Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno

Kar se literskih potovalnih endur tiče, se mi zdi da sta si tadva najbližja (kar se terena tiče) ..

Najbližja morda že, ker drugih resnih sploh ni? A še vedno daleč narazen.

Objavljeno

Črno oranžna kombinacija je :OK:

Me zanima kakšna bo cena, ugibam nekje okol 15k evrotov :cry:

Informacija iz prve roke ... CENA NE BO PRESEGLA MEJE 3 MIO SIT ! ! !

Objavljeno

Informacija iz prve roke ... CENA NE BO PRESEGLA MEJE 3 MIO SIT ! ! !

Lepo!!!

Objavljeno

zic pa ščitniki za roke bi mogli bit črni.noise kako bi prišel do nalepke pod tankom -simbol dakarja

Objavljeno

tega bi pa imel.

samo skajast sedež? če je res skaj.. drsi. bi lahko kak drugi material dali gor.

kolko pa krampi zdržijo na takem motorju?

Objavljeno

Lep, lepši, KTM :rolleyes:

matr,mal je takih k bi jih lahko zvrebou na ktm-a,večinoma so puncam všeč sam ninđe :D

Objavljeno

matr,mal je takih k bi jih lahko zvrebou na ktm-a,večinoma so puncam všeč sam ninđe :D

To je ona evolvirala s sportakov na kateeme... ;)

zic pa ščitniki za roke bi mogli bit črni.noise kako bi prišel do nalepke pod tankom -simbol dakarja

najlažje tko, da nekje dobiš fajl s sliko in si daš nalepko izrezat pri kakem majstru... verjetno bi te koštalo 10-20 jurjev za obe strani, morda še manj ...

original pa se da tudi morda kupit pri zastopniku kot 'nadomestni del'?

Objavljeno

matr,mal je takih k bi jih lahko zvrebou na ktm-a,večinoma so puncam všeč sam ninđe :D

:) Eno poznam k bi prej padla na ADVENTURE kot pa na ninjo,sam je že "moja" .)

Drugače sem pa sam vesel da je prišel nov LC8 vn, pa ne zato da bi ga kupil,ampak zato da bo "tastar"cenejši :OK:

Objavljeno

tega bi pa imel.

samo skajast sedež? če je res skaj.. drsi. bi lahko kak drugi material dali gor.

kolko pa krampi zdržijo na takem motorju?

Ne prav dolgo. Če se ne motim, so feltne ostale enako široke kot pri starem, kar pomeni, da če hočeš dat krampe gor, moraš najprej zamenjati kolesa. Pol pa gre :) Je pa zelo močen in krampe trga. Meni je Desertka zdržala recimo enih 3000, pa potencialno jih ima še za kakih pol toliko... Pri krampih s štoflci pa ??

Objavljeno

Ne prav dolgo. Če se ne motim, so feltne ostale enako široke kot pri starem, kar pomeni, da če hočeš dat krampe gor, moraš najprej zamenjati kolesa. Pol pa gre :) Je pa zelo močen in krampe trga. Meni je Desertka zdržala recimo enih 3000, pa potencialno jih ima še za kakih pol toliko... Pri krampih s štoflci pa ??

mislim da bos moral eno svecko vzet ven .)

Objavljeno

Lahko vam povem, da je KTM 950 Adventure trenutno na testu pri nas v SLO in da je motor za 10.000 km test od KTM SPORTMOTORCYCLE prevzel znan motorist in novinar Peter Kavčič.

