Skoči na vsebino

maxi: 01


jetman

Priporočene objave

No jaz se skupnih voženj ne nameravam več udeležiti, kar mi tak način ne odgovarja. Odpeljali ste se izpred Kongresnega trga še preden sva oba sedla na motor in speljala (in prišla sva krepko pred 10h) , potem pa semaforji in par kolonic in sem vas ujel šele v Sinji Gorici. Priznam, da sicer nisem ne vem kakšen hiter voznik, ampak če je skupinska vožnja, potem naj bi par posameznikov ne bezljalo naprej, drugi pa jih morajo potem loviti in se izpostavljati.

Gospod na maxiju s prikolico (invalid) je moral precej tvegati, da je s svojim precej širokim vozilom lahko prehiteval in lovil ostale. Ker je bil moj namen udeležiti se skupinske vožnje ne pa konjskih dirk...

--------

Čakanje zadnjega je pri takšnih skupinskih vožnjah problem, ki pa se ga moramo zavedeti vsi. Problem je namreč v tem, da nam vsem udeležencem manjka nekaj izkušenj večjih skupinskih voženj. Vodič res ne bi smel odpeljati prej, preden niso vsi na prižganem motorju, moral bi torej čakati in opazovati, najpočasnejši pa se mora po svojih močeh čimprej pripraviti. Nekatere skupine se zaradi različne hitrosti vožnje po mestih, med semaforji... odločijo za naslednjo zbirno točko, kajti semaforji večjo skupino zlahka razdelijo. Morda bi moral vodič bolj glasno opozoriti na naslednje zbirno mesto, kjer bi se vsi spet zložili skupaj. Med semaforji tudi zelo počasna vožnja ni rešitev, kajti s tem bi lahko ovirali ostale. Na ravnih delih pa se hitrost skupine res prilagaja hitrosti vodje, ki bi se moral prilagajati večini - torej kompromis vseh. Prav tako se pozicije in vrstnega reda, ki jo motor zavzame (cik-cak) v koloni, načeloma ne bi smelo menjavati, nekatere skupine vodijo najpočasnejši vozniki z drugim potnikom zadaj...

Na podlagi te upravičene kritike bomo sedaj na naslednjem druženju vsi vedeli nekaj več in vodič bo lahko to v praksi tudi pokazal. Zato kot udeleženec iskreno upam, da vaju naše začetniške težave ne bodo odvrnile od naslednjega izleta. Kakšna debatica o hitrosti, vodenju, sledenju... bi bila ob naslednji kavi zelo koristna za vse nas udeležence. Vem, da nekateri to znanje imajo. Cilja nas vseh sta namreč prijetna vožnja in družba.

pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 varianti:

- Počasni spredaj, hitri zadaj. Kolono pa vseeno vodi izkušenejši, vendar prilagojeno tempu počasnejših.

- Razdelitev v počasno in hitro skupino, določijo se vmesna zborna mesta.

Izbira po dogovoru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam s kolegom pred mano. Sam sem bil udeležen treh skupnih voženj, le ena je imela normalen tempo. Že pogovor na forumu, da naj gredo hitrejši naprej in se kasnej nekje dobijo, me je odbil od mogočega - da se udeležim tega zbora. Moto zbor, kjer se skliče praktično cela Slovenija, kjer so vozniki z različnimi izkušnjami in različnih starostnih skupin (hormoni), bi pomojem moral potekati v normalnem tempu in v homogeni skupini (kolikor pač to umogoča promet).

Namen teh zborov je tudi promocija maxijevin in načina vožnje teh vozil. Ne zanikam, da včasih prav paše voziti malo hitreje, to pa naj bodo solo izvedbe ali pa v skupini enakih po sposobnosti.

Sam sem začel pred tremi leti in bil sem precej neroden. Še sreča, da je bil prvi moto zbor v normalnem tempu in da sem se do naslednjega leta malo privadil na motor in ostalo. Vodit skupino ni enostavno in moraš imeti kar dober filing, da te zadnji še zmorejo dohajati. Tu ne gre zanemariti tudi sovoznic, ki jim običajno ni do divjanja in rizičnega prehitevanja. Na tak način izgubljamo številčnost na moto zborih. Upam, da kdo sedaj ni užaljen.

Vsakdo ne zna vodit skupine!

SCARABEO 500

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje strinjanje je bilo namenjeno....ali pa nestrinjanje!

No jaz se skupnih voženj ne nameravam več udeležiti, kar mi tak način ne odgovarja. Odpeljali ste se izpred Kongresnega trga še preden sva oba sedla na motor in speljala (in prišla sva krepko pred 10h) , potem pa semaforji in par kolonic in sem vas ujel šele v Sinji Gorici. Priznam, da sicer nisem ne vem kakšen hiter voznik, ampak če je skupinska vožnja, potem naj bi par posameznikov ne bezljalo naprej, drugi pa jih morajo potem loviti in se izpostavljati.

