Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno

He he to bil bil pravi "SS killer", pa če se ne motim so nekaj obljubljali!

@ Batzajla: a si se dolgo matral? :) :lol:

Objavljeno

mislm da je tle ene tričetrt ure dela.gume,strehce,maska so od huske SMR,pa zadej je dvignjen,spremenjen sedež,plastike...škoda da nism mel oranžnega,bi lažje spremenil barvo

Objavljeno

Moj lepotec na Passo di Gavia na cca 2.500m.n.m.... Še avstrijski bajkerji so ga brez sramu občudovali (eden celo malo preveč, je kar po njem skakal dokler nisem po čefursko grdo zaklel, potem se je spokal dol), da o italjanih ne govorim...

post-4-1061502668.jpg

Objavljeno

ma mi je prou lep..

samo brez zamere..enmalčkodosti prevelika krava za pravi teren..

za kašen makadam razkopat vre, samo...

razen za Meonija..samo uni je tako močan, da zmore timon zvet..

ma ga bi vsenaku jemu..

Objavljeno

ni slab, ni slab, za moj okus malo preveč oplastičen, ma je le "jurja" in ni za zamert

Objavljeno
ma mi je prou lep..

samo brez zamere..enmalčkodosti prevelika krava za pravi teren..

za kašen makadam razkopat vre, samo...

razen za Meonija..samo uni je tako močan, da zmore timon zvet..

ma ga bi vsenaku jemu..

Res je, na en vulkan plezat se res ne bom spravil... "Pravi" teren itak samo specialke zmorejo. LC8 je trenutno verjetno najboljši kompromis za (skoraj skoraj) vse terene. B)

PS: Brane, slovensko, slovensko... :unsure:

Objavljeno

sej treniram, treniram...

pa če je taku tešku..

včasih raje malček moje latovščine zraven dam, saj menda pravijo, da narečja bogatijo..kaj že?

Objavljeno

LC8 bi si js kupu če bom šu kdaj raziskvat skrivnosti sveta!! :D :ph34r:

Objavljeno

Z dobavo teh strojev pa ni takega problema, kot je zgledalo. Kolega bo na srebrnega čakal 14 dni (je bolj kratek v noge ;)), enega S-a imajo pa menda v MB na zalogi.

Jebenti me žre, ker sem se spustil v poslovne investicije in ni denarja :angry: .

Objavljeno

Z dobavo res ni takšne panike več, kar je super. Komu pa se da čakat na motor pol leta ali leto (ali pa dve, tako, kot sem jaz :o )

Jebenti me žre, ker sem se spustil v poslovne investicije in ni denarja :angry: .

Jah, pa drugo leto, ne? ;)

Sicer pa še nekaj novic...

Za naslednje leto bo LC8 950 Adventure scena izgledala približno takole...

Po silnih protestih iz vsega sveta bo LC8 950 Adventure (ta, ki je bil zdaj samo srebrn) na voljo v

- KTM oranžni (jiiiipppiiiii B) ),

- srebrni in

- črni (!)

barvi...

LC8 950 Adventure S pa bo menda v Galuoises modri tekmovalni barvi (kot npr. Stanovnikova dakarska specialka)...

Objavljeno

...noise, dons je test tvojga motocikla v delu :)

Objavljeno

Pravkar sem imel priložnost peljati se z LC8 :D :D :D , klub temu, da ga nisem smel preveč priganjati (motor je imel prevoženih šele 8 km), je bil občutek moči (v primerjavi z AT) naravnost impresiven, pelje se pa itak kot moped (v pozitivnem smislu). Pred časom sem se vozil z BMW R 1150 GS, ki me je (zopet v primerjavi z AT) bolj kot ne razočaral.

Objavljeno
Pravkar sem imel priložnost peljati se z LC8 :D :D :D , klub temu, da ga nisem smel preveč priganjati (motor je imel prevoženih šele 8 km), je bil občutek moči (v primerjavi z AT) naravnost impresiven, pelje se pa itak kot moped (v pozitivnem smislu). Pred časom sem se vozil z BMW R 1150 GS, ki me je (zopet v primerjavi z AT) bolj kot ne razočaral.

Škoda, da si peljal "še neulaufanega"... Moj ima sedaj 10k km in se obnaša res fantastično... se mi zdi, da je vsakih novih 100km nekje od 5.000km naprej boljših... agregat se odziva zelo mehko in hkrati eksplozivno... Res noro.

