Ice Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 Preprosto.. tista ki ima rebra vodoravno, je kratka, tista ki ima rebra navpično pa dolga :D :slap: pa je slo moje prepricanje o tehnicni verziranosti clanov motosveta fq**c. :doze: Me spraviš noter? To bi z veseljem počel... in seveda zastonj testiral. you wish. :devil: jst bi tuuuuuuuuuutttt (c by macka) :grim
Stric Burek Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 Ma jebovas :lol1: Sej je vseen al so vodoravne al navpične al poševne al spiralaste črte. Vem da so Xenonke 35W, in vem da se ful manj grejejo, tko da to ni problem in se parabole nebi pregrevale... Ma en na Motoguzziju in je reku da sploh toplo ni... Tko da jest vas sprašujem kaj točno je treba zamenjat? je dost če podnožje predelam al je treba celo parabolo dobit isto kot je na desna(za dolgo)
Ice Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 odvisno kaj hoces. ce bi rad dve samo dolgi luci -> dve paraboli za dolgo luc. ce bi rad dve samo kratki luci -> dve paraboli za kratko luc. ali kombinacijo zgoeaj nastetega ali kaksno tretjo moznost. predelava parabole za samo dolgo luc v kratko ali obratno je relativno velik nesmisel, je ceneje (monetarno in zivcno) kupiti drugo, zeljeno parabolo. samo predelava podnozja pomeni samo mozen sprejem druge zarnice; svetila bo se vedno drugace kot predpisano/priporoceno in najbrz ne tako, kot bi ti rad. steken zi ?
Stric Burek Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 odvisno kaj hoces. ce bi rad dve samo dolgi luci -> dve paraboli za dolgo luc. ce bi rad dve samo kratki luci -> dve paraboli za kratko luc. ali kombinacijo zgoeaj nastetega ali kaksno tretjo moznost. predelava parabole za samo dolgo luc v kratko ali obratno je relativno velik nesmisel, je ceneje (monetarno in zivcno) kupiti drugo, zeljeno parabolo. samo predelava podnozja pomeni samo mozen sprejem druge zarnice; svetila bo se vedno drugace kot predpisano/priporoceno in najbrz ne tako, kot bi ti rad. steken zi ? steken, ssamo vi ne steken kaj ich hočem Jaz hoče imet na Gixxu ki ima zdej 1 dolgo in 1 kratko žarnco, torej ločene luči, da bi imel na obeh žarncah kratko IN dolgo... NSR ima na obeh kratko, pržgeš dolgo in obe zasvetita z dolgo. To bi rad...
Ice Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 ce vstavis noter zarnice za oba rezima se zgodi sledece: en reflektor je narejen za kratko luc - ce sveti z "dolgo" sveti snop ali v tla ali se prevec razprsi ali tretje. drugi reflektor je za dolgo luc - ce sveti s kratko zarek ni toliko razprsen in se kaj zraven. (nisem strucko, tako da bolj ugibam kot ne kaj se dogaja pri taksni predelavi). najbrz lahko sklepamo, da snopa ne bosta enaka. samo je to pri tej kolicini svetlobe po moje bolj sekundarnega pomena. prvotno je odvisno od usmeritve in nastavitve zarometa/ov. sicer pa probaj in porocaj.