Scarabeo 500

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večino časa sem vozil za burgmanom s prikolico in lahko povem, da sva (smo) komaj ujela skupino v Planini.(Da ne omenjam vožnje v kraju Planina 100 + kjer je omejitev50km/h.)Par prehitevanj je bilo zares nevarnih.

V Postojni sem oba vodilna opozoril na "prehud" tempo.

Od Postojne nazaj sem vozil zelo sproščeno - po omejitvah - turistični tempo!

Se veselim naslednjega srečanja!

Pozdrav vsem! :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debato okrog tempa vožnje razumem kot dobronamerno. :)

Na nas je, da vsi skupaj malo premislimo, ter se naslednjič skupnega srečanja lotimo še bolj organizirano. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@stratogeorge, @Scarabeo 500

Vajinega pisanja ne bo nihče vzel za "zlo", tudi @Boyd35 kot vodja izleta (vsaj mislim tako) ne. Dejstvo je da smo v LJ štartali prej kot je bilo napisano na "plakatu", kar verjetno ni bilo najbolje (pač število predvidenih kilometrov). Ob vseh semaforjih in gostem prometu je bil tempo ki ga je Boyd35 "nastavil" na začetku res preveč da bi ostali vsi skupaj :blush:, vendar se mi zdi da je po Postojni, kjer so zadnji povedali da gre prehitro tempo zmanjšal in mislim da smo se potem lepše ujeli, sploh nazaj iz "Garda", ko je Ivan peljal kot tretji. @Boyd35 ga je imel bolj na očeh in hitrost je bila temu "primerna". Nazaj grede do LJ je tudi meni "tempo" bolj dišal kot proti morju, vendar sem na "naših" prvih skupnih vožnjah ugotovil da je bolje peljati čimbolj za vodjo kot pa na repu kolone.

Sam nisem peljal nikoli hitreje kot 110 km/h (bil sem tretji večino poti), čez naselja pa omejitev +15 (čeprav je tudi to prehitro :blush: ), če se prav spomnim. Razen od LJ do CE :blush: , ko sem "lovil" Zvoneta ki je bil na začetku "štajerskega" paketa.

Lani (ko smo se vračali s Ptuja) sem bil predzadnji in sem na nekaterih odsekih privijal "do konca", da sem dohiteval kolono.

Na GG nas je bilo podobno število pa je nekako šlo. @Scarabeo500 lani na začetku, ko sem se Vam pridružil na SG letališču smo bili samo 4 in ni bilo problema, vožnja pa tudi ni bila ravno "počasna", upam pa da bomo še kdaj šli skupaj (pri nas ali A, pa če tudi v manjši skupini).

Dejstvo je da imamo premalo "skupinskih" kilometrov.

Za naslednjič pa bomo Vsi morali upoštevati nasledna dejstva (da bo vožnja v "užitek" in da pridobimo tiste, ki so zgubili zaupanje v skupinske vožnje)

1. krajši izleti ob večjem številu, oziroma še zgodnjejši odhodi

2. pot morata poznati vsaj dva (v primeru da se razdelimo na dve skupini)

3. "ta hitri" (@Drejči, @Boyd35, @Zvone500) bodo "morali" voziti zadaj

4. kot nam je svetoval (na koncu poti :headbang: ) voznik BMW-ja ki je bil zraven najpočasnejši mora biti takoj za vodjo

5. vodja pa mora ubrati vsaj 10km/h počasnejši tempo kot "po navadi", tako ne bo prihajalo do trganja skupine in "divjanja" ob lovljenju priključka

Na spodnji povezavi pa si lahko Vsi pogledamo in naštudiramo pravila za naslednjič

vožnja v skupini

Upam da se nam bosta le pridružila še kdaj da popravimo slab vtis, ki je nastal.

P.S. sam se prištevam med "turiste", raje peljem 100 kot 110km/h, zato pa se "vštulim" B) čim bližje vodji da ga lažje "sledim"

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene sicer (k sreči, ker bi bil med počasnejšimi s svojimi dobrimi 1000 prevoženimi km na maksiju) ni bilo, vseeno pa bom pristavil svoj piskerček k skupinski vožnji.

Kot berem, ste se pri Postojni malce uskladili. Lepo. Glede na napisano sem prepričan, da bo drugič vse skupaj še bolje usklajeno in organizirano, saj se na napakah učimo.

Mislim pa, da je bila za tako veliko skupino zastavljena odločno prevelika razdalja. Za tak kup mopedov bi bilo po mojem mnenju bolje zastaviti krajšo razdaljo z več postanki in "ogledi", s čimer bi dosegli najmanj dvojno: kolona se bi prej sestavila nazaj in pa cel kup maksijev bi bil viden/parkiran na več mestih in bi bila njihova promocija tako še večja.