Njegovi vtisi in opažanja bodo kmalu objavljeni ...

kje se najdejo utisi kavčiča o lc8

Objavljeno

v dveh revijah (predprejšnja ter predpred prejšnja,če se ne motim :) ) je že bil kratek članek, končno poročilo testa pa bo verjetno v eni izmed decemberskih številk. Motor je pa trenutno v moji garaži,aaaa kva je tko mrzzzzzz <_<

Objavljeno

v dveh revijah (predprejšnja ter predpred prejšnja,če se ne motim :) ) je že bil kratek članek, končno poročilo testa pa bo verjetno v eni izmed decemberskih številk. Motor je pa trenutno v moji garaži,aaaa kva je tko mrzzzzzz <_<

a maš kakšne pripombe al pa pomaklivosti glede lc8

Objavljeno

hmm

+powah

+vodljivost,po cesti in terenu (nej cagiva kej pove,sva se skup podila po hosti... :devil:)

+stabilnost (zlo lepo gre v dolge ovinke,pa tud pr počasni vožnji ni problema,če ni grbin-zjebejo te lahko kanali npr.če se z avtoceste vlključuješ na celovško proti gorenjski)

+ni vibracij oz. se čutijo tm nekje okol 6000 naprej,še zmer velik velik manj od tistih k sm jih navajen

+poraba je kr zmerna

+udobje

-prenizka in malenkost preveč naprej balanca

-navajen sem na moč pri nizkih obratih,to mogoče tukej manjka-včasih se takoj ne zgodi nič,potem pa zadnje kolo sunkovito zavrti v prazno-to je samo na terenu al pa slabem asfaltu,drgač je to lahko +,da se pod nizkimi obrati lepo pelje

-ne vem kako je z vzdržljivostjo,na supertestu 50.000km so ga precej zbruhal

-prednja šipa je lih tolk visoka,da se veter vrtinči okrog glave in šumi

-z menjalnikom moraš biti natančen in odločen,drugače utegne spustit kšn čudn zvok od sebe (no,to je tud marsikje drugje tko)

-na terenu si ne smeš pustit,da padeš oz. ostaneš v kakšnem blatu,ker potem si najebou (v kombinaciji s porivanjem pomaga dretje med stisnjenimi zobmi :D ). pa za ojštro vožnjo rabš še enkrat več moči,sm mel prve dni kr mal musklfibra

vzmetenje je serijsko pretrdo za kratke grbine,bi se verjetn mogu mal poigrat z nastavitvami,tko da to ne štejem pod minus

Objavljeno

+powah

+vodljivost,po cesti in terenu (nej cagiva kej pove,sva se skup podila po hosti... :devil:)

ja powah...to ma sigurno,sem opazil da te je kr skoz izstreljevalo :grim

vodljivost po terenu je pa enostavno neverjetna res,nisem si mislil,da tako "kravo" lohk tko podiš po terenu in gozdu,...jz te s tvojmu LC4 nisem mogu sledit tud slučajno ne,...OK res da jz niti slučajno nisem vajen gozda in enduro motorja ampak vseen sta me kombinacija LC8 in batzajla za krmilom res pozitivno presenetila :OK: :worship: :worship: in to z nekimi soft enduro gumami že kar lepo obrabljenimi,medtem ko jz na tvojmu LC4 s kramparcam :blush:

je stroj taprav tole res,edin ta vzdržljivost me zanima na daljši rok :doze:

lp cagiva B)

P.S. metalik oranžna je daleč najlepša barva zanj :grim

Objavljeno

Nekaj minusov se da dosti poceni odpraviti... kaj sem jaz naredil?

-prenizka in malenkost preveč naprej balanca

A950_lenkererh.jpg 37€ -- zelo pomaga!

-navajen sem na moč pri nizkih obratih,to mogoče tukej manjka-včasih se takoj ne zgodi nič,potem pa zadnje kolo sunkovito zavrti v prazno-to je samo na terenu al pa slabem asfaltu,drgač je to lahko +,da se pod nizkimi obrati lepo pelje

Tukajle opisujem kaj je treba narest... EPC onemogočit (free), zamenjat prednji zobčenik (5 jurjev), zamenjati pokrov airboxa (15€). --> http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...180#entry315598

vzmetenje je serijsko pretrdo za kratke grbine,bi se verjetn mogu mal poigrat z nastavitvami,tko da to ne štejem pod minus

to je res treba naštimat odvisno od terena ja, prvič v tuniziji (2004) sem jaz imel kar nekaj težav zaradi slabih nastavitev... 2005 pa ni bilo frke.

