Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Leteči :notworthy: !

Samo nekaj me moti: barva!! Če bi bla plava.... bi mogoče kdaj zmagal!!

Drugače pa: fajn naj ti služi!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem študenta za odstranjevanje nalepk z šprikl, dela za cca. 2 dni........urna postavka 4 EUR.

Hvala za lepe želje.....banda :D

Za takšo delo so primerne spretne ženske roke :whistle: :krneki: .

Naj ti dober šerpa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo pol tako dobro služil kot Honda je to to

Mal poroči kako se bo obnesel v primerjavi s Hondo (glede servisov, zanesljivosti, vožnja po asfaltu - za offorad že vemo kdo je bolj).

Pa drugače je kaj pametnih servisov po Slovenistanu za KTM ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej mislm svašta!

Men je čist jasno, da model nabau motor. Sam d si ga pa eni tolk spimpajo - tle se pa men neha!

Pazi qwa j naredu! jaoooooo

Ta je za u pojstlo, ne za na šodr!

Ah ja, dobr ga voz! Mi 4je

post-28821-0-41928400-1337266117_thumb.jpg

Na prvi pogled se mi zdi, kot kakšen Indijski Royal Enfield... Le kje bi dobil navdih za takšno dekoracijo... :D:OK:

Srečne kilometre.

Pa da bi se ti števec okoli obrnil! (pa ne na glavo) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene daj mi pošlji tvojo cifro na PM pa te pokličem.

poglej v moj profil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na prvi pogled se mi zdi, kot kakšen Indijski Royal Enfield... Le kje bi dobil navdih za takšno dekoracijo... :D:OK:

Srečne kilometre.

Pa da bi se ti števec okoli obrnil! (pa ne na glavo) :)

Se že pozna,da so 49% lastniki ........... :)

https://www.facebook.com/indiaktm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal poroči kako se bo obnesel v primerjavi s Hondo (glede servisov, zanesljivosti, vožnja po asfaltu - za offorad že vemo kdo je bolj).

Pa drugače je kaj pametnih servisov po Slovenistanu za KTM ?

Za servise in zanesljivost ti še ne znam povedati, vendar kolikor se pogovarjam z fanti to naj ne bi bil problem ob rednem vzdrževanju. Bolj so za raznimi hibami trpeli prvi modeli 950.

Glede vožnje se tako na cesti kot na terenu pozna kvalitetno vzmetenje.....tukaj lahko pelje scat vse....z BMW-jem na čelu.

Agregat je pa zgodba zase, včasih celo preveč poskočen :) čeprav je glas v primerjavi s Hondo kot bi imel pod ritjo cel ansambel zadaj na sedežu bi ti kmet pa še koso klepal.

Servisiral ga bom sam.....tako kot sem to delal dosedaj, jebiga ventile bo treba gledat na 15-20 tkm, bo vsaj kaj za počet ko bo zunaj snega narukalo. Tukaj lahko na tisti sistem ko sem pri Hondi na 100 jurjev poškili ventile in ugotovil da so še zmeraj glih prav razluftani kar pozabim. Drugače, ja servisi so, glede pokritosti ni problem.

Ima pa tale motorček vgrajen veliko mero ''fun factorja'' ki odtehta kakšen servisni poseg več.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še kdo rabi Oberonov cilinder za sklopko ga imam možnost dobit za 10% ceneje in brez poštnine.

Cilinder: Redna cena 115,6 EUR cena s popustom 104,0 EUR

Podnožje cilindra: Redna cena 43,7 EUR cena s popustom 39,4 EUR

Če kdo slučajno rabi mi lahko javi na PM, naročam konec drugega tedna

Drugače se lahko dobi tudi vsa druga roba ki jo Oberon ponuja s tem popustom in brez poštnine.

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

OK sem že marsikaj prešraufal samo ko greš pa na KTM-a narest menjavo olja se ti zdi da so ga prej uspeli zamenjat na Costi preden jo je Fancesco zarinil v skale. NE vem ali so na KTM-u dejansko nekoga zaposlili s tem da ja določil maksimalno število odprtin skozi katere mu je treba puščat kri ali jim je to zgolj slučajno uspelo.

Razmišljam da bi si za štelanje ventilov vzel kak teden dopusta.............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK sem že marsikaj prešraufal samo ko greš pa na KTM-a narest menjavo olja se ti zdi da so ga prej uspeli zamenjat na Costi preden jo je Fancesco zarinil v skale. NE vem ali so na KTM-u dejansko nekoga zaposlili s tem da ja določil maksimalno število odprtin skozi katere mu je treba puščat kri ali jim je to zgolj slučajno uspelo.

Razmišljam da bi si za štelanje ventilov vzel kak teden dopusta.............

:lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitam Leteči in upam, da so vzdrževalni porodni krči posledica tvoje neizurjenosti, saj ni fajn šravfat motorja, če njegovi stvaritelji niso gledali na to, da bi takšnim olajšali delo. Veliko varnih in užitka polnih kilometrov :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK sem že marsikaj prešraufal samo ko greš pa na KTM-a narest menjavo olja se ti zdi da so ga prej uspeli zamenjat na Costi preden jo je Fancesco zarinil v skale. NE vem ali so na KTM-u dejansko nekoga zaposlili s tem da ja določil maksimalno število odprtin skozi katere mu je treba puščat kri ali jim je to zgolj slučajno uspelo.