fp4492 Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 steken, ssamo vi ne steken kaj ich hočem Jaz hoče imet na Gixxu ki ima zdej 1 dolgo in 1 kratko žarnco, torej ločene luči, da bi imel na obeh žarncah kratko IN dolgo... NSR ima na obeh kratko, pržgeš dolgo in obe zasvetita z dolgo. To bi rad... Ma sej sem ti lepo napisal. Kupi parabolo od motorja enakega tipa, kamor paše H4 žarnica. namontiraj to parabolo namesto one ta druge pa boš mel ;)
elbarto Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 steken, ssamo vi ne steken kaj ich hočem Jaz hoče imet na Gixxu ki ima zdej 1 dolgo in 1 kratko žarnco, torej ločene luči, da bi imel na obeh žarncah kratko IN dolgo... NSR ima na obeh kratko, pržgeš dolgo in obe zasvetita z dolgo. To bi rad... Evo ti stil odogovra, ki je vedno bolj pogost na tem forumu... kupi NSR pa zamenjaj žarnice LOL... Lahko pa daš v vsako noter bi-xenon lampo, samo pripravi mucho €€€ El Barto
Stric Burek Objavljeno Maj 22, 2006 Opozori Objavljeno Maj 22, 2006 Evo ti stil odogovra, ki je vedno bolj pogost na tem forumu... kupi NSR pa zamenjaj žarnice LOL... Lahko pa daš v vsako noter bi-xenon lampo, samo pripravi mucho €€€ El Barto Jao, sam primer sem dal kje je blo tko narjeno in kako bi sam hotel na motorju ki ydej tega nima...
bica Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Vidu na enmu KTM 950 Adventure in ful dobro zgleda...... Ful opazno......Sam ne vem kako je z homologacijo....
TBoxer Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Vidu na enmu KTM 950 Adventure in ful dobro zgleda...... ICE si to ti ??
danci1973 Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Vidu na enmu KTM 950 Adventure in ful dobro zgleda...... Ful opazno......Sam ne vem kako je z homologacijo.... Homologacija v EU :nono: :cry: V EU sta za HID dve zahtevi - naprava za pranje stekla žarometa ter avtomatska regulacija višine snopa. Tega pa v HID kit-ih ni zraven... Še nekaj na to temo z nemškega E-Baya... Tako da zaenkrat sem v hudem precepu - HID mi je sicer zelo všeč in boljša osvetlitev tudi, mi pa nikakor ne diši morebitno teženje policajev in morebitne (visoke) kazni... D.
elbarto Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 V vseh teh letih (štirih) me noben policist ni ustavil zaradi tega, ker mi belo spredaj sveti, pa tudi ko so me (kontrola, na mejnih prehodih) se nobenemu kljub izdatni svetlobi ni posvetilo, da bi me vprašal kaj okoli luči.. Če bi pa me bi rekel: ne vem, ko sem kupil, je bilo že noter... Dvomim pa, da bi našel policaja, ki bi ga večja vidljivost in s tem varnost tako motila, ker pač ni po predpisih, da bi ga kljub temu, da bi mu to razložil, napisal položnico. Razen "Toneja" LP, El B.
jacko Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 od kje vam to da mocnejsa luc ko je spredi bolj je motor viden bolj je motorist varen (pred cem??? in kje in kdaj..) do kam gre po vase ta princip? do kilowatnih lamp? btw, hella je nardila 5 watne dnevne luci http://forum.geizhals.at/t419108.html smeskota nism jest dodal se je sam sparsu ok...tko bom reku loh mate 30kw luci sam ablendite ko greste proti meni ali za mano pa sm koncal debato
danci1973 Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 od kje vam to da mocnejsa luc ko je spredi bolj je motor viden bolj je motorist varen (pred cem??? in kje in kdaj.. ) HID oz. Xenon luči NISO močnejše. Namesto 55W imajo samo 35W. Gre pa predvsem za osvetlitev ceste ponoči, saj imajo 5000K HID žarnice bolj naravno svetlobo, človeške oči pa pri tej delujejo najbolje. Oblika snopa svetlobe pa se naj ne bi bistveno spremenila. do kam gre po vase ta princip? do kilowatnih lamp? btw, hella je nardila 5 watne dnevne luci http://forum.geizhals.at/t419108.html loh mate 30kw luci sam ablendite ko greste proti meni ali za mano pa sm koncal debato Tukaj nihče ne govori o vožnji z dolgimi lučmi - za to imaš drugo temo. D.
