danci1973 Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 e to... točno to me zanima... Sicer sam pri sebi že poznam odgovor, ampak bi rad to zadevo mal "bol znal". ZAKAJ NE avtomobilskega olja v motor? Ker imajo avtomobilska olja (še posebej tista, ki se ponašajo z raznimi 'energy saving' ipd. oznakami) dodatke, ki ne delujejo najbolje (predvsem) z 'mokro' sklopko. Skladnost z JASO MA specifikacijo zagotavlja, da olje takih dodatkov NIMA, zato je pri praktično vseh motorjih z mokro sklopko, predpisana uporaba olja s to oznako - te pa avtomobilska olja praviloma nimajo. D. Bremzer, dotem, Keiko in 1 other 3 1
gizmOkak Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Ker imajo avtomobilska olja (še posebej tista, ki se ponašajo z raznimi 'energy saving' ipd. oznakami) dodatke, ki ne delujejo najbolje (predvsem) z 'mokro' sklopko. Skladnost z JASO MA specifikacijo zagotavlja, da olje takih dodatkov NIMA, zato je pri praktično vseh motorjih z mokro sklopko, predpisana uporaba olja s to oznako - te pa avtomobilska olja praviloma nimajo. D. Hvala za odgovor. Sm imel pravo znanje potem Zanimivo vprašanje Snecer... kaj pa mopedi s suhimi sklopkami ja? Tam bi NAČELOMA šlo. Pomojem so pa vrtljaji agregatov problem. Vemo da razen redkih avtomobilskih, se vse vrti pod 5000rpm, kar pa pri motorjih zelo redko Se pravi, če bi načeloma bilo avtomobilsko olje dovolj dobro za mazanje pri teh obratih bi se pa precej prej iztrošlo, kar pomeni da s krajšimi intervali med menjavami bi še nekako šlo... Prišparal pa definitivo ne bi na €... Samorazmišljamnaglas
gizmOkak Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 (popravljeno) in ker je bil čas (odlašam že 2tedna), da tudi pri moji ljubici menjam to vitalno tekočino, sem se ob pogledu v nebo odločil za kirurški poseg pacient CBR 600f l'2004 kolometraža 37,455km. - staro olje motul 300v double ester 15w50 dejavno 8315km...količina natočenega 3,6L / količina iztočenega 3,4L (skupaj s filtrom in par kapelcami potleh - novo olje motul 300v double ester 15w50...količina natočenega 3,6L serviser najbolši v hiši sem si vzel cajt pa naredu par foth za primerjavo med starim in novim oljem... (v lončku) ter viskoznost dejansko iztrošenega olja po 8300km in temperaturi cca 40°c (izmerjena). Še vedno ni tako slabo. Popravljeno Junij 4, 2011. Popravil gizmOkak dotem 1
Bremzer Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 To je to kar vam vedno govorim ,kdor maže tudi vozi in še enkrat NE šparat na ceni olja. special749 in bobiboss 1 1
gizmOkak Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 js nikjer nikoli ne šparam pri motoriranju... naj si bo gumah, olju ali opremi kar daš, to imaš pravim js:) Bremzer 1
