Skoči na vsebino

XENON (HID) predelava


Priporočene objave

Objavljeno

To imaš žarnico za v lečo, žarnica za navadne luči mora imeti zaslonko, da poreže svelobo, ki sveti previsoko!

To nedrži, če je reflektor tako narejen, da mora imeti zaslonko je ta že v reflektorju vgrajena saj H-7 žarnica nima vsaka zaslonko je pa res da jo nekatere H-7 žarnice imajo in pa nujno.Svetlobo oblikuje rebrasta parabola ali steklo parabole.

Objavljeno

H7

H7R

TOMTECH, hvala za slikci.

86011_0.jpg

Jst sem imel v mislih "konec" oz. "kapico" na konici žarnice, da sama konica ne sveti direktno naprej...tale zaslonka na h7r, ki je na sliki, tega ne preprečuje, tko da ne vem. Malo sem brskal po netu, sam nisem našu nobene xenonke da bi imela konico zatemnjeno, tako da je morda moj strah odveč.

Žarnica pa ko je topla ne užge...je to kriva žarnica ali elektronika? :( (če pustim nekaj cajta se pol normalno prižge). Pa še eno vprašanje, tudi vam balast piska ko je hladen?

Lepa hvala za vsak nasvet.

Objavljeno

Sem prišu do spoznanja, da je bila žarnica slaba, ker se niti hladna ni več hotela prižgati. Z drugo žarnico je OK, zaenkrat.

Pa H7R je kot je TOMTECH razložu, res namenjena navadni paraboli, in je tista zaslonka na sredini žarnice dovolj, da ne blešči previsoko. Upam, da mi ne bodo policisti težili. Spustil sem žaromete nižje, pa zaenkret sveti zelo zelo solidno, pa tut noben še ni poblendal.

Hvala za nasvete.

Objavljeno

Hvala za nasvet za H7R sijalko.

Ksenonke so sijalke in ne žarnice, zato tudi imate balaste oz vžigalne naprave zmontirane (za lažjo predstavo si poglejte cestno razsvetljavo kako dolgo se vžigajo sijalke in v primeru izpada se ne prižgejo takoj nazaj) Balasti vsaj moj piska, ker mora vžgati plin v sijalki, za kar so potrebni malo višji tokovi od nazivnega oz delovnega, tako da dokler delajo naj piskajo, če ne druga mene opozori če imam prižgane luči, na srečo imam stikalo za vklop in če vžigam motor samo na kratko, ali pa če se na terenu več navigiramo jih ponavadi ugasnem da se ohladijo in jih pol nazaj prižgem med vožnjo.

SAm sem zelo zadovoljen s ksenon kitom na ktm adventure 950, dolžina snopa meni niti ni toliko pomembna kot pa širina, pa še super mi služi pri odkrivanju vseh svetlečih se stvari, sploh policijskih avtomobilov. Moral bom zamenjati sijalko za malo toplejšo, da se ne vidi takoj da je hid in po možnosti z oznako H7R, imate kakšna priporočila, pred časom sem našel stran kjer so bile v slo zelo ugodno, samo žal več ne najdem.

Do zdaj nisem imel težav z oblastmi, edino na tehničnem jih ni videl, ampak jaz tudi ne :whistle:

Objavljeno

Živjo!

Kako je zdaj s temi xenonkami?

Vsak po svoje nekaj razlaga in trdi!

Od nobenega nič oprijemljivega.

Se da kakšnemu, ki se na to spozna in ne nekomu, ki je slišal od nekoga, itd, da pove ali se zadeva splača, ali je zadeva za luči z plastičnimi parabolami in plastičnimi lučmi.Ali res le te poškoduje vročina xenonk?Se res grejejo ali je to spet larifari?

Sam vozim Versysa, ki je odličen motorček, luči ima pa katastrofalne(saj meni se zdi, da zelo slabo svetijo).

Dajte, prosim, tisti, KI SE RAZUMETE V TO, povedati kako zadeva deluje, za in proti!

Hvala!

lp

Objavljeno

Preveč kompliciraš, kupi komplet zmontiraj ob pivu ali kavi in uživaj ;)

Glede gretja se sam prepričaj, poglej si specifikacije se pravi W kar imaš vgrajeno in hid kompleta!

