Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno

V Louisu sem kupil Castrol RS po 15€ za 2L :D :D :D

Mislim, da nadaljni komentarji niso potrebni!

Objavljeno

js ga kupujem za 1800 sit v Sloveniji... :D

Objavljeno
js ga kupujem za 1800 sit v Sloveniji... :D

Da nis ti bucn ole dobu po 900 sit za liter :hmm:

Objavljeno
Da nis ti bucn ole dobu po 900 sit za liter :hmm:

1800 sit/liter... :D

Objavljeno

Bi kdo hotel zaupati, kje se tako poceni RS-a dobi? lahko tudi na PM. ;)

Objavljeno
Bi kdo hotel zaupati, kje se tako poceni RS-a dobi? lahko tudi na PM. ;)

js sem ga nazadnje kupil pri Yogiju v Vinski gori pri Velenju...

Objavljeno
Ne gre se za predsodek, govorim v smislu, če je za motor predpisano sintetično olje, uporabiš pa mineralno in še to manjše voskoznosti.

Če v navodil piše da lahko motor deluje z mineralnim oljem 10W40, ga bom tudi uporabljal, če pa piše da mora biti sintetika 15W50 pa mineralnega 100 % ne bom uporabljal, da bom prihranil 12.000 sit, ker so lahko posledice dosti hujše.

Ni mi pa jasno, kaj si mislil z motoristi in normalni vožnji ... :?

v navodilih za motorna kolesa ponavadi ni opisana le ena dovoljena gradacija olja, ampak ponavadi 4 ali več, upam pa, da na svetu res ni veliko ljudi, ki namesto predpisanega sint uporabljajo mineralno ali obratno...vseeno pa mislim da ni težava v tem, ker se v zadnjih nekaj objavah očitno govori bolj o šparanju glede na približno istozmogljivo olje v odnosu na različne proizvajalce

DELO sint<--->motul 300v, recimo

normalna vožnja? užitkarska vožnja, nedivjanje, neprevrtavanje, dolge relacije...tut taki vozniki motornih koles obstajajo

----------------

ELF olje 10w-50 sint, ki ga uporabljam tudi sam, se prodaja v BTC hala A, trgovine pa zaradi nedovoljene reklame ne bi omenjal (na sprehod in poiskat ali PM)

dobi se tudi 10W-60 racing olje, ki vsaj po opisu na embalaži ne ustreza zahtevanim standardom API, stane pa nekje 2.700 sit/l

Objavljeno
normalna vožnja ? užitkarska vožnja, nedivjanje, neprevrtavanje, dolge relacije ... tut taki vozniki motornih koles obstajajo

Verjam, da taki motoristi obstajajo ... tudi sam se prištevam v to množico in upam, da se še dolgo bom.

Mislim, da se ne poznava, pa saj ni važno. Na cesti ne pretiravam in ne silim z glavo skozi zid, ker bi se rad vozil še na mnoga leta, res pa je tudi, da mi časi pod 1,40 na grobniku niso tuja stvar.

Objavljeno
normalno je, da vsake toliko časa pokadi, sploh če stoji nekaj časa na nogici...

je pa najbrž drugače od motorja do motorja, ker meni sigurno ne pokuri toliko, ga imam pa že 4 leto?!

kakšna je pa cena tega olja?

....cena oriđiđi olja je 1900,00 sit/l......drugače pa ima mopa 52kkm narejenih (hevy duty varijanta),tako da počakaj še malo.....tudi tebi bo začel papati....

Objavljeno

naš bemfi (boxer) jih ima okoli 75 kkm prevoženih in pridno papca olje. Kake pol litra na 1000 sigurno.

Zdaj je to papcanje še pospešil, ko smo mu zamenjali auspuh.

Še dodatno pa se mu pokadi iz auspuha, ko stoji na taci, ne na stojalu.

Tankamo mu pa...hm, se niti ne spomnem, nekaj za okoli 1200 SIT iz Hein Gerickeja

Objavljeno
naš bemfi (boxer) jih ima okoli 75 kkm prevoženih in pridno papca olje. Kake pol litra na 1000 sigurno.

Zdaj je to papcanje še pospešil, ko smo mu zamenjali auspuh.

Še dodatno pa se mu pokadi iz auspuha, ko stoji na taci, ne na stojalu.

Tankamo mu pa...hm, se niti ne spomnem, nekaj za okoli 1200 SIT iz Hein Gerickeja

privošči mu boljše olje... :cry:

Objavljeno
....cena oriđiđi olja je 1900,00 sit/l......drugače pa ima mopa 52kkm narejenih (hevy duty varijanta),tako da počakaj še malo.....tudi tebi bo začel papati....

sej jih ima moj tudi "že" 35kkm... :yea2:

Objavljeno

Če iščete cenejša olja, potem so dobra izbira olja Fuchs oziroma Silkolene. Pri nas so dokaj neznana in (verjetno zato) precej cenejša kot v Nemčiji. Uvoznik je Fuchs maziva iz Krške vasi. Na netu sem našel cenik http://www.olef-sp.si/fuchs.html#cestni, podrobnosti so na www.silkolene.com. Trdijo, da so razvita posebej za motorna kolesa in naj bi ustrezala tudi japonskim standardom JASO MA, torej so primerna za motorje s sklopko v olju (za razliko od sodobnih avtomobilskih olj).

