Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

msjr!

Poglej specifikacijo računa na 6000 tkm:

olje 1,6 l =2980 sit

filter olja =2233 sit

svečka =1997 sit

filter zraka=1476 sit

meh. delo =20000sit

Prištej še DDV!Pri naslednjem servisu na 12000 tkm dodaj še jermen- cca. 25000 sit, k temu pa dodaj še delo.Dvomim, da bo manj kot je cena jermena!Pri delu je pa tako: za dejanski dve uri zaračunajo po normativih ŠTIRI!In to je to.Se tudi jaz zanimam za cenejšo pooblaščeno varianto- tudi v sosednji Avstriji.

Poanta vsega- kdor bo prvi izumil garancijo na čim daljši rok, npr. 5 let bo zmagovalec.

Zakaj?Garancija te veže na pooblaščenega prodajalca in smo prisiljeni mopede voziti ta čas njim.

Še en primer: APRILIA FALCO 1000- servis na 6000 tkm, stane reci in piši 55000sit!

lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomozuki koliko si plačal na "trajektu" prevoz skuterja do Krfa in nazaj?

Za trajekt sem plačal nekaj malega čez 16.000sit pri Minoan Linesu. Pri Anek Linesu se cena dviga s kubiki in bi me ista pot stala 2.000sit več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mene z tri tedenskega dopusta.Xciting dela kot urica prevozenih imam 5000km in kmalu bo treba zopet na servis.Se sreca da servisi niso tako dragi.Bo pa drugo leto drazji ko bo treba jermen menjat.Upam da ni drag.Oljni filter za kimkota je bil 6000 tolarjev-mislim,da so malo znoreli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Buki lahko morda napišeš, koliko te kej pride servis in kaj obsega na xcitingu.

Tomozuki, hočemo reportažo :P :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomozuki, hočemo reportažo  :P  :yea2:

Reportaža se nahaja kategoriji ˝Skuter dogodki in klubi˝, tema ˝Dnevne fure s skuterji¨ :) Ali pa klikni tukaj. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič na rednem servisu 1100km.Zamenjal mi je olje v motorju okoli 2,3l in v menjalniku ali prenosu kakorkoli se že reče 0,5l.Potem sem kupil še svečko za rezervo.Pa še oljni filter mi je zamenjal ta pa je zelo drag 6000 tolarjev.Delo 1 ura okoli 4300 tolarjev.Skupaj z delom 18900 tolarjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej celih 10000 sit v dobro Kymcotu- za popolnoma enako specifikajo, s tem, da pri tebi gre 0,7 litra olja več.Cena olja pa ni zanemarljiva, npr. pri Aprilii olje Motul 4T, stane liter nekje okrog 4000 tolarjev.Pri tvojem motorju se mi cena res ne zdi pretirana.Poskusi se pozanimat koliko te bo stala menjava jermena, da dobim še to primerjavo.Pa srečno vožnjo!

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskal sem manjši motor za vožnjo v službo, po sestankih in popoldanski izlet na sladoled ter po predhodnem ogledovanju po Italiji in mukah s papirji pri uvozniku na koncu ubodel tole:

post-601-1124969928_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo :worship: Verjetno je tvoj X-Max prvi v Sloveniji :OK: Kakšni so prvi vtisi?

Veliko srečnih kilometrov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda da res, ker sem se dodatno namučil še pri registraciji.

Vtisi? Mešani.

Kar se tiče voznosti kapa dol. Z mojo Mačko zadaj se da peljat 3 na uro ne da bi pomislil da je treba noge dat dol. Smerno stabilen tudi pri 120 na h. V mestu priročen za slalomirat (tudi v dvoje). Zelo lahkoten na splošno za peljat - lahko ga pelješ kot ozek avto ali pa polagaš kot z motorjem. Imam občutek da števec sicer debelo laže navzgor, a hitrosti so na splošno visoke brez naprezanja. Gume so na novo razvite Michelin (z nekim hudim nazivom) in so prvorazredne.

Zavore so odlične za skuter - da se lepo dozirat in so učinkovite. Sam zaviram s po enim prstom in je dovolj (na motorju imam hude zavore). Zna pa skuter malo postrani navijat pri močnejšem zaviranju (oba diska na isti strani).

