Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Skupno naročilo celindrov jaz sem zraven, sam en bo hudičevo obremenil Viso :lol1: Dobiti ga je mozno tudi v drugih barvah in ne samo v oranžni, obstaja še en proizvajalec iste kakovosti, v bistvu je bil prvi, ki je pogruntal izboljšavo in sicer Evoluzione, delajo pa pretežno za Ducati.

Zdaj, kar se tiče tlaka na cesti en tlak na terenu drug tlak, nikakor pa ni tlak, ki se ga uporablja na terenu, ni primeren za na cesto, ZAKAJ ? ker guma z manj tlaka zagotavlja manjšo bočno stabilnost, pomeni motor lahko začne nihat v ovinku, ali nepravilno absorbira vibracije (back kick).

Pozicija matic na ventilu, za offroad uporabljamo zračnice, navadno imajo dve matici, ena se montira pod obročem in druga nad obročem, spodnja navadno drži eno podloško in skupaj zmanjšujeta obremenitev in obrabo na točki kjer ventil prehaja iz zračnice skozi obroč.

Zakaj ne zategujemo zgornje matice na obroč, odgovor je preprost, na velikih endurah z širino obroča 4" nekateri tudi več se ne uporablja tako imenovan "štoper" glej sliko spodaj, in ta stvar drži gumo na obroč in preprečuje drsenje gume po obroču pri zaviranju in pospeševanju, torej ker tega štoperja ni se guma lahko malenkost zavrti in s tem tudi zračnica, kar pa pomeni, da bo tudi na točki kjer je ventil prišlo do "zamika". V primeru, da je zgornja matica zategnjena do obroča, bo le ta držala ventil in drseča guma z zračnico ga bo odtrgala! npr. to se lepo vidi, ko boste montirali zračnico bo ventil raven po par tisoč km v primeru da ste bli malo bolj grobi pa bo ventilj bolj poševen!

Zato zgornje matice ne zategujem do obroča ampak jo navadno uporabim, kot "kontramatico" za kapico ventila, da je ne odvije v blatu.

Slika: "ŠTOPER"

stopper.jpg

Slika: matice ventila ne zategujte do obroča amapak jo postite odvito, na tej sliki se že vidi poševen ventil.

ventil.jpg

Odtrgan ventil pri demontaži pomeni navadno nepravilen postopek demontaže! Govorim iz lastnih izkušenj in nikogar ne obtoževat na podlagi mojega pisanja!

LP

Matej

Popravljeno . Popravil Temty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če imaš štopar ali pa dva, ti ne more odtrgat ventila, tut pri nižjem tlaku. Hard endure ki so lahke gredo tut do 0.6 bar za hudo blato, drugač pa do 1 za po terenu.

Za tele krave je pa treba rajtam mal več, da se ne voziš po feltni. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kuplung cilindre, sem jaz kontaktiral preko trgovine in poskušam dobiti malo boljšo ceno, da vsaj poštnino dobimo zastonj....

Smo na vezi glede tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno bolj zanimiva in poučna debata poteka, me prav veseli.

Pa da še pokažem domačo predelavo predelave afrike, sicer se mogoče takoj ne vidi koliko je višji motor, ampak bosite pozorni na to koliko je podloženo stransko stojalo :naughty:

Pa da ni offtopic ima na riti ktm nalepko, to pa zaradi tega ker bo moped začel piti olje :P

post-15287-126348002237_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pc310119.jpg

Naj me koklja v rit nabije, če nima moj DV ravno take oziroma zelo, zelo podobne črpalke!! Pokrov pritrjen z enim vijakom, na njem pa Mitsubishi-jev znak!! Te črpalke so znane po tem, da po dobrih 40kkm crknejo. Če zalaufaš motor in imaš ob tem sneto kapo na črpalki se bliska kot na silvestrovo!!

Na netu sem našel rešitev za ta problem. KLIK Jaz sem v črpalko montiral tisto diodo, kot piše v prilepljenem članku in vse tisto bliskanje pod pokrovčkom je prenehalo! Po eni sezoni(skoraj 15kkm) v kateri sem prekoračil mejo 50kkm na motorju sem pokrovček spet snel in pod njim nisem našel nobenih sledi grafitnega prahu(oziroma prahu, ki nastane ob sežiganju kontaktov pri kontaktiranju).

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je taka, v Oberon Performance sem dogovorjen za popust pri skupinskem nakupu, vsak prihrani 15%, poštnino pa si delimo na enake dele, kar pride potem minimalno če smo vsaj 3-je.

Kdor je sedaj še resen naj piše na PM.

Poglejte če je še kaj zanimivega in lahko dokupimo zraven, imajo tut poviške balanc, tačke, smernike...

