simonsi Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 Luči naj svetijo na cesto in ne v zrak. Mi je pa lokalni avtoelektričar računal 2€ za štelanje luči.
Ice Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 pri mojem kitu za bandita (dolga + kratka separat) je bilo prilozeno priporocilo "malo spustiti" zarometa, kar sem tudi storil. po montazi sem dal preveriti pri öamtc obe luci na daljavo in obliko snopa in ni bilo drugih pripomb, kot da svetita zarometa malenkostno visoko, a v tolerancah. ergo tako dolzina kot oblika snopa (kolikor se jih pac da kontrolirati v delavnici) odgovarjata predpisom, svetilnost in odsevnost osvetljenih predmetov pa je veliko boljsa kot pri original HB3/HB4. subjektivno (in najbrz tudi objektivno) je razsvetljenost mnogo boljsa, saj sveti zasencen HID-zaromet dlje kot HB-dolga luc pri istem modelu (prijatelj ima tudi B12 Mk.II in ko sva se peljala vstric na AC se je lepo opazilo to razliko). najbolj to opazam ponoci, ko se je povprecna potovalna hitrost dvignila za par km/h, iz cesar sklepam, da res bolje vidim ponoci. strokovno ne morem zanikati napisanega, potrditi tudi ne, opisem lahko le svoje izkusnje iz pretekle sezone. konverzija ljudi ni motila, saj mi je komaj kaksen "poblendal" nazaj; kar se je pa pri serijsko opremljenih zarometih tudi dogajalo.
protoncek Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 Luči naj svetijo na cesto in ne v zrak. Mi je pa lokalni avtoelektričar računal 2€ za štelanje luči. dobro...če grem jaz nazaj k tipu ki mi je včeraj to zmontiral mi bo to zastonj naredil O:-) ...samo iz principa bi to sam naštelal...samo rabim eno referenco... :eek:
danci1973 Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 a če ga imaš na avtu, ne smeš komentirat? Smeš. :closedeyes: D.
protoncek Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 pri mojem kitu za bandita (dolga + kratka separat) je bilo prilozeno priporocilo "malo spustiti" zarometa, kar sem tudi storil. po montazi sem dal preveriti pri öamtc obe luci na daljavo in obliko snopa in ni bilo drugih pripomb, kot da svetita zarometa malenkostno visoko, a v tolerancah.ergo tako dolzina kot oblika snopa (kolikor se jih pac da kontrolirati v delavnici) odgovarjata predpisom, svetilnost in odsevnost osvetljenih predmetov pa je veliko boljsa kot pri original HB3/HB4. subjektivno (in najbrz tudi objektivno) je razsvetljenost mnogo boljsa, saj sveti zasencen HID-zaromet dlje kot HB-dolga luc pri istem modelu (prijatelj ima tudi B12 Mk.II in ko sva se peljala vstric na AC se je lepo opazilo to razliko). najbolj to opazam ponoci, ko se je povprecna potovalna hitrost dvignila za par km/h, iz cesar sklepam, da res bolje vidim ponoci. strokovno ne morem zanikati napisanega, potrditi tudi ne, opisem lahko le svoje izkusnje iz pretekle sezone. konverzija ljudi ni motila, saj mi je komaj kaksen "poblendal" nazaj; kar se je pa pri serijsko opremljenih zarometih tudi dogajalo. torej, če povzamem...pri Xenon -u v bistvu še narediš uslugo nasproti vozečim (in sebi) ker potem ne rabiš imeti dolge prižgane da te eni idioti vidijo :cry: ...ker xenon dovolj sveti da vsak vidi da en prihaja :naughty:
Ice Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 :grim bi pa sveeno priporocal paziti; nekaterim ni niti "s hamrom po buci" dovolj, da te opazijo. :devil:
protoncek Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 :grim bi pa sveeno priporocal paziti; nekaterim ni niti "s hamrom po buci" dovolj, da te opazijo. :devil: ja. to drži---preverjeno. jeseni recimo se jaz zjutraj kot vedno peljem v službo po dunajski. Jaz po desnem pasu, skupaj s parimi avti, na levem pasu tudi par avtov, nakar en tip tebi nič meni nič zavije desno :slap: ...jaz bremzam, malo podrgnem z levim ogledalom po njegovi desni strani :xx: sreči nisem uspel pasti, pa tudi hupa je pomagala...potem tip nekaj jooooj nisem videl.itd..."ma ne ti men nisem videl" takim bi jaz izpit trajno v koš :angry: prvo zavije pol šele pogleda...tak mi je totalko na fazerju (3 mesece starem :headbang: ) naredil :cry:
BC Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 Smeš. :closedeyes: D. potemtakem je pa moj komentar na Danielov 13x predolg članek takšen:[attachmentid=91991]
Tomozuki Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 Jaz imam po novem xenon na Mondeu (96 letnik) in je neprimerno boljše kot s originalnimi brljivkami. Priporočam :)
elbarto Objavljeno Februar 17, 2007 Opozori Objavljeno Februar 17, 2007 http://www.danielsternlighting.com/tech/bu...onversions.html A bi kdo, ki že ima Xenon na mopedu, to prebral in komentiral? D. Buče ! Luk i voda ! Ne spomnim se drugih izrazov, ampak you got the point.. sicer pa naj ti Gody iz prve roke pove.. Meni se je na obeh motorjih poznalo samo v pozitivnem primeru ( boljša osvetlitev cestišča, več rešpekta pred avtomobilisti, dolge skoraj nisem rabil) LP, El Barto
danci1973 Objavljeno Februar 17, 2007 Opozori Objavljeno Februar 17, 2007 dolge skoraj nisem rabil) Saj ravno to me skrbi... Če ti kratke naenkrat svetijo tako, kot so prej dolge, potem je nekaj narobe. Kratke luči preprosto ne smejo svetit več kot je dovoljeno (se mi zdi, da je to 80m na desni in 40m na levi strani)... D.
