Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

Pa ne vem če je neka huda razlika v velikosti med Runnerjem in Nexusem. Nexus je neka taka čudna stvar, recimo moja nova Schuberthka C2 mi ne pride pod zic, sicer sfali za mišjega, pa vseeno, not ne gre. Gre pa brez težav h bejbi v njenga 50ccm Firefoxa?!?

To, da ne gre pod zic sem vedel še predno sem jo nabavil in sprejel kompromis, da na daljše ture, kjer so hitrosti večje in nevarnosti pravtako, vzamem C2, saj je tako ali tako ne bom veliko dajal z glave, za po mestu pa bosta Dainese jet čelada in Shark S500 integralka čist OK.

P.S. morda bom na MotoBoom-u koga žical, da mi čelado posprav v kufer :naughty: :whistle: podkupimspirom.press :)

Popravljeno . Popravil Drejči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nexus je pač športnejši maksiskuter. Športna oblika, kakršno so si pri Gileri zamislili, pa ne dopušča veliko prtljažnega prostora. Stari Scarabeo 500 sploh nima prostora pod sedežem, pa še kako spada med maksiskuterje (natančno: velikokolesni maksiskuter). Okrog definicij skuterjev bi se lahko dolgo pogovarjali in stvari močno zakomplicirali, ampak generalna delitev je taka, kot sem je navedel na prejšnji strani. ;)

Za spravit čelado, pa si lahko na Nexusa namontiraš kovček...... ja, ja, ne bo več tako lep :evilgrin:

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjava maksija drugo leto skoraj sigurno bo...

Kaj kupiti ?

Vsekakor bi rad nekaj močnejšega. Izbira do sedaj ni bila ravno pestra: Burgman 8800€, T-Max 8000€, S-Wing 7200€.

Honda in Yamaha odpadeta takoj, ker ne zadoščata po zmogljivostih (T-Max s svojo nabildano ceno je tako ali tako razred zase).

Torej ostane samo še Burgman proti GP 800.

Tudi tu dvomov ne bi smelo biti. Samo 400€ razlike v ceni in 20 konjev več ter podoben komfort, prevaga tehtnico odločno na stran GP 800. :OK:

Seveda bo kmalu tudi Piaggova konkurenca udarila nazaj. Vendar močno dvomim, da bo konkurenčna tudi cenovno...

Valentin tole je pobrano sicer od drugod pa vendarle - kaj se nam obeta?

Nadgradnja s "specialnimi" deli ali skok na močenjšega :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valentin tole je pobrano sicer od drugod pa vendarle - kaj se nam obeta?

Nadgradnja s "specialnimi" deli ali skok na močenjšega :whistle:

Ja, še dobro, da sem napisal vmes besedico 'Menjava maksija drugo leto skoraj sigurno bo...' , hehe.

No stvari so se potem spremenile, tukaj sem tudi napisal zakaj.

Bom še enkrat povzel: najbolj me moti, ker so osiromašili mašino iz Mane za sekvenčni menjalnik in izbiro moči delovanja. Potem so tu običajne prve skuterske vilice, ki k taki zverini enostavno ne pašejo, kar poglej recimo T-maxa 2008... Nekje so omenjali zvijanje, ki je po mojem precej povezano s tem. Kar se še komforta tiče - ima sicer električno nastavljiv vetrobran, jaz pa bi na Gileri veliko raje videl kakšen ABS.

Na koncu potem ostane samo še njena moč, ki pa roko na srce niti ni nekaj posebnega za tako kubaturo. Pa še to je treba upoštevat, da je GP800 kakšnih 50kg težja od mojega, kar tudi dosti vpliva na zmogljivosti in okretnost. Ko so jo naprimer testirali vzporedno s T-maxom, je bila v prednosti samo na odprtih cestah...

In ko sem potem izračunal, da bi za tistih 35konjev (bruto!) moči več moral doplačat ene 100€ na konja, v primerjavi z mojim maksijem, sem se premislil, vsaj zaenkrat.

Pač ne verjamem, da bo konkurenca ostala križem rok.

Torej ja, vmes pa za intermeco malce nadgradnje s specialnimi deli, da bom lažje dočakal kaj bo maksiskuterski trg ponudil v prihodnje.