Kar se tiče vožnje po mestu sem pa zadnjič na Ptuju videl eno malce spotakljivo, ampak uspešno potezo. Eden izmed prvih v skupini je v največjem križišču na Ptuju (podvoz, ko prideš iz dravskega mostu) preprosto zapeljal na sredino križišča in zaprl pot ostalim avtomobilom tudi za čas, ko so dobili zeleno luč na svojem semaforju. Vsi smo lepo obstali in si ogledali kako se je mimo nas zvalilo najmanj 50 motoristov, pa nihče ni bil niti za trenutek živčen. Tisti, ki je "zaprl" križišče, pa tega ni naredil dobesedno. Ko je pripeljal na sredino križišča je preprosto za trenutek navil plin, da smo ga slišali in opazili, potem pa je tam stal in čakal do zadnjega motorja. Če bi se našel kak nervozen vonik, bi ga lahko mirno obvozil in si izboril svojo zeleno luč. Pa ni nihče od nas niti potrobil, kaj šele zapeljal v križišče. Kako bi to funkcioniralo sredi LJ ne vem, pri nas je brez težav.

Zdaj pa šibam še malo prebrat kaj pravijo o skupinski vožnji v Magisteriju vožnje :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še z moje strani:

pridružil sem se v Postojni in moram priznat da se je naenkrat štartalo in je potem kar malo trajalo da smo se "združili" v kolono. Mislim da je k temu prispevala tud manjša ploha pri Hraščah. Sicer pa mislim da potem od tam naprej smo bili skorajda vedno v koloni in vozili cik-cak. K temu lahko povem še da se je videlo da smo vozili en za drugim ko smo prispeli v Gradež saj smo prispeli istočasno razen "možakarja" ki je malce zamudil in se odpeljal kar direkt v Miramar kjer smo se kasneje tudi dobili (mislim da 1965 če se ne motim) Na poti nazaj iz Gradeža proti Miramaru ter naprej proti Trstu pa menim da je bila skupina ves čas skupaj - imeli sm otudi srečo da smo naleteli na "zeleni val" semaforjev. Pri tem bi se NE strinjal, da bi naredili tako kot je predlagal eden izmed predhodnikov in sicer da bi se motorist postavil v sredino križišča in omogočil prehod vsem - to je moje mnenje. Torej prihod na kosilo v Ankaran je bil spet v strnjeni koloni torej je bila hitrost tudi prava saj smo prispeli vs skupaj. Od tu naprej pa moram priznat, da se je skupinica malo razdelila vendar tudi zaradi majhnega nesporazuma saj smo se dogovorili da se bomo skupinsko slikali pri "burgerju" ali pri kamnolomu vendar so eni kljub temu zgrešili in malce zašli - tole je botrovalo čakanju na vključitev na prednostno cesto. Po slikanju pa smo si -boyd35, Drejci, jaz in skuterist mislim da, dali malo duška na Črnokalskem klancu. Vendar se je nato spet formirala skupina in to je bilo do Planine ko sva se z iskotom odcepila proti Cerknici. Skratka mogoče je bil res malce dolg izlet toda zame, ki sem bil prvič je bil super, res pa je da sem eden najmlajših med vami in imam še vedno malce željo po hitrejši vožnji. Vendar pa to ne pomeni, da če je skupina da je treba it hitreje. To se je treba pač pred začetkom dogovorit z vodjo izleta ali dvema pa naj se mogoče izmenjujeta na vsake toliko in mogoče se potem vidi kdo bolje drži tempo vožnje.

In pa še ena pripomba tudi z moje strani - ko smo se zbrali v Postojni sem rekel da bo isko malenkost zamudil in ko je prišel je rekel da si bo šel vseeno dotankat in ker je bila gužva ni takoj prišel na vrsto. Potem pa smo se kar naenkrat odločili skočili na motorje in pognali še preden je on prišel sploh na vrsto za tankat.To se mi ne zdi uredu da če so trije na kupu pa rečejo gremo da je to kr fertik. Se je treba pač prej prepričat kot je že bilo rečeno, če so vsi pripravljeni za štart oz. nadaljevanje vožnje. Sicer pa kot pravijo - z leti pridejo izkušnje - nekateri jih imate več drugi jih imamo malce manj. Bomo pa zato mogoče naredili več krajših izletov kot je že bilo predlagano pa se bomo že "utekli" tako kot je treba.

DO NASLEDNJIČ!

pa LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj storiti, če se v motorista zaleti avto, ki ima samo AO?