danci1973 Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 jaz sem včeraj namontiral xenon kit na avto...je pa iz okolice Kamnika eden ki uvaža menda bolj kvalitetno zadevo. Garancija 1 leto, pravi da je elektronika enaka kot v BMW. mercedes itd....vodotesno itd (za razliko menda od lagune kjer se dostikrat dogaja da elektroniko voda zalije da dušo spusti). Plačal sem sicer 290 €, ampak ni tista kitajska roba ki crkne po mesecu ali dveh. Pri teh zadevah je kolikor plačaš toliko dobiš :( . NE bi jaz teh ebay kitajskih zadev kupoval :-( Tudi za 290€ si kupil kitajsko robo, ker tega ne proizvaja nihče drug... :grim D.
protoncek Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 (popravljeno) možno...samo sklepam da je razlika med kitajsko in kitajsko robo. Posebej če je ena 150, druga pa 290€. Sem že večkrat slišal od ljudi ki imajo te poceni xenon da crkujejo žarnice... No, kakorkoli že, upam da je roba kolikor-toliko kvalitetna...nenazadnje je za te žarnice menda samo en uvoznik in se jih drugod ne da dobit :huh: v vsakem primeru imam vsaj 1 leto garancije .) aja..ne vem, a sem tukaj bral ...namreč da philips, hella itd...ne delajo kitov, vsi ki imajo to napisano gor so lažni...? No, na moji škatli vsaj ne piše kaj takega :-) Popravljeno Februar 18, 2007. Popravil sleeperman
Guest Brumer Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 Kolega ima isto obrt kot jaz in so ga stranke vedno ogovarjale, češ da je zelo drag.Enkrat sem ga posvaril in mu rekel naj malo manj računa,da ga stranke nebodo toliko ogovarjale: njegov odgovor je bil veš ,če delaš POCENI vsi mislijo,da je delo storjeno NEKVALITETNO.Tako je tudi s tvojimi lučmi v Nm na Fiat servisu Gril dobiš verjetno enake xenon(avto garnitura) za 180 EUR z eno letno garancijo.Tudi rezervne žarnice bo imel na zalogi OK. :eek:
protoncek Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 hm...težko...ker je tip rekel da ima on eskluzivo na ta tip kita in ga nikjer drugje ne moreš dobit. ZA njega uvaža eno podjetje in samo zanj .) Saj lahko da tudi poceni varianta dela dolgo in brezhibno. Kako je s homologacijo pa itak---kdo ve. Kot prvo bi moral zvedeti kaj je oznaka E24... :eek:
danci1973 Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 hm...težko...ker je tip rekel da ima on eskluzivo na ta tip kita in ga nikjer drugje ne moreš dobit. ZA njega uvaža eno podjetje in samo zanj .) Yeah, right. Saj lahko da tudi poceni varianta dela dolgo in brezhibno. Kako je s homologacijo pa itak---kdo ve. Kot prvo bi moral zvedeti kaj je oznaka E24... :eek: E24 govori o radijskih motnjah, ISO9001 pa govori o 'pravilnih' birokratskih postopkih v proizvodnji. :rolleyes: Že vsaj 5x sem ti povedal, da homologacija sploh ni možna in da so takšne predelave nelegalne. Seveda je možno, da se bo v naši banana republiki na to še nekaj časa požvižgalo, ampak slej ko prej bomo plačali mastne kazni... V EU je za HID žaromete zahtevana avtomatska regulacija višine snopa in pranje žarometov. V žarometu se sme uporabljati samo tisto vrsto žarnic, za katere je bil žaromet homologiran s starni proizvajalca. D.
