Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Vmes smo poznali za motor, je bil vmes pošraufan in poštiman na motorjetu, za kaj več pa probaj kontaktirat temty-ja, ampak vprašanje kaj je vse bilo vmes.

Naj bi blo celo uradno od ktm-a da naj ne vozit 17 spredaj sploh pa ne brez stabilizatorja, tako da zgleda je nekaj na tem da je bil motor podrsan.

Kot boš ugotovil ni ravno neka hvaležna oz ekonomična mašina, ampak vsaj veš zakaj tankaš olje in bencin :boobies: Meni konkretno pije od 7l dalje, lahko še malo manj ampak mora bit res čisto turing tura, zgornja meja pa do 10l ampak v tem primeru ga ne spuščam kaj dost pod 5k rpm. Samo za kaki lahki makadam ti je načeloma 19/17 dovolj, saj so skoraj vse velike endure na tej dimeniji in imaš veliko izbiro gum, sploh za cesto, pa še dobih jih povsod, pa po moje kar je najvolje pri spredaj 19 je širina gume v 110 ki je za ovinke bolj hvaležna od orginal.

Malo na hitro z moje strani, ki sem na začetku sezone skoraj pristal na 19/17.

Če te še kaj zanima pa vprašaj naj ti ne bo nerodno, sploh pa ne na pir povabit :naughty:

Pa še link zakaj ti omenjam 19/17 :evilgrin:

http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/wheels/19_17_setup.html

Niti nočem preveč vedt kaj se je dogajalo z motorjem.....malo sumljiva cena in prevoženi kilometri, samo jebi ga, bom pa poštimau, ce bo začelo crkvat pa bo. Ko sem prebral link se mi zdi, da se bom kr za 19/17 odloču k zgleda, da tip ve kaj govori, pa še bol na moč se da pelat :yea1: .Kr se pa porabe tiče pa vidm, da je pol to, to.Samo, ko sem menjaval motor in se odloču za advenčerja sm mislu, da bom kej cenej skos pršu, sam vidm, da ne bo velike razlike(mogoče kak komplet gum manj) :angry: Za pirčk pa nikol problema, prej brez problema! :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumy: kolko imaš hoda?

Cene_r: me veseli da delaš dobre km s TA, se spomniš koliko je imela profila kot nova?

prekopirano iz testa:

Reifentyp und Dimension:

vorn Trail Attack,

hinten Trail Attack

www. conti-online.com

Maximale Profiltiefe:

vorn 4,3 mm, hinten 8,6 mm

test gum:

http://www.motorradonline.de/test/reifen/test-enduro-reifen-110-80-r-19-und-150-70-r-17---peu-a-pneu.292589.htm#

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumy: imam eno opcijo za zamenjavo za 210 od 990 07 letnik, samo še treba zadevo malo preverit, v primeru da ne bo aktualna ti sporočim.

Cene: se pravi si na polovici profila pri 8k, poročajo da se guma zeloo enakomerno obrablja, torej cca 15k čisto realno, torej je ta guma best buy za cestne ture z rahlim makadamom, bo super kombinakcija s kompletom karoot, me veseli.

Lahko bi se kje kaj srečali, vidim da ste polni izkušenj, bi se dalo kaj podebatirat :beer2::grupni::drunk::boobies: se opravičujem za zloraboj smajlof :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se komu dogaja, da pri prestavljanju navzgor najde neko vmesno stanje med prestavami? Na žalost pa to ni lep prosti tek ampak prav grozljivo zaškrta ko spustim sklopko in dam gas. Potem je treba pustiti da obrati padejo in prestaviti do konca. To se mi je že kar nekajkrat zgodilo, največkrat med 2. in 3. pa tudi že med drugimi prestavami. Me že kar skrbi za zdravje menjalnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole vmesno stanje med prestavama "najdem" če se peljem brez škornjev. Druga kot pa držat sklopko in pa spustit obrate ne preostane za menjavt navzgor, sliši se pa kruto. Danes spustil olje in pregledal screene, pa ni sledi menjalnika na srečo in oljni filter lepo raven, tako da ni sledi vode oz je vodna pumpa še vredu.

