Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno

e to... točno to me zanima... Sicer sam pri sebi že poznam odgovor, ampak bi rad to zadevo mal "bol znal".

ZAKAJ NE avtomobilskega olja v motor?

Ker imajo avtomobilska olja (še posebej tista, ki se ponašajo z raznimi 'energy saving' ipd. oznakami) dodatke, ki ne delujejo najbolje (predvsem) z 'mokro' sklopko.

Skladnost z JASO MA specifikacijo zagotavlja, da olje takih dodatkov NIMA, zato je pri praktično vseh motorjih z mokro sklopko, predpisana uporaba olja s to oznako - te pa avtomobilska olja praviloma nimajo.

D.

Objavljeno

Ker imajo avtomobilska olja (še posebej tista, ki se ponašajo z raznimi 'energy saving' ipd. oznakami) dodatke, ki ne delujejo najbolje (predvsem) z 'mokro' sklopko.

Skladnost z JASO MA specifikacijo zagotavlja, da olje takih dodatkov NIMA, zato je pri praktično vseh motorjih z mokro sklopko, predpisana uporaba olja s to oznako - te pa avtomobilska olja praviloma nimajo.

D.

Hvala za odgovor. Sm imel pravo znanje potem :)

Zanimivo vprašanje Snecer... kaj pa mopedi s suhimi sklopkami ja? Tam bi NAČELOMA šlo. Pomojem so pa vrtljaji agregatov problem. Vemo da razen redkih avtomobilskih, se vse vrti pod 5000rpm, kar pa pri motorjih zelo redko :) Se pravi, če bi načeloma bilo avtomobilsko olje dovolj dobro za mazanje pri teh obratih bi se pa precej prej iztrošlo, kar pomeni da s krajšimi intervali med menjavami bi še nekako šlo... Prišparal pa definitivo ne bi na €... Samorazmišljamnaglas :)

Objavljeno (popravljeno)

in ker je bil čas (odlašam že 2tedna), da tudi pri moji ljubici menjam to vitalno tekočino, sem se ob pogledu v nebo odločil za kirurški poseg :)

pacient CBR 600f l'2004 kolometraža 37,455km.

- staro olje motul 300v double ester 15w50 dejavno 8315km...količina natočenega 3,6L / količina iztočenega 3,4L (skupaj s filtrom in par kapelcami potleh :slap::rolleyes:

- novo olje motul 300v double ester 15w50...količina natočenega 3,6L

serviser najbolši v hiši :baa:

sem si vzel cajt pa naredu par foth za primerjavo med starim in novim oljem... (v lončku) ter viskoznost dejansko iztrošenega olja po 8300km in temperaturi cca 40°c (izmerjena). Še vedno ni tako slabo.

post-1698-0-04965800-1307196392_thumb.jpg

post-1698-0-64633200-1307196400_thumb.jpg

post-1698-0-65693800-1307196501_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno

To je to kar vam vedno govorim ,kdor maže tudi vozi in še enkrat NE šparat na ceni olja.

Objavljeno

js nikjer nikoli ne šparam pri motoriranju... naj si bo gumah, olju ali opremi :)

kar daš, to imaš pravim js:)

Objavljeno

Živjo. Stvar je taka. Kar koli sem napisal v iskalnik, mi je ven zmetalo vse drugo razen tiste teme ki sem jo iskal ne. :angry:

V glavnem, imam CBR 600 RR, letnik 2004. kupil sem ga ko je imel 36.000km. prejšni lastnik je 2 servisa naredil sam. tudi zadnjega. ampak ker hočem biti ziher bi rad preventivno še sam opravil servis. In sicer berem po tej strani in eni pišete da je najbolše olje za visokovrteče se motorje motul 5100, nekateri motul 7100 ali pa 300V. Glede tega sem zelo zbegan. Motor vozim kot se vozi SS motorje, sepravi da se ga na trenutke kar navrti in podobno.. Servis bi opravil na 36.000. Kaj vse se menja pri tej kilometrini; Menjal bom tudi sp. zavorne ploščice. doma imam GOLd sintrane ploščice ampak nekateri pravijo da morš te ploščice ogreti da primejo itd.

Zanima me sledeče:

-katero olje

-kaj se menja pri tej kilometrini; olje, oljni filter, zračni filter, (mogoče svečke- v servisni piše da se na 12k km menjajo)

-katere zav. ploščice so najbolše

-kje kupujete material za servise

Prosim da me ne nadirate ampak samo odgovorite. Sem gledal sam po forumu in gledal prek iskalnika vendar teme (servis) mi ni našlo. Se opravičujem.!!! Hvala za odgovor.:notworthy:

Objavljeno

Živjo. Stvar je taka. Kar koli sem napisal v iskalnik, mi je ven zmetalo vse drugo razen tiste teme ki sem jo iskal ne. :angry:

V glavnem, imam CBR 600 RR, letnik 2004. kupil sem ga ko je imel 36.000km. prejšni lastnik je 2 servisa naredil sam. tudi zadnjega. ampak ker hočem biti ziher bi rad preventivno še sam opravil servis. In sicer berem po tej strani in eni pišete da je najbolše olje za visokovrteče se motorje motul 5100, nekateri motul 7100 ali pa 300V. Glede tega sem zelo zbegan. Motor vozim kot se vozi SS motorje, sepravi da se ga na trenutke kar navrti in podobno.. Servis bi opravil na 36.000. Kaj vse se menja pri tej kilometrini; Menjal bom tudi sp. zavorne ploščice. doma imam GOLd sintrane ploščice ampak nekateri pravijo da morš te ploščice ogreti da primejo itd.

