x raider Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 Dragi Maxiskuteraši Torej kupujem si nov motor, na razolago imam dobrih ali slabih 1800eur. Kolega mi ponuja maxi scooter Piaggio X8 125ccm za 1800 eu. Motor je kot nov, en giro preizkušen, skratka brezhiben. Ima 5300 kilometrov, letnik 2004 in prej je bil v salonu kjer so ga tudi malo ampak res malo podrgnili po steni(praska res ni globoka al kej). Servis opravljen na 5000 km. Še mal tehničkih podatkov: -preko 100l prtljažnega prostora -4 takten -15.00 HP (10.9 kW)) @ 10000 RPM 130-140km/h -11.70 Nm -vodno hlajenje -dolžina 2,050 mm -širina 700mm -sprednje vzmetenje Ř 35 mm tele-hydraulic fork -zadnje vzmetenje Two dual-effect shock absorbers and four-position spring preload -12l tank Torej v bližnji prihodnosti grem delat a kategorijo, registracija za ta motor je letno 70 evrov. Predvsem me zanima ali je cena primerna ter kako je kaj s friziranjem 4 taktne 125 kubične zadeve? Drugače sem si lastil do sedaj samo Piaggio Ciao (podobn ponyprascu za laike) ter nekajkrat vozil skuterje od kitajskih jajc do 80ccm polini 80 kit napedenan do nule. Torej težav nimam nekih velikih, mogoče bi se mogu samo privadit na višje hitrosti(nad 100). Torej skratka cena, primernost zame ter nevem kako dobro mnenje kakega lastnika bilo kaj. Hvala V kolikor si navedel ceno in koliko km ima motor in ni bil uvožen iz Italije je za ta denar kar uredu skuter, končno hitrost pa ima okoli 110 km/h, glede friziranja pa kot si omenil ne pride v upoštev ker je za te kw tovarniško dobro poskrbleno in za dva ni preveč za dolgo turo, eden pa se kar kamot pelje. Težko je kupit uredo rabljen motor, jaz sem tega nazadje iskal 6 mesecev da sem dobil to kar sem hotel ,najbolj siguren pa si da človeka poznaš in je prvi lastnik. Ponavadi usi napišejo odlično ohranjen in ne iz uvoza ko pa dejansko vidiš stvar je pa drugo mišljenje. Veliko sreče pri nakupu! :book:
Valentin Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 (popravljeno) Kolega mi ponuja maxi scooter Piaggio X8 125ccm za 1800 eu. To za moje pojme maksiskuterju ni niti blizu. Odsvetujem ti nakup, prej ali slej boš hotel nekaj močnejšega... Popravljeno Marec 28, 2008. Popravil Valentin
1965 Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 To za moje pojme maksiskuterju ni niti blizu. Odsvetujem ti nakup, prej ali slej boš hotel nekaj močnejšega... Res je!
Drejči Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 (popravljeno) Torej se vsi strinjamo, da 125ccm za izven mesta ni, a za po mestu se vozit bi pa bil tale X8 pomoje čist kul. Je lep, placa velik pa še šparovček bi bil. Za od semaforja do semaforja pa res ne rabiš več. Popravljeno Marec 28, 2008. Popravil Drejči
g. Zeecho Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 Torej se vsi strinjamo, da 125ccm za izven mesta ni, a za po mestu se vozit bi pa bil tale X8 pomoje čist kul. Je lep, placa velik pa še šparovček bi bil. Za od semaforja do semaforja pa res ne rabiš več. No ja glede na to da je to moj praktično prvi motor ki gre več kot 50 in je za po cesti mislim da mi bo odgovarjal. Živim v mestu. Zdej trenutno nnimam denarja niti volje za imeti kaj močnejšega ker za tistkrat enkrat k bom šou po stari cesti na morje je to to avtoceste pa to vem da so no go. Sicer pa ker bom dubu za ta denar komplet motor ki ga lahko prodam če ne za isto ceno pa za 100 eur več tkoda mislm da res ni problema tko za kk uizi izletek, pristaš hitrosti pa sploh nisem. Zdej mi papovejte a je to še vedno prešvoh za ostale ceste oz. mogoče v kakem primeru AC? Ker nekako ta motor res ne leti velik ampak.... če ga naštimam da bo šou recimo 125 pa tut če za šleparji vozm.