Bodi pozoren kakšno podnožje imaš oz katere žarnice in kje je prostor za montažo balasta, pa po možnosti sijalko z oznako r, ker bi naj manj motila okolico.

Objavljeno

Kako pa kaj s policaji?

Kaj težijo?

Katera svetloba je najbolj podobna halogen žarnici?

Hvala!

Objavljeno

Kako pa kaj s policaji?

Kaj težijo?

Katera svetloba je najbolj podobna halogen žarnici?

Hvala!

4000K je 'belo', več od tega pa že vleče na modro.

hid_photos_compare.jpg

Jaz HID-ov ne bi (več) tlačil v žaromete, ki so narejeni za halogenke. Sem jih probal na avtu in kasneje na mopedu, pa je v obeh primerih bilo slabše kot s halogenkami.

Če te zanima, si lahko tukajprebereš, zakaj...

D.

Objavljeno

Kako pa kaj s policaji?

Kaj težijo?

Katera svetloba je najbolj podobna halogen žarnici?

Hvala!

ampak seveda si prebral temo, kenede? (:yawn: )

ce nic drugega sem sam napisal kar nekaj okoli HID, katerega imam ze nekaj let montiranega na motorju.

Objavljeno

Tile HID kiti, so super za slepiti nasproti se vozeča vozila. Ne vem kam pelje razmišljanje, "glavno da sam dobro vidim, kljub temu, da zaslepim nasproti vozeče vozilo in lahko zaradi tega zapelje s ceste".

Na cesti sem srečal že nevem koliko motoristov z montiranimi xsenon kiti (večina jih ima itak 6300K, kar je itak že vse modro) in dosedaj je še skoraj čisto vsak svetil tja v pm in zaslepoval nasproti vozeča vozila. Upam, da bo policija postala še bolj aktivna na tem področju z visokimi kaznimi in izrednimi tehničnimi pregledi.

Edini žarometi, v katere se xsenon kit lahko pogojno montira in da dobro izpade je žaromet z lečo, saj tu svetloba lepo odreže in sveti tja kamor mora. Pri navadnih žarometih, pa kljub H7R sijajki sveti povsod, samo tam kamor je treba ne.

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

A je kdo slučajno testiral xenon hid na motorju? Sam se zanimam za R varijanto, ker nimam leče v luči. Nebi pa rad kupoval nekaj, kar nebo neke velike razlike v sami svetilnosti naredilo. Se mi večkrat zgodi, da me ujame tema, pa ima thundercatka luč za :SS. A ma slučajno kdo kak xenon hid za posodit oz samo za testiranje. Nebi glih rad 80€ dajal za nekaj, ko nebo neke konkretne razlike naredlo.

Nevem kakšno žarnico imaš sedaj notri,če imaš H-7 ima moj kolega en set(H-7) za motor, ker je zadnjič naročil pri meni xenon za BMW-eja K-1200-R in je moral vzeti avtomobilski set 2X balast + 2X žarnica!Nimaš pa kaj probavat luč-svetloba je 1 A Njegov

GSM:041/650988 Zvone in se vse z njim dogovori.

Se opravičujem, da nisem takoj povedal. Trenutno je H4 noter. Tak da bi dejansko potreboval H4 bixenon. Ampak za testiranje bi tudi navaden H4 xenon bil dober, ker če bo kratka vredu, bo tudi dolga vredu :) Sicer pa tak rabim R verzijo, ker nimam leče v žarometu.

Objavljeno

melo se sprehodi po temi; smo ze omenili, da je lahko problem pri parabolah, da zarnica ni vec v fokusu in je lahko izkupicek svetilnosti manjsi oz. narobe oddaja svetlobo v okolico.

svetoval bi ti, da najprej sprobas izbrani kit, ce pravilno deluje s parabolo na tvojem motorju.

pri projekcijskih (DE) zarometih tega problema ni, ker leca pred zarnico pravilno zbira oddano svetlobo ne glede na zarilni element.

Objavljeno

Torej...priporočaš, da kr preko interneta naročim komplet, ki bi ga imel, ga sprobam na lastnem motorju in če nebo vredu, pošljem nazaj in zahtevam evre nazaj? Ker na drugačen način nebom nikakor prišel do pravilne ugotovitve kako se ujameta HID kit in moja parabola.