Zanima me sledeče:

-katero olje

-kaj se menja pri tej kilometrini; olje, oljni filter, zračni filter, (mogoče svečke- v servisni piše da se na 12k km menjajo)

-katere zav. ploščice so najbolše

-kje kupujete material za servise

Prosim da me ne nadirate ampak samo odgovorite. Sem gledal sam po forumu in gledal prek iskalnika vendar teme (servis) mi ni našlo. Se opravičujem.!!! Hvala za odgovor.:notworthy:

Jst sn dal motul 5100 15-50 v isti motor je baje čist dober...

Objavljeno

Je kdo že uporabljal olje Castrol Grand Prix (sae 10w-40)--> synthese komponenten (iz Louisa)

Objavljeno

-katero olje

-kaj se menja pri tej kilometrini; olje, oljni filter, zračni filter, (mogoče svečke- v servisni piše da se na 12k km menjajo)

-katere zav. ploščice so najbolše

-kje kupujete material za servise

Prosim da me ne nadirate ampak samo odgovorite. Sem gledal sam po forumu in gledal prek iskalnika vendar teme (servis) mi ni našlo. Se opravičujem.!!! Hvala za odgovor.:notworthy:

Priporočeno olje: Pro Honda GN4 ali HP4 olje ali 'enakovredno' olje, ki poleg tega ustreza specifikacijam API SG in JASO MA (ne sme pa imeti oznake 'energy conserving'). Viskoznost naj bi bile 10W-40.

Pri tej kilometrini se menja:

  • motorno olje
  • oljni filter
  • hladilna tekočina
  • zavorna tekočina

Svečke bi se naj zamenjale vsakih 25000km.

O 'najboljših' zavornih ploščicah nima smisla razpravljat, ker ima vsak svoje mnenje in je vsakemu kaj druga pomembno. Enemu je zelo pomembno, da ploščice zdržijo ogromno kilometrov, drugemu, da hudo primejo že hladne, tretjemu pa, da se nikoli ne pregrejejo, ... Dvomim, da obstajajo kakšne ploščice, ki bi bile na vseh področjih 'najboljše'.

Nabava materiala - olje Hein Gericke 10W-50 sintetika, oljni filter original ali E-Bay, zračni filter, svečke, zav. ploščice, in še kaj E-Bay, ...

D.

Objavljeno

V metri je cena ugodna le za njih, za kupca še nikoli. Najbolj se spomnim dveh reči katerih je bila cena višja kot drugod kar za 50%! Če je res API SG ga jaz ne bi vzel niti če mi plačajo, razen če bi ga rabil za kakšno staro kosilnico :) Če dela motor v redu z SG kako bi šele z novejšim? :)

Imam motor l.2008 in v servisni knjižici piše, da priporočajo uporabo olja API SF (ali novejšega). Olje SG je novejše, torej je po specifikacijah proizvajalca. Kaj pa če se olje ne bi razvijalo naprej, in bi še vedno ostalo na SG? Motor je bil razvit, da z oljem SF brez težav doseže svojo upokojitev, ki je po moji laični oceni nad 200.000km. Z oljem SG je lahko samo še boljše. Verjamem, da je olje SM super vrhunsko olje. Toda ali lahko pride do izraza na boxerju, ki se vsaj pri meni vrti od 2.000 do 5.000 o/min, s to razliko v olju, in ali je vredno plačati toliko več? Osebno močno dvomim. Osebno menim, da tako kot vsepovsod, je tudi pri oljih na prvem mestu marketing in razne marketinške fore, kako čim bolj privabiti kupce. Nove embalaže, novi aditivi, super rezultati na "objektivnih, nepristranskih" testih, itd... V osnovi se pa od prejsnjega olja razlikuje glih toliko, da lahko recejo da se razlikuje. Pumpajo nas z vseh strani. Verjamem pa, da se olje zna razlikovati po kakovosti glede na znamko. Zato sem sedaj poskusil z Bardhal-om. Na prejsnjem motorju, se je obcutilo, da masina ne tece tako gladko nekje po 6.000km. Naredil sem 6 servisov (po 10.000km) in vsakič je bilo isto, po cca 6.000 prevozenih km. Razlika, po menjavi olja je bila ocitna. Vsakič je bilo natočeno enako Castrol olje. Zaradi tega sem sedaj poizkusil z drugo znamko olja. Rezultate bom pa vidu šele čez kak mesec, ko bo vsaj 10.000km naokoli. Sedaj je prezgodaj, da bi karkoli ugotavljal.

