Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno
Lahko probaš z gostejšim oljem recimo 20w-50.

Ja, to mi lih dons že edn reku,da gre v motor 20w-50. Sicer ima tip R65,sam verjetn to glede olja ne igra bistvene vloge... al se motm? :?

Objavljeno

Motorex gre serijsko v KTMe. Po tujih moto forumih kar hvalijo, pri nas pa ni zelo razširjen. Cena je kar konkurenčna, okroglih 3000 sit za liter sintetike, prodajajo pa na večjih petrolovih črpalkah.

Objavljeno

Slučajn sm ga res vidu dons na Petrolu na Barju.Pogledal sem na www.motorex.com in ugotovil ,da je distributer Avtohiša Claas na Zaloški v Ljubljani. Vzel sem si čas in imel kaj videti.Temu lahko rečem komplet ponudba, kar motorist poptrebuje :grim

Objavljeno

Jaz sem včeraj nabavil OMV sintetično olje, cena 2.300 SIT/liter.

Mislim, da se olja med seboj ne razlikujejo, včasih je dražje zaradi imena proizvajalca.

Objavljeno
Jaz sem včeraj nabavil OMV sintetično olje, cena 2.300 SIT/liter.

Mislim, da se olja med seboj ne razlikujejo, včasih je dražje zaradi imena proizvajalca.

in kaj ima ime proizvajalca pri tem? :eek:

Objavljeno (popravljeno)

:topic: Tu gre lahko za foro trgovske znamke (isto kot pri mercatorju in njegovih "proizvodih" ki so cenejši od identičnih proizvodov blagovnih znamk - npr. mercatorjev jogurt polnijo v Lj. mlekarnah in je identičen tistemu, ki se prodaja v lončku z napisom "Lj. mlekarne" le da je cenejši)

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Objavljeno
Jaz sem včeraj nabavil OMV sintetično olje, cena 2.300 SIT/liter.

Mislim, da se olja med seboj ne razlikujejo, včasih je dražje zaradi imena proizvajalca.

Nikakor se Ne strinjam s tabo, da se olja med seboj Ne razlikujejo :nono:

To, da so najdražja sintetična olja je znano vsem! Sintetična olja so kemično ustvarjena tako, da čim popolneje ustrezajo zahtevam. Ta kategorija je premaknila vse meje prepoznavanja SINTETIKE in zato jih tehniki pospravljajo v kategorije III, IV in V. Trojka bi označevala na mineralni osnovi krepko dodelano olje, četrta govori o rastlinski osnovi in peta ima osnovo estre. Danes je skorajda vsako olje natrgu "že sintetično". Testi kažejo, da se pri ZNANIH ZNAMKAH lastnosti olj izboljšuje in da kakšno olje iz skupine III ali IV celo preseže olje majn znanega imena v skupini V!

Olje poleg mazanja tudi hladi. Torej, da se ne bo natrgal mazalni film na površinah, zaradi česar bi se kovina zavarila ena na drugo: stopili ležaji, zacvrli bati na stene valjev, do vijoličnosti zapekle odmične gredi... Pa pri tem ni treba imeti pred očmi le neusmiljenega vrtenja motorja med pospeševanjem. Veš kaj se zgodi z oljnim filmom ko motor ustavite in bati obmirujejo? Slabše olje se ne oprijema sten, kjer bi morala mazati potrebne elemente in hladni zagon motorja pomeni počasno odpiranje rane. Tudi olja testirajo.

Objavljeno

Kakšne mate pa kej izkušnje z Agipovim oljem? In kdo v Sloveniji ga prodaja :hmm: ker v tujini je zelo cenjen in prodajan, tako za dirkalne motorje kot za normalno porabo.

Objavljeno
Kakšne mate pa kej izkušnje z Agipovim oljem? In kdo v Sloveniji ga prodaja :hmm:  ker v tujini je zelo cenjen in prodajan, tako za dirkalne motorje kot za normalno porabo.

Sej najbrž si opazila da so bli v Medvodah predstavniki podjetja Q5-Trade ki je prodajalec in mislim,da tudi uvoznik za Agip .) ...ne vem no jz sem dol dobil cenik

njihov naslov je pa: Čemažarjeva 6 v Ljubljani

Drgač je pa v Vodicah Agip črpalka,kjer mislim da se da dobit tud olje za motorje :)

lp cagiva

Objavljeno

Agipova olja se dobi na njihovi črpalki na koncu Letališke ceste v Ljubljani. Tam imajo popolno ponudbo Agipovih olj.

Objavljeno

lp

Mene pa zanima olje za 2T :?, za mojo mašinco sem tankal pol sintetično ... zdaj ko so končane modifikacije pa me zanima malo višji rang olj npr.