B)

Slike: T-max 2008, in GP800

post-1797-1206526398_thumb.jpg

post-1797-1206526410_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam se odločam, da bi nabavil maxi skuter in postal eden izmed vas. Ogledal sem si že več maxi skuterjeva, vendar le-teh ne poznam preveč dobro, zato vas prosim za kakšen dober nasvet pri nakupu. Najbolj všeč so mi modeli:

Kymco xciting 500

Piaggio X9 500

Yamah Majesty 400

Suzuki Burgman 400

Aprilia Atlantic 500 Sprint

Aprilia Atlantic 400 Sprint

Nakup rabljenega se mi zdi finančno dobra varjanta (ne starejšega od 2005). Kot stari mački mi prosim svetujte kaj se da dobit na trgu za ugodno ceno, glede na leto izdeleva, prevožene km... Opažam, da je v Sloveniji zelo slaba ponudba rabljenih. Ima kdo kakšno izkušnjo s skuterji iz tujine, se splača po skuter v Italijo, kjer je večja ponudba rabljenih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Prosim, če prebereš nazaj po tej temi, ker je bilo že veliko napisanega o vseh teh skuterjih, tudi nekaj primerjav je bilo.

V Italiji se da dobit kakšno res ugodno zadevo, vendar se je treba malo bolj potrudit. Na motosvetu je tema o uvozu motorja klik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neke uradne definicije ni. Maksi-skuter naj bi bil večjih dimenzij z več udobja za voznika in sopotnika ter prostornino agregata vsaj 125 ccm. (Burgman 125-650, X9 125-500, Madison 125-400, Majesty 250-400, Nexus 250-500, itd.)

Runner 200, Leonardo 125, beverly 125 spadajo v kategorijo midi-skuterjev, ki so skoraj enakih dimenzij kot skuterji do 50 ccm, imajo pa agregat 125 do 250 ccm. So brez potovalnega udobja.

Kaj pa po tvoje spada klasika Vespa px 200?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se splača po skuter v Italijo, kjer je večja ponudba rabljenih.

Ponudba je mnogo večja kot pri nas, imajo pa tudi mnogo več kilometrov :grim kot naši. Ali misliš, da jih čuvajo tako kot mi? :nono: Tudi cena ni tooooliko ugodnejša od "slovenskih".

:hmm: Malo zasleduj forum in boš mogoče našel kaj zase, pa še vedel boš kaj si kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Prosim, če prebereš nazaj po tej temi, ker je bilo že veliko napisanega o vseh teh skuterjih, tudi nekaj primerjav je bilo.

V Italiji se da dobit kakšno res ugodno zadevo, vendar se je treba malo bolj potrudit. Na motosvetu je tema o uvozu motorja klik.

Zelo pošten odgovor, vendar tudi meni se zmeraj ne da brskati med 80 stranmi da najdem kako staro vprašanje in odgovor, zato imam predlog za vse bivše in sedanje "voznike" maxi-jev in sicer:

-odprimo novo temo v kateri predstavimo maxije ki smo jih vozili in na kratko opišemo dobre in slabe strani ter mogoče dodamo sliko

- to naredimo v temi Maxiscooterji-novice, opisi , ki je zaenkrat še bolj pregledna, tukaj pa nadaljujemo debato v stilu ki se razvija.

Za vožne pa tako imamo temo maxi:01

Ali pa predlagamo moderatorju da nam te tri teme prestavi v "nekakšen" nov del foruma v stilu "Maxi scooter" kjer bi pisali o novicah, vožnjah itd. s "našega" področja. Tam pa bi lahko imeli vse teme o izbiri skuterja, tehničnih težavah, dodatni opremi kot je to rešeno v ostalih "skupinah" ...)

LP

P.S. včasih se prav strinjam s Jetmanom da maxiji ravno ne spadajo v kategorijo skuterji in mopedi, čeprav nas "motoristi" verjetno ne bodo vzeli v "njihov" del foruma

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa po tvoje spada klasika Vespa px 200?

Vespa px 200 je Vespa. Pika.

Novejše modele GT in GTS pa po definiciji, ki sem jo pisal zgoraj, spada med midi-skuterje. Čeprav Vespa je še vedno Vespa in ni potrebno nikomur dodatno razlagati kaj zaena žival je to. :D

Zelo pošten odgovor, vendar tudi meni se zmeraj ne da brskati med 80 stranmi da najdem kako staro vprašanje in odgovor, zato imam predlog za vse bivše in sedanje "voznike" maxi-jev in sicer:

-odprimo novo temo v kateri predstavimo maxije ki smo jih vozili in na kratko opišemo dobre in slabe strani ter mogoče dodamo sliko

- to naredimo v temi Maxiscooterji-novice, opisi , ki je zaenkrat še bolj pregledna, tukaj pa nadaljujemo debato v stilu ki se razvija.

