Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

ja ej glede givijinih nosilcev, so dovolj močni, cenovno pa tudi zelo ugodni. Za predelavo teh nosilcev pa se jaz nebi odločal ker se mi zdijo tko fajn, da raje kufre maro obrežem in polimam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaa maste vsi sneg, pa sam motorje štimate al se vsi sam vozite? :) Čudno se mi zdi k noben že dougo ni nč tle napisu! :)

No, mi na krasu smo se že kar lepo lotili izkoriščat lepo vreme za delat kilometerčke. In seveda s temi tudi prve male težavice.

Moja kobila ma zdej prbližno 13500km. sej kmalu bo za na servis, sam ta vikend, ko sva se z mojo šla mal pelat, se mi je 2X zgodilo, da mi je motor crknu. 1X kar z lepga, ko sm na semaforju čaku in mal gasa dau, pa je namesto navit obrate kar umru, pol pa še 1X med vožnjo pri menjavi iz 5e v 6to brzino (počasno turistično menjavanje). takoj ko sm za sklopko zagrabu ga je spet pobralo. Zdej ugibam. A bi blo to mogoče že za ventilčke kej poštimat? (sej bo hmal 15000) Al obstaja kšna nevarnost da je kej druzga šlo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je kazn, če druge jebeš, ko se ne morjo vozit :fight1:, verjetno ti crkne pri hitrejšem potegu ročice, ko si na mestu, verjetno oz. je problem na fergazernu, mogoče kak kondez not, ki se je nabral zaradi nihanja temperature pri zimovanju in jebe štangas dizo...hm :boobies: ...dobri so toti novi smajliji :alko:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je kazn, če druge jebeš, ko se ne morjo vozit trance_09_box.gif

Ah dej no dej sej sm se sam mal hecu :)

verjetno ti crkne pri hitrejšem potegu ročice, ko si na mestu, verjetno oz. je problem na fergazernu, mogoče kak kondez not, ki se je nabral zaradi nihanja temperature pri zimovanju in jebe štangas dizo...hm

A mislš da bi bil kondenz?!?!?!? se mi pa ni zdela tako grozovita sprememba temperature. Sej ga mam v garaži, kjer je več al majn vedno nad nulo, ko sm se šou pelat pa je blo 10°C, tako da razlika temperature v okolici ni bla več k 10°C.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, se pravi bo čas za veliki servis! pa bojo čreva zuni biggrin.gif se bomo šli zdravnike trance_21_laughing1.gif

Popravljeno . Popravil james007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen veliki servis... en lep deževen popoldan se zapreš v garažo s sabo vzmaeš liter ali dva govorilne vode in kakšnega kolega pa bosta poštimala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da nisi ti medicinska sestra v tem primeru, malo bo treba naštelat fergazerje pa bo OK nič hudega, pol pa bo :music1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no a pol se bova lahko kej zmenla da prpelm mojga konjička k zdravniku? ko bojo dobre ceste, kr sm pozabu zimske gume montirat :D

Popravljeno . Popravil james007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaa maste vsi sneg, pa sam motorje štimate al se vsi sam vozite? :) Čudno se mi zdi k noben že dougo ni nč tle napisu! :)

No, mi na krasu smo se že kar lepo lotili izkoriščat lepo vreme za delat kilometerčke. In seveda s temi tudi prve male težavice.

Moja kobila ma zdej prbližno 13500km. sej kmalu bo za na servis, sam ta vikend, ko sva se z mojo šla mal pelat, se mi je 2X zgodilo, da mi je motor crknu. 1X kar z lepga, ko sm na semaforju čaku in mal gasa dau, pa je namesto navit obrate kar umru, pol pa še 1X med vožnjo pri menjavi iz 5e v 6to brzino (počasno turistično menjavanje). takoj ko sm za sklopko zagrabu ga je spet pobralo. Zdej ugibam. A bi blo to mogoče že za ventilčke kej poštimat? (sej bo hmal 15000) Al obstaja kšna nevarnost da je kej druzga šlo?

Meni je tudi prejšnja Vara včasih takole ponagajala, pa sem ugotovil, da je šalter za stransko stojalo nagajal.

Ko sem ga ornk očistil in namazal so se končali problemi z ugašanjem.

Varadero ima ta šalter glih tako spelan, da svinjarijo od ketne gor meče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varadero ima ta šalter glih tako spelan, da svinjarijo od ketne gor meče.

po moje, da je zadeva enaka pri vseh mopedih, ki imajo verigo in stransko stojalo na isti strani zato ne sekiraj Vare, če pluva mast po stikalu. v kolikor pa večkrat nagaja... zamenjati stikalo z novim ali prevezati žice... sam potem je jeba kadar pozabiš na odprto stransko stojalo... dobra stvar prevezave pa je, da potem en potencialni vzrok za mrtvo mašino odpade :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaa maste vsi sneg, pa sam motorje štimate al se vsi sam vozite? :) Čudno se mi zdi k noben že dougo ni nč tle napisu! :)

No, mi na krasu smo se že kar lepo lotili izkoriščat lepo vreme za delat kilometerčke. In seveda s temi tudi prve male težavice.