jetman Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 (popravljeno) No ja glede na to da je to moj praktično prvi motor ki gre več kot 50 in je za po cesti mislim da mi bo odgovarjal. Živim v mestu. Zdej trenutno nnimam denarja niti volje za imeti kaj močnejšega ker za tistkrat enkrat k bom šou po stari cesti na morje je to to avtoceste pa to vem da so no go. Sicer pa ker bom dubu za ta denar komplet motor ki ga lahko prodam če ne za isto ceno pa za 100 eur več tkoda mislm da res ni problema tko za kk uizi izletek, pristaš hitrosti pa sploh nisem. Zdej mi papovejte a je to še vedno prešvoh za ostale ceste oz. mogoče v kakem primeru AC? Ker nekako ta motor res ne leti velik ampak.... če ga naštimam da bo šou recimo 125 pa tut če za šleparji vozm. Glej... tudi z avtomatiki je šla npr. ljubljanska ali štajerska mularija v Portorož. :D Pa en forumaš je šel pred veliko leti z mopedom v Švico :kva2: To pomeni, da se vse da, samo vprašanje je, na kakšnem nivoju se boš vozil. Za enkrat na leto se zapeljat na morje in se potem tam okrog vozit, je zadeva vredu. Težava ni v nizki maksimalni hitrosti, ampak v tem, v kolikšnem času skuter pospeši do tiste hitrosti. Jaz ne vem, če ti je ravno užitek po stari cesti vozit za kamioni, avtobusi in počasnimi avtomobilisti. Meni ni. Seveda hočeš počasnejše od sebe prehitet, in ker skuter nima dovolj KM / Nm, ne moreš varno pospešit in prehitet "ovire" pred seboj. Prej ali slej se ti zgodi, da se pri počasnem prehitevanju zaj**** in ti na sproti pripelje še eno vozilo. Takrat upaš, da je to avto in boste z nekaj sreče vsi trije vštric brez posledic nadaljevali vsak svojo pot. :kva1: Se mi je že zgodilo in ti povem... ni fajn. Zato pravimo, da je zaradi varnosti bolje kupiti močnejši skuter, če se mislimš vozit na relacije izven mesta in njegove okolice ;) Od avtoceste pa samo stran, ker ga boš moral skos do konca tiščat. Če še enkrat ponovim izjave vseh maksiskuteristov... X8 125 je zaradi okretnosti, solidne vetrne zaščite, ogromno prtljažnega prostora, porabe cca 4l/100 km ODLIČNA alternativa za vozit se po vsakdanjih opravkih po mestu in oklici, za daljše vožnje in potovanja pa NI namenjen. Upam, da smo ti zdaj dovolj razjasnili, če ne, pa kar z besedo na dan. :) Popravljeno Marec 28, 2008. Popravil jetman
1965 Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 No ja glede na to da je to moj praktično prvi motor ki gre več kot 50 in je za po cesti mislim da mi bo odgovarjal. Živim v mestu. Zdej trenutno nnimam denarja niti volje za imeti kaj močnejšega ker za tistkrat enkrat k bom šou po stari cesti na morje je to to avtoceste pa to vem da so no go. Sicer pa ker bom dubu za ta denar komplet motor ki ga lahko prodam če ne za isto ceno pa za 100 eur več tkoda mislm da res ni problema tko za kk uizi izletek, pristaš hitrosti pa sploh nisem. Zdej mi papovejte a je to še vedno prešvoh za ostale ceste oz. mogoče v kakem primeru AC? Ker nekako ta motor res ne leti velik ampak.... če ga naštimam da bo šou recimo 125 pa tut če za šleparji vozm. Svoje argumenti si nam lepo pojasnil, zato ti preostane le še nakup.