Glede trgovine, jst je ne poznam zato tudi nimam interesa delat kako reklamo ali karkoli podobnega. Napisal sem, kje sem olje kupil. In ker sem kupec, in ker se je meni cena cca. 9 €/l zdela ugodna, se s tvojo trditvijo ne strinjam. Koliko je to ugodno za trgovca, me niti ne zanima. Pomembno mi je, da sem jaz s ceno zadovoljen.

Na tvoje zadnje vprašanje, je na wiki en primer, da lahko najnovejse olje API SM tudi skoduje starejsim mašinam. Pri dotičnem, se je prekomerno začela obrabljati odmična gred.

PS: Zaenkrat po cca. 2.000km masina cudovito laufa in se ni zaribala tongue.gif

Objavljeno

Katero olje naj vlijem v Yamaha XT 600 E letnik 1998? Predvidevam da polsintetiko 10W-40? Castrol, Motul, Yamalube?

Objavljeno (popravljeno)

Ali kdo na Hondi CBF uporablja motorno olje Repsol?

Serviser mi je odsvetoval Repsol. Ni pa mi obelodanil, zakaj!

Sicer imam dobre izkušnje z oljem Motul 5100.

Kaj porečete na podlagi svojih izkušenj vi?

Popravljeno . Popravil semering
Objavljeno

Mater, delate že znanost iz tega kaj vsipat v točno določen motor mad.gif

Preberite navodila proizvajalca ali pejte na forumsko stran, ki je namenjena točno vašemu motorju in povprašajte tiste, ki ga imajo že nekaj časa, kakšne so njihove izkušnje z olji, ki jih oni uporabljajo v točno tem motorju.

In ne, če boste v motor med dvema servisoma natočili kvalitetno olje, ki pa ni nujno optimalno za vaš motor, vam mašine ne bo razgnalo.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Ali kdo na Hondi CBF uporablja motorno olje Repsol?

Serviser mi je odsvetoval Repsol. Ni pa mi obelodanil, zakaj!

Sicer imam dobre izkušnje z oljem Motul 5100.

Kaj porečete na podlagi svojih izkušenj vi?

Odsvetoval ti ga je zato, ker ga on neprodaja, kajti pri vsehn oljih ima NAJMANJ 30% rabata ++ !!!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kako je kaj s temi dodatki olju, ki naj bi malo sčistili mašino?

Motul engine clean in podobne zadeve? :whistle:

Popravljeno . Popravil CPU
Objavljeno

CPU - po moje isti efekt k če naliješ kšn derivat nafte v motor

Objavljeno

Kako je kaj s temi dodatki olju, ki naj bi malo sčistili mašino?

Motul engine clean in podobne zadeve? :whistle:

Daj mašini dobro malo dražje olje (sintetiko)in nerabiš nobenih dodatkov(aditivov)so vsi že v olju !!! :whistle:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Sem frišna tukaj in potrebujem vaše nasvete. Vozim staro Diversionko, ´98 l. In opažam, da mi je na cca. 3000 km požrla že kar nekaj olja. Motul 5100, 15-50. Kaj naj dolijem?

Hvaležna za odgovore :notworthy:

Objavljeno

Živjo!

Sem frišna tukaj in potrebujem vaše nasvete. Vozim staro Diversionko, ´98 l. In opažam, da mi je na cca. 3000 km požrla že kar nekaj olja. Motul 5100, 15-50. Kaj naj dolijem?

Hvaležna za odgovore :notworthy:

Enako olje + STP-ejev ali kak drug dodatek za povečanje vzkoznosti olja !

Objavljeno

Živjo!

Sem frišna tukaj in potrebujem vaše nasvete. Vozim staro Diversionko, ´98 l. In opažam, da mi je na cca. 3000 km požrla že kar nekaj olja. Motul 5100, 15-50. Kaj naj dolijem?

Hvaležna za odgovore :notworthy:

Dolij enako olje kot ga imaš sedaj.

Objavljeno

Koliko olja ti je pa porabila na 3000 km? Ker nekaj olja itak porabi vsak.

Pri K100 je bilo v servisni knjigi napisano, da do 1 litra na 1000km ni panike, da je normalno. Madona, sem s strahom vozil prve kilometre, potem pa videl da na spije le dober deci na 1000... Pa še to verjetno zato, ker sem ga puščal na stranski nogi in je zakadil ob vžigu (cilindri nagnjeni na levo...).

Objavljeno

Živjo!

Sem frišna tukaj in potrebujem vaše nasvete. Vozim staro Diversionko, ´98 l. In opažam, da mi je na cca. 3000 km požrla že kar nekaj olja. Motul 5100, 15-50. Kaj naj dolijem?

Hvaležna za odgovore :notworthy:

Dolij enako, pri naslednji menjavi daj notri 10-40 (recimo Yamalube polsintetika).Meni diversnka ni pila nic olja, dajal pa 10-40 notri.

Objavljeno

Dolij enako, pri naslednji menjavi daj notri 10-40 (recimo Yamalube polsintetika).Meni diversnka ni pila nic olja, dajal pa 10-40 notri.

z 10w-40 bo še več olja kurila

Objavljeno

...ok...možno...meni pač ni nič kurla olja, imela pa je cca 45.000km....

  • Ni mi všeč 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!