honda15 Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Živjo. Stvar je taka. Kar koli sem napisal v iskalnik, mi je ven zmetalo vse drugo razen tiste teme ki sem jo iskal ne. :angry: V glavnem, imam CBR 600 RR, letnik 2004. kupil sem ga ko je imel 36.000km. prejšni lastnik je 2 servisa naredil sam. tudi zadnjega. ampak ker hočem biti ziher bi rad preventivno še sam opravil servis. In sicer berem po tej strani in eni pišete da je najbolše olje za visokovrteče se motorje motul 5100, nekateri motul 7100 ali pa 300V. Glede tega sem zelo zbegan. Motor vozim kot se vozi SS motorje, sepravi da se ga na trenutke kar navrti in podobno.. Servis bi opravil na 36.000. Kaj vse se menja pri tej kilometrini; Menjal bom tudi sp. zavorne ploščice. doma imam GOLd sintrane ploščice ampak nekateri pravijo da morš te ploščice ogreti da primejo itd. Zanima me sledeče: -katero olje -kaj se menja pri tej kilometrini; olje, oljni filter, zračni filter, (mogoče svečke- v servisni piše da se na 12k km menjajo) -katere zav. ploščice so najbolše -kje kupujete material za servise Prosim da me ne nadirate ampak samo odgovorite. Sem gledal sam po forumu in gledal prek iskalnika vendar teme (servis) mi ni našlo. Se opravičujem.!!! Hvala za odgovor.:notworthy:
tilingerossi Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Živjo. Stvar je taka. Kar koli sem napisal v iskalnik, mi je ven zmetalo vse drugo razen tiste teme ki sem jo iskal ne. :angry: V glavnem, imam CBR 600 RR, letnik 2004. kupil sem ga ko je imel 36.000km. prejšni lastnik je 2 servisa naredil sam. tudi zadnjega. ampak ker hočem biti ziher bi rad preventivno še sam opravil servis. In sicer berem po tej strani in eni pišete da je najbolše olje za visokovrteče se motorje motul 5100, nekateri motul 7100 ali pa 300V. Glede tega sem zelo zbegan. Motor vozim kot se vozi SS motorje, sepravi da se ga na trenutke kar navrti in podobno.. Servis bi opravil na 36.000. Kaj vse se menja pri tej kilometrini; Menjal bom tudi sp. zavorne ploščice. doma imam GOLd sintrane ploščice ampak nekateri pravijo da morš te ploščice ogreti da primejo itd. Zanima me sledeče: -katero olje -kaj se menja pri tej kilometrini; olje, oljni filter, zračni filter, (mogoče svečke- v servisni piše da se na 12k km menjajo) -katere zav. ploščice so najbolše -kje kupujete material za servise Prosim da me ne nadirate ampak samo odgovorite. Sem gledal sam po forumu in gledal prek iskalnika vendar teme (servis) mi ni našlo. Se opravičujem.!!! Hvala za odgovor.:notworthy: Jst sn dal motul 5100 15-50 v isti motor je baje čist dober...
honda15 Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Je kdo že uporabljal olje Castrol Grand Prix (sae 10w-40)--> synthese komponenten (iz Louisa)
danci1973 Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 -katero olje -kaj se menja pri tej kilometrini; olje, oljni filter, zračni filter, (mogoče svečke- v servisni piše da se na 12k km menjajo) -katere zav. ploščice so najbolše -kje kupujete material za servise Prosim da me ne nadirate ampak samo odgovorite. Sem gledal sam po forumu in gledal prek iskalnika vendar teme (servis) mi ni našlo. Se opravičujem.!!! Hvala za odgovor.:notworthy: Priporočeno olje: Pro Honda GN4 ali HP4 olje ali 'enakovredno' olje, ki poleg tega ustreza specifikacijam API SG in JASO MA (ne sme pa imeti oznake 'energy conserving'). Viskoznost naj bi bile 10W-40. Pri tej kilometrini se menja: motorno olje oljni filter hladilna tekočina zavorna tekočina Svečke bi se naj zamenjale vsakih 25000km. O 