Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno

zanimiv bi blo da se kšn takle norc najde na grobniku in se udarita z unmu rumenmu GS-om :naughty:

Objavljeno

Dons pelov mojga V-štromčka na servis k Panigazuin :yea1: si sposodu KTM-a :OK: motor je res poezija ,menjalnik ,pospeški ,vodljivost vse je zakon ,edin kar je problem ne vem kako bi se najdražja strinjala z zamenjavo zadnjega sedeža med KTM-omin v-stromom :whistle:

Objavljeno

Zamenjaš, pol vprašaš... :alien1:

Objavljeno

dobi se tudi ena bol udobna varjanta sedeža,čeprou tud ta ni lih slaba,sm zadnič naredu v dnevu in pou 1200km pa ni nič rit bolela

Objavljeno

te tanovi majo sedlaste sedeže,tud ta k sm ga jst peljal.ampak se mi zdi da bi mi bil 'navadn' bolj domač :hmm: :)

Objavljeno

Samo da ne bo tale LC8 čez par let že Varadero. :nono:

Objavljeno

Po moje bo šel na bolj mehko, zato pa so dali ven še superenduro verzijo.

Še dobro, da imam prvega :D

PS: Sedlasti sedeži so ok za ceste, za "real fun" pa so definitivno boljši "navadni".

Objavljeno

čez vikend sem naredu ene 100km po brezpotjih in noro uzival.edino kar sem pogresal so kramparce ter navigacijo ker je bila v hribih megla.lc 8-no.1

Objavljeno (popravljeno)

Danes sem jih naredu z adventure lc8 ene 150. Zakon motor :OK: :OK:

Kranj - pa proti Bledu po stari cesti, pol pa po avtocesti nazaj. Zadovoljen z vsem, kot sem pričakoval. Motita me mogoče dve stvari

-ko sem zabremzal na prednjo bol močno, kolo hitro zdrsne,(ABS :? ) in pa

-po avtocesti več kot 150 :hmm: (zanemarljivo)

IDEALEN MOTOR ZA POTOVANJA - pelje se kot po tirnicah

maj apinjn

Popravljeno . Popravil CAPIROMZY
Objavljeno
-ko sem zabremzal na prednjo bol močno, kolo hitro zdrsne,(ABS :? ) in pa

-po avtocesti več kot 150  :hmm: (zanemarljivo)

Glede prvega - tudi odvisno od gum verjetno... so še bile ok? ker meni se to zelooo redko zgodi, pa smo ga prav testirali na zaviranju in primerjali proti podobni mrcini z ABS...

Glede drugega pa no problem.... komot še kakih 50km+...

Objavljeno

Mislil sem da bi mogoče varianta z ABS-om to težavo z zdrsom rešila. Morm pa priznat da me je to motilo le na začetku. Po cca 50km pa sem se navadil. Najbrš se mi je to zgodilo, ker se že precej časa vozim s cestnim motorjem, kjer je vse bolj trdo in lahko precej bolj zavreš.

pa še druga stvar....

Peljal sem se pa po AC 150 km/h pa mi je veter pihal direktno v glavo, to je bila edina moteča stvar. Drugače pa verjamem da se da peljati tud 200+ , samo ni več tistega užitka kot pri npr.130km/h

Pa še vprašanje zate NOISE

Rekel si da si testiral 2005, če imam prav pa imaš ti 2003 oz. si imel. Kakšna je razlika. Ker za novega itak nimam, rabljenega se pa dobi prbl. za 2,2-2,3 miljona.

Sicer jih je pa izredno malo :( , vsaj v SLO

Hvala

Objavljeno
Rekel si da si testiral 2005, če imam prav pa imaš ti 2003 oz. si imel. Kakšna je razlika. Ker za novega itak nimam, rabljenega se pa dobi prbl. za 2,2-2,3 miljona.

Sicer jih je pa izredno malo :( , vsaj v SLO

Razlike ni. Edino nižji je 2005, kar je pa tako ali tako slabše :D No, pa verjetno so kakšne konstrukcijske stvari popravili, na 2003 je bil pač vsake toliko kakšen vpoklic in so uštimali, kar je bilo potrebno (recimo potisno šipko za sklopko je bilo treba na 2003 menjat za takšno, kot je na 2005).

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
Mislil sem da bi mogoče varianta z ABS-om to težavo z zdrsom rešila. Morm pa priznat da me je to motilo le na začetku. Po cca 50km pa sem se navadil. Najbrš se mi je to zgodilo, ker se že precej časa vozim s cestnim motorjem, kjer je vse bolj trdo in lahko precej bolj zavreš.

pa še druga stvar....