Za vožne pa tako imamo temo maxi:01

Ali pa predlagamo moderatorju da nam te tri teme prestavi v "nekakšen" nov del foruma v stilu "Maxi scooter" kjer bi pisali o novicah, vožnjah itd. s "našega" področja. Tam pa bi lahko imeli vse teme o izbiri skuterja, tehničnih težavah, dodatni opremi kot je to rešeno v ostalih "skupinah" ...)

LP

P.S. včasih se prav strinjam s Jetmanom da maxiji ravno ne spadajo v kategorijo skuterji in mopedi, čeprav nas "motoristi" verjetno ne bodo vzeli v "njihov" del foruma

@Skuterista za mandatarja! :D

Ali se komu ljubi še enkrat pisat stvari, ki so že napisane :? Če nekdo kupuje svoj prvi maxi in bi rad izvedel informacije o praktično vseh maxijih, naj vsi vzame kakšno uro časa in prebere celotno temo - OD ZAČETKA. Ko sem jaz kupoval, sem si prebral celotne teme motorjev, ki so me zanimali. Drugače bi bilo, če bi nekdo hotel izvedeti le kakšno podrobnost, potem je seveda smotrno tako informacijo še enkrat napisat.

@mix, ko boš prebral celotno temo, če ti ostane še kakšna nejasnost, pa le vprašaj in ti bomo z veseljem odgovorili.

Lp, Jetman B)

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prebral celotno temo in ne samo to, tudi marsikatero drugo. Poznam podatke vseh skuterjev o katerih sem povpraševal. Sem se z podatki seznanil na številnih forumih in tudi na uradnih spletnih straneh proizvajalcev. Se opravičujem, če moje vprašanje ni bilo dovolj jasno. Povpraševal sem o najbolj optimalnem nakupu rabljenega skuterja glede na ceno, kvaliteto, starost in število prevoženih km. Seveda si želim čim več skuterja za malo denarja (če je to mogoče). Dobrega nasveta bom vsekakor vesel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kakšne vožnje boš uporabljal skuter - kratke vožnje ali tudi dolga potovanja? Sam ali v dvoje? Imaš rad umirjeno vožnjo ali bolj dinamično?

Saj ne, da me firbec muči, ampak moraš upoštevati veliko stvri, če bi že rad optimalno in racionalno izbiro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skuter bi uporabljal za medkrajevno vožnjo, občasno pa tudi za kakšen daljši izlet. Največ bi vozil sam, kakše daljši izlet pa tudi s partnerko. V mislih imam bolj umirjeno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK. Za najmanj denarja dobiš največ skuterja, če kupiš Aprilio Atlantic 500 (stari model, ne Sprint). Stari model (2002-2004, razlik med letniki mislim, da ni) je proti Sprintu udobnejši, več vetrne zaščite, več prostora pod sedežem (dve integralki naj bi spravil not), ima spredaj dva zavorna diska (sprint enega), nizka poraba okrog 5-4,5l/100 km. Ima sicer slabšo ciklistiko proti modelu Sprint (slednji ima odlično ciklistiko, eno boljših), vendar se ga da še vedno dobro preganjat po ovinkih, kot nam je ponavadi demonstriral Zvone500. Če bi dobil lepo ohranjenega, bi bila to po mojem kar vredu izbira. Atlantic Sprint 400 je izredno redek, saj ga pri nas niso prodajali.

Pododno velja za X9 500 Evolution, ki se jih tudi da dobit za ugoden denar. Pri X9 moraš gledat letnike od 2004 naprej. Ti imajo smernike v ogledalih, imajo nerjaveč izpuh, debelejše vilice, skratka je izboljšanih precej stvari glede na stari model, predvsem kar se tiče elektronike. Ima nekoliko boljšo ciklistiko kot Atlantic 500 in boljše pospeške, malo večjo porabo 5-5,5l. Vetrna zaščita je dobra, pod sedež gre ena integralna čelada ali dve jet čeladi. Priročno je električno glavno stojalo. Jaz sem vozil X9 250 Evo. Meni je Piaggio zelo ustrezal zardi bližine kar dveh pooblaščenih servisov.

Xciting 500 je bolj len kot oba Italijana, čeprav je na "pogled hitrejši". Servisi so dražji. Je nizek in hitro nasede. Moje skromno mnenje je "no go".