Izpolniti je potrebno Evropsko poročilo, povzročitelj ga podpiše in doda kupon, če ima še staro polico z kuponi. Cenilec zavarovalnice povzročitelja, bo predvidoma odprl dva spisa, enega za škodo na motorju, drugega za osebne poškodbe. Bistveno bolje je zamenjati poškodovane dele motorja, kot pa sprejeti znesek za totalko, ki je lahko določen po Eurotax-u. Osebne poškodbe se zaključijo z zdravniškimi potrdili po končanem zdravljenju. Policistom ni treba na kraj nesreče, če ni osebnih poškodb, kar je pri nesrečah motoristov redko. Višina škode, ki jo krije AO je omejena, razliko je potrebno izterjati z osebno tožbo.

Če je še kakšna dilema, lahko povabim strokovnjaka - specialista, da pojasni nejasnosti.

Popravljeno . Popravil kvant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@kvant... pomota? :)

Kaj storiti, če se v motorista zaleti avto, ki ima samo AO?

Izpolniti je potrebno Evropsko poročilo, povzročitelj ga podpiše in doda kupon, če ima še staro polico z kuponi. Cenilec zavarovalnice povzročitelja, bo predvidoma odprl dva spisa, enega za škodo na motorju, drugega za osebne poškodbe. Bistveno bolje je zamenjati poškodovane dele motorja, kot pa sprejeti znesek za totalko, ki je lahko določen po Eurotax-u. Osebne poškodbe se zaključijo z zdravniškimi potrdili po končanem zdravljenju. Policistom ni treba na kraj nesreče, če ni osebnih poškodb, kar je pri nesrečah motoristov redko. Višina škode, ki jo krije AO je omejena, razliko je potrebno izterjati z osebno tožbo.

Če je še kakšna dilema, lahko povabim strokovnjaka - specialista, da pojasni nejasnosti.

Zdaj pa o prehitri skupinski vožnji.

Res je, nekateri s(m)o hitrejši, drugi počasnejši, spet tretjim okoliščine ne dovoljujejo hitrejše vožnje (v dvoje, prikolica,...), to pa nikakor ne pomeni, da nebi mogli voziti skupaj.

Ko sem se sam udeležil prve skupinske vožnje lansko leto čez Pavličevo sedlo v Avstrijo na Golico in nazaj, moram priznat, bilo mi je hitro, na začetku celo prehitro. Delno ker tega nisem bil vajen, delno ker sem se postavil na začelje kolone. Napaka! Bolj v ozadju se voziš hujši je tempo. Počutiš se kot bi igral pinkponk, neprestano pospeševanje in zaviranje saj ob vsakem prehitevanju "taprvih" izgubljaš stik in jih nato poizkušaš ponovno uloviti. Vožnja blizu vodilnih je bila neprimerno lepša, ob enakem ali celo hitrejšem tempu.

Tokrat je bil tempo na začetku morda malce hitrejši čeprav nikoli hitrejši kot omejitev +15km/h. Skoraj preoptimističen potovalni načrt je pač to zahteval, že tako so štajerci komaj prišli domov pred mrakom.

Torej, naslednjič se bomo @body35, @drejči in @skuterist, kot prvi trije v soboto, postavili na konec kolone. O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z zanimanjem sem prebiral vse napisano v zadnjih dneh in ne morem mimo tega, da se ne bi postavil v bran vodju zadnjega izleta, ki ga je za moj okus izpeljal brezhibno. Kar se teče tempa vožnje, mislim, da le ni bil prehud, kajti če bi bil, bi tudi "bremza" imel pripombe, ne pa, da se nam bo še vedno z veseljem pridružil na naših skupnih vožnjah. Strinjam se pa z predlogom, da bi postavili določena pravila, ki bi bila sprejemljiva za vse udeležence srečanja (počasne,hitre,mlade,starejše, izkušene, neizkušene....).

Smiselno se mi zdi, da vsak poda svoje predloge in najboljši predlogi se upoštevajo (tudi, če ne bodo postavljeni vsakemu na "kožo"), kajti za dobro sproščeno vožnjo in zadovljstvo vseh udeležencev srečanj se je pač potrebno prilagoditi. Tudi jaz se bom držal postavljenih pravil in upam, da ti "spodrsljaji", ki so predmet debate res ne bi smeli vplivati na to, da se nadaljnih srečanj ne bi vsi udeleževali. Dajem še dodatni predlog - da se o tem ne bi na dolgo in široko pisalo na forumu, bi bilo smisleno, da se dobimo nekje v središču Slovenije in se o tem pogovorimo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
... Dajem še dodatni predlog - da se o tem ne bi na dolgo in široko pisalo na forumu, bi bilo smisleno, da se dobimo nekje v središču Slovenije in se o tem pogovorimo.

lp

Pri Privošnik :naughty:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žalostna vest. :cry:

Tisti, ki ste se udeležili lanske skupne vožnje na Ptujsko goro, se ga morate spomniti. Vozil je srebrnega Xcitinga.

