Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

A ni to malo nevarno po diskih in poščicah z mastnim WD40 špricat ?

Objavljeno
Še vedno mi ni jasno, o čem govoriš, ker pri meni ni nobene gumice.

Ali si šprical po zavornih ploščicah in disku ?

Ne špricaj diska in ploščic, ampak če pogledaš čeljust imaš na vrhu in spodaj z zunanje strani gumico med čeljusti in nosilcem čeljusti. To je čist majhna gumica in tam je treba magar našpricati wd v inekcijo in z inekcijo našpricat.

Objavljeno

This is too ugly and old scooter, although he is new!!!

Objavljeno
Ne špricaj diska in ploščic, ampak če pogledaš čeljust imaš na vrhu in spodaj z zunanje strani gumico med čeljusti in nosilcem čeljusti. To je čist majhna gumica in tam je treba magar našpricati wd v inekcijo in z inekcijo našpricat.

Jaz te gumice nimam. Pa tud ne vem, kaj ma sploh veze pri škripanju. Ker ta zvok tako ali tako nastaja zaradi drgnjenja zavornih ploščic ob disk...

Objavljeno (popravljeno)
This is too ugly and old scooter, although he is new!!!

WTF :? Droga :hmm:

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

nobena droga te ne nardi tok nerazumljivega ok igla pa to fuj

Objavljeno

Mogoče je pa to letelo na moj podpis oz oglas.

Objavljeno
Jaz te gumice nimam. Pa tud ne vem, kaj ma sploh veze pri škripanju. Ker ta zvok tako ali tako nastaja zaradi drgnjenja zavornih ploščic ob disk...

Verjetno je mislil gumico ki ščiti batek (ta prenese pritisk :blush: na del čeljusti in zavorno ploščico). To je problem tudi pri avtomobilih, se nabere umazanija itd.. potem pa ne zleze dovolj nazaj in včasih ploščice "brusijo" po disku.

Mogoče je pa to letelo na moj podpis oz oglas.

Zakaj? Meni se tudi včasih kaj ne dopade pa ne dajem takih izjav in ne smetim "teme" :hmm:

Si se odločil za SportCity :OK: , koliko ccm?

Objavljeno

Odločil za 250. Danes dam aro.

Objavljeno
Odločil za 250. Danes dam aro.

No pol se nam boš pa lahko kdaj priključil.

Objavljeno

Odvisno s katerega konca ste in kakšne mašine imate. Sam predvsem uživam v vožnji in ne postavljam rekordov, je pa res da ga med ovinki rad prtisnem. :whistle:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Res je, da smo še v avgustu in se zima zdi daleč, pa kljub temu že pogledujem proti koledarju in razmišljam kaj bi se dalo postoriti čez zimo. V mislih imam seveda friziranje mojega sesalca. :naughty:

Do pred kratkim sem bil odločen, da bo predelava vključevala nov variator od Malossi-ja (Multivar 2000), LeoVince 4Road in nov jermen (ga moram menjati tako ali tako, 12000km), sedaj pa nisem več tako ziher. Namreč, na italjanskem eBayu sem našel J.Costa variator za, po mojem mnenju, ugodnih 160€. Gre za neko novo varianto transverzalnega variatorja z mnogo prednosti pred klasičnem variatorem, tudi Malossijevem. Kdo ve kaj več??

b8d4_1.JPG

Prav tako sem zasledil, da se sedaj lahko dobi LeoVince SBK za Nexusa, tako da me mika zelo.

Sedaj je v igri J.Costa Evo2, LeoVince SBK in Malossi X Kevlar jermen. :)

Mnenja? :whistle:

Objavljeno

Zadevo sem pred kratkim opazil na nemškem t-max forumu. Našel sem (takrat) link do proizvajalca J Costa speed control. Poznalo bi se naj predvsem pri pospeških in to na začetku ker bi zadeva prej in bolje "prijela".

Upam da mi bo uspelo dati gor pdf datoteko :blush: , (če ne pošlji e naslov da ti jo pošljem) primerjave serijskega in tega J.Costa variatorja.

Pospeški Nexus500 J.Costa variator.

Ti ga dobro "spedenaj", potem pa bomo naredili primerjavo med @Valentinovim X9 in tvojim Nexusom, da se "bomo" drugi lažje odločili kaj vzeti v primeru tuninga.

Mogoče si pozabil na kakšno "boljšo" sklopko in vzmeti sklopke.

post-4877-1219304085_thumb.jpg

jcosta_vario_piaggio500.pdf

Objavljeno

Jp, prednost naj bi bila v boljšem štartu z mesta pri polnem plinu, vendar v nasprotju z klasičnem špornim varijatorjem, ne na račun odzivnosti pri nižjih obratih.