Motul 600 vs TTS ? :glare: hmm....

Objavljeno
Kakšne mate pa kej izkušnje z Agipovim oljem? In kdo v Sloveniji ga prodaja :hmm:  ker v tujini je zelo cenjen in prodajan, tako za dirkalne motorje kot za normalno porabo.

Agip olja so priporočena olja za Aprilio, najbrž da že niso tako zelo slaba, če jih nov vlivajo. V mojega konkretno naj bi zlil notri TEC 4T 15W-50.

lp

rudi

Objavljeno
lp

Mene pa zanima olje za 2T  :?, za mojo mašinco sem tankal pol sintetično ... zdaj ko so končane modifikacije pa me zanima malo višji rang olj npr.

Motul 600 vs TTS ?  :glare: hmm....

Za 2T, če si naredil kake predelave je najboljše sintetično. Med Motulom in TTS-om je vsekakor boljša izbira Motul. Oba sta v istem cenovnem razredu, ampak za TTS-a sem bral, da precej maže izpuh, še posebej pri skuterjih.

Jaz za Hondo uporabljam Motorex ali Valvoline.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

sem se spet malce pozanimal....

mineralno hein gericke olje 10W-40 proizvaja motul za gericke. po strokovnem pogovoru (lastnika gixxerja 750 in B12-tke ) sem kupil 1x5 l in da sprobamo kako to maze Suzie Q. :naughty:

cena 5 l kanistra je € 16,95.

Objavljeno

A kdo mogoče ve,zakaj so motorna olja različnih barv? :hmm:

Včeraj sem namreč nabavu olje za motor in sem kar debelo pogledal,ker je rdečkaste barve... :eek:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Baje ni larifari :hmm: ?

http://www.reducto.de/

Pri DSF-u opravili meritve na dynojet-u, po tretmanu z omenjenim dodatkom so namerili na zadnjem kolesu HD cca 4KM, pri Fazerci 1000 pa celo 5KM več kot pred dodatkom :kva2: .

Prirastek moči na račun zmanjšanja izgub v menjalniku :naughty: .

Zanimivo bi bilo vedet, kako dodatek deluje na delovanje sklopke :?

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Objavljeno

Kakšno olje pa je to? A motorno? Za prenose?

Objavljeno

so povedali, da obstajajo dve varianti: za "suhe" (a.k.a. HD, duc...) in za "mokre" (vecinoma japonci) sklopke.

Objavljeno

Da bi ugotavljali katero olje je boljše je isto, kot bi začeli pogovor kaj je bilo prej jajce ali kura!!

Med sint., polsint. in mineralnimi je razlika, da so mineralni narejeni iz ''večinomo'' naravnih snovi, ostala pa iz umetnih.Za same drsne površine (cilinder, batni obročki,..)je najbolše mineralno, sam ima problem temperaturne obstojnost.Zato uporabljamo pol ali sint. za visoko turaške mašine.

Vsakemu motorju pa tudi ne paše isti olje, največja razlika je, ker proizvajalci uporabljajo razične postopke pri izdelovaju mašin in poliranju cilindrov.

Poraba olja je pa najbolj odvisna pri prvih 1000-3000 km, ker takrat imamo v mašini olje za utekavanje (po domače obrušenje) in se takrat cilinder in batni obročki obdelajo en po drugem in nastajajo majhne ali pri tistih ki takrat motor turirajo v višje obrate večje tolerance.Kar potem prinese različno porabo olja.

Drugače pa se kvaliteta olj razlikuje še po velikih drugih stvareh in samo po SAE....

Tako da je najboljše, da sprobaš olje in spremljaš kako motor v prostem teku laufa, če pri pospeševanju kaj sklopka drsi,....

Objavljeno
Lahko reces tudi v cetrtem, ce mislis isti bat.

Pri 4T motorju ne v drugem,ne v četrtem taktu,ampak v tretjem.Namreč tretji takt je delovni in do eksplozije(vžiga zmesi) pride po končani drugi fazi ki je komprimiranje ali stiskanje.Četrti takt je izpuh ali praznjenje.Ne glede na to koliko valjev ima nek agregat ali cilindrov po domače,opravlja vsak valj 4 faze vedno v enakem zaporedju.Da se opravijo vsi štirje takti se mora glavna gred zavrteti za 720 stopinj-pri 2T pa 360 stopinj.Mal :topic:

Lp,Simon

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

katero olje je boljše motul al schell in kakšne so cene Motul 5100

Objavljeno
katero olje je boljše motul al schell in kakšne so cene Motul 5100

Motul 5100 15w50 je 2138,oo sit za liter

Objavljeno
Motul 5100  15w50 je 2138,oo sit za liter

kje se ga da dobit za to ceno ??

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!