Iskreno sožalje družini.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, v primeru, da ste za 'sestanek' je Privošnik res dobra lokacija.

Glede tragičnega dogodka... tudi jaz izrekam iskreno sožalje svojcem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Razvila se je zanimiva tema, pa naj, kot tokratni vodja poti, dodam še svoj komentar:

Najprej sem na strani urnikobjavil potek in urnik, na katerega pa praktično ni bilo komentarja, odgovora, pripombe, predloga ==> sklepam: vse je OK. Časovni načrt je že tako bil razkošen, pa navkljub temu smo do gostilne prišli točno ob 16:00, zato sem tudi dal uro rezerve za ta postanek.

Ob tem sem klical nekaj gostiln, kjer bi lahko naše popotovanje veselo zaključili in po moji oceni dobro izbral, kar se tiče cene in kvalitete in parkirnega prostora.

Veselilo me je, da smo bili na začetku kar števični, a še vedno žal ne v polnem številu prijavljenih (zaradi nekaterih predhodnih odjav). Vsekakor bi se, če bi nas bilo 20, morali razdeliti v dve skupini, kot je tudi bil moj predlog že na začetku, a k temu nisem pristopil, saj je skupina 15ih še obvladljiva in varna (da kdo res ne zaostane).

Če smo na začetku koga, ki se je preveč obotavljal po pozivu na odhod, pustili na repu, se opravičujem, a približno vsi imamo pred zajahanjem enaka opravila, da se pripravimo, kar tudi traja približno enako časa za vse, razen za Gespanna, ki pa smo mu tudi pomagali, kolikor je želel. Sam sem pri tem pogrešal malce več agilnosti, saj je res nesmotrno, da cela skupina čaka na posameznika, ki se obotavlja. Seveda skušamo res počakati slehernika, da se pripravi na vožnjo (in mislim, da kasneje nikogar več nismo pozabili...).

Da smo koga čakali ali pozabili v Postojni, žal, prvič slišim, vsekakor pa ni bilo namerno, da kogarkoli pustimo za sabo. Niti se nismo tako kratko zadrževali na črpalki, in tisti, ki so se nam tam priključili, bi na naš prihod lahko računali ali pa si gorivo priskrbeli še na črpalki v Sežani, kjer je tudi bil predviden postanek in smo ga tudi izvedli, da konsolidiramo vrste, ki so se zaradi kratkega dežja, žal, do tam spet razredčile. No, najjači ostaju, res pa je, da ni bilo moč predvideti, kako se bo vreme nadaljevalo, tako da popolnma razumem tiste, ki so odstopili in so imeli za sabo (ali pa pred sabo v povratku domov), še dolgo pot. Vsekakor smo z vremenom imeli več sreče kot pameti :) !

Žal nas je 1965 zgrešil in čakal v Miramareju, čeprav smo govorili o tem, da gremo v smer Monfalcone po avtocesti, kjer pa smo v povprečju(!!), vsaj mislim tako, vozili okrog 110km/h.

Do Gradeža je bila cesta lepa in neprometna in tja smo res, kot je že bilo napisano, prišli vsi skupaj,se lepo imeli in po kavici odšli proti Trstu.

Vmesna počasna vožnja skozi Devin, menim, da ni bila problematična, tudi do Miramareja ne.

V nadaljevanju sem nekajkrat opozoril, da se moramo skozi Trst držati čim bolj skupaj, ker je promet gost in nepredvidljiv, v takem tempu smo nadaljevali tudi proti Ankaranu.

Posebnosti: skozi mesto je skupino v enem kosu praktično nemogoče pripeljati. Ali prvi ovirajo ostale udeležence v prometu s prepočasno vožnjo ali postanki(?) pred zeleno lučjo ali pa zadnji ne utegnejo zapeljati skozi križišče, zaradi rdeče. Najbrž se strinjate, da se potem ne čakamo ravno na vsaki avtobusni postaji. Do Brezovice smo peljali počasi (spomnim se srbskega merđota, za katerim sem vozil, kako si je lagano ogledoval okolico), tako da sem prepričan, da smo bili na Tržaški cesti za dolgim mostom spet vsi skupaj.

Prehitevanje: vožnja z motorjem naj bo užitek, ne pa cijazenje za tovornjaki. Imamo ustrezne mašine, da lahko pri tem izkoristimo njihove prednosti in tu je potrebno pokazati malce več agilnosti. Če prehitim prvi, se ne vozim nato pred tovornjakom z njegovo hitrostjo, ampak odpeljem še naprej, da dam prostor naslednjim, ki so v skupini in prehitevajo (ko je to varno, seveda). Vožnjo nato upočasnim in počakam, da smo vsi mimo in se strnemo. Kasnejši seveda morajo poskrbeti za to, da skupino dohitijo, ne pa da jih skupina čaka! To je agilnost posameznika, ki jo mora pri tem izrabiti.

