da je motor za 10.000 km test od KTM SPORTMOTORCYCLE prevzel znan motorist in novinar Peter Kavčič. Njegovi vtisi in opažanja bodo kmalu objavljeni ... ← Sem ga imel en teden motor je res odličen všeč mi je položaj sedenja, moči kolk hočeš, lahek za peljat 1000 km naredu :OK: Tisto tankanje je pa res mogoče mal memm.Na 1000 kakšn dcl olja ne vem ali je to pri vseh ?
Noise Objavljeno November 15, 2005 Opozori Objavljeno November 15, 2005 Pa smo dočakali. 990ccm, ABS, elektronski vbrizg, serijske zaščite tankov, in še kaj... novica in fotogalerija: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2314 tehnični podatki: Adventure 990 http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_736 Adventure 990 S http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_735
Python Objavljeno November 15, 2005 Opozori Objavljeno November 15, 2005 Črno oranžna kombinacija je :OK: Me zanima kakšna bo cena, ugibam nekje okol 15k evrotov :cry:
stuhec Objavljeno November 15, 2005 Opozori Objavljeno November 15, 2005 za mene bi bil 950 boljsi, bolj enduro sam vseeno ima prevec kil, ima pa mal vec konjev, mogoce precec
Zdrawc Objavljeno November 15, 2005 Opozori Objavljeno November 15, 2005 za mene bi bil 950 boljsi, bolj enduro kupiš letnik 2005 :OK: sam vseeno ima prevec kil, ima pa mal vec konjev, mogoce precec konjev za takšnle motor (sigurno) nikoli ni preveč.... :grim So pri KTMju pač morali iti naprej če hočejo v tem segmentu konkurirat BMWju z GSom :grim
batzajla Objavljeno November 15, 2005 Opozori Objavljeno November 15, 2005 So pri KTMju pač morali iti naprej če hočejo v tem segmentu konkurirat BMWju z GSom :grim a GS in LC8 sploh sta v istem segmentu :devil: no,zdej k ma ajnšpric in abs,skoz bolj...ampak mislm da še ktm še zmer ni izgubu ready to race duše... :)
Zdrawc Objavljeno November 15, 2005 Opozori Objavljeno November 15, 2005 a GS in LC8 sploh sta v istem segmentu :devil: no,zdej k ma ajnšpric in abs,skoz bolj...ampak mislm da še ktm še zmer ni izgubu ready to race duše... :) Kar se literskih potovalnih endur tiče, se mi zdi da sta si tadva najbližja (kar se terena tiče).. No ja mogoče je KTM res še za odtenek bolj hard...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se