g. Zeecho Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 No v bistvu bi takoj poprijel za kako 250 kubično zadevo ki je malenkost bolje odzivna kot ta 125 kubična zadeva. Niti ne da bi si želel imeti samo 125 ker je to dejansko najbol švoh vendar me še posebaj mika ponudba za 1800km z le 5300km :unsure:. Uglavnem hvala zaenkrat vsem za nasvete in to, bom dau za sok ko bomo sli kako turo poleti:)
x raider Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 Jetman tudi jaz sem bil v najstniških letih z APN4 na morju z prijatelji iz SG in to v Rijeki, ko smo se pa vračali smo pa v Kopru v tomusu kupovali rezerne dele in sredi Kopra menjevali platine, kondezatorje, ležaje,... na Hrvaškem pa nam morili kde imamo kacige saj pri nas še v tistih lepih časih ni bila obvezna. V spominu pa so mi najbolj ostale soline in Piran ko so prav tedaj snemali filem POLETJE V ŠKOLKI 1. Vauuu ko so se vozili z BT in ATX to je bila Amerika, kaj bi dal da bi ga tedaj imel. Zdaj pa smo vedno bolj razkošni in nezadovolni. Spomnim se še to ko sem pred leti Burgmana 250 naložil kot Šeruga in sva z ženo prevozila pol Madžarske in kampirala na Blatnem jezeru, tedaj pa sem videl da se tudi da z manjšim motorjem uredo potovat samo prilagajat se moreš tej hitosti koliko jo zmore. Tudi mi maxsisti bi se lahko enkrat dogovorili ter urezali nekaj dnevno turo po južnih sosedah ter povratek ob Jadranu nazaj. .) LP.
g. Zeecho Objavljeno Marec 29, 2008 Opozori Objavljeno Marec 29, 2008 No sej jst sm še dost mlad pa neumen da bi s tem motorjem km cijazu, tut če konstantno peljem 90-100 mi je čist vseen, udobje itak za teh 1800 je na nivoju, edin šit je švoh mašina zato bi vas prosu če kdo ve kako je kaj s pedenanjem. S tem ne mislim posegov v mašino al pa da bi se kej prej znucu motor itd. Vrjetno kaki težji valjčki za višjo hitrost, variator, izpuh?? Vem da se 4 taktne zadeve drugače pedena oz. se jih sploh ne. Kako bi bilo s tehničnim če se pospeški oz. v neki fazi konji nebi ujemali? pa še offtopic vprašanje, ali radarji streljajo na motoriste, ker nek sm slišu da je premal odbojne površine in da te ne more nacilat. Myth confirmed or busted LP
Valentin Objavljeno Marec 29, 2008 Opozori Objavljeno Marec 29, 2008 No sej jst sm še dost mlad pa neumen da bi s tem motorjem km cijazu, tut če konstantno peljem 90-100 mi je čist vseen, udobje itak za teh 1800 je na nivoju, edin šit je švoh mašina zato bi vas prosu če kdo ve kako je kaj s pedenanjem. S tem ne mislim posegov v mašino al pa da bi se kej prej znucu motor itd. Vrjetno kaki težji valjčki za višjo hitrost, variator, izpuh?? Vem da se 4 taktne zadeve drugače pedena oz. se jih sploh ne. Kako bi bilo s tehničnim če se pospeški oz. v neki fazi konji nebi ujemali? pa še offtopic vprašanje, ali radarji streljajo na motoriste, ker nek sm slišu da je premal odbojne površine in da te ne more nacilat. Myth confirmed or busted LP Ja, res se 2-taktne mašine lažje navija, kot 4-taktne. Se pa tudi pri slednjih da malo izboljšat performance z ustrezno prilagojenim izpušnim sistemom in kakšnimi športnimi variomati. Boš pa lahko čez ene 14 dni konkretne podatke, koliko se kaj takega dejansko pozna v praksi, dobil iz prve roke, ko se bom na en tak način pozabaval s svojim maksijem... Na tisto o premajhnih odbojnih površinah motornih koles za radar se pa raje ne zanašaj. Govorim iz lastnih izkušenj. :(
Drejči Objavljeno Marec 29, 2008 Opozori Objavljeno Marec 29, 2008 Uuu... Valentin, a pol pade predelava X9-tke? Komaj čakam na rezultat, je tudi mene zamikalo malo. :naughty: Sem že gledal, LeoVinci je <250€, Malossi Multivar 2000 je <150€...
g. Zeecho Objavljeno Marec 29, 2008 Opozori Objavljeno Marec 29, 2008 Drejči ti si iz rumenga foruma ne. Povej kako se ti kaj obnese 500 kubična zadeva in če je to tvoj prvi maxi.