Na adv rider je je en opisal in poslikal rebuild mašine po 100.000km in presenetljivo menjalnik kot nov na 950, pa vozi veliko peska in terena, tako da upajmo na najboljše da bodo tud naši menjalniki zdržali :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primeru, da si pa obremenjen z menjalnikom priporočam doktor Temty :worship:

Če ne bo videl bo pa ziher slišal :naughty:

post-15287-025387800 1280261083_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na adv rider je je en opisal in poslikal rebuild mašine po 100.000km in presenetljivo menjalnik kot nov na 950, pa vozi veliko peska in terena, tako da upajmo na najboljše da bodo tud naši menjalniki zdržali :OK:

Zdravo!

Kaj pa ostale stvari? Lahko kak hiter povzetek spišeš?

Mene najbolj motijo kratki intervali za nastavitev ventilov. Zna bit kr drago, če se dost voziš. Tudi če se odpraviš na daljšo turo zna bit nerodno, da so bili nazadnje naštelani pred npr. 5.000 km. Kaj lastniki menite o tem ? Ali je res potrebno na tak interval nastavitev ventilov ?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Kaj pa ostale stvari? Lahko kak hiter povzetek spišeš?

Mene najbolj motijo kratki intervali za nastavitev ventilov. Zna bit kr drago, če se dost voziš. Tudi če se odpraviš na daljšo turo zna bit nerodno, da so bili nazadnje naštelani pred npr. 5.000 km. Kaj lastniki menite o tem ? Ali je res potrebno na tak interval nastavitev ventilov ?

LP

Nastavitev ventilov je vsakih 15k km. Če nekaj časa voziš točno veš koliko je dejansko potrebno nastavljati ventile, tako da lahko brez skrbi podaljšaš interval če nisi več v garanciji. Seveda pa je odvisno tudi koliko km je za tebe fura ampak mislim da če greš na 20k km, boš tako in tako pred odhodo naredil servis da imaš mir po poti.

Katere druge stvari naprimer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere druge stvari naprimer?

Ne vem. Na čem se je poznala obraba v 100.000 km, ali je bilo kaj okvar ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je 690-tka bolj redka in ker predvidevam, da ima adventure tudi hidravljično sklopko, bi vprašal tukaj. Po 18 000 km je sklopka "sumljivo" mehka in "kratka", ne zdrsava, ampak ko se motor pogreje je dovolj že kakšen centimeter stiska ročice, da loči, sicer super zadeva ampak se bojim, da se ji bliža konec, ali pa je mogoče kakšen problem z oljem, se je "šalčka rosila" in verjetno je nivo olja padel, ampak predvidevam, da bi bili simptomi, če bi zmanjkovalo olja za sklopko, drugačni.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je 690-tka bolj redka in ker predvidevam, da ima adventure tudi hidravljično sklopko, bi vprašal tukaj. Po 18 000 km je sklopka "sumljivo" mehka in "kratka", ne zdrsava, ampak ko se motor pogreje je dovolj že kakšen centimeter stiska ročice, da loči, sicer super zadeva ampak se bojim, da se ji bliža konec, ali pa je mogoče kakšen problem z oljem, se je "šalčka rosila" in verjetno je nivo olja padel, ampak predvidevam, da bi bili simptomi, če bi zmanjkovalo olja za sklopko, drugačni.

lp

Franc

Ali ima 690 isti cilinder sklopke?

Težave so bile s semeringi v celindru, tako da če ti zmanjkuje olje oz če je mastno pol je nekaj na tem. Drugače pa odtegni 2 vijaka pa poglej v kakšnem stanju je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima 690 isti cilinder sklopke?

Težave so bile s semeringi v celindru, tako da če ti zmanjkuje olje oz če je mastno pol je nekaj na tem. Drugače pa odtegni 2 vijaka pa poglej v kakšnem stanju je.