Če sem prav razumel, gre za to, da variator pri štartu z polnim plinom omogoča motorju, da se zavrti bistveno višje kot pri serijskem variatorju, 7000v./min. proti 5000v./min. To pomeni, da imaš pri štartu na voljo največjo moč in je štart posledično eksplozivnejši. Enako se obnaša Malossijev športni variator. Razlika je v tem, da klasičen športni variator pri počasnem speljevanju z nizkimi obrati deluje leno, potrebuje višje obrate in dalj časa visi na sklopki. Tega tu naj ne bi bilo in vožja z nizkimi obrati se naj ne bi spremenila.

Športna sklopka se naj ne bi vgrajevala, saj bi pokvarila ravno to, kar smo z izbiro J.Costa variatorja dosegli, odzivnost pri nizkih obratih. Športna sklopka je trša in tudi zahteva višje obrate. Lahko bi se menjala le zaradi vzdržljivosti.

Torej, priporoča se le menjava varijatorja, menjava sklopke ni potrebna oz. niti ni priporočljiva za vsakodnevno uporabo.

To sem uspel razbrati iz razprav na nekaj ameriških forumih. Upam, da nisem kaj preveč brcnil v temo. :whistle:

Sem si pa že našel eno punco, ki obvlada italijansko in špansko in bi bil greh če je ne bi izkoristil (njenega znanja :naughty: ). eBay.it in J.Costa domača stran ne poznata angleščine.

Objavljeno

No ,da se še jaz malo oglasim. NA mojem X9 se dogaja ,da pri 130 ne gre več ,začne trokirat. Ker sem imel pred kratkim na servisu motor ,glede ene druge zadeve, in mi tega niso pogledali ,nekako se nismo razumeli , so mi takrat ,ko sem prišel po skuterja na hitro zamenjal svečko, filter ,ki je bil totlno zapacan in je rekel naj sprobam ,tankam 100 oktanca mogoče pa bo ,glede na to ,da je bil filter zapacan in svečka malo boga,drugače pa smo se dogovorili ,da ob koncu sezone pripeljem na redni servis + da pogledajo glede tega. ME pa zanima ,če je iz vaše strani kakšna ideja ,kaj bi bilo lahko narobe.

Hvala

LP

Objavljeno
No ,da se še jaz malo oglasim. NA mojem X9 se dogaja ,da pri 130 ne gre več ,začne trokirat. Ker sem imel pred kratkim na servisu motor ,glede ene druge zadeve, in mi tega niso pogledali ,nekako se nismo razumeli , so mi takrat ,ko sem prišel po skuterja na hitro zamenjal svečko, filter ,ki je bil totlno zapacan in je rekel naj sprobam ,tankam 100 oktanca mogoče pa bo ,glede na to ,da je bil filter zapacan in svečka malo boga,drugače pa smo se dogovorili ,da ob koncu sezone pripeljem na redni servis + da pogledajo glede tega. ME pa zanima ,če je iz vaše strani kakšna ideja ,kaj bi bilo lahko narobe.

Hvala

LP

Imaš vbrizg? Mogoče lambda ne daje pravih podatkov in zato ne deluje tako kot bi moralo, čeprav moti to da se dogaja samo nad 130km/h :hmm:

Obrni se na @X-Raiderja, mogoče Ti bo znal svetovati.

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni fantje,

po prebranih 98 straneh imam občutek kot da nekaj izmed vas osebno poznam, hehe.

Sam sem motorist in skuterist že celo življenje, vedno cestni motor za dolge ture in mali skuter za mesto, ob tem imel tudi CBR1000 in z njo totalko, tako da se vračam samo na skuterje. Moj zadnji je bil Leonardo 250, odličen skuter, zelo vodljiv, morda premehko vzmetenje a za daljše relacije naporen. Iščem nekaj večjega in močnejšega.

Danes sem preizkusil GP800, odličen motor, odlični pospeški, glede na Leonarda seveda, a zame slaba ciklistika. Zelo težek motor, zelo tezko gre v ovinek in tudi moja lepša polovica se je pritoževala nad bolečinami v zadnji plati zaradi neudobja.

Torej price range med 4000 in 6000 Eur, prišel sem do zaključka, da rabim dobro ciklistiko, dobre preformance, pospešek, končno, zavore, morda tudi s pomočjo Jcoste ali malossija in včasih udobje in potovalni užitek. Iščem presek vsega tega z rahlim nagibom v športnost. Sem mlad in rad kdaj pritisnem, bo pa pač bolj varno, kajti na cestakih je bilo preveč adrenalina.

Torej ožji izbor Piaggio X9 Evo, Nexus 500 (2006 in mlajši) in prejšni T-max(od 2004 navzgor, nov je absolutno predrag).

Kaj mi priporočate, zakaj in plusi in minusi, sveda vaše cenjeno subjektivno mnenje. Zelo vam bom hvaležen za pomoč, srečne kilometre vam želim še naprej, pa upam, da se po nabavi kje srečamo.

