Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Preveč soft za moj okus. Čeprav poleti po zavitih dolomitih bi blo pa sanjsko ga pilit iz ovinkov na powerslide :)

Moja zadnja Karoo, ki sem jo namontiral pred enim mesecem, bo očitno zdržala 2000 kilometrov, tko da moram počasi že gruntat na novo.

Ima kdo kak predlog?

Iščem kej bolj vzdržljivega in še vedno dovolj off road.

MITAS E09 jaz sem zelo zadovoljen z njimi pa zadnja zdrži nenormalno dolgo. Mogoče ni ravno najboljša na mokrem asfaltu drugače pa B.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je. Sej jo daš lahko tudi na 150 platišče.

Midva jih imava na Varaderu in Afriki sicer je na Vari originalna širina 150 vendar ne čutim nikakršne razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej 140 dimenzija bi bla tut sprejemljiva, bolj me skrbi izpostavljenost platišča, zaradi ožje pnevmatike.

Ne vem ali je ta skrb upravičena.

Je za probat.

Koliko km pa zdrži Mitaska?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hjah jst sm šou malo na stran od CONTINENTAL-a pogledat pa jih gor sploh ne dobim te dimenzije, te vrste gum. So sam TKC 80 (off road varjanta)

se že dobijo

http://cgi.ebay.co.uk/MOTORBIKE-TYRE-CONTI-TRAIL-ATTACK-150%2F70%2F18-%2870V%29_W0QQitemZ120475499509QQcmdZViewItemQQimsxq20091031?IMSfp=TL091031163004r9835

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej 140 dimenzija bi bla tut sprejemljiva, bolj me skrbi izpostavljenost platišča, zaradi ožje pnevmatike.

Ne vem ali je ta skrb upravičena.

Je za probat.

Koliko km pa zdrži Mitaska?

Mi smo jih imeli za v rusijo in je požrla kar precej asfalta. Po kakih 10.000km ji dajem še vsaj 2-3 jurje življenja.

Da o ceni sploh ne govorim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi blo za probat, ker zdej čez zimo ko je mokro prav pridejo kramparce, čez poletje bom pa verjetno kar Scorpionke ali pa Mefo Explorer gor nataknil...

Danes zjutraj je bilo pomladanskih 9 stopinj in sem kar "osedlal" kobilco in sva jo mahnila čez drn in strn. Na koncu se je nabralo skoraj 4 ure intenzivne vožnje.

Predirjal večino gozdnih poti v okolici Jatna, Dule, Svibno, Magolnik, Kum, Podkum, Polšnik...

ter še precej dobrih poti za preganjanje z veliko enduro, z lušnimi jasami in razgledi čez hribovje, le da ne vem vseh imen vasic skritih od sveta. Kdo pozna kaj te konce?

Vmes me je še malo dež dobil ampak zahvaljujoč dobri opremi, me dež ne moti kaj dosti.

Grelne ročke sem do sedaj že dobro sprobal in odlično opravljajo svoje delo.

Bo treba narest en nosilc za navigacijo, da bom lažje raziskoval...

Kako imate kaj rešeno napajanje 12V, kako najlažje napeljem vtičnico do predala?

Če je kdo tole reševal, naj napiše, da ne bom tople vode odkrival.

post-9811-126226364448_thumb.jpg

post-9811-126226385639_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas E09 zadnjo gumo lahko narocis v Dakar varianti. Naj bi bila grajena na malo trsi osnovi, tako zagotavlja daljso zivljensko dobo na tezjih endurah.

Jaz sem testiral par kompletov (dakar in basic).

Moje mnenje je E09 super kompromis med cesto in lazjim terenom za tezak enduro motor. Glede zadnje gume je pa pri meni itak tako da nimam dovolj moznosti na testiranje in uporabo, ker imam 17 col.

Prednjo E09 sem zamenjal z Mitas C17, ki je veliko boljsa od devetke, ki je krepko preplitva v profilu.

Tako moj trenutni komplet ostaja: E09 dakar zadaj (rumena crta), C17 (rdeca crta) spredaj.

Tezak Offroad pa: C02 (Stoneking) zadaj (nazalost samo 130) ter C17 spredaj.

Vse mitas gume so izjemno ugodne.

Ko bo padel sand (puscavski pesek) bodo Desert Michelin. Nazalost drage....

Glede trajanja profila (odvisno od voznje, kamna ter asvalta in kilometrov na asfaltu....) Ne bi nikoli upal trdit koliko kilometrov trajajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja jst sm elektriko za vtičnico vzel kar iz varovalk (k so 2 ta levi varovalki za dodatne stvari). Pa kr lepo dela :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za priklope dodatnih porabnikov že imaš predvideno dva izhoda AC1 in AC2 nahajata se na nad trobljo odstrani sprednjo masko in boš videl. Eden je stalno pod napetostjo drug pa dela preko kontakta, nevem več na pamet ker je ker, pač zmeri pa je. Evo pa še slika, ker je motor glih na prafaktorjih :whistle:

post-6785-126247170889_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Temty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AC1 je vedno pod napetostjo, AC2 pa samo, ko je kontakt. Na drugega mam sedaj uvezane grelne ročke, ali lahko tu zraven priklopim kar še navigacijo al bi blo to kej preobremenjeno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi pa na AC2 vezal, na 1 dej, da ti ne bo treba kontakta met če boš hotel po navigaciji kaj gledat. Moje mnenje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi pa na AC2 vezal, na 1 dej, da ti ne bo treba kontakta met če boš hotel po navigaciji kaj gledat. Moje mnenje :)

Se strinjam s teboj, vsakič ko ugasneš motor, te navigacija veselo sprašuje: ali preklopim na baterijo..30,29,28... tudi sam sem zdaj zamenjal na stalno napetost, da mi Garmin ne gnjavi več.