jacko Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 HID oz. Xenon luči NISO močnejše. Namesto 55W imajo samo 35W. Gre pa predvsem za osvetlitev ceste ponoči, saj imajo 5000K HID žarnice bolj naravno svetlobo, človeške oči pa pri tej delujejo najbolje. Oblika snopa svetlobe pa se naj ne bi bistveno spremenila. Tukaj nihče ne govori o vožnji z dolgimi lučmi - za to imaš drugo temo. D. aaaa, yes stand corrected
Ice Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 se raport "prvih" ( :devil: ) 200 km nocne voznje (yep, me je prevec firbec matral :grim ) s HID zarnicami (1x kratka in 1x dolga). no, kot receno zmontirano je fse fküper v ca. 30 min, ce si kolikor toliko levi, kot moja malenkost. ce si izzivalni majster vijacenja si lahko v 20 min kamot fertik. najvecji casovni "strosek" je de- in ponovna montaza plastike pri banditu. toliko o tem. delovanje: :hmm: ....... kot prvo je malce cudno, ko preberes priporocilo prizigati HID luci samo pri obratujoci masini. po prvem vzigu je jasno zakaj. torej........ kljuc obrnes, se prepricas da je v leru, malce zaug in ............*BANG* (ne zavij pred vzigom rocice za plin, tudi za 1/4 obrata ne in predvsem NE POCENJAJ TEGA V ZAPRTI GARAZI). rezultat: :wacko: boli v usesih. ok. masina dela, garaza odprta, mracno vzdusje. in premaknes stikalo za luc. nic. nic ?! KAKO NIC ?! :blink: aja. :blush: parkirna. :blush: :slap: stikalo eno pozicijo dalje........ in .................. :eek: kdo je sonce prizgal ?! B) priblizno B) takole B) je potrebno B) poskrbeti B) v garazi B) za varnost oci. B) pri 6000 K temperaturi svetlobe. nicht schlecht, herr specht. B) na furci po okoliskih gozdickih in hribckih je vtis vec kot fenomenalen. kratka sveti v sirino celotne ceste (dva vozna pasa, skupna sirina 6,3 m) plus osvetli vsaj se 5 do 10 m na vsako stran botanike, tako da se tudi razna divjad zazna znatno prej (definitivno se pred startom cez cesto). namen st. 1 dosezen. se peljem v koloni za avtomobili, osvetljujem vsaj se dvema cesto pred njima - s kratko. :hmm: cakam na reakcijo voznikov - nic. torej tudi namen st. 2 dosezen - nic motenja pred- in nasprotivozecih. na ravnini pa ..................... :eek: sonce. kaj naj recem, kot da se vozis v mraku in ne v popolni temi. dolga osvetli cesto vsaj 200 m naprej in ca. 20-30 m v sirino, snop (vsaj pri banditu) osvetli tudi cono pred motorjem in vse do konca snopa je svetloba skoraj enakomerna in predvsem uporabna za voziti. namen st. 3 dosezen. skozi ovinke je s kratko veliko varneje voziti, saj snop osvetli bistveno sirse obmocje ceste, tako da se lahko spremlja potek ovinka. ni kot podnevi, vendar definitvno zelo uporabno. dolga luc........ brez besed. definitivno ne menjam vec za kaj drugega. boljse je samo se 2x kratka in 2x dolga. namen st. 4 dosezen. kako se obnasa ta svetloba ponoco v dezju bomo na tej postaji porocali, ko bomo to sprobali. trenutno me to sicer nic ne mika, a je verjetnost taksnega porocila se letos relativno velika. se nekaj komentarjev okoli nastavitve: v prilogi se priporoca malo spustiti zaromete - nisem storil, grem pa enkrat ta teden na oeamtc na kontrolo in morebitno korektno nastavitev. prej je bil zaromet korektno nastavljen in pregledan, tudi reakcije voznikov niso bile abnormalne; nobenega blendanja ali kazanja da bi bilo kaj z zarometi narobe. na uporabo dolge se je potrebno malo navaditi; namrec ko jo po daljsi neuporabi vklopim se ne prizge z polno mocjo, temvec se svetilnost postopoma zvisa (traja ca. 1-2 sec), vseeno je svetlobe tudi v tem primeru dovolj, da se ne odpelje direktno v drevo. signalna dolga luc dela vedno, a ne na maksimumu. BTW me je en escort izsilil pri ca. 100 km/h. nic tragicnega. sem sprobal signalno dolgo luc - je ded skoraj s ceste pobegnil, ko je ratal dan okoli njega. namen st. 5 dosezen. povzetek: toplo priporocam. HID set je vreden vsakega €, ker se dramaticno izboljsa vidljivost cestnih razmer ponoci. se zahvala g. iztoku demsarju (tehnoshop) za potrpezljivost in nasvete okoli tehnicnih lastnosti in montaze HID seta. citiram iz teme GSF 1200 bandit.