Popravljeno . Popravil debitel
Objavljeno

Torej price range med 4000 in 6000 Eur, prišel sem do zaključka, da rabim dobro ciklistiko, dobre preformance, pospešek, končno, zavore, morda tudi s pomočjo Jcoste ali malossija in včasih udobje in potovalni užitek. Iščem presek vsega tega z rahlim nagibom v športnost. Sem mlad in rad kdaj pritisnem, bo pa pač bolj varno, kajti na cestakih je bilo preveč adrenalina.

Težko boš vse to našel na skuterju. Jaz ti svojega ponudim, pospeški pač so skuterski, tudi v končni ni veliko razlik. No glede udobja pa kaj več v tem segmentu ne moreš dobit. Tudi vožnja je lahko zelo športna, saj to umogočajo 16 colska kolesa. Moraš vedeti da, kakor koli gledaš na to, so to maksi skuterji. Pa veliko užitkov. Pod mojim imenom boš lahko prebral vse, kar sem napisal o tem skuterju. Lep pozdrav.

SCARABEO 500

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=2250166

Objavljeno
Pozdravljeni fantje,

po prebranih 98 straneh imam občutek kot da nekaj izmed vas osebno poznam, hehe.

Sam sem motorist in skuterist že celo življenje, vedno cestni motor za dolge ture in mali skuter za mesto, ob tem imel tudi CBR1000 in z njo totalko, tako da se vračam samo na skuterje. Moj zadnji je bil Leonardo 250, odličen skuter, zelo vodljiv, morda premehko vzmetenje a za daljše relacije naporen. Iščem nekaj večjega in močnejšega.

Danes sem preizkusil GP800, odličen motor, odlični pospeški, glede na Leonarda seveda, a zame slaba ciklistika. Zelo težek motor, zelo tezko gre v ovinek in tudi moja lepša polovica se je pritoževala nad bolečinami v zadnji plati zaradi neudobja.

Torej price range med 4000 in 6000 Eur, prišel sem do zaključka, da rabim dobro ciklistiko, dobre preformance, pospešek, končno, zavore, morda tudi s pomočjo Jcoste ali malossija in včasih udobje in potovalni užitek. Iščem presek vsega tega z rahlim nagibom v športnost. Sem mlad in rad kdaj pritisnem, bo pa pač bolj varno, kajti na cestakih je bilo preveč adrenalina.

Torej ožji izbor Piaggio X9 Evo, Nexus 500 (2006 in mlajši) in prejšni T-max(od 2004 navzgor, nov je absolutno predrag).

Kaj mi priporočate, zakaj in plusi in minusi, sveda vaše cenjeno subjektivno mnenje. Zelo vam bom hvaležen za pomoč, srečne kilometre vam želim še naprej, pa upam, da se po nabavi kje srečamo.

V kolikor si omenil kakšen motor rabiš je najbolje da kupiš T-MAXSA ali pa NEXSUSA ker ta motorja delujeta zelo športno in dokaj udobno. Jaz sem tudi pred kratkim prodal ATLANTICA 500 in se lovim kaj bom kupil, seveda maxsi skuterja, čeprav sem bil vrsto let motorist in zadnjih 6 let vozim maxsije in tudi pri teh bom ostal. X9 imajo samo to slabo stran ker je pri njih rada v igri elektronika kakor je tudi omenil nekdo v forumu da mu trokira pri večji hitrosti. Veliko sreče pri nakupu( pazi se motorjev iz tujine posebej I), jaz pa še moram poskusit enega izmet tistih modelov katerega še nisem imel. L.P. :?

Objavljeno
V kolikor si omenil kakšen motor rabiš je najbolje da kupiš T-MAXSA ali pa NEXSUSA ker ta motorja delujeta zelo športno in dokaj udobno. Jaz sem tudi pred kratkim prodal ATLANTICA 500 in se lovim kaj bom kupil, seveda maxsi skuterja, čeprav sem bil vrsto let motorist in zadnjih 6 let vozim maxsije in tudi pri teh bom ostal. X9 imajo samo to slabo stran ker je pri njih rada v igri elektronika kakor je tudi omenil nekdo v forumu da mu trokira pri večji hitrosti. Veliko sreče pri nakupu( pazi se motorjev iz tujine posebej I), jaz pa še moram poskusit enega izmet tistih modelov katerega še nisem imel. L.P. :?

Hvala za nasvet, ja X9 verjetno res odpade, čeprav bi novega dobil zeloooo ugodno. Pri nexusus me odbija samo zelo trd sedež, čeprav je pri drugi verziji to kao izboljšano in integralna zavora, ker sem ipak bil motorist in mi to ne paše. Tako da bo verjetno t-max, letnik nekje 2005 2006 z max 15000 kilometri. Potem pa orng servis in akcija.