Objavljeno

Torej...priporočaš, da kr preko interneta naročim komplet, ki bi ga imel, ga sprobam na lastnem motorju in če nebo vredu, pošljem nazaj in zahtevam evre nazaj? Ker na drugačen način nebom nikakor prišel do pravilne ugotovitve kako se ujameta HID kit in moja parabola.

Sam sem na SV1000S preizkusil H4 bi-xenon kit in je zadeva neuporabna... Svetlobe je sicer na pretek, a žal je snop zelo čudno razpršen - če sem hotel kaj videt naprej, je snop moral biti nastavljen precej visoko, a je v tem primeru močno slepil nasproti vozeče in tiste, za katerimi sem vozil jaz (oboje sem preizkusil tako, da je kolega peljal motor, jaz pa sem bil v avtu)...

Če pa sem snop nastavil tako, da ni motil ostalih, pa je par metrov pred motorjem bila super svetla točka, 20m naprej pa je že bila 'tema'...

Po drugi strani pa so nekateri zadovoljni (Ice, Brumer, ...).

Če ne boš našel nekoga, ki je na enakem tipu motorja to že preizkusil, boš verjetno kar sam preizkusni zajček...

D.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Včeraj sem tudi jaz montiral xenon kit na bmw k 1200 r. Pozitivno presenečen, vidnost podnevi je precej boljša (varnost), zvečer pa praktično dolge luči več ne rabim. Nisem opazil, da bi bil snop razpršen kaj drugače kot pri halogenki. Vzel pa sem 4300 K, kar je bela svetloba.

Objavljeno

Včeraj sem tudi jaz montiral xenon kit na bmw k 1200 r. Pozitivno presenečen, vidnost podnevi je precej boljša (varnost), zvečer pa praktično dolge luči več ne rabim. Nisem opazil, da bi bil snop razpršen kaj drugače kot pri halogenki. Vzel pa sem 4300 K, kar je bela svetloba.

Kako to misliš, da dolge luči praktično več ne rabiš??

Snop zasenčenih (kratkih) luči ne sme biti daljši od 80m, kar pa vsaj meni za neko normalno vožnjo izven naselij ne zadošča...

Če dolge 'praktično ne rabiš', to lahko pomeni, da ti zdaj kratka sveti previsoko in seveda zaslepljuje ostale.

D.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

V Nm so 4-je BMW-eji K-1200-Ri in vsi imamo Xenon, jaz imam še celo dolgo xenon je precej problematična montaža (premalo prostora) potrebno je ohišje luči odzadaj malo skrajšat.Ampak tako kot pravi kolega dolge skoraj nepotrebuješ, če pa že dolgo lahko ravno tako naprej uporabljaš saj ima posebno parabolo in je neodvisna od zasenčene(xenon) luči,ki ostane tako ali tako goret,ko je nažgana dolga!

Objavljeno

Danci,

snop ni nič daljši, je pa bistveno svetlejši in cesta ter rob sta lepo razsvetljena, tako da zvečer dolge ne rabim vklapljat. Tudi v kolikor jo vklopim, je razlika v vidnosti minimalna, saj navadna dolga luč izpade kot brlivka ob svetlobi, ki jo oddaja xenon.

Še slika:

post-47-0-65679400-1311028035_thumb.jpg

Objavljeno

Snop zasenčenih (kratkih) luči ne sme biti daljši od 80m,

D.

80m za zasenčene luči? mi je preveliko.

Ko sem jaz delal izpit je bilo dovoljeno 40m za zasenčene in 35m za luči za meglo.

S.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

hm, se malo mojih modrovanj glede nachbau HIDa:

Zadevo sem sicer testiral na raznoraznih varjantah avtomobilskih parabol, in taka in drugacna varjanta se je izkazala za popolnoma neuporabno in celo nevarno v tej (slab domet) ali drugi (blescanje) smeri. Zarnice sem celo predeloval da sem dosegel pravilno goriscno razdaljo, predeloval sencne scitnike (tiste koscke plocevine) itd, ampak do neke nezadovoljive tocke je zadeva prisla, tam pa se je tudi koncalo. Stvar sem delal v sluzbenem laboratoriju kjer sem lahko vedno zagotovil enake pogoje. Kljub temu da je original H4 dala od sebe max 800 lumnov na metru in pol, HID pa 2600 lumnov v istih pogojih, to enostavno ni bilo tisto kar sem hotel. Tudi ce gledamo lagunine halogenke ali ksenonke (original - oboje na fokus, ne na leco), je pri H7 parabola popolnoma drugacna kot pri D2R (ksenonu). Vso zadevo sem zakljucil tako da sem nabavil bixenon projector retrofit kit, in s tem dobil svetilnost (3600 lumnov max) in vzorec snopa kot se sika. Pa se pretirano drago ni bilo (cca 140 eur s postnino in carino vred), in kljub temu da je slo za kitajsko zadevscino sem bil z njo izredno zadovoljen. :004