Potem sta pa tu še oba japonska 400 kubičnjaka. Vpreženih imata 5 konjev manj kot 500 kubični maksiji. Razlika ni pretirano dramatična, se pa pozna, predvsem pri vožnji s sopotnikom. Imata pa oba nižjo porabo... okrog 4l/100 km. Verjetno eden najboljših skuterjev je Burgman 400 letnik 2007, ko je bil obsežneje prenovljen. Odlikuje se z nizko porabo tudi 3,5l/100 km, prostoro za dve integralni čeladi, večja kolesa od predhodnikov, spredaj dva diska, meni osebno lep dizajn. Seveda pa se rabljenega težko dobi, ker je pač nov model in posledično tudi cena ni prav nizka. Je pa ponudba starejših letnikov kar velika. Čez Majestyja tudi ni bilo kakšnih posebnih pripomb, bi pa osebno med temi dvemi izbral Burgmana 400.

Preveri tudi, kje boš lahko skuter servisiral. Če motor ni v garanciji, ni nujno, da je pooblaščeni serviser, važno je, da zna delat z maxiji.

Vprašaj še kaj. Si že kaj zožil izbor?

Lp, Jetman B)

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Jetman v elementu :worship:

Moje skromno mišljenje je da tudi Exciting ponuja veliko za svojo ceno. Verjetno za isti kupček cekinov dobiš mlajšega s manj prevoženimi kilometri. Je tudi tukaj nekaj zadovoljnih voznikov excitinga. Dober opis je napisal @Tomozuki na prvi strani če se ne motim.

Za turistične vožnje pa so primerni vsi trije 500ccm, japonca bosta izstopala po ceni (žal) - primerljivi letniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hay! Jaz pa pripomnim samo to da ni vsak motor za vsakega zato moreš jih pogledat več pa če ne poskusit vsaj samo sest nanga da vidiš kakšen je občutek pol pa se lahko totalno odločiš, jaz že vrsto let vozim različne maxsije vsih ccm pa mi osebno najbolj ležita Suzuki in Aprilia če pa si rad hitrejši pa Gilera. Navedel pa sem zato te znamke ko sem že servisiral veliko skuterjev in ugotovil da ti ponujajo največ za svoj denar in seveda kvaliteto kot tudi zagotovljenost rezernih delov. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno eden najboljših skuterjev je Burgman 400 letnik 2007, ko je bil obsežneje prenovljen. Odlikuje se z nizko porabo tudi 3,5l/100 km, prostoro za dve integralni čeladi, večja kolesa od predhodnikov, spredaj dva diska, meni osebno lep dizajn. Seveda pa se rabljenega težko dobi, ker je pač nov model in posledično tudi cena ni prav nizka.

Lp, Jetman B)

:worship: :worship: :worship:

Ko pa na njega obesiš še zadnji kuferček z mehkim naslonom, se tudi sopotnik z njim pelje kot z majhnim wingom :music2: . In še eno praktično stvar ima novi Burgman-regulacijo sedeža. Novega dobiš-kupiš za cca 5.500 evrčkov ( se je za ceno potrebno mal pogajat :fight2: ). Ta cena je skoraj enaka italijanskim modelom, jih pa pri nas res ni veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pa mi osebno najbolj ležita Suzuki in Aprilia če pa si rad hitrejši pa Gilera. Navedel pa sem zato te znamke ko sem že servisiral veliko skuterjev in ugotovil da ti ponujajo največ za svoj denar in seveda kvaliteto kot tudi zagotovljenost rezernih delov. LP.

:OK: Saj pravim... stara Aprilia Atlantic 500 je trenutno največ skuterja za malo denarja. Je pa res, da ni vsakemu všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: :worship: :worship:

Ko pa na njega obesiš še zadnji kuferček z mehkim naslonom, se tudi sopotnik z njim pelje kot z majhnim wingom :music2: . In še eno praktično stvar ima novi Burgman-regulacijo sedeža. Novega dobiš-kupiš za cca 5.500 evrčkov ( se je za ceno potrebno mal pogajat :fight2: ). Ta cena je skoraj enaka italijanskim modelom, jih pa pri nas res ni veliko.