Scarabeo žal odpade, sem že zelo razmišljal o tem, a končna beseda jne od moje drage in njej se blazno NE dopade. tako da odpade.

Objavljeno
Hvala za nasvet, ja X9 verjetno res odpade, čeprav bi novega dobil zeloooo ugodno. Pri nexusus me odbija samo zelo trd sedež, čeprav je pri drugi verziji to kao izboljšano in integralna zavora, ker sem ipak bil motorist in mi to ne paše. Tako da bo verjetno t-max, letnik nekje 2005 2006 z max 15000 kilometri. Potem pa orng servis in akcija.

Scarabeo žal odpade, sem že zelo razmišljal o tem, a končna beseda jne od moje drage in njej se blazno NE dopade. tako da odpade.

Jp, Nexus ima res trd sedež, mi to moja ne pozabi omeniti vsakič, ko se kam peljeva, pa četudi le v center na kavo :rolleyes: (me prav zanima če paše nov sedež na prejšni model <2005 ??)

Se mi pa integrale zavore zdijo z varnostnega vidika, če že nimaš ABS, super stvar, nisem pa bil nikoli "motorist", to je pa tudi res ;)

T-Max bo potem takem kar prava izbira, probaj dobiti kakega domačega in v dobrem stanju, kilometri, če je bil redno servisiran, niso nek problem.

Objavljeno (popravljeno)

Kilometri ob primernem vzdrževanju niso problem, francozi so s T-maxom v 3 letih in pol naredili 140.000km brez "presenečenj".

T-max - 140.000km

Če je X9 nov potem je vreden razmisleka :hmm: novo je le novo.

Se opravičujem za dvojni "post" napaka v korakih :blush: :blush:

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno

Ok, recimo temu update:

V tem trenutku lahko rečem, da sem vozil gp800, Nexus in t-max-a.

Moje subjektivno mnenje po 15 letnih izkusnjah kot motorist in skuterist je sledece:

Gp800 res odlicen motor in performance, neudoben, slaba ciklistika ki je verjetno posledica teže. Zavore povprečne.

T-max: presenečenje, odlična ciklistika, čeprav zgleda zelo okorn, najslabši pospeški od vseh 3, zelo udoben, natančne in hitro prijemajoče zavore. Zmaga v razredu vodljivosti in ciklistike.

Nexus(novi model, preizkušen letnik 2007): tudi veliko presenečenje. Sedež najbolj udoben, me je skoraj kap, res pa je, da je imel nov nexus v salonu,torej sem lahko primerjal dobesedno enega poleg drugega (letnik 2008) zelo trd sedež(morda posledica drugega dobavitelja pene za v sedež, al kaj a vem). Ciklistika odlična, a slabša od t-maxa, se pelje kot motor, pospeški najboljši, nekaj tresljajev, ki samo dodajo adrenalin in motorni užitek. Zavore odlične, integralna zavora sploh ni tako slaba kot sem milsil.Sem najbolj užival v vožnji, in moja polovica tudi.

Končna izbira: Nexus. Obvezna menjava variomat, za JCosto, da porine motor v večje obrate in da mu doda na pospeških. Prednost pred malossijem je tudi v tem, da mu doda na končni, ker se valjčki drugače premikajo. Slabost, komplet valjčkov 60 Eur. Variomat pa je cena 160 Eur, paše na vse motorje iz te piaggio verige 500 ccm. To je pa edina modifikacija morda kdaj kasneje še izpuh Leovinci ali MVII(mvii zgleda bolj strupen in bolj odprt, zato se mi zdi boljša izbira).Cene od 260 do 280 Eur

ČE koga kaj zanima, naj kar vpraša.

Pa da vam sporočim še cene novih maksi skuterjev, če bi kdo menjal:

Nov X9 EVO, verjetno letnik 2006 ali 2007 iz trgovine 5000 Eur.

Nov Beverly 500 4000 Eur

Nova aprilia atlantic 3900 Eur

Nov nexus 500, 5300 Eur.

Nov t-max, najceneje v Evropi je v Sloveniji in v Bosni, cena 7600-8000 Eur.

ČE koga kaj zanima konkretno naj mi pošlje pm, da ne bom delal reklame, ker ne smem.

Torej po 15.9 se vam pridružim kot maksi skuteris, upam, da se kje srečamo in naredimo kakšen kilometer.

Bi pa vseeno vprašal, če ima kdo izkušnje z malossi variomatom, Jcosta variomatom in izpuhi. Kakšni so občutki in razlike.

Lp

Objavljeno

Zanimivo, sem našel na netu dyno teste za nexusa z Jcosta variatorjem. Predlagam vsakemu ki je zainteresiran, da si jih pogleda.

Moč z hitrostjo pada, hmmm...

jcosta_vario_piaggio500.pdf

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!