Moja kobila ma zdej prbližno 13500km. sej kmalu bo za na servis, sam ta vikend, ko sva se z mojo šla mal pelat, se mi je 2X zgodilo, da mi je motor crknu. 1X kar z lepga, ko sm na semaforju čaku in mal gasa dau, pa je namesto navit obrate kar umru, pol pa še 1X med vožnjo pri menjavi iz 5e v 6to brzino (počasno turistično menjavanje). takoj ko sm za sklopko zagrabu ga je spet pobralo. Zdej ugibam. A bi blo to mogoče že za ventilčke kej poštimat? (sej bo hmal 15000) Al obstaja kšna nevarnost da je kej druzga šlo?

Imam isti problem. Ko sem dal iz lera v prvo predstavo je nenadoma crknu :headbang: . Posvetoval sem se z nekaterimi stručkoti in pravijo,da naj izklopim baterijo ter jo nazaj priklopim po kakšni minuti, potem naj vžgem in pustim motor teči, po 15 min naj ga ugasnem. Po nihovi razlagi naj bi tako motor resetiral in naj ne bi več ugašal. Za enkrat še ni crknu, bomo pa videli ko bojo toplejši dnevi in se bomo več furali. Js sem tudi pomislu na šalter od stojala. Kaj pa vem,nisem pameten :eek:

Popravljeno . Popravil dopolaoro
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti maš Adventure 990 on pa Adventure 950......velika razlika, tvoj nasvet ne pride v poštev pri ADV 950, ker ima 990 FI, 950 pa fergazerje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ja pa tudi če bi blo to, itak bi reku da nč ne pomaga kr sm meu parkrat zuni baterijo kr sm jo sčistu k je bla zoksidirana, pol sm zapelu čez eno lužico, pa jo je mal zalilo, pa je spet zoksidirala, pa sm jo mogu spet dol jemat.... Tko no, da z baterijo se pr mojmu ne da kej dosti popraulat.

Edino uro lahko resetiraš grim.gif

Popravljeno . Popravil james007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče pa je tvojo bilo tako strah da je zabremzala moped, Tako da moja rešitev ali se naučit vozit ali pa sopotnico doma pustit :topic:

Temty daj mu reši to na daljavo, če te že hvalim vsem okoli, kak si dober majster :hooray:

(sn mislo ker si se tak fse na interneti naučo, ka bi lejko še šraubo tuji kuj preko totiga hudiča informacijskega)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aj ma pr blagem ovinki in prbl 110km/h je ni blo strah ne

Kvečjemu bi ona še mal privila!!!! :)

SREČO MAM DA MAM TAKO SOPOTNICO :)

Ta vikend ko sva šla mal po makadamu me je že začela prepričevat da naj kupm kramparce, da se ne bova več po cesti vozila :D hahaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aj ma pr blagem ovinki in prbl 110km/h je ni blo strah ne

Kvečjemu bi ona še mal privila!!!! smile.gif

SREČO MAM DA MAM TAKO SOPOTNICO smile.gif

Ta vikend ko sva šla mal po makadamu me je že začela prepričevat da naj kupm kramparce, da se ne bova več po cesti vozila biggrin.gif hahaha

Pazi!!! Tak se začnewhistle.gif .... Hoče bit sama s tabotrance_22_loveys.gif ....Počasi si boš moral gor zvezat kaki armaflex s spalkotongue.gif .... trance_35_smoke.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AtaIBA hvala za nasvete, tvoje si je treba zapomniti, sploh glede sovoznice :)

Glede kramparc, pa mislim da bi lahko glede na to koliko se nas je že nabralo naredili kakšna testiranja,

pa kak skupen nakup, če ne druga da skup držimo pa se družimo, bom uporabil kar iba metodo :drunk::beer2: :beer1: :kava:

seveda od zadaj naprej pri kavi bi se začelo :P

Popravljeno . Popravil Electric
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja no jst glih kramparc nebi stavu na mojga, kej še zmeri se pretežno po cesti vozim.

Za kšno srečanje pa.... :D

Če je čas, zakaj da ne!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno prašanje za stručkote! :whistle:

Na mojemu mobedu je 14t km.Na servisu pravijo,da je pri teh km potrebno štelat ventile.Zanima me ali se vsi držite tega? Zakaj je to potrebno če jih ni slišat? Je pa kar velika špeža 350ojru :hmm:

Zdej pa navali :010

Popravljeno . Popravil dopolaoro
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno prašanje za stručkote! whistle.gif

Na mojemu mobedu je 14t km.Na servisu pravijo,da je pri teh km potrebno štelat ventile.Zanima me ali se vsi držite tega? Zakaj je to potrebno če jih ni sliš? atJe pa kar velika špeža 350ojru trance_19_hmm.gif

Zdej pa navali trance_05_banana.gif

Veš, pri ventilih je tak. Če jih čuješ, še ni škode. Hudo je, če jih ne čuješ, ker potem jih lahko kuri. Ventili se štelajo tako, da imajo "luft".... Sam jih na KTM-u še nisem štelal, mislim pa, da je tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štela se razmik v predpisani toleranci od ventila do odmične gredi, AtaIba sam jih nisi štelal, maš pa jih naštelane na vsakih 15k km, sem 100% :naughty:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!