Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno

[attachmentid=87832]

big mean MF machine !!! :)

:OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

post-9009-1165872014_thumb.jpg

Objavljeno

Mati moja kašen je, a ben še zmeri je forca u mašini :grim

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

mene pa zanima če je možno kje dobiti slovenska navodila za lc8 adventure let 2003 ? bi bil zelo vesel...

Hvala v naprej

Lp peter

Objavljeno

mene pa zanima če je možno kje dobiti slovenska navodila za lc8 adventure let 2003 ? bi bil zelo vesel...

Hvala v naprej

Lp peter

Jaz jih imam..

Objavljeno

[attachmentid=87832]

big mean MF machine !!! :)

:OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

hihi, za ožent :D

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mater je bila ta tema komaj na 20. strani ( sem jo komaj našel :)) No meni moj (990) še vedno lepo služi in ima cca 30.000. Več ga vozim rajši ga mam :naughty:

Zanima me, če si je kdo zamenjal izpuh.... v mislih imam predvsem Akrapota ????

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
Mater je bila ta tema komaj na 20. strani ( sem jo komaj našel :) ) No meni moj (990) še vedno lepo služi in ima cca 30.000. Več ga vozim rajši ga mam :naughty:

Zanima me, če si je kdo zamenjal izpuh.... v mislih imam predvsem Akrapota ????

Moj fotr ma 990 efi pa je takoj dau gor akrapoviča :evilgrin: stvar potem postane glasna ko grom in motor zelo lepo vleče čez celo območje obratov... Treba ga je pa pelat na servis da ti na novo naložijo program za vbrizg

Objavljeno

Evo pa še slike da se boš laži odloču :naughty:

post-16779-1190386316_thumb.jpg

post-16779-1190386346_thumb.jpg

post-16779-1190386359_thumb.jpg

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Moj fotr ma 990 efi pa je takoj dau gor akrapoviča :evilgrin: stvar potem postane glasna ko grom in motor zelo lepo vleče čez celo območje obratov... Treba ga je pa pelat na servis da ti na novo naložijo program za vbrizg

zanima me ali se s preštelavanjem kaj popravi cukanje pod 3500 obratov. Dobro, jasno mi je dva cilindra, navor,... ampak KTM moraš vedno vrteti nad 3500. Malo sem komot in bi mi bol pasalo da se normalno vrti nad 2000 obratov, brez cukanja in bincanja. Drugače je strojček zakon. V nedeljo je zdržal direkten giro od Podgorice (Titograda) via Sarajevo - Jajce - Bihač - KA - do doma Slov. Bistrica v samem dežju. Od scanja do nalivov. Ponovno sem ostal brez zadnje bremze. KTM je že servisno zamenjal fabrikfeler pregrevanje zadnjih cevi zavorne tekočine, vendar se je stvar ponovila. Brez zadnje bremze ni ravno užitek voziti po mastnem in mokrem, ampak drugače bi bil dolg cajt. Ima že 48 000 km, poraba olja pa cca 2,5 dl na 2000 km. Špica - vampi. LP.

Objavljeno
zanima me ali se s preštelavanjem kaj popravi cukanje pod 3500 obratov. Dobro, jasno mi je dva cilindra, navor,... ampak KTM moraš vedno vrteti nad 3500. Malo sem komot in bi mi bol pasalo da se normalno vrti nad 2000 obratov, brez cukanja in bincanja. Drugače je strojček zakon. V nedeljo je zdržal direkten giro od Podgorice (Titograda) via Sarajevo - Jajce - Bihač - KA - do doma Slov. Bistrica v samem dežju. Od scanja do nalivov. Ponovno sem ostal brez zadnje bremze. KTM je že servisno zamenjal fabrikfeler pregrevanje zadnjih cevi zavorne tekočine, vendar se je stvar ponovila. Brez zadnje bremze ni ravno užitek voziti po mastnem in mokrem, ampak drugače bi bil dolg cajt. Ima že 48 000 km, poraba olja pa cca 2,5 dl na 2000 km. Špica - vampi. LP.