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

rajši ulijem v motor bučno olje kot pa INA olje... :lol1:

Objavljeno (popravljeno)
A ga upaš dat u motor :naughty:

Seveda, takoj naredijo primernega za moj motor, to je SAE 20W50 (in če bo poceni, tale ni ravno)

rajši ulijem v motor bučno olje kot pa INA olje...

Mladeniči, in kaj mislite da smo dajali v motorje pred petnajstimi leti?

BTW, pri nas je skoraj neznano olje za motorje firme Fuchs in je zato poceni, v Nemčiji je isto olje dvakrat dražje. Včasih reklama naredi več kot kvaliteta.

Popravljeno . Popravil elektronik
Objavljeno
Seveda, takoj naredijo primernega za moj motor, to je SAE 20W50 (in če bo poceni, tale ni ravno)

Mladeniči, in kaj mislite da smo dajali v motorje pred petnajstimi leti?

BTW, pri nas je skoraj neznano olje za motorje firme Fuchs in je zato poceni, v Nemčiji je isto olje dvakrat dražje. Včasih reklama naredi več kot kvaliteta.

Ne ga srat z oljem,pa šparat tam kjer ni treba! V motor sodi samo KVALITETNO OLJE,ki je preverjeno dobro ! Če je mašina OK pokuri zelo malo olja,tako ,da je to zanemarljiv strošek proti temu kar lahko nastane,če olje ni ustrezno! Se pa strinjam,da smo pred 15 ali 20 leti dajali marsikaj v motor, samo to zato,ker se v času zlatega socijalizma bolšega ni dobilo !!! :kva2:

Objavljeno

vsa olja so brez porekla!šele z dodajanjem aditivov olje dobi pravo visoknost ter kvaliteto ter seveda ime!veliko cistern sem zvozil iz Belgije v SLO in naj povem da je vse podvrženo strogim laboratorijskim testom in analizam!isto naredijo ko olje pride v našo državo predno ga raztovoriš moraš počakati rezultate analize potem je šele zelena luč za prevzem

mislim da ni bojazni tako olje tudi uporabljati,sam malo nas imena begajo ker smo nezaupljivi

Objavljeno

BTW, pri nas je skoraj neznano olje za motorje firme Fuchs in je zato poceni, v Nemčiji je isto olje dvakrat dražje. Včasih reklama naredi več kot kvaliteta.

Fuchs se mi zdi, da dela Aral olje, ki ga uporabla cela VW grupacija pa še ker proizvajalec avtomobilov. Vem, da ni isto kot motor ampak samo zadevo o kvaliteti pač že mal podkrepi.

Objavljeno

nikjer ne najdem posta, ko ne nekdo omenjal olje za tezke dizelske motorje...

Objavljeno (popravljeno)

Kolega je v službi v nekem laboratoriju in je iz firbca naredil analizo več znamk olja po različno prevoženih kilometrih. V glavnem so vsa olja izgubila največ po prvih 1000 km.

Po 20.000 km so imela praktično isto viskoznost kot po prvih 1000 km (nekateri so zanalašč zamujali z servisi). Sintetična so bila le nekaj boljša od mineralnih. Vsa olja so bila ne glede na nabavno ceno po kvaliteti približno iste kakovosti. Izstopala ja samo Ina delta 5, kar pa seveda verjetno noben ne daje v motor. Servis se nanaša 90% na filter od olja. Ko pa ga zamenjaš je normalno, da daš še novo olje. Novi Mercedesovi kombiji imajo servisne intervale na 50.000 km. In kje je finta? Filter od olja je velik kot boben od pralnega stroja (malo pretiravam). Olje je kot vsako drugo.

LP

Ps: Olje za analizo se je jemalo iz avtomobilov sodelavcev.

Popravljeno . Popravil kp-kp
Objavljeno

Glede na to, da

1. motorji tečejo na bistveno višjih obratih pri motociklih,

2. isto olje maže tudi menjalnik,

se ne bi preveč zanašal na tako raziskavo. Na internetu je bila ena precej obsežna, kjer so olja testirali v motorjih. Ob priliki poiščem.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Odgovor, ki bo marsikoga zanimal. Sicer vem, rad pa bi, da pooblaščene osebe (mehaniki in serviserji) to strokovno obrazložijo še drugim.

Tema zaradi katere, komu ne bo treba delati generalne!

Objavljeno

Eden od razlogov je lahko polsintetika vs sintetika. Mi je razlagal Tomaz iz Elise.

Velikost delcev v olju se razlikuje med sinteticnim in pol-sinteticnim oljem kot npr. Motul 5100 (pol-sintetika) in Motul 300V (sintetika). Ko prvic dajes olje v motor je to pomembna odlocitev - ce das pol-sintetiko se tolerance v cilindrih prilagodijo - razmak med batnimi obrocki in steno cilindra je dolocen z velikostjo delcev v olju. Ce potem zamenjas pol-sintetiko za sintetiko, so ti delci primerljivo manjsi, kar povzroci, da batni obrocki ne postrgajo vsega olja s stene cilindra, kar pomeni, da ti majhna kolicina olja v vsakem drugem taktu izgori. Kljub temu, da gre za zelo majhne kolicine, se sestevajo, kar pomeni, da v nekem trenutku to tudi opazis, ko preverjas olje.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!