Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Super "zrihtan" bajk :OK:   

morda bom kdaj rabil kake inštrukcije, iščem enega takšnega na nišan, če bomo odrinili v Azijo,                           letos očitno ne bo šlo, tudi naslednje leto pa negotovo, glede na to, kar nam obetajo Corona strokovnjaki  :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Luka66 pravi:

Super "zrihtan" bajk :OK:   

morda bom kdaj rabil kake inštrukcije, iščem enega takšnega na nišan, če bomo odrinili v Azijo,                           letos očitno ne bo šlo, tudi naslednje leto pa negotovo, glede na to, kar nam obetajo Corona strokovnjaki  :(

Hvala :) Me še čaka nekaj dela, ampak ne dobim ž enkrat delov od KTM-a ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Prodam Rade Garage EVO6 karbonsko sprednjo masko. Sem opravil testno vožnjo z njo in mi zaradi moje višine/čelade ne ustreza najbolj...

https://www.bolha.com/okvirji-deli-karoserije-estetski-dodat-deli-za-motorna-kolesa/ktm-950-990-adventure-rade-garage-evo6-oglas-3987340

20200516_084110.jpg

Popravljeno . Popravil TheHound
dodal sliko...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Če kdo išče ležaje za 950/990 sem v dobrih odnosih z SKF zastopnikom na našem koncu in imam malo popusta pri nakupu le teh. Gre se za ležaje za kolesa, nihajko, krmilje,... Vse je SKF ali NTN, nič kitajskega šrota. 

img20200602155801.jpg

in pa cene "kit" kompletov v primerjavi s KTM cenami (poštnina ni v ceni). 
bearin-list-950.jpg

Če koga zanima, lahko letos spet zrihtam cevi za izpust olja, cena 45€ + poštnina
img20190329190952.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zadnji amortizer je bilo poskrbljeno pri Premium Workshop v mariboru, vilic sem se pa lotil sam. Na sporedu je bil servis, menjava potrošnega materiala, menjava vzmeti in predelava hidravlike.

No pa začnimo
img202003191424321.jpg
 

WP48 vilice z open chamber zasnovo so super za servisirat v domači delavnici. Sem jih imel že toliko narazen da ne štejem več 
img20200320105727.jpg


Nikoli nebom razumel lastnikov motorjev, zakaj je težko menjat olje 1x na leto oz vsaj na 2 leti... 
img20200320105735.jpg


Glede na stanje olja, to ni bilo nič nepričakovanga... ampak ker so nekateri leni ali skopuhi je pač tak pogled klasika v vseh OC vilcah ki so bile kdaj na moji mizi...
img202003201505021.jpg


Čas za globinsko čiščenje vseh komponent.img202003201519471.jpg


Ena
img20200321193529.jpg
 

Dve :D 
img20200322154429.jpg


Tako, vsi elementi vzmetenja očiščeni in pripravljeni na naslednjo stopnjo
img20200322154956.jpg


to be continued....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pred časom sem opazil, da se pojavljalo težave s prostim tekom. Internet je poln informacij - običajno TPS (senzor položaja plina), lahko tudi koračni motorček.

Sedaj sem zamenjal oba in s prosto dostopno Windows verzijo TuneECU nastavil napetost TPSa na 0,6V.

Rezultat je bil prosti tek na 5000 RPM Youtube video

Sem že bil na tem, da se odpeljem na servis, predvsem zato ker v moji verziji TuneECU ni bilo možnosti za resetiranje nastavitve pletenice gasa. No potem sem kupil Android verzijo tega istega programa in glej TPS napetost ni bila več 0,6V ampak samo še 0,38V brez da bi kaj nastavljal.

Malo sumim, da ta prosto dostopna verzija namerno prikazuje napačno napetost.

Obrnil sem TPS na 0,58V, kliknil v TuneECU na opcijo nastavitev TPS/pletenice in nato še Reset adaption je že takoj po vžigo dobro kazalo (miren tek pod 2000 RPM) in po 15min resetu (vsaj 15 min in ne več kot 16min) je motor spet OK.

V nizkih obratih je sedaj občutno manj vibracij (med 2000 in 5000 RPM), je pa malo bol izrazit navor ko spustiš gas - prej ni tako hitro spustil obratov, tako da sedaj bol cukne/zabremza in sem v enem mokrm ovinku že čutil rahlo odnašanje.

 

Mogoče komu kdaj prav pride...

Lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 22. junij 2020 at 11:10 AM, BogyX said:

Pred časom sem opazil, da se pojavljalo težave s prostim tekom. Internet je poln informacij - običajno TPS (senzor položaja plina), lahko tudi koračni motorček.