ja fotru popije isto količino olja in tiste cevi za zadno bremzo so mu tut predelali...tko da s tem še ni meu problema... je pa res da malo še cuka pri 2000 obratih, kar meni tudi ni ušeč....je fotru enkat crknu zard tega pa je padu v en grabn :headbang: drugače pa motor zelo vredu :naughty:

Objavljeno
ja fotru popije isto količino olja in tiste cevi za zadno bremzo so mu tut predelali...tko da s tem še ni meu problema... je pa res da malo še cuka pri 2000 obratih, kar meni tudi ni ušeč....je fotru enkat crknu zard tega pa je padu v en grabn :headbang: drugače pa motor zelo vredu :naughty:

glede padcev nas "fotrov". Sem nad Skadarskim jezerom v soboto na malo dolj nagnjeni cesti v leru stopil na zadnjo bremzo, iz kesl torbe vzel fotoaparat, naslonjen na levo nogo in motor je krenil naprej. Bremza u ku...ac. Nisem vedel ali naj odvržem fotoaparat, na desno nogo nisem mogel, ker jo pod njo bilo cca 30 m vertikale in še dodatnih 200 naklonskega brega,... da skrajšam... mel sem srečo, da se mi je fotoaparat z vrvico zahaklal za palec in ni šel v grabo. Mater, če bi se ubil, bi konstruktorja pri KTM - u nabutal, ko bi prišel za mano. No zanima me še ali med 2000 in 3000 obrati kaj cuka oz. morda bi se pripeljal pogledat. Je možno? LP.

Objavljeno
glede padcev nas "fotrov". Sem nad Skadarskim jezerom v soboto na malo dolj nagnjeni cesti v leru stopil na zadnjo bremzo, iz kesl torbe vzel fotoaparat, naslonjen na levo nogo in motor je krenil naprej. Bremza u ku...ac. Nisem vedel ali naj odvržem fotoaparat, na desno nogo nisem mogel, ker jo pod njo bilo cca 30 m vertikale in še dodatnih 200 naklonskega brega,... da skrajšam... mel sem srečo, da se mi je fotoaparat z vrvico zahaklal za palec in ni šel v grabo. Mater, če bi se ubil, bi konstruktorja pri KTM - u nabutal, ko bi prišel za mano. No zanima me še ali med 2000 in 3000 obrati kaj cuka oz. morda bi se pripeljal pogledat. Je možno? LP.

Cukanje se da zelo enostavno odpraviti. Preberite moje objave v tej temi. Moj ne cuka nič (več).

Objavljeno
Odločil sem se za nekaj manjših predelav... Inštaliral sem KTM Sommerjeve Air Box Cover, onemogočil EPC sistem in namestil 16 zobi prednji zobčenik.

(nekaj o teh dodatkih na straneh KTM Sommer: http://www.ktm-sommer.de/Seiten_04/F_zub_adv950_04.html )

TO JE NOOROOO... :)

Najprej: pokrov zračnega filtra... luknja med 2 in 3 tisoč obrati preprosto IZGINE... Vleče kot nor od 0 do 9k... Takšna sprememba s stvarjo, ki stane 15€ ?!?!? Ja. :o

NAŠEL! Noise, upam, da je to. Sedaj te samo prosim za podatek, kje se pokrovček dobi. Če ne bi bil prepozen, bi že kontaktiral Motor jet, pa ne bi rad čakal do ponedeljka. Je enak za 950 in 990 ? Večno hvaležen in z litri preplačan bo tvoj odgovor. LP. :beer2:

Objavljeno

To je to ja. No, samo jaz sem še EPC onemogočil...

Na Motorjetu (skoraj zagotovo) nimajo, saj to dela KTM Sommer ta airbox cover.. kje se dobi? Pri KTM Sommer. Naročiš in ti pošljejo, v parih dneh je tu.

Objavljeno
To je to ja. No, samo jaz sem še EPC onemogočil...