Vetrna zaščita je solidna, a precej športna. V dežju boste z njim mokri. Sopotniku piha v noge, ker jih ima postavljene navzven na motoristične tačke.

Prostora na sedežu je ogromno. Brez težav se peljejo trije. Še večji je prtljažnik pod sedežem. Kljub 15 in 14 colskim kolesom gre vanj: dve integralki + dve lažji jakni + rokavice + dve cigari velikosti 3.

Agregat vleče iz nizkih obratov (ima samo dva ventila) in za enovaljnik praktično ne vibrira (moj motor ima 6 cilindrov, ki sploh ne ustvarjajo vibracij, zato sem na to posebej občutljiv). Poraba? 4 litrčke na 100 km.

Zakaj mešano? Izdelava je slaba, celo tako slaba, da je nevarna. Po 100 km mi je odletel eden od zadnjih amortizerjev, ki očitno sploh ni bil prišravfan! Sprednja maska je nepopravljivo postrani in predali spredaj zijajo. Lučka za rezervo začne brez veze svetiti ko je v tanku še več kot 1/3 goriva (tank je sicer carski - 14 l). Verjetno bo izdelava s časom boljša - plačujem davek porodnih krčev. Je pa stvar Made in Spain.

Dodatne opreme še ni.

Splošno: skuter je točno tisto za kar ga rabim kot primestni človek. Za v službo, po sestankih v mestu in za popoldanski izlet na sladoled (zopet v mesto).

Čečo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za tale opis.

Zanima me, natančno katera in kakšna je tvoja zadnja Michelinova pnevmatika.

Izgleda pa, da je tale skuter res taprav :OK:

Sem pa potolažen, da se tudi na yamahinem skuterju zalomi pri kvaliteti. Ne me razumeti napak, ampak meni je puščalo pri vodni pumpi in kazalec za gorivo tudi ni najbolj natačen. Takrat sem si rekel, da se to sigurno ne bi zgodilo če bi kupil Yamaho ali pa Suzuki, no ja... Vodna pumpa je bila zamenjana pod garancijo, čakam pa tudi novo vzmet, ki naj bi popravila natančnost kazalca.

LP

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume so Michelin GT Gold Standard (hud naziv), dimenzije pa:

spredaj: 120/70-15

zadaj: 140/70-14

Pri Michelinu pravijo, da so modifikacija motorističnih gum za maxi skuterje od 125 do 500 ccm.

Glede kvalitete je pa edinole Honda svoj razred (imamo dva Honda motorčina, eden Made in Spain, drugi Made in USA). Imel tudi 4 Honda avte - isto (3 made in UK, eden Japan).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi ko sem jaz kupoval svojega maxija so mi rekli naj ne kupim Italjana zaradi kvalitete. Te tvoje besede potrjujeo to da tudi Japonci niso več kar so bili.

Tudi jaz imam na Apriliji te gume. V enem testu sem zasledil da se najbolje ujamjeo z maxi skuterji.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz imam gor te gume, sedaj imajo dobrih 10.000 km, do konca sezone bodo še. Glede na vreme očitno itaq ne bom naredil več veliko kilometrov.

Bo pa naslednja guma sigurno spet enaka Michelinka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi rekel bolj "evropski delavci niso to, kar si mislimo". Jim Japonci premalo pod prste gledajo, čeprav ... na Toyoti LC z Made in Japan so se mi odlimale bočne plastike in ultra drag CD Mark Levinson (Made in USA) so tudi pod garancijo zamenjali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem preveril pritisk v Savinih gumah in mi je padel iz 2.1 na 1.8 v dobrih dveh tednih. Glede na to da so testne gume in da imam že več kot 2.000 km se moram tako ali tako oglasiti v Savi in bom povprašal kako in kaj je s tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem preveril pritisk v Savinih gumah in mi je padel iz 2.1 na 1.8 v dobrih dveh tednih. Glede na to da so testne gume in da imam že več kot 2.000 km se moram tako ali tako oglasiti v Savi in bom povprašal kako in kaj je s tem.

oj :huh:

msjr, tudi jaz sem nabavil nove savine pnevmatike pred 10 dnevi....tako da me res zanima kaj bodo rekli.... tlak bom preveril še danes in ti sporočim kako je pri meni..