Drejči Objavljeno Marec 29, 2008 Opozori Objavljeno Marec 29, 2008 Jp :) Uff... Nexus mi je super! Najprej sem sicer imel v mislih T-Maxa in sem šel tega pogledat zgolj za hec, pa se v hipu zagledal vanjga in ga na licu mesta kupil. Ni mi žal. Sem pa že na začetku vedel da hočem 500ccm. pa čeprav mi je to prvi maxi in sploh prvi motor, prej sem imel le Malaguti F12 Phantom, 50ccm. sesalc ;)
x raider Objavljeno Marec 30, 2008 Opozori Objavljeno Marec 30, 2008 Jp :) Uff... Nexus mi je super! Najprej sem sicer imel v mislih T-Maxa in sem šel tega pogledat zgolj za hec, pa se v hipu zagledal vanjga in ga na licu mesta kupil. Ni mi žal. Sem pa že na začetku vedel da hočem 500ccm. pa čeprav mi je to prvi maxi in sploh prvi motor, prej sem imel le Malaguti F12 Phantom, 50ccm. sesalc ;) Če si bolj poskočen voznik si se pravilno odločil, jaz ko sem vozil nexsusa me je tudi privabil, zelo poskočen,odlična lega na cesti skratka ima use dobre lastnosti v segmentu 500 ccm . Pri vožnji sem imel bol občutek kot da vozim cestaka pa ne maxsija in me je hudo spominjala pred leti vozečo runnerco 180 FXR . Do sedaj sta zame do 500 ccm ta dva skterja najbolj hitrostno razvita. Sedaj ko pa se z ženo vozima veliko v dvoje pa potrebujem bolj potovalni maxsi in manj športnosti in več udobja. .) L.P.
stratogeorge Objavljeno April 1, 2008 Opozori Objavljeno April 1, 2008 Fantje eno vprašanje: Na Scarabeu 500 imam občutek pri počasni vožnji oz. malih obratih, kod bi cel motor nekako trzal (ni ravno cukanje, ampak več kot drhtenje pa tudi). A je to normalno potresavanje enovaljnika ali je kaj na prenosu ? Ker ko motor dela pod štandgasom ni nobenega pokašljevanja ali česarkoli drugega. Drugače pa motor vleče brez problema (ima šele 6000 km) edino včasih ob speljevanj iz variatorja za kakšno sekundo pride zvok kot bi nekaj podrsalo. Po kakšnih 10 - 15 minutah vožnje potem to izgine. To je verjetno povezano z ogretjem vseh komponent prenosa ?
Valentin Objavljeno April 1, 2008 Opozori Objavljeno April 1, 2008 Fantje eno vprašanje: Na Scarabeu 500 imam občutek pri počasni vožnji oz. malih obratih, kod bi cel motor nekako trzal (ni ravno cukanje, ampak več kot drhtenje pa tudi). A je to normalno potresavanje enovaljnika ali je kaj na prenosu ? Ker ko motor dela pod štandgasom ni nobenega pokašljevanja ali česarkoli drugega. Drugače pa motor vleče brez problema (ima šele 6000 km) edino včasih ob speljevanj iz variatorja za kakšno sekundo pride zvok kot bi nekaj podrsalo. Po kakšnih 10 - 15 minutah vožnje potem to izgine. To je verjetno povezano z ogretjem vseh komponent prenosa ? Nekako mi to izgleda, kot da imaš res nekaj sumljivega na variomatu...