S tem se jaz popolnoma strinjam, že moj lanski ko sem ga malo opremil je že bil popolnoma drugega videza,že ta je imel točkovni vbrizg, nastavljiv sedež,točkovno nastavljivo zadno vzmet, integralno zaviranje,... in seveda kar je velik plus pri Burgmanu na kaj so Italjani pozabli je to ročna zavora katero sem si na Atlanticu sam naredil(enkratna zadeva pri ustavljanju in parkiranju na neravni površini) ta novejši Burgman pa je vsekakor bol športne oblike in ima totalno izpopolnjen agregat z elektroniko. Decembra ga je imel moj prijatel iz Velenja ko ga je uvozil iz Austrije (malo rabljen250 km) in mi ga je prodajal za 4700eur, v tem trenutku pa sem našel Atlantica 04 od prvega lastnika z slabimi 3000 km katerega sem si skozi želel in seveda prestal na njem, če prav je bila od ostalih kar dobrega tisočaka večja cena tako da sem zanjo odštel 3600 eur + 400 eur dodatna oprema in materjal za servis. Kaj čemo, usak ima svoj okus. :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem se jaz popolnoma strinjam, že moj lanski ko sem ga malo opremil je že bil popolnoma drugega videza,že ta je imel točkovni vbrizg, nastavljiv sedež,točkovno nastavljivo zadno vzmet, integralno zaviranje,... in seveda kar je velik plus pri Burgmanu na kaj so Italjani pozabli je to ročna zavora katero sem si na Atlanticu sam naredil(enkratna zadeva pri ustavljanju in parkiranju na neravni površini) ta novejši Burgman pa je vsekakor bol športne oblike in ima totalno izpopolnjen agregat z elektroniko. Decembra ga je imel moj prijatel iz Velenja ko ga je uvozil iz Austrije (malo rabljen250 km) in mi ga je prodajal za 4700eur, v tem trenutku pa sem našel Atlantica 04 od prvega lastnika z slabimi 3000 km katerega sem si skozi želel in seveda prestal na njem, če prav je bila od ostalih kar dobrega tisočaka večja cena tako da sem zanjo odštel 3600 eur + 400 eur dodatna oprema in materjal za servis. Kaj čemo, usak ima svoj okus. :beer1:

Še nekaj sem pozabil omeniti. Medosna razdalja pri novem burgmanu je dovolj velika, da pripomore k udobnešji vožnji in tudi prostora med krmilom ter sedežem je zadosti (pri Atlanicu se pri višjih voznikih pojavi težava zadevanja kolen v sprednji del).

Trg nam nudi različne modele, zato si vsak izbere maxija po lastnem okusu, željah in finančnih zmožnostih. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi Maxiskuteraši

Torej kupujem si nov motor, na razolago imam dobrih ali slabih 1800eur. Kolega mi ponuja maxi scooter Piaggio X8 125ccm za 1800 eu. Motor je kot nov, en giro preizkušen, skratka brezhiben. Ima 5300 kilometrov, letnik 2004 in prej je bil v salonu kjer so ga tudi malo ampak res malo podrgnili po steni(praska res ni globoka al kej). Servis opravljen na 5000 km. Še mal tehničkih podatkov:

-preko 100l prtljažnega prostora

-4 takten

-15.00 HP (10.9 kW)) @ 10000 RPM 130-140km/h

-11.70 Nm

-vodno hlajenje

-dolžina 2,050 mm

-širina 700mm

-sprednje vzmetenje Ř 35 mm tele-hydraulic fork

-zadnje vzmetenje Two dual-effect shock absorbers and four-position spring preload

-12l tank

Torej v bližnji prihodnosti grem delat a kategorijo, registracija za ta motor je letno 70 evrov. Predvsem me zanima ali je cena primerna ter kako je kaj s friziranjem 4 taktne 125 kubične zadeve? Drugače sem si lastil do sedaj samo Piaggio Ciao (podobn ponyprascu za laike) ter nekajkrat vozil skuterje od kitajskih jajc do 80ccm polini 80 kit napedenan do nule. Torej težav nimam nekih velikih, mogoče bi se mogu samo privadit na višje hitrosti(nad 100). Torej skratka cena, primernost zame ter nevem kako dobro mnenje kakega lastnika bilo kaj.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4-taktnega skuterja nimaš kaj dosti "frizirat". Lahko zamenjaš izpuh, ki v glavnem spremeni le zvok, zamenjaš lahko variomat, da je skuter malo bolj poskočen, ampak takih razlik, kot so pri 2-taktnih agregatih, NI!

Jaz sem imel X9 250, pa je šel po števcu max 135-140 km/h, tako da 125cc ne more letet 130, kaj šele 140. Tak skuter gre realnih 105 km/h, po števcu verjetno 120 km/h.

125cc skuter je primeren le za vožnjo po mestu in okolici, za kakšne bolj motoristične vožnje pa je odločno prešibak. Za to je potreben vsaj 250, potem ugotoviš 400/500cc, potem... veš kako gre to pri motorjih.

Cena mislim, da je kar primerna. Piaggiovi agregati so dobri. X8 125 pa je odličen za vožnjo po opravkih.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!