moj moped trenutno caka na clear glass luc in 4300 K bixenon projector retrofit kit. :OK:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Vso zadevo sem zakljucil tako da sem nabavil bixenon projector retrofit kit, in s tem dobil svetilnost (3600 lumnov max) in vzorec snopa kot se sika. Pa se pretirano drago ni bilo (cca 140 eur s postnino in carino vred), in kljub temu da je slo za kitajsko zadevscino sem bil z njo izredno zadovoljen. :004

Povej kaj več o tem, lepo prosim... Kaj vsebuje tak kit? Se dobi kit za določeno vozilo z vsem, kar je potrebno ali je to pač neka osnova, ki pa lahko zahteva več ali manj dodatnih predelav?

D.

Objavljeno

Tisti angel eyes sem raje pustil odklopljen, grdo izgleda.

Kupil sem ga na ebayu (cena nekih 100 usd + dva balasta 35 usd + carina 24 eur), v kompletu je pa vse razen balastov.

luc je potrebno vzeti narazen kar je pri kakem renoju ali VWju bolj izziv kot rutina. :)

v kitu je vse razen balastov (tudi dodaten rele, varovalka, krmilnik za elektromagnetne zaslonke itd), med drugim tudi tesnilna masa za luci - da ne spuscajo ko jih sestavis nazaj. pranje zarometov sem si izdelal v lastni reziji. Cas vgradnje je bil pri meni cca ura in pol, res pa imam fiesto v zadnjem milimetru nohta malega prsta. :)

post-1466-0-86067000-1320743132_thumb.jpg

post-1466-0-63680500-1320743150_thumb.jpg

post-1466-0-67677800-1320743157_thumb.jpg

post-1466-0-93338600-1320743162_thumb.jpg

post-1466-0-40955300-1320743176_thumb.jpg

post-1466-0-32819800-1320743182_thumb.jpg

post-1466-0-57612200-1320743186_thumb.jpg

post-1466-0-93152900-1320743190_thumb.jpg

post-1466-0-74399300-1320743207_thumb.jpg

post-1466-0-40270600-1320743212_thumb.jpg

post-1466-0-36949700-1320743220_thumb.jpg

post-1466-0-13720400-1320743224_thumb.jpg

post-1466-0-35810700-1320743230_thumb.jpg

post-1466-0-78163600-1320743234_thumb.jpg

Objavljeno

Je smiselno poskušat z Xeon kitom na ne clar glass žarometih? Ugibam, da bo svetloba zaradi stekla razpršena kar nekam... Trenutno uporabljam H4 Osram Night Breaker Plus, pa ni ravno ne vem kaj.

Objavljeno

Je smiselno poskušat z Xeon kitom na ne clar glass žarometih? Ugibam, da bo svetloba zaradi stekla razpršena kar nekam... Trenutno uporabljam H4 Osram Night Breaker Plus, pa ni ravno ne vem kaj.

Ne, Xenon kit ni smiseln, če žarometi niso predvideni za Xenon 'žarnice'. Tudi 'clear glass' žarometi sami po sebi ne zagotavljajo kakšnega posebnega uspeha, saj je to zelo odvisno od fokusa...

Osram NB+ je 'najboljše', kar se dobi, tako da edino, kar ti preostane, je izboljšanje kablovja. Le-to je ponavadi že v osnovi prešibko, s starostjo pa se to še slabša, tako da je na kablih precejšen padec napetosti.

Pri mojem mopedu je npr. namesto 13,8V do žarnic prišlo le 10,6V - to pa pomeno 30-40% manj svetilnosti!

Glede na to, da si s štajerske, lahko kdaj pomerimo, koliko napetosti dobiš na žarnicah...

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!