Aja, če je kaj preobremenjeno itak crkne varovalka :naughty:

LP

Popravljeno . Popravil Temty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas E09 zadnjo gumo lahko narocis v Dakar varianti. Naj bi bila grajena na malo trsi osnovi, tako zagotavlja daljso zivljensko dobo na tezjih endurah.

Jaz sem testiral par kompletov (dakar in basic).

Moje mnenje je E09 super kompromis med cesto in lazjim terenom za tezak enduro motor. Glede zadnje gume je pa pri meni itak tako da nimam dovolj moznosti na testiranje in uporabo, ker imam 17 col.

Prednjo E09 sem zamenjal z Mitas C17, ki je veliko boljsa od devetke, ki je krepko preplitva v profilu.

Tako moj trenutni komplet ostaja: E09 dakar zadaj (rumena crta), C17 (rdeca crta) spredaj.

Tezak Offroad pa: C02 (Stoneking) zadaj (nazalost samo 130) ter C17 spredaj.

Vse mitas gume so izjemno ugodne.

Ko bo padel sand (puscavski pesek) bodo Desert Michelin. Nazalost drage....

Glede trajanja profila (odvisno od voznje, kamna ter asvalta in kilometrov na asfaltu....) Ne bi nikoli upal trdit koliko kilometrov trajajo.

Lahko izdaš skrivnost kje nabavljaš mitas gume?

Lahko tudi na PM.

Me veseli da ne spite zimskega spanca, bo treba gume zamenjat pa na sprehod, če ne druga zarad akumulatorja :)

Kakšno opremo uporabljate zdaj po zimi, da ni ne mrzlo pa ne prevroče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitaske nabavljam v bartog.si

So iz trebnjega. Gume dostavijo na dom v ljubljani.

Omenjene mitaske prodajajo fair in zelo ugodno.

Ko sem nazadnje narocal gume v Dakar verziji je zaloga posla. Sefu sem omenjal naj jih naroci, ker se po mojih izkusnjah koncno nekaj prebuja na tezjih endurah v Sloveniji. Sam me je spraseval v cem je sploh razlika med Dakar verzijo in normalnimi, kajti v ceni jo on ne vidi!

Torej pricakovano bo se vecje povprasevanje. Sploh ce bodo koncno nekateri Gs-a-rji celo montirali all round gume in zapeljali svoje "lepotce" mogoce kdaj iz asfalta.....

Mislim da vse skupaj ni skrivnost, kajti ce bodo sedaj ob vecjem zanimanju povisali marzo in s tem ceno ga bodo ornk posrali in jaz bom mirno iskal novega ponudnika. Za rezervo sem nasel enega v Avstriji.

Skrbi me namrec, da nevem ce se bartog zaveda da prodaja omenjene gume zelo ugodno....

! Tako da upam da ostanejo cenovno ugodni se naprej !

Mitaske za svojo ceno meni odgovarjajo zaenkrat fantasticno....

Predlagam, da mu omenis da naj naroci vec gum, sploh ce je povprasevanje za Dakar verzijo sedaj vecje. Ce bi se nas zbralo vec na forumu, ki bi radi narocili te gume nam sef mogoce lahko ponudi se poseben deal.

Ce bos narocal E09 sprobaj tudi prednjo, mogoce bo tebi vsec. Meni osebno je preplitva in v blatu...

Dva od mojih kolegov uporabljata E07 in jih ne moreta prehvalit!! Zelo jima verjamem.

Vodja prodaje pnevmatik:

Email: bostjan.ferlin@bartog.si

Tel: Mob:+386 51 322 655

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info.

Mitaske so vsaj na oko zelo zanimive gume, pa vaših izkušnjah pa se jih splača nabaviti.

Glede na ugodne cene ni problema kupiti gume in testirati.

Govoril sem z Temtijem, je že dobil domačo nalogo, saj baje sodelujejo z bartogom in se bo po moje najlažje dogovoril za vse nas s kravicami :P

Ugotovila sva pa da imamo na naših 950 širino felne 4 (990 naj bi imel 4,5), tako da ne bi smelo biti problemov z 140 in predvideno širino 3,5 za zadnjo gumo, spredaj pa tako ni težav.

Skratka informacija u gumah v prihodnjih dnevih, tako da bodo lubice obute do naše spomladenske skupne fure :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novi majo felno 4,25x18, mi pravi dedi pa vozimi 4,0x18 pa fergazerje :naughty:

LP

Ti raje zrihtaj info za gume, glede deda bomo dominatorko vprašali ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste z rumeno črto pomenijo Dakar verzijo, kot je že bilo napisamo, po mojih podatkih je razlika med navadno in Dakarjem razlika v debelini karkase, torej so bolj odporne na "snake bite", verjetno gre za dodatem layer tkanine, jaz bolj poznam Pirelli in Metzeler zato samo sklepam :whistle:

Jaz bi bil bolj za C 09 Dakar verzijo, da se lahko vsaj do Velebita normalno po asfaltu pripeljem... C 17 pa za čez zimo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos v začetku sezone naj bi mitas predstavil novo gumo E10 bila naj bi direktna konkurenca TKC80 ali Metzeler Karoo kar kaže tudi 3D model, kateri je šel v izdelavo.

Upam da bo cena ostala konkurenčna kot je za E09.

Avgusta smo bili le malenkost prehitri saj bi jo če bi jo imeli že narejeno dali v tovarni Zlin na test za v Rusijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zadeva je sledeča E09 v 140/80-18" ni!, na voljo je E07. Kar pa se tiče E10 vzorec je isti kot na Karoo T ali TKC80 letos bo na voljo v 110/80-19 in 150/70-17

LP

Popravljeno . Popravil Temty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!