x raider Objavljeno April 1, 2008 Opozori Objavljeno April 1, 2008 Fantje eno vprašanje: Na Scarabeu 500 imam občutek pri počasni vožnji oz. malih obratih, kod bi cel motor nekako trzal (ni ravno cukanje, ampak več kot drhtenje pa tudi). A je to normalno potresavanje enovaljnika ali je kaj na prenosu ? Ker ko motor dela pod štandgasom ni nobenega pokašljevanja ali česarkoli drugega. Drugače pa motor vleče brez problema (ima šele 6000 km) edino včasih ob speljevanj iz variatorja za kakšno sekundo pride zvok kot bi nekaj podrsalo. Po kakšnih 10 - 15 minutah vožnje potem to izgine. To je verjetno povezano z ogretjem vseh komponent prenosa ? Če ti je na servisu spihal sklopkp ter varjator bi ti moral še pogledat valčke, včasih je kakšen valček slab pol pa pri določenih obratih ne dela vredo izcentrično(blokira) ali pa kje pride mast na jermenico in so čudni občutki. Predlagam ti da se zglasiš pri serviserju kateri ti je opravil servis in mu razložiš za kaj se gre pa ne nasedi na pogoste besede (to je normalno). Prej pa še naredi eno malce dalšo turo in morda se bo stvar ustalila. L.P.
Scarabeo 500 Objavljeno April 1, 2008 Opozori Objavljeno April 1, 2008 Fantje eno vprašanje: Na Scarabeu 500 imam občutek pri počasni vožnji oz. malih obratih, kod bi cel motor nekako trzal (ni ravno cukanje, ampak več kot drhtenje pa tudi). A je to normalno potresavanje enovaljnika ali je kaj na prenosu ? Ker ko motor dela pod štandgasom ni nobenega pokašljevanja ali česarkoli drugega. Drugače pa motor vleče brez problema (ima šele 6000 km) edino včasih ob speljevanj iz variatorja za kakšno sekundo pride zvok kot bi nekaj podrsalo. Po kakšnih 10 - 15 minutah vožnje potem to izgine. To je verjetno povezano z ogretjem vseh komponent prenosa ? Me nekako spominja na moj motor, star tip scarabea 500. Tudi pri meni se pojavijo rahle vibracije v področju, ko sklopka še ne ve, če bi vredu zagrabila, ko pa zagrabi je vse normalno. Zvok iz varijatorja pa je verjetno posledica načina vožnje. Ko dodaš malo več plina se jermen zgoraj napne, spodaj pa postane ohlapen in ta spodnji del pri meni na trenutek podrsa po ohišju in spusti neprijeten zvok, zdaj ko vem, kaj je, se ne sekiram in tako se motor obnaša že 33 000 kilometrov, se navadiš, haha. Takšni zvoki se pojavljajo pri naglem pospeševanju in nikoli pri višjih hitrostih. Če speljem počasi ni teh zvokov. Poskusi in javi kako je bilo. Po kakšnih 10 - 15 minutah vožnje potem to izgine. To je verjetno povezano z ogretjem vseh komponent prenosa ? To kar si tu napisal, bi me bolj skrbelo. Vsekakor pa ti naj dajo razlago za tako obnašanje na servisu in če bo enako kot pri meni se boš še dolgo vozil. SCARABEO
x raider Objavljeno April 1, 2008 Opozori Objavljeno April 1, 2008 Me nekako spominja na moj motor, star tip scarabea 500. Tudi pri meni se pojavijo rahle vibracije v področju, ko sklopka še ne ve, če bi vredu zagrabila, ko pa zagrabi je vse normalno.Zvok iz varijatorja pa je verjetno posledica načina vožnje. Ko dodaš malo več plina se jermen zgoraj napne, spodaj pa postane ohlapen in ta spodnji del pri meni na trenutek podrsa po ohišju in spusti neprijeten zvok, zdaj ko vem, kaj je, se ne sekiram in tako se motor obnaša že 33 000 kilometrov, se navadiš, haha. Takšni zvoki se pojavljajo pri naglem pospeševanju in nikoli pri višjih hitrostih. Če speljem počasi ni teh zvokov. Poskusi in javi kako je bilo. Po kakšnih 10 - 15 minutah vožnje potem to izgine. To je verjetno povezano z ogretjem vseh komponent prenosa ? To kar si tu napisal, bi me bolj skrbelo. Vsekakor pa ti naj dajo razlago za tako obnašanje na servisu in če bo enako kot pri meni se boš še dolgo vozil. SCARABEO Zanimivo na mojem Atlanticu je popolnoma vse tiho v predelu varjatorja in motorju,res da ima slabih 3000km je pa bil veliko preveč odprt eden sesalni ventil tako da mu takšen uredo servis ni škodoval, valčki ,jermen,sklopka pa kot novo.