No, še to. Original gume so zdržale 10k km zadnja, prednja bi še kakšnih 3k km, a sem zamenjal kar obe hkrati.

Objavljeno
Pravkar sem imel priložnost peljati se z LC8  :D  :D  :D , klub temu, da ga nisem smel preveč priganjati (motor je imel prevoženih šele 8 km), je bil občutek moči (v primerjavi z AT) naravnost impresiven, pelje se pa itak kot moped (v pozitivnem smislu). Pred časom sem se vozil z BMW R 1150 GS, ki me je (zopet v primerjavi z AT) bolj kot ne razočaral.

Tale A.M. je pa res dobra duša ... a boš rezerviral kaj za drugo leto .... :hmm: ... ?????????

Objavljeno
Tale A.M. je pa res dobra duša ... a boš rezerviral kaj za drugo leto .... :hmm: ... ?????????

Saj sem ga jaz napeljal na to, da se je sploh začel zanimati za LC8, kar je potem pripeljalo do nakupa <_< ...drugo leto bom še sigurno "prekratek", ker kupujem delavnico, ampak naslednik moje AT bo pa skoraj sigurno LC8 :OK: .

Objavljeno
Roman! Mislim da bi bilo tole branje zate. V TourenFahrerju 9/2003 je primerjalni test Africe in LC8.

TourenFahrer 9/2003 (Vergleichstest)

Če ima kdo Tourenfahrerja, bi bilo super, če bi zadevico poskeniral... Bi bilo zanimivo prebrat "another" review...

Objavljeno

Primerjalni test AT in LC8 je nesmiseln :doze: :doze: - David proti Goljatu, oz 15 let star koncept proti najnovejši tehnologiji. Morda bi lahko samo opisali evolucijo endur skozi čas! Primerjava v času ko je šla Afrika v zasluženi pokoj se mi zdi "ogabna" in imam občutek da želijo pobrati oz.oblatiti njeno slavo!

KTM naj se še naprej dokazuje na relijih in tekmovanjih, legende pa naj pustijo na miru!!

LP Bobo B)

Objavljeno

Bobo malo si prizadeto reagiral. Saj nihče noče oblatit "tvoje" Honde. Ta primerjava je bolj za zabavo, oz. da se pokaže kakšen napredek se je zgodil, ne pa v stilu kdo je boljši (kot nrp. R1 vs. CBR 900). Dejstvo pa je, da Honda ni naredila primernega naslednika za Afriko. Dosti latnikov Afrike vidi v LC8 potencialno zamenjavo za svoj bike. Zato bi lahko rekli da je LC8 naslednik Afrike. Oba sta tudi uspela s pomočjo rally (Dakar & co.) marketnga. Mimogrede, mislim da je LC8 precej bižje dirkalniku LC8, kot pa afrika Hondi NXR 750 (ta je namreč afriki prinesla slavo).

Objavljeno
Po silnih protestih iz vsega sveta bo LC8 950 Adventure (ta, ki je bil zdaj samo srebrn) na voljo v

- KTM oranžni (jiiiipppiiiii  B) ),

- srebrni in

- črni (!)

barvi...

LC8 950 Adventure S pa bo menda v Galuoises modri tekmovalni barvi (kot npr. Stanovnikova dakarska specialka)...

Takolele, tole je barvna paleta za 2004.

(Foto: H. Mitterbauer, KTM Press)

Aja, pa če je kdo opazil -- zdaj imajo VSI modeli črno pobarvane feltne, v letu 2003 je imel samo oranžni S model, srebrni pa ne.

post-4-1063961066.jpg

Objavljeno

KTM LC8 950 Adventure -- oranžen

(Foto: H. Mitterbauer, KTM Press)

post-4-1063961156.jpg

Objavljeno

KTM LC8 950 Adventure -- srebrn

(Foto: H. Mitterbauer, KTM Press)

post-4-1063961174.jpg

Objavljeno

KTM LC8 950 Adventure -- črn

(Foto: H. Mitterbauer, KTM Press)

post-4-1063961191.jpg

Objavljeno

KTM LC8 950 Adventure S -- mavrica :D

(Foto: H. Mitterbauer, KTM Press)

post-4-1063961233.jpg

Objavljeno

Črn zgleda MEGA :OK: , tudi S varijanta v modri :notworthy: , ampak tisti GO!!!!!!!-povej da se samo šalijo :kva1: :kva1: :kva1: :kva1:

LP Bobo B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!