protoncek Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 Yeah, right. E24 govori o radijskih motnjah, ISO9001 pa govori o 'pravilnih' birokratskih postopkih v proizvodnji. :rolleyes: Že vsaj 5x sem ti povedal, da homologacija sploh ni možna in da so takšne predelave nelegalne. Seveda je možno, da se bo v naši banana republiki na to še nekaj časa požvižgalo, ampak slej ko prej bomo plačali mastne kazni... V EU je za HID žaromete zahtevana avtomatska regulacija višine snopa in pranje žarometov. V žarometu se sme uporabljati samo tisto vrsto žarnic, za katere je bil žaromet homologiran s starni proizvajalca. D. vem, vem. Sem vse prebral :( . Zaeknrat malo gledajo skozi prste :unsure: . Če bojo zakomplicirali, bom pač snel ven. Saj demontaža traja par minut, upam pa da pridem skozi samo z opozorilom :? Po moje bo (je? ) prva stvar zaradi katere te ustavijo da imaš xenonke previsoko. IN ker tako polcaj takoj to vidi je normalno da te ustavi. Torej---dvojna pazljivost da se sproti nastavlja žaromet glde na vsebino prtljažnika :yes: Jaz sem moje serijsko naravnal malce nižje...se vseeno odlično vidi pa (upam) da manj moti nasproti vozeče :whistle:
elbarto Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 V žarometu se sme uporabljati samo tisto vrsto žarnic, za katere je bil žaromet homologiran s starni proizvajalca. D. Saj, H4.... v kateri ni nitke... :doze: Dolge nisem rabil drugje, razen na dooolgih ravninah, ( obvoznice, avtoceste) Xe ne sveti nič dalje kot normalna lampa, ampak tisti del ki ga osvetli tudi navadna žarnica in je neuporaben, je pri ksenonki prijetno svetel. LP, El B.
protoncek Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 Saj, H4.... v kateri ni nitke... :doze: Dolge nisem rabil drugje, razen na dooolgih ravninah, ( obvoznice, avtoceste) Xe ne sveti nič dalje kot normalna lampa, ampak tisti del ki ga osvetli tudi navadna žarnica in je neuporaben, je pri ksenonki prijetno svetel. LP, El B. hja, ni čisto tako. Ker xenon proizvaja VELIKO več svetlobe in predvsem drugačno, se le-ta odbija od tistih površin v paraboli kjer se H4 (H7, H1) ne in to lahko moti nasproti vozeče :cry: . Ravno tako umazan žaromet dosti bolj razpršuje svetlobo, ki je (kot že rečeno) dosti intenzivnejša in tako spet moti nasproti vozeče. :doze: Da ne rečem da pozabiš premakniti tisti gumb za višino ko do konca naložiš prtljažnik zadaj ali pa celo nimaš tega gumba :eek: tako da po tej strani čisto razumem da so te stvari ilegalne.
bica Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 Ima kdo montirano xenonko tako, da ko prizge motor, se prizge tudi luc? (ni stikala za ugasniti luc)
protoncek Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 jaz sem imel serijsko tako da ko dam kontakt, se luči prižgejo, ko startam (držim ključ) se ugasnejo, spustim ključ (motor steče) se spet prižgejo. KEr me je to motilo (smatram da bi lahko xenonke prej pregorele) sem vgradil enostavno zakasnilno vezje - našel sem rele ki to vključi in ga zakasnil. Tako se prižgejo 1-2 sek po tem ko spustim ključ.
Guest Brumer Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 Ima kdo montirano xenonko tako, da ko prizge motor, se prizge tudi luc? (ni stikala za ugasniti luc) Jaz sem namontiral na BMW-eja K in se vžge luč zasenčena xsenon šele,ko motor vžge in dobi malo obratov v ca 2 sek po vžigu. :OK:
protoncek Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 (popravljeno) Jaz sem namontiral na BMW-eja K in se vžge luč zasenčena xsenon šele,ko motor vžge in dobi malo obratov v ca 2 sek po vžigu. :OK: ja na motorju (Z750S) se meni tudi šele potem ko motor vžge...to je v redu. Ni blo pa v redu na avtu :( (Se opravičujem...prej sem pisal za avto, ne za motor - sem preslabo prebral---je res pisalo "ko vžge MOTOR") Popravljeno Februar 18, 2007. Popravil sleeperman
Guest Brumer Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 ja na motorju (Z750S) se meni tudi šele potem ko motor vžge...to je v redu. Ni blo pa v redu na avtu :( (Se opravičujem...prej sem pisal za avto, ne za motor - sem preslabo prebral---je res pisalo "ko vžge MOTOR") saj je vseno kdaj in kako se luči nažgejo,pa naj bo to avto ali motor eno je važno xenon,ko se vžge res momentalno (za zagon-visoka napetost ca 20K V) porabi malo več potem,ko gori je poraba za 1/2 manjša. Npr: H-1, H-4,H-7 so 55-60 Watne žarnice -Xenon 30-35 W. :OK:
SuzyRider Objavljeno Februar 19, 2007 Opozori Objavljeno Februar 19, 2007 včeraj videl zadevo, kako dejansko to zgleda. v primerjavi z navadnimi "svečkami" je tale xenon kit amerika. načeloma je potrebno imeti (na avtu) obvezno pranje žarometov in avtomatsko nastavitev