Cilinder:http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave.html

Trgovina:http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/index.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sej sm že pred novim letom reku da bo narejeno, je pa komi danes ratalo trance_41_w00t2.gif

Zdaj pa vam predstavljam najnovejši model alpos - ovih kufrov MONOLOCK trance_43_wavetowel2.gif

is-DSCN29.jpg

qwe-DSCN29.jpg

V zgornjem delu, kjer se kufer zahakla na nosilce, je vgrajena kar zaponka z vzmetjo. Taka kot tista pri oknih na obrlift :)

Pa prou dobro služi!!!!

djg-DSCN29.jpg

3k8-DSCN29.jpg

awk-DSCN29.jpg

5ek-DSCN29.jpg

Sam kar mi še manjka, je dokončat sistem za snemanje kufra z nosilcev! Pol bo pa res fertik.

Sam tudi tako se jih da že uporabljat :D

c8o-DSCN29.jpg

g42-DSCN29.jpg

So pa vsi spoji, povsod kjer je bil kufer preforiran, je vse premazano s silikonom tako da je popolnoma vodotesno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo si to porihtal.

LP

ja hala :)

sm se potrudu kar se je dalo. Čeprou sm pol na koncu opazu par stvari ki bi jih lahko bolše naredu, sam nimam orodja doma :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slike obljubljenega cilindra sklopke, na sliki se slabo vidi notranjost, aluminij je površinsko obdelan in ta obloga se sčasoma obrabi in začne puščat, sem poskušal pri starem cilindru z drugim novim oringom, in ni pomagalo, na drugi sliki lahko vidite da so o-ring zamenjali z semeringom, ta boljše tesni in podaljša življensko dobo.

p1166044.jpg

p1166043.jpg

Kupil sem novo varovalko,sestavil cilinder nazaj in prezračil olje, zadeva trenutno dela, bom videl kaj bo, ko ga začnem gonit.

p1166045.jpg

Pumpa je dobilo diodico, jutri probam če je kaka razlika, al pa bom menjaval varovalke

p1166042.jpg

In spravil sem se na vilce, menjava obeh semerengov - oljnega in prašnega, ena stran je bila čisto pred tem da bi popustila, sem obljubil vilicam, da bom letos bolj nežen.

Malo razdiranja

p1166022.jpg

p1166024.jpg

p1166046.jpg

Malo sestavljanja

p1166026.jpg

Malo nalivanja olja

p1166029.jpg

Krmilni sistem v kosih

p1166030.jpg

Draga je vmes odslužila za servis svoje Honde in pripravila gril hladilnika na barvanje :worship: , brušenje z vodo! granulacija 800 :whistle:

p1166040.jpg

Pa je šol še en dan v delavnici :hmm:

LP

Popravljeno . Popravil Temty
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa sej si ga prou na prafaktorje razstavu.

Za tu sestavit bi si mogu skor številke zravn pisat. Enih koščkov za znoret!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa sej si ga prou na prafaktorje razstavu.

Za tu sestavit bi si mogu skor številke zravn pisat. Enih koščkov za znoret!!!

Pri KTM-u ni problemaevilgrin.gif . Več koščkov ostane, bolj letiiiiworship.gif .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

James, koliko mm je debela stena aluminija na kufrih?

Aluminij je precej podvržen utrujenosti materiala od obremenitev in vibracij... in bi znalo na daljši turi, ko boš naložen popokat okoli priklopov na nosilce.

Jaz imam v planu ojačat celo bočno steno na strani, kjer bodo nosilci.

Imaš kako detejlno sliko priklopov, obrliht zatiča... da bi bolje razumeli patent tut tisti, ki se še lotevamo zadeve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa sej si ga prou na prafaktorje razstavu.

Za tu sestavit bi si mogu skor številke zravn pisat. Enih koščkov za znoret!!!

Saj gre samo na en način skupaj. Glede na ves slikovni material je verjetno tudi sproti slikal( vsaj tako delam jaz, da kasneje ni prevelikih težav).

PS Svojo si si pa lepo navadu, da ne teži, ko šraufaš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

James, koliko mm je debela stena aluminija na kufrih?

Aluminij je precej podvržen utrujenosti materiala od obremenitev in vibracij... in bi znalo na daljši turi, ko boš naložen popokat okoli priklopov na nosilce.

Jaz imam v planu ojačat celo bočno steno na strani, kjer bodo nosilci.

Imaš kako detejlno sliko priklopov, obrliht zatiča... da bi bolje razumeli patent tut tisti, ki se še lotevamo zadeve?

vhz-zaponk.jpg

Pogled od z

notraj

qn6-zaponk.jpg

Pogled od zunaj.

Žal mi je, da sem pozabu slikat ko sm skupi skladu.

Sm pa zdej bol na hitrco mal narisu, upam da je razvidno.

Ta tanke pločevino so 1mm, ta debeli dve sta pa 2mm. Skupan na spojih 4mm.

Upam da je razvidno, če pa še kej nerazumljivga pa povej/te

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj gre samo na en način skupaj. Glede na ves slikovni material je verjetno tudi sproti slikal( vsaj tako delam jaz, da kasneje ni prevelikih težav).