lp beverly

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeri sem prvič naredil malo dalši izlet z mojim mopedom na Mangart :OK: čudovita pokrajina in zelo priporočam :D

aja Buki,v Italiji sem si naroču večje vetrobransko steklo od Givija če te bo kej zanimalo ti bom lahko kej več povedu,ko ga dobim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeri sem prvič naredil malo dalši izlet z mojim mopedom na Mangart :OK: čudovita pokrajina in zelo priporočam :D

aja Buki,v Italiji sem si naroču večje vetrobransko steklo od Givija če te bo kej zanimalo ti bom lahko kej več povedu,ko ga dobim :)

Ja sem ze slisal za to steklo me zanima cena in koliko je sirsa.V visino mi ze ta zadostuje,ker sem bolj majhen.

Vceraj se mi je zgodila neka neljuba nesreca.Hotel sem iti z motorjem v sluzbo,da ga operem in lej ga zlomka motor ni hotel zavrteti.Akomulator prazen.Ga dam ven in pogledam kako je to brez vzdrzevanja ta alomulator.Celice so bile suhe.Dolijem destilirano vodo in ga dam polnit.Vzrok imetniki xcitinga.Je da sedez nisem verjetno imel dovolj zaprt in je lucka gorela to je moja teorija bomo videli.Motor je stal 11 dni.Danes z napolnjenim akumolatorjem normalno vzgal in se odpeljal v sluzbo,kjer ga caka pranje.Jutri ob 13 uri pa start do moto zbora v Puli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oj  :huh:

msjr, tudi jaz sem nabavil nove savine pnevmatike pred 10 dnevi....tako da me res zanima kaj bodo rekli.... tlak bom preveril še danes in ti sporočim kako je pri meni..

lp beverly

Evo, sem bil včeraj v Savi in pravijo da je obraba normalna. Glede na to, da sva se poleti vozila skupaj s sopotnico, pravi mojster da je guma celo manj obrabljena, kot je mislil. Zadnjo računa, da bo vsaj 6.000 km (Piagio standard je ~5.000 km), sprednja pa celo 10.000 km.

Kar se tiče spuščanja pa bom še preveril, kako je s tem. Mogoče je bil tudi kakšen prah v ventilčku (?), bomo vidl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torbe  za pod sedež Kappa so fajn zdržale in so zares uporabne..nimam pripomb... :OK:

Tudi jaz sem jih nabavil prejšnji mesec. Praktična zadeva za daljše potovanje ali dopust.

Vendar se ne morem navaditi na vožnjo z njimi. Zato bom raje nabavil zadnji kovček.

Torbe bom pa verjetno prodal, če koga zanima...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno ma še kdo radio v skuterju. Jest ga imam pod sedežem in se mi je zvil nosilec (v bistvu tisti pločevinasti "ovoj" v katero gre radio not), pa me zanima če ima kdo narejeno boljšo rešitev, kot je pri meni. Bi slikal pa sem že odmontiral vse skupaj ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje ste maxiskuteraši? Ste vsi zginl, al so septembra čist vsi popizdl in vam (nam) naložili tolk dela da se ven ne vidte (vidm).

No, jest grem pa končno na zaslužene počitnice, x9 pa ostane doma :cry: , ker bom na morju raje uporabljal čoln :naughty:. V glavnem, ker bom čist offline se slišmo čez dobra dva tedna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem še tu, a imam zaradi izpitov malo manj časa.

Včeraj sva se z dekletom peljala na Jezersko in moram priznati, da sem nad cesto zelo razočaran. Cesta je povsem zje*ana. Pred časom se je v temi z videoposnetki pojavil filmček, kjer en norc tiši po ovinkasti cesti 299km/h in so nekateri motosvetovci ugibalii, če je to cesta na Jezersko. Pardon my Frech, ampak po taki zjebani in ozki cesti ne moreš vozit 250+ km/h.

Povsem druga pesem je pa gor ob jezeru. Tam je lepo, tik ob vodi lahko poješ, popiješ in se še malo sprehodiš. Izlet kot izlet lep, ampak cesta pa :SS . Verjetno je na avstrijski strani druga pesem...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!