Razmišljam da bi si za štelanje ventilov vzel kak teden dopusta.............

Jaz bi gor pršravfu od Vare mašino boš mel manj dela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK sem že marsikaj prešraufal samo ko greš pa na KTM-a narest menjavo olja se ti zdi da so ga prej uspeli zamenjat na Costi preden jo je Fancesco zarinil v skale. NE vem ali so na KTM-u dejansko nekoga zaposlili s tem da ja določil maksimalno število odprtin skozi katere mu je treba puščat kri ali jim je to zgolj slučajno uspelo.

Razmišljam da bi si za štelanje ventilov vzel kak teden dopusta.............

heh, mi je znano :) to je kao racing technology :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ko pa pod ritjo zaropota pozabiš na vse tegobe :)

Kaj ropota ...slaba izdelava agregta ali odprti rori :kva2: brez zam... :music4:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2013 KTM 1190 Adventure R

post-38-0-17016600-1345457756_thumb.jpg

http://www.motorradonline.de/artikelvorschau/fahrbericht-ktm-1190-adventure-r/421395

Tech Specs of the 1190 Adventure R are:

- Detuned 75 degree V-twin from RC8

- 150 HP at 10'000 RPM

- 230 kg with a full tank of 24 liters

- 21 inch front wheel, 18 inch rear wheel

- Seat hight 840 mm

- Dual 300 mm discs front brake

- 265 mm disc rear brake

- Traction control with 2 modes: Sport/Road (full power), Offroad/Rain (power limited to 100 HP)

- ABS, with offroad mode (i.e. no ABS on rear brake, limited slip of front wheel possible)

- Ride by wire

Ride impressions:

- Engine is fantastic, smooth power at bottom end, mighty punch in midrange, endless power at high RPM

- Engine is miles ahead of current 990, much better at bottom end, lots more power

- Slight vibes above 7500 RPM

- Power delivery at high RMP similar to Multistrada, but much better at low RPM and midrange

- Suspension is top-notch, handling is excellent, steering very precise

The bike was ridden by the editor in chief of "Motorrad", together with Philipp Habsburg, development manager of KTM. Habsburg says the goal is to build the best adventure bike in its class, period. There will be also an 1190 Adventure (without the "R"), with 19/17 inch wheels and less travel, which is more road orientated. Both bikes will be unveiled at the EICMA show in Milan (November 15 to 18) and be available at dealers in March 2013.

post-38-0-75269400-1345457944_thumb.jpg

post-38-0-66203900-1345457951_thumb.jpg

post-38-0-91517900-1345457960_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam da ga vizuelno še dodelajo....specifikacija je dobra....samo ta auspuh je pa mimo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem. Men ne potegne. Sploh ni več "adventure". Se mi zdi škoda, da niso raje razvili en dvocilinderski 800ccm adventure stroj, ki bi bil ziher bolj dual-sport. Kaj pa nuca kdo 150HP? Se misli kdo po grobniku s to kravo guncat? Ni vrag, da tut 100HP nebi potegnilo kakšnega bolj oreng deca, pa babo zravn. Sploh se mi zdi 800ccm segment čist zanemarjen (dobr, BMW pa Triumph sta začela nekaj migat, sam kdaj bodo drugi sledili??)

Kakorkoli že, oznake Adventure si (več) ne zasluži. Že oznake enduro si (in še marsikateri 1000cm+) ne zasluži - to so zame potovalniki, ne endure. SUV na dveh kolesih.

Kaj pa bo z zdajšnjim 990 ADV? Ga bojo nehal delat in je to kao nadomestek? Al bojo imeli oba v prodaji? Ne vem, nisem tolk spremljal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam da ga vizuelno še dodelajo....specifikacija je dobra....samo ta auspuh je pa mimo

a takole? :)

post-5502-0-32904900-1345804683_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi da gre vse skupaj v smer še enega motorja za stare fotre ala GS.

Očitno je ta segment finančno dovolj zanimiv da se bodo oddaljili od prvotne zasnove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, ne gre kar tako brezveze čez nove stroje pljuvat, še preden jih do konca sprobaš.

Mene tudi zanima, a ima masažno blazino vgrajeno samo do ledvenega predela, ali seže do ramen ... sej to so trendi zdaj, če prav razumem.

kewkew :eek:. Še dobro, da je štemarca že pod streho.

rrrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo majstri!

Glede na to, da je za menoj uspešno odpeljanih že kar precej sezon z raznimi ST, SS in podobnimi raketami, sem se odločil da bo dovolj kolenčkanja in podobnih traparij po cesti. IŠČEM zelo ohranjenega KTM adventure 950 in me zanima ali kdo pozna tole zadevo in kaj o njej menite??

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6268065

Hvala in veliko užitkov z vašimi MRCINAMI :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!