Stric Burek Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 Citiraj še ceno. Na eni SLO strani bi bil tak komplet 60k sit
simonsi Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 Cena? € 225.- za dva balasta in dve zarnici.
Ice Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 tegalele pa res sem si omislil, montiral in danes grem pregledati/nastaviti zadevo na oeamtc. tale je 54k SIT.
Stric Burek Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 tegalele sem si omislil, montiral in danes grem pregledati/nastaviti zadevo na oeamtc. tale je 54k SIT. Sej nimaš 24V? :blink: No ja kukrkoli, če bi mel 60k, bi jih dal za to :devil:
Ice Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 popravil. res je burek, nimam 24V, je samo 12V. :) cena enaka.
danci1973 Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 Glej, glej, kaj vse se najde, če se išče: "Die Zukunft gehört modernen Systemen, H3, H7, H9 und -ganz aktuell- den Xenon Lampen, wie sie BMW an der K 1200 LT für € 350,- Aufpreis als Abblendlicht ab 2006 erstmals in einem Motorrad zum Einsatz bringt. Ein solcher Xenon-Scheinwerfer kann nur deshalb verbaut werden, weil die vom Gesetzgeber verlangten Montagevorschriften bei Autos für Motorräder nicht gelten. So benötigen Motorräder weder eine automatische Leuchtweitenregulierung noch eine Scheinwerferwaschanlage. So besitzt die K 1200 LT eine manuelle Leuchtweitenregulierung zur Anpassung des Scheinwerfers auf unterschiedliche Beladungszustände." Na kratko - v Nemčiji predpisi, ki za Xenon/HID žaromete zahtevajo napravo za avtomatsko reguliranje nivoja in napravo za pranje žarometa, veljajo le za avtomobile, ne pa tudi za motorna kolesa! Je pa res, da bi ne glede na to žaromet moral biti homologiran za uporabo HID žarnic. D.
Ice Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 po nekajdnevnih izkusnjah z HID lucmi na cesti lahko povem, da se je ali splosno stanje in zavedanje avtomobilistov popravilo (vec jih gleda v vzvratna ogledala) ali pa je vpadljivost kratke HID luci (o dolgi ne bi, ker slepi ratajo :naughty: ) le vecja od navadne HB3/HB4 kombinacije in te prej opazijo. se vedno pa ni pomoci proti osebkom za volanom, ki sanjarijo v tri krasne na prehitevalnem pasu. bil tudi na pregledu pri öamtc: vse ok.
bica Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 po nekajdnevnih izkusnjah z HID lucmi na cesti lahko povem, da se je ali splosno stanje in zavedanje avtomobilistov popravilo (vec jih gleda v vzvratna ogledala) ali pa je vpadljivost kratke HID luci (o dolgi ne bi, ker slepi ratajo :naughty: ) le vecja od navadne HB3/HB4 kombinacije in te prej opazijo. se vedno pa ni pomoci proti osebkom za volanom, ki sanjarijo v tri krasne na prehitevalnem pasu. bil tudi na pregledu pri öamtc: vse ok. Katero barvo svetlobe pa si izbral? Temperature barv: 4300K - barva dnevne svetlobe 6000K - dijamantno modra svetloba 8000K - intenzivna modra svetloba
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se