PS Svojo si si pa lepo navadu, da ne teži, ko šraufaš :)

Jo pripravljam na to, da bom počasi jaz gledal ona pa bo delala :lol1: saj vidiš kolko dela mam z slikami in pisanjem :slap:

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

James, koliko mm je debela stena aluminija na kufrih?

Aluminij je precej podvržen utrujenosti materiala od obremenitev in vibracij... in bi znalo na daljši turi, ko boš naložen popokat okoli priklopov na nosilce.

Jaz imam v planu ojačat celo bočno steno na strani, kjer bodo nosilci.

Imaš kako detejlno sliko priklopov, obrliht zatiča... da bi bolje razumeli patent tut tisti, ki se še lotevamo zadeve?

Bolj tema za v ALU kufri. Stena je zelo tanka 0.8mm če se ne motim slika objava #300, zanimive ideje v celotni temi (tudi monolock je že predstavljen) BTW a bo tudi "wasserdiht".

Zato je dobro pred montažo na nosilce ojačat neglede na način pritrditve jaz sem dodal 1,5mm debelo ploščo aluminija na notranjo stran. Notranjo stran pa polepit, da nimaš vse črno zaradi drgnjenja po aluminiju.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj tema za v ALU kufri. Stena je zelo tanka 0.8mm če se ne motim slika objava #300, zanimive ideje v celotni temi (tudi monolock je že predstavljen) BTW a bo tudi "wasserdiht".

Zato je dobro pred montažo na nosilce ojačat neglede na način pritrditve jaz sem dodal 1,5mm debelo ploščo aluminija na notranjo stran. Notranjo stran pa polepit, da nimaš vse črno zaradi drgnjenja po aluminiju.

aaa wasserdiht ..... Sori sm s primorske pa mi nemščina ne gre glih naj bolje.

Sej to misl vodoodporno oz. da ne prepušča voda ne?!?!?!?

Odgovor je JA! voda ne prepušča, ker so vsi spoji s silikonom premazani. Pa provu sm noter vodo nalit, do vrha ta zgornje škatle, kjer je ta glavni sistem za zapiranje in ni nč vode vn steklo (razen po original spojih, ki jih je alpos naredu). Te moram še s silikonom premazat.

čene sm pa provu obremenit s 40kg, pa se ni skoraj nč upognilo, ker notranja škatla delno služi tudi kot ojačitveno rebro. zdej kaj bo pod manjšo obremenitvijo in ob tresljaji....

To si pa ne opam nč rečt.

Ma itak bom daju še pas okoli, tako da bo sigurno.

hja za notranjost oblept pa ja.... To bo pa še treba ja. Sam nevem kej dat notr. al foljo al kej druzga :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaa wasserdiht ..... Sori sm s primorske pa mi nemščina ne gre glih naj bolje.

Sej to misl vodoodporno oz. da ne prepušča voda ne?!?!?!?

Odgovor je JA! voda ne prepušča, ker so vsi spoji s silikonom premazani. Pa provu sm noter vodo nalit, do vrha ta zgornje škatle, kjer je ta glavni sistem za zapiranje in ni nč vode vn steklo (razen po original spojih, ki jih je alpos naredu). Te moram še s silikonom premazat.

čene sm pa provu obremenit s 40kg, pa se ni skoraj nč upognilo, ker notranja škatla delno služi tudi kot ojačitveno rebro. zdej kaj bo pod manjšo obremenitvijo in ob tresljaji....

To si pa ne opam nč rečt.

Ma itak bom daju še pas okoli, tako da bo sigurno.

hja za notranjost oblept pa ja.... To bo pa še treba ja. Sam nevem kej dat notr. al foljo al kej druzga :/

water proof ja to sem mislu.

Poglej temo o Alu kovčkih!!

lp, Mirč

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Temty: Dioda opravlja svojo funkcijo?

Zmontiral in probal, pumpa dela, jo bom pa odprl po par 1000 km in bom videl če je kakšna razlika. Sam mi je že Leteči ene specialne kontakte not zmontiral tak da, mi zdaj moped še bolj leti.... :whistle:

BTW: hvala za info in link.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmontiral in probal, pumpa dela, jo bom pa odprl po par 1000 km in bom videl če je kakšna razlika. Sam mi je že Leteči ene specialne kontakte not zmontiral tak da, mi zdaj moped še bolj leti.... :whistle:

BTW: hvala za info in link.

LP

Čuj ti pubec, bo treba meni tud diodo zmontirat kak te bom te dohajal če ti bo moped bolj letel :nono:

Mr. Lowrenc hvala za info! :drunk: pa ko se vidimo, upam da se bomo končno srečali na začetku sezone.

Dečki se malo pohvalit kolko km vam je uspelo narediti z karoo T (in samo T) in kaki stil vožnje oz podlaga. Bo treba počasi šparovček razbit pa nabavit gume.

Ima kdo kake veze na sončni upravi, mu dam smučke v zameno za 15 stopninj celzijevih preko dneva od 1.2.2010 pa vse do 1.12.2010 vmes pa malo pauze za šraufat pa modifikacije :P

:oops: malo je že sila ratala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!