Peljal sem se pa po AC 150 km/h pa mi je veter pihal direktno v glavo, to je bila edina moteča stvar. Drugače pa verjamem da se da peljati tud 200+ , samo ni več tistega užitka kot pri npr.130km/h

Pa še vprašanje zate NOISE

Rekel si da si testiral 2005, če imam prav pa imaš ti 2003 oz. si imel. Kakšna je razlika. Ker za novega itak nimam, rabljenega se pa dobi prbl. za 2,2-2,3 miljona.

Sicer jih je pa izredno malo :( , vsaj v SLO

Hvala

No jaz sem bil sedaj na turi cca. 4000 km v sedmih dnevih / nič avtocest /,vozim z enduro odprto čelado-pa malo več kot 150 km/h ,se malo dol nagneš pa ni problema. Glede tega , da nimaš za novega pa ti svetujem nakup mojega / glej oglase /

aja pa še za Oil-fetišiste ; na 4000 km sem porabil 3 dcl / decilitre / olja.

Popravljeno . Popravil bambi61
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Dans mi je dal Pangiaz v Kranju 950 adventure na probo ta čas k so mojga šraufal. Sem šel u Bohinj čez Pokljuko pa nazaj.

:kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

:worship: :worship: :worship: :worship:

Mislm to se pa tko pele, da res ni, stroj da ga ni. Na začetku sm mel tak občutek kot da bi se na traktor usedu, ampak po parih km sva se pa lepo ujela :D Najbolj mi je všeč k se tako visok sedi, edino za tankat je pa stvar res mal memm. Zdej morm samo še GSa pelat pa da pol mal primerjam, pol pa počas šparat začet, čeprav nobeden ni prov pocen. :blush:

Popravljeno . Popravil CPU
Objavljeno
edino za tankat je pa stvar res mal memm.

Mislim, tankanje je pa res najmanjši problem :D

Objavljeno

jst sicer ne razumem nemško,ampak tule baje ne piše nič kej preveč dobrega o LC8-ki po supertestu :?

LC8 50Kkm-klik

Objavljeno

Lahko vam povem, da je KTM 950 Adventure trenutno na testu pri nas v SLO in da je motor za 10.000 km test od KTM SPORTMOTORCYCLE prevzel znan motorist in novinar Peter Kavčič.

Njegovi vtisi in opažanja bodo kmalu objavljeni ...

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Lahko vam povem, da je KTM 950 Adventure trenutno na testu pri nas v SLO in da je motor za 10.000 km test od KTM SPORTMOTORCYCLE prevzel znan motorist in novinar Peter Kavčič.

Njegovi vtisi in opažanja bodo kmalu objavljeni ...

Sem ga imel en teden motor je res odličen všeč mi je položaj sedenja, moči kolk hočeš, lahek za peljat 1000 km naredu :OK: Tisto tankanje je pa res mogoče mal memm.Na 1000 kakšn dcl olja ne vem ali je to pri vseh ?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Črno oranžna kombinacija je :OK:

Me zanima kakšna bo cena, ugibam nekje okol 15k evrotov :cry:

Objavljeno

za mene bi bil 950 boljsi, bolj enduro

sam vseeno ima prevec kil, ima pa mal vec konjev, mogoce precec

Objavljeno

za mene bi bil 950 boljsi, bolj enduro

kupiš letnik 2005 :OK:

sam vseeno ima prevec kil, ima pa mal vec konjev, mogoce precec

konjev za takšnle motor (sigurno) nikoli ni preveč.... :grim

So pri KTMju pač morali iti naprej če hočejo v tem segmentu konkurirat BMWju z GSom :grim

Objavljeno

So pri KTMju pač morali iti naprej če hočejo v tem segmentu konkurirat BMWju z GSom :grim

a GS in LC8 sploh sta v istem segmentu :devil: no,zdej k ma ajnšpric in abs,skoz bolj...ampak mislm da še ktm še zmer ni izgubu ready to race duše... :)

Objavljeno

a GS in LC8 sploh sta v istem segmentu :devil: no,zdej k ma ajnšpric in abs,skoz bolj...ampak mislm da še ktm še zmer ni izgubu ready to race duše... :)

Kar se literskih potovalnih endur tiče, se mi zdi da sta si tadva najbližja (kar se terena tiče)..

No ja mogoče je KTM res še za odtenek bolj hard...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!