'najboljših' zavornih ploščicah nima smisla razpravljat, ker ima vsak svoje mnenje in je vsakemu kaj druga pomembno. Enemu je zelo pomembno, da ploščice zdržijo ogromno kilometrov, drugemu, da hudo primejo že hladne, tretjemu pa, da se nikoli ne pregrejejo, ... Dvomim, da obstajajo kakšne ploščice, ki bi bile na vseh področjih 'najboljše'. Nabava materiala - olje Hein Gericke 10W-50 sintetika, oljni filter original ali E-Bay, zračni filter, svečke, zav. ploščice, in še kaj E-Bay, ... D. rdeci_vragec in Bremzer 1 1
rdeci_vragec Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 V metri je cena ugodna le za njih, za kupca še nikoli. Najbolj se spomnim dveh reči katerih je bila cena višja kot drugod kar za 50%! Če je res API SG ga jaz ne bi vzel niti če mi plačajo, razen če bi ga rabil za kakšno staro kosilnico Če dela motor v redu z SG kako bi šele z novejšim? Imam motor l.2008 in v servisni knjižici piše, da priporočajo uporabo olja API SF (ali novejšega). Olje SG je novejše, torej je po specifikacijah proizvajalca. Kaj pa če se olje ne bi razvijalo naprej, in bi še vedno ostalo na SG? Motor je bil razvit, da z oljem SF brez težav doseže svojo upokojitev, ki je po moji laični oceni nad 200.000km. Z oljem SG je lahko samo še boljše. Verjamem, da je olje SM super vrhunsko olje. Toda ali lahko pride do izraza na boxerju, ki se vsaj pri meni vrti od 2.000 do 5.000 o/min, s to razliko v olju, in ali je vredno plačati toliko več? Osebno močno dvomim. Osebno menim, da tako kot vsepovsod, je tudi pri oljih na prvem mestu marketing in razne marketinške fore, kako čim bolj privabiti kupce. Nove embalaže, novi aditivi, super rezultati na "objektivnih, nepristranskih" testih, itd... V osnovi se pa od prejsnjega olja razlikuje glih toliko, da lahko recejo da se razlikuje. Pumpajo nas z vseh strani. Verjamem pa, da se olje zna razlikovati po kakovosti glede na znamko. Zato sem sedaj poskusil z Bardhal-om. Na prejsnjem motorju, se je obcutilo, da masina ne tece tako gladko nekje po 6.000km. Naredil sem 6 servisov (po 10.000km) in vsakič je bilo isto, po cca 6.000 prevozenih km. Razlika, po menjavi olja je bila ocitna. Vsakič je bilo natočeno enako Castrol olje. Zaradi tega sem sedaj poizkusil z drugo znamko olja. Rezultate bom pa vidu šele čez kak mesec, ko bo vsaj 10.000km naokoli. Sedaj je prezgodaj, da bi karkoli ugotavljal. Glede trgovine, jst je ne poznam zato tudi nimam interesa delat kako reklamo ali karkoli podobnega. Napisal sem, kje sem olje kupil. In ker sem kupec, in ker se je meni cena cca. 9 €/l zdela ugodna, se s tvojo trditvijo ne strinjam. Koliko je to ugodno za trgovca, me niti ne zanima. Pomembno mi je, da sem jaz s ceno zadovoljen. Na tvoje zadnje vprašanje, je na wiki en primer, da lahko najnovejse olje API SM tudi skoduje starejsim mašinam. Pri dotičnem, se je prekomerno začela obrabljati odmična gred. PS: Zaenkrat po cca. 2.000km masina cudovito laufa in se ni zaribala
c00L3r Objavljeno Junij 8, 2011 Opozori Objavljeno Junij 8, 2011 Katero olje naj vlijem v Yamaha XT 600 E letnik 1998? Predvidevam da polsintetiko 10W-40? Castrol, Motul, Yamalube?