x raider Objavljeno April 1, 2008 Opozori Objavljeno April 1, 2008 Fantje eno vprašanje: Na Scarabeu 500 imam občutek pri počasni vožnji oz. malih obratih, kod bi cel motor nekako trzal (ni ravno cukanje, ampak več kot drhtenje pa tudi). A je to normalno potresavanje enovaljnika ali je kaj na prenosu ? Ker ko motor dela pod štandgasom ni nobenega pokašljevanja ali česarkoli drugega. Drugače pa motor vleče brez problema (ima šele 6000 km) edino včasih ob speljevanj iz variatorja za kakšno sekundo pride zvok kot bi nekaj podrsalo. Po kakšnih 10 - 15 minutah vožnje potem to izgine. To je verjetno povezano z ogretjem vseh komponent prenosa ? Če se ti to dogaja med 2000 in 3000 obrati je to centrifugalna sklopka ko je v tistem nerodnem položaju v začetni fazi oprijema, to je res normalno ostale zvoke spušča mrzel jermen če je pa kaj hujšega so pa posledice kot sem navedel valčki, kakšen ležaj na sklopki, morda kje kakšna mast,... Kolko sem v vseh letih imel izkušnje s temi pogoni še nikoli kakšnih problemov samo spomnem se da sem na enem Suzukiju menjal oring na sklopki ko je spuščala mast in je sklopka slabo delala in nekaj utrganih jermenov in ležajev na sklopki, če so pa redni servisi in se vse to pregleda pa tako ni kakšnega straha saj so kar pogosti intervali. L.P.
skuterist Objavljeno April 4, 2008 Opozori Objavljeno April 4, 2008 Fantje kaj pravite na tole: S skuterjem na Kitajsko in nazaj Boš pa lahko čez ene 14 dni konkretne podatke, koliko se kaj takega dejansko pozna v praksi, dobil iz prve roke, ko se bom na en tak način pozabaval s svojim maksijem... Valentin kako napreduje "friziranje" :whistle: . LP
jetman Objavljeno April 4, 2008 Opozori Objavljeno April 4, 2008 Fantje kaj pravite na tole:S skuterjem na Kitajsko in nazaj :eek: Zanimivo, da se je poti lotil z Aprilio. Ne bi bilo bolj pametno s Hondo ali Yamaho :? S tem ne ciljam na zanesljivost, ampak na servisno mrežo po svetu. Tam v Aziji pomoje nimajo pojma kaj je to Aprilia. :hmm:
Valentin Objavljeno April 4, 2008 Opozori Objavljeno April 4, 2008 Fantje kaj pravite na tole:S skuterjem na Kitajsko in nazaj Valentin kako napreduje "friziranje" :whistle: . LP Še nič novega. Čakam na dele... :huh:
Tomozuki Objavljeno April 4, 2008 Avtor Opozori Objavljeno April 4, 2008 (popravljeno) :eek: Zanimivo, da se je poti lotil z Aprilio. Ne bi bilo bolj pametno s Hondo ali Yamaho :? S tem ne ciljam na zanesljivost, ampak na servisno mrežo po svetu. Tam v Aziji pomoje nimajo pojma kaj je to Aprilia. :hmm: Temu se je zmešalo. Kje je pa servise delal? Enkrat je bil v Motopulsu en potopis dveh mazohistov, ki sta šla okoli sveta s Piaggio Typhoon. Pa še en hrvat je bil, ki je šel z Vespo v Avstralijo. Zdaj vidim, da se jim že meša. Še malo pa nam bojo Prekmurje pobrali :naughty: :D Popravljeno April 4, 2008. Popravil Tomozuki
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se