Na Motorjetu (skoraj zagotovo) nimajo, saj to dela KTM Sommer ta airbox cover.. kje se dobi? Pri KTM Sommer. Naročiš in ti pošljejo, v parih dneh je tu.

hvala!!! naročamo, javim rezultate ko bo zamenjano. Obljuba :beer2: dela dolg. čez 10 min krenem koli Velebita. LP.

Objavljeno
hvala!!! naročamo, javim rezultate ko bo zamenjano. Obljuba :beer2: dela dolg. čez 10 min krenem koli Velebita. LP.

lp

pokrovek pri air boxu je samo za 950 adv. ali sm(2×).pri 990 adv se baje to ne obnese mogoče zaradi ubrizga ?

preberi!

http://download.ktm-sommer.de/SP_PDF_07/24...9xx_240-259.pdf

Sport air filter lid 950 / S [12,500] e 15.50 (summer's Door is NOT used for the 990s.)

What brings me in the driving experience? The driver field of 3000-4000 1/min can be achieved by a small and inexpensive modification improved. The result after the change is a stronger and calmer current 950 / S in this speed range. Acceleration and passage can better this speed range and can be round, for example Derailleur without necessary to accelerate. There is more torque achieved and this force can be in this speed range is used.

The overall impression may be even better, if reached, that the regulatory perfect mixture (for example using oxygen sensor / four-way tester), and then made perfect synchronization, and the carburettor needles were transferred. In this constellation, for example An acceleration down from about 2,200 1/min possible.

Examples can be found in the following chart:

Cene

Objavljeno

Ja, možno ja... tole moje je na 950-ki... saj pravim, je za pogledat v njihov katalog. Je pa KTM Sommer eden izmed zelo redkih firm, ki sami razvijajo tovrstne tuning variante za adv...

Objavljeno
lp

pokrovek pri air boxu je samo za 950 adv. ali sm(2×).pri 990 adv se baje to ne obnese mogoče zaradi ubrizga ?

preberi!

cene! hvala lepa za podatke. preko zime bova s sinom kar nekaj stvari dodelala. Čez sezono se je ktm samo vrtel in ni bilo časa kaj urejati. prevoženih ima cca 48 000. ostanemo na vezi, ve pa se, da nas bo vedno več za :beer2: . lp.

Objavljeno

Za 990 je zanimivo tole... Gangsensor Sport [17427] e 45,00

Nisem pa nič pametnega tako na hitro zaznal za "luknjo". A je na 990 tudi (še vedno) ? Sem mislil, da so to z vbrizgom odpravili...

Objavljeno
Za 990 je zanimivo tole... Gangsensor Sport [17427] e 45,00

Nisem pa nič pametnega tako na hitro zaznal za "luknjo". A je na 990 tudi (še vedno) ? Sem mislil, da so to z vbrizgom odpravili...

pod 3500 obrati motor deluje kot da ima prevelik predvžig. dobi vibracije, ki so izrazite nad 2000 obrati. pri nežnem dodajanju plina nimaš dobrega občutka, čutiš da se matra, zato avtomatsko rukneš v nižjo. je pa malo j..., če si na spolzkem, mastnem in brez sklopke ne gre, sploh če si naložen. tudi bmw 650 Dakar ima vbrizg pa ga lahko pelješ že od 2000 naprej brez zaletavanja. mislim, da je tukaj krivo razmerje premer/hod bata in zato moraš ktm držati v obratih. lp

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

No pa še moj, jaz sem tudi zamenjal stranski pokrov filtra, odstranil EPC in SLS vse od Sommerja imam pa 950-ko. Poraba se ni spremenila, vleče pa bolj linearno in dost manj cukanja v nižjih obratih. Po šifrah sodeč bi se dali dobiti pokrovi za EPC-ja in SLS-a od KTM-a, pokrov za filter pa je original KTM predelan pri Sommerju.

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kakšna je že točna razlika med adventure in adventure s?

Objavljeno

Višina sedeža, hod vilic.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Z menjavo loncev in eproma, rešim cukanje??

pri katerih obratih se pojavi cukanje?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!