Po cestah se vozi v formaciji in s predpisano hitrostjo: izven naselja torej 90km/h, ne pa 70! (kjer to razmere dopuščajo, seveda). Na avtocesti 130kmh, ne pa 100. Tak je moj princip.

Da smo pa v Planini vozili 100tko, se pa res ne spomnim...2 tedna nazaj sem tam dobil 500€ kazni, tako da ne tvegam ponovno...

Če ima kdo kakršnekoli pomisleke ali ovire (kot jih ima Gespann, rceimo), naj to pred vožnjo pove ali izrazi na forumu! Vsak ima svojo predstavo o vožnji in vsem vse ne ustreza, vsem ni moč ugoditi, se pa da prilagoditi. Tako navzdol, kot navzgor...

Verjetno sem kako mnenje izpustil, a tudi moj odgovor je dobronameren. Vsekakor, če bo pot kdaj krajša, si lahko vzamemo več časa (za vožnjo, oglede, postanke), izkušnje pa si bomo nabrali le ob čim več skupinskih izletih. Puške v koruzo zaradi enega (ne)uspeha ni vredno vreči.

Pa srečno vožnjo vsem!

Popravljeno . Popravil body35
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno sem kako mnenje izpustil, a tudi moj odgovor je dobronameren. Vsekakor, če bo pot kdaj krajša, si lahko vzamemo več časa (za vožnjo, oglede, postanke), izkušnje pa si bomo nabrali le ob čim več skupinskih izletih. Puške v koruzo zaradi enega (ne)uspeha ni vredno vreči.

Pa srečno vožnjo vsem!

:OK:

In da pridobimo izkušnje kam gremo ta vikend :whistle:

Jaz osebno imam namen "peljati" proti Muri, približno takole:

Poljčane-Ptujska gora-Ptuj-Vel. Nedelja-ljutomer-Križevci-Mlin na Muri-MS ali Radenci- Gornja Radgona- in potem mogoče na A stran proti muzeju v bližini "Leibnica" (avto+stari stroji :hmm: ), ali pa Sladki vrh-Šentilj in nazaj.

Pogoj je seveda lepa vremenska napoved, drugače bom zadevo prestavil za en teden. Rabim vodiča( kje ste MB in Ptujčani :whistle: ),

oziroma bo tempo prilagojen iskanju pravih poti, se pravi "nizek" :blush: :photo:

Če ima kdo voljo je vabljen zraven .) .

:topic: P.S. a bo šel kdo na pogreb ? na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Da smo pa v Planini vozili 100tko, se pa res ne spomnim...2 tedna nazaj sem tam dobil 500€ kazni, tako da ne tvegam ponovno...

V Planini sem za Burgmanom s prikolico vozil 100+!Od table nekaj 100m! :headbang: :headbang: :headbang: Napaka.Pa jih je blo še ene par za nama.Tam smo vas tudi dohiteli.Prva skupina je tam vozila po omejitvah! Posneto na digitalcu! Vodilno skupino se je lovilo min. 10km.Nekaj časa je šlo tudi 120km/h.To sem videl šele doma na računalniku.

Nikjer pa nisem peljal manj kot je omejitev.Razen čez kakšne ovinke.Zato mi ni jasno zakaj je prišlo do take razlike med skupinama.

Posneto imam približno pol poti do Postojne in kup slik, vendar zaradi težav z nekim virusem ne morem naložiti posnetkov in slik gor! :BUA:

Snemal je brat.Je bil že kar malo nadležen s tistim fotoaparatom.

Sej ko smo vas pa ujeli v Planini, se mi pa ni zdelo nevem kako prehitro do Postojne.Za naprej pa ne vem, ker sva tam obrnila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Zdaj res ne vem. :glare: Sem bil zraven pri nekaj skupnih vožnjah maksiskuteristv, ampak, da bi se potem takole kregali, se še ni zgodilo.