Je pa res še nekaj: zverina je dosti težka "spredaj" in jo je treba noro zategnit, ko hočeš poleteti v zrak... je pač 50 kg težji od LC4, pa še malo preveč težek je spredaj. Folk si daje oljni rezervoar pod sedež, recimo, da zmanjšajo težo, potem je pa baje oK. :D

Objavljeno

jaja,verjamem da se dajo stvari še dodelat,za balanco dvignit rabm kupt sam 2 daljša šraufa+postružit 2 puši,me košta še manj kot 37eur :D

spomnil sem se še,da pri vožnji v stoje,pri npr. strmih spustih, s peto škornja zadaneš v stransko stojalo. sej,da bi ga popolnoma sprožil,te bojazni ni-ampak vseen ni dobr občutek.

skočit se tud da,ja :yes:

cagiva,zj si pa tolk naložu,da mi kr dežujejo pm-i od mladih brhkih endurašic-hvala ti :lol1:

in če bi izbiral barvo,vzamem črnega.verjetno S,bi mogu še probat :devil:

Objavljeno

jaja,verjamem da se dajo stvari še dodelat,za balanco dvignit rabm kupt sam 2 daljša šraufa+postružit 2 puši,me košta še manj kot 37eur :D

spomnil sem se še,da pri vožnji v stoje,pri npr. strmih spustih, s peto škornja zadaneš v stransko stojalo. sej,da bi ga popolnoma sprožil,te bojazni ni-ampak vseen ni dobr občutek.

skočit se tud da,ja :yes:

cagiva,zj si pa tolk naložu,da mi kr dežujejo pm-i od mladih brhkih endurašic-hvala ti :lol1:

in če bi izbiral barvo,vzamem črnega.verjetno S,bi mogu še probat :devil:

črnega ti odsvetujem saj se na njemu pozna vsaka praska,bog ne daj da bi se z njim vozu po terenu

Objavljeno

šit,jst mam pa že črnega 2006 naročenga :whistle: :fredy:

bo bo...nekega lepega dne,da gremo okol sveta :) morm pa probat še 'konkurenco',da vidm kuko se kej obnese...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem ga imel en teden motor je res odličen všeč mi je položaj sedenja, moči kolk hočeš, lahek za peljat 1000 km naredu :OK: Tisto tankanje je pa res mogoče mal memm.Na 1000 kakšn dcl olja ne vem ali je to pri vseh ?

Objektivnost slovenskih supertestov je v 90% vprašljiva (ne tolk zaradi oglaševalskega ozadja, bolj zaradi tehničnih nezmožnosti: nihče ne opravi osnovnih meritev karakteristik (kompresija motorja, moč, navor, odzivnost, pospeški, končna hitrost) na začetku in na koncu testa ker nimajo tehničnih pripomočkov za to.

Edini, ki so vsaj do 50% sposobni speljat objektivno supertest so v redakciji Na kolesih-Delo (na žalost samo avtomobili),ki na koncu dajo vozilo razdreti in premeriti pri neodvisnem mehaniku (AMZS) ter primerjati meritve s tovarniškimi tolerancami.

Pravega SLO supertesta motocikla pa še dolgo ne bo; in supertesti se ne končajo z 10.000 prevoženimi km! (zunaj se krohotajo od smeha!) in tudi ne s subjektivnimi ocenami posameznih naključnih prijateljev ampak z fizikalnimi meritvami, kar v primeru Petra tudi ne bo storjeno, ampak on za to na žalost ni kriv ampak buđet Burde d.o.o.

Objavljeno (popravljeno)

danes ob 21.45 bo na DSF-ju v oddaji Motobike test KTM 950 Adventure več tukaj motor so imeli na testu skoz celo leto, tako da bojo ziher kaj konkretnega povedali :)

Popravljeno . Popravil jose
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zadnjič sem bral v Motorradu 04 test o 990 ABS in S varijanti

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!