Sedaj sem zamenjal oba in s prosto dostopno Windows verzijo TuneECU nastavil napetost TPSa na 0,6V.

Rezultat je bil prosti tek na 5000 RPM Youtube video

Sem že bil na tem, da se odpeljem na servis, predvsem zato ker v moji verziji TuneECU ni bilo možnosti za resetiranje nastavitve pletenice gasa. No potem sem kupil Android verzijo tega istega programa in glej TPS napetost ni bila več 0,6V ampak samo še 0,38V brez da bi kaj nastavljal.

Malo sumim, da ta prosto dostopna verzija namerno prikazuje napačno napetost.

Obrnil sem TPS na 0,58V, kliknil v TuneECU na opcijo nastavitev TPS/pletenice in nato še Reset adaption je že takoj po vžigo dobro kazalo (miren tek pod 2000 RPM) in po 15min resetu (vsaj 15 min in ne več kot 16min) je motor spet OK.

V nizkih obratih je sedaj občutno manj vibracij (med 2000 in 5000 RPM), je pa malo bol izrazit navor ko spustiš gas - prej ni tako hitro spustil obratov, tako da sedaj bol cukne/zabremza in sem v enem mokrm ovinku že čutil rahlo odnašanje.

 

Mogoče komu kdaj prav pride...

Lp

 

Nic ne dela namerno. Windows verzija ze dooolgo casa ni vec posodabljana.   In tudi placljiva verzija je prakticno zastonj. Seveda pa vsak lahko pelje na servis in vsakic placa veliko vec kot stane Tuneecu... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
Ob 22. 6. 2020 ob 11:10, BogyX pravi:

Pred časom sem opazil, da se pojavljalo težave s prostim tekom. Internet je poln informacij - običajno TPS (senzor položaja plina), lahko tudi koračni motorček.

Sedaj sem zamenjal oba in s prosto dostopno Windows verzijo TuneECU nastavil napetost TPSa na 0,6V.

Rezultat je bil prosti tek na 5000 RPM Youtube video

Sem že bil na tem, da se odpeljem na servis, predvsem zato ker v moji verziji TuneECU ni bilo možnosti za resetiranje nastavitve pletenice gasa. No potem sem kupil Android verzijo tega istega programa in glej TPS napetost ni bila več 0,6V ampak samo še 0,38V brez da bi kaj nastavljal.

Malo sumim, da ta prosto dostopna verzija namerno prikazuje napačno napetost.

Obrnil sem TPS na 0,58V, kliknil v TuneECU na opcijo nastavitev TPS/pletenice in nato še Reset adaption je že takoj po vžigo dobro kazalo (miren tek pod 2000 RPM) in po 15min resetu (vsaj 15 min in ne več kot 16min) je motor spet OK.

V nizkih obratih je sedaj občutno manj vibracij (med 2000 in 5000 RPM), je pa malo bol izrazit navor ko spustiš gas - prej ni tako hitro spustil obratov, tako da sedaj bol cukne/zabremza in sem v enem mokrm ovinku že čutil rahlo odnašanje.

 

Mogoče komu kdaj prav pride...

Lp

 

Si ugotavljal ali je kriv TPS ali stepper? Imaš mogoče kataloško št. stepperja?

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, BogyX pravi:

Nisem ugotavljal kaj je krivo - sem zamenjal oba.

Artikel-Nr.: 61041077000 - senzor

Artikel-Nr.: 61041060000 - motor

 

 

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

Ima morda kdo po kakšnem srečnem naključju za prodat solidno šus plato, ala črni pes, flatland, weld86 ali karkoli drugega?

Druga opcija je tudi družni nakup in deljenje stroškov poštnine, če koga zanima.

Lp,

Lightning

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 6. 2021 ob 9:13, lightning pravi:

Pozdravljeni,

Ima morda kdo po kakšnem srečnem naključju za prodat solidno šus plato, ala črni pes, flatland, weld86 ali karkoli drugega?

Druga opcija je tudi družni nakup in deljenje stroškov poštnine, če koga zanima.

Lp,

Lightning

Zdravo! 

Nažalost nimam kaj za prodat, ker sem še tudi sam na originalni. Mi je pa kar všeč tale: 
No photo description available.

Dela jih en model na poljskem, 4mm aluminij za 145€. Po dogovoru, bi jih lahko naredil tudi iz debelejšega materiala. Če koga zanima, ima samo FB stran: https://www.facebook.com/DFadvawelding/photos/?ref=page_internal

Če bi šel v resno predelavo in bi prestavil akumulator pod sedež, bi pa itak vzel Twalcom Racing zaščito. 

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!