Dejstvo je, da tisti zadaj morajo mnogo bolj divjati, kot tisti ki so spredaj takoj za vodjo. Se popolnoma strinjam z Bodyjem35, da se vozi po omejitivi, vendar to za tiste zadaj pomeni, da ga morajo kdaj pa kdaj pošteno pognati, da dohitijo skupino. Vzemimo za primer pot od konca Kalc, kjer se zavije levo proti Planini in do vasi Planina. Na tisti prvi ravnini se kolona brez težav drži skupaj, saj je cesta popolnoma ravna in široka. Potem je vas Grčarevec in potem sledi nekaj relativno odprtih zavojev ob Planinskem polju. Tam vodja brez težav (vsaj Body35 sigurno) celoten odsek odpelje brez kakršnegakoli naprezanja in priganjanja s konstantno hitrostjo 90 km/h. Ene par voznikov v skupini, pa čez tiste ovinke odpelje bolj počasi, pred vsakim zavoje zavre na recimo 70 km/h, in da bi vodilne potem na ravnini pri planini ujeli, ga morejo sigurno na ravnih delih pognjati vsaj 120 km/h, če ne celo več.

Glejte, to tako je. Sam sem nekajkrat vozil prvi in se vedno znova ponavlja, da moram po kakšnih ovinkih potem na ravnini počakat skupino in v ogledalu točno vidim, kako so ti zadaj morali pošteno pospešit, da so nas ujeli, pa jaz kot prvi nisem nikjer prekoračil najvišje dovoljene hitrosti (izvzemam npr. zzadnjič odsek Idrija Hotedrščica O:-) ). Celo skupina samo petih ali šestih maksiskuteristov ni nikoli homogena, ker imamo vsi različna znanja, različne maksije/motorje, različno obtežitev, ne nazadje različno stopnjo pripravljenosti tveganja, čeprav sem prepričan, da se na skupinski maksi vožnji nikoli ne tvega kaj dosti. Recept za skupinsko vožnjo sem vam v dveh variantah napisal že nekaj odgovorov nazaj. Prosim, da tisti, ki ste se zdaj prvič vozili v skupini in take vožnje ne poznate, ne napadate vodilnih, raje se PROSIM, naslednjič skupaj usedite, dogovorite način vožnje in vožnja bo gotovo bolj tekoča. Vam zagotavljam, da se naslednjič ne bo nikogar pozabilo. To se je zgodilo zdaj, ko se med seboj ne poznate. Tisti zadaj morate vzeti v zakup, da boste morali bolj pritiskati in zavirati. To je že tudi @Skuterist pojasnil, zakaj se je že takoj postavil spredaj, pa dam roko v ogenj, da v skupini ne vozi prehito. Vam je Body35 že pred vožnjo povedal najbolj pametno rešitev, da se vozi v dveh skupinah in se na vsake toliko časa počaka.

Pa ne vem o kakšni promociji maksijev sanjate :? Kdo od vas od tega živi :? Z maksiji se vozite, ker so vam všeč, ne pa, da boste promovirali ne vem kaj.

Vožnja s maskiskuterjem je užitek!!! :OK: Če boste drugi sprejeli nekatera očitno vam nepoznana dejstva in se boste pred skupno vožnjo ustrezno dogovorilli, bo tudi skupinska vožnja ostala užitek :OK:

lp, Jetman B)

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

In da pridobimo izkušnje kam gremo ta vikend :whistle:

Jaz osebno imam namen "peljati" proti Muri, približno takole:

Poljčane-Ptujska gora-Ptuj-Vel. Nedelja-ljutomer-Križevci-Mlin na Muri-MS ali Radenci- Gornja Radgona- in potem mogoče na A stran proti muzeju v bližini "Leibnica" (avto+stari stroji :hmm: ), ali pa Sladki vrh-Šentilj in nazaj.

Pogoj je seveda lepa vremenska napoved, drugače bom zadevo prestavil za en teden. Rabim vodiča( kje ste MB in Ptujčani :whistle: ),

oziroma bo tempo prilagojen iskanju pravih poti, se pravi "nizek" :blush: :photo:

Če ima kdo voljo je vabljen zraven .) .

hihi, ravno sem prišel na forum, da ti pošljem PM kam ga pihneva ta vikend. Jaz še sicer ne vem, če bom sam ali v dvoje, ampak... bolj kot Prekmurje me ta hip mika Dravska dolina in Golica... si mi zadnjič totalne lušte naredil. Sem pa itak prilagodljiv... vse kar je od Ptuja do Ptuja cca. 300 km, sem zraven, pa četudi Prekmurje, tak da... vreme kot kaže bo, mi2 tudi... čakava samo še več družbe in pičimooooooo. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hihi, ravno sem prišel na forum, da ti pošljem PM kam ga pihneva ta vikend. Jaz še sicer ne vem, če bom sam ali v dvoje, ampak... bolj kot Prekmurje me ta hip mika Dravska dolina in Golica... si mi zadnjič totalne lušte naredil. Sem pa itak prilagodljiv... vse kar je od Ptuja do Ptuja cca. 300 km, sem zraven, pa četudi Prekmurje, tak da... vreme kot kaže bo, mi2 tudi... čakava samo še več družbe in pičimooooooo. :naughty:

Kaj sedaj :whistle:, a razpiševa referendum B) :naughty:

Tudi Golica pride v poštev, pa potem nadaljujeva (-mo) v smeri proti "Leibnizu" in poiščeva (-mo) tisti muzej. Nabralo bi se po moji oceni cca 300 kilometrov (mogoče kakšen več) za štart iz CE. Skratka vabljeni tudi ostali. Točen dogovor pa v petek (30.5), glede na vremensko.