Očitno bo res najbolje, da pogledam. Načeloma ne maram "popravljati" dokler ni pokvarjeno, ampak nivo olja ni ravno popravljanje. Cilinder pa mislim, da je enak.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za začetek prezrači sklopko oz. zamenjaj olje. Sploh če je zavorno olje noter bi to zelo verjetno rešilo problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se komu dogaja, da pri prestavljanju navzgor najde neko vmesno stanje med prestavami? Na žalost pa to ni lep prosti tek ampak prav grozljivo zaškrta ko spustim sklopko in dam gas. Potem je treba pustiti da obrati padejo in prestaviti do konca. To se mi je že kar nekajkrat zgodilo, največkrat med 2. in 3. pa tudi že med drugimi prestavami. Me že kar skrbi za zdravje menjalnika.

prerahlo/premalo odlocno prestavljas. in to ni ekskluzivni simptom adventure-ja. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prerahlo/premalo odlocno prestavljas. in to ni ekskluzivni simptom adventure-ja. :rolleyes:

Hm, ja to je verjetno res. Upam, da še nisem naredil kakšne večje škode v menjalniku.

Ko sedaj pomislim nazaj so se mi podobne stvari dogajale že pred leti na LC4, zanimivo pa da še nikdar na Husqvarni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj za en zob znižati ročico za prestave, da ti bo bližje škornju /nogi, potem boš z enakim gibom odločneje prestavil in v večini primerov je problem rešen, razen če nisi že naredil škode.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na adv rider je je en opisal in poslikal rebuild mašine po 100.000km in presenetljivo menjalnik kot nov na 950, pa vozi veliko peska in terena, tako da upajmo na najboljše da bodo tud naši menjalniki zdržali :OK:

Ja samo je vmes že nekaj upgrade delal in tudi popravljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti nočem preveč vedt kaj se je dogajalo z motorjem.....malo sumljiva cena in prevoženi kilometri, samo jebi ga, bom pa poštimau, ce bo začelo crkvat pa bo. Ko sem prebral link se mi zdi, da se bom kr za 19/17 odloču k zgleda, da tip ve kaj govori, pa še bol na moč se da pelat :yea1: .Kr se pa porabe tiče pa vidm, da je pol to, to.Samo, ko sem menjaval motor in se odloču za advenčerja sm mislu, da bom kej cenej skos pršu, sam vidm, da ne bo velike razlike(mogoče kak komplet gum manj) :angry: Za pirčk pa nikol problema, prej brez problema! :beer1:

No, mogoče malo prepozno... A sam za info. ker sm vidu da si pršu s cestaka na adventureja.

Jaz sem mel prej Z750 in mi sploh ni blo problema prešaltat iz cestnih gum na 21/19. Je res da je mal razlike in da se morš malo privadit sam spet ni tak problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še en x moram zatežit.

Je kdo pripravljen zmetenje iz 990 (200mm) ali 950 low (235mm) verzije. Sam imam 950 high (265mm) se pravi enako kot na novem 990 R za orientacijo.

Žal zdaj že nekaj časa nisem nič zrasel in sem še vedno premali, tako da bom moral znižati motor.

Če je kdo zainteresiran naj se javi čimprej :)

Igor

a je to še kej aktualno? Meni nebi prou nič škodilo met pa mm višje sedlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je to še kej aktualno? Meni nebi prou nič škodilo met pa mm višje sedlo.

Predvidevam da imas 230mm?

Ravnokar sem opravil veliki servis in med drugim je bila poservisirana tudi vilica, se pravi zamenjani semeringi in olje.

Od kod si?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da imas 230mm?

Ravnokar sem opravil veliki servis in med drugim je bila poservisirana tudi vilica, se pravi zamenjani semeringi in olje.

Od kod si?

Čene sem s krasa, sam zdej bom par dni u LJ. Pa lahko kam pršibam za ogled

Popravljeno . Popravil james007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem KTM imam problem z akumulatorjem, po 1 tednu brez vžiganja je akumulator delno prazen in motor ne vžge od dopolnitvi akumulatorja z CTEKOM deluje normalno. Z prejšnjo baterijo sem imel približno enake probleme ,da je kar na enkrat zgubila moč , to imam dve leti od Yuase in me zanima če ima še kdo podobne probleme z baterijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!