semering Objavljeno Junij 8, 2011 Opozori Objavljeno Junij 8, 2011 (popravljeno) Ali kdo na Hondi CBF uporablja motorno olje Repsol? Serviser mi je odsvetoval Repsol. Ni pa mi obelodanil, zakaj! Sicer imam dobre izkušnje z oljem Motul 5100. Kaj porečete na podlagi svojih izkušenj vi? Popravljeno Junij 8, 2011. Popravil semering
Fritz Objavljeno Junij 8, 2011 Opozori Objavljeno Junij 8, 2011 Mater, delate že znanost iz tega kaj vsipat v točno določen motor Preberite navodila proizvajalca ali pejte na forumsko stran, ki je namenjena točno vašemu motorju in povprašajte tiste, ki ga imajo že nekaj časa, kakšne so njihove izkušnje z olji, ki jih oni uporabljajo v točno tem motorju. In ne, če boste v motor med dvema servisoma natočili kvalitetno olje, ki pa ni nujno optimalno za vaš motor, vam mašine ne bo razgnalo. Bremzer, kuntakinte in semering 2 1
Bremzer Objavljeno Junij 8, 2011 Opozori Objavljeno Junij 8, 2011 Ali kdo na Hondi CBF uporablja motorno olje Repsol? Serviser mi je odsvetoval Repsol. Ni pa mi obelodanil, zakaj! Sicer imam dobre izkušnje z oljem Motul 5100. Kaj porečete na podlagi svojih izkušenj vi? Odsvetoval ti ga je zato, ker ga on neprodaja, kajti pri vsehn oljih ima NAJMANJ 30% rabata ++ !!! semering, special749 in RHonda 2 1
CPU Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 (popravljeno) Kako je kaj s temi dodatki olju, ki naj bi malo sčistili mašino? Motul engine clean in podobne zadeve? Popravljeno Julij 19, 2011. Popravil CPU
hajoktejn Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 CPU - po moje isti efekt k če naliješ kšn derivat nafte v motor
Bremzer Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 Kako je kaj s temi dodatki olju, ki naj bi malo sčistili mašino? Motul engine clean in podobne zadeve? Daj mašini dobro malo dražje olje (sintetiko)in nerabiš nobenih dodatkov(aditivov)so vsi že v olju !!! dore, roks63 in special749 1 2
BlondDiversion Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 Živjo! Sem frišna tukaj in potrebujem vaše nasvete. Vozim staro Diversionko, ´98 l. In opažam, da mi je na cca. 3000 km požrla že kar nekaj olja. Motul 5100, 15-50. Kaj naj dolijem? Hvaležna za odgovore :notworthy:
Bremzer Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 Živjo! Sem frišna tukaj in potrebujem vaše nasvete. Vozim staro Diversionko, ´98 l. In opažam, da mi je na cca. 3000 km požrla že kar nekaj olja. Motul 5100, 15-50. Kaj naj dolijem? Hvaležna za odgovore :notworthy: Enako olje + STP-ejev ali kak drug dodatek za povečanje vzkoznosti olja ! special749 in Carp 1 1
LooLekSLO Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 Živjo! Sem frišna tukaj in potrebujem vaše nasvete. Vozim staro Diversionko, ´98 l. In opažam, da mi je na cca. 3000 km požrla že kar nekaj olja. Motul 5100, 15-50. Kaj naj dolijem? Hvaležna za odgovore :notworthy: Dolij enako olje kot ga imaš sedaj. Bremzer in Carp 1 1
motofrik Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 Koliko olja ti je pa porabila na 3000 km? Ker nekaj olja itak porabi vsak. Pri K100 je bilo v servisni knjigi napisano, da do 1 litra na 1000km ni panike, da je normalno. Madona, sem s strahom vozil prve kilometre, potem pa videl da na spije le dober deci na 1000... Pa še to verjetno zato, ker sem ga puščal na stranski nogi in je zakadil ob vžigu (cilindri nagnjeni na levo...).
Frips Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 Živjo! Sem frišna tukaj in potrebujem vaše nasvete. Vozim staro Diversionko, ´98 l. In opažam, da mi je na cca. 3000 km požrla že kar nekaj olja. Motul 5100, 15-50. Kaj naj dolijem? Hvaležna za odgovore :notworthy: Dolij enako, pri naslednji menjavi daj notri 10-40 (recimo Yamalube polsintetika).Meni diversnka ni pila nic olja, dajal pa 10-40 notri. Bremzer in Carp 1 1
simonsi Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Dolij enako, pri naslednji menjavi daj notri 10-40 (recimo Yamalube polsintetika).Meni diversnka ni pila nic olja, dajal pa 10-40 notri. z 10w-40 bo še več olja kurila
Frips Objavljeno Avgust 12, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2011 ...ok...možno...meni pač ni nič kurla olja, imela pa je cca 45.000km.... Bremzer in Carp 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se