Pa še link za muzej: "Das etwas andere Fahrzeugmuseum", vstopnina je 5 EUR :) (tako da to nebi smel biti problem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol:

tudi sam sem razmišljal o tem kam jo mahnemo ta vikend. Še dobro, da sem pogledal najprej sem, predno sem začel pisati PM-je.

Torej, jaz sem za! Tokrat se spodbi, da se pride na vaš konc in se zapelje proti glavi te naše kokoške. :) Lahko proti Ptuju, lahko Golica, lahko kaj tretjega, vreme baje bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom veliko dodajal na temo =PREHITRA SKUPINSKA VOŽNJA=. Imeli smo se lepo, zato nakaj manjših spodrsljajev tega ne more spremeniti.

Taka vožnja zahteva: Vodjo ( ki se vsem predstavi), načrt poti, v naprej dogovorjene kraje postankov. Malo več pozornosti je potrebno posvetiti udeležencem, ki se je udeležujejo prvič in tu je razdelitev (glede na število udeležencev) v dve skupini, dobra rešitev.

Vodja ali koordinator poti, naj na vmesnih postankih prečekira udeležence in poskrbi, da se vsi naenkrat odpeljemo naprej ( potem se ne bo dogajalo, da koga pozabimo :? ).

Če kdo na poti predčasno obupa, je prav in pošteno, da to sporoči vodji poti.

Skupinska vožnja je tudi stvar izbire vsakega posameznika. Meni in verjetno še komu drugemu največkrat najbolj pašejo solo vožnje, ali v skupini dveh, treh, s katerimi se na cesti najbolje ujameš. Tako pač je.

Se po že veselim :yes: našega naslednjega druženja, ki bo, ko bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od vsega skupaj se mi že pošteno kolca, da še ne rečem še kaj hujšega!!! Očitno je odločitev o udeležbi skupinske vožnje bila zelo slaba. No ja, ni prva in upam, da niti zadnja. Prosil bi le vse, da me na tem forumu NIKOLI VEČ ne omenjate (uporabili ste mnogo izrazov, le mojega pravega imena nikoli!), jaz vam pa prisežem, da se nikoli več ne javim na tem forumu, kaj šele, da bi se kdaj peljal z vami!

In nič bati, nikomur nič ne zamerim. Upam, da se bomo še vedno veselo pozdravljali, če se srečamo na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosil bi le vse, da me na tem forumu NIKOLI VEČ ne omenjate (uporabili ste mnogo izrazov, le mojega pravega imena nikoli!), jaz vam pa prisežem, da se nikoli več ne javim na tem forumu, kaj šele, da bi se kdaj peljal z vami!

In nič bati, nikomur nič ne zamerim. Upam, da se bomo še vedno veselo pozdravljali, če se srečamo na cesti.

Gospod Ivica se opravičujem, ker sem Vas "prekrstil" iz Ivice v Ivana, vendar sem napako prepozno opazil, skratka se opravičujem.

Sicer tudi meni ni jasno zakaj sedaj toliko negativnih misli :blush: , je res da se na začetku nismo najbolje ujeli (vsaj do Postojne), potem pa mislim da je bilo boljše (mislim da vsaj večina deli to mnenje).

Nekako je zadeva šla iz smeri in sedaj zgledamo kot " divjaki", ki se ne znamo peljati skupaj na koncu pa se še prerekamo okoli tega :blink: .

Ni najbolje vse skupaj :unsure:

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako je zadeva šla iz smeri in sedaj zgledamo kot " divjaki", ki se ne znamo peljati skupaj na koncu pa se še prerekamo okoli tega :blink: .

Ni najbolje vse skupaj :unsure:

Jaz pa imam občutek, da se je zdaj povedalo kaj je šlo narobe in bomo vedeli za drugič kako in kaj. Na napakah se učimo.

Za vikend pa se zmenimo bolj proti koncu tedna, pa je. Saj je skoraj vseeno kam, samo da gremoooooooo. Pa da ne pridete mimo Ptuja prehitro :rolleyes: :zzz: Aja, mogoče bi vzeli pod drobnogled še veter... ta zna bit v Prekmurju neugoden sopotnik, če ga napovedo vremenarji. V tem primeru je Dravska dolina precej bolj zaprta. Bomo videli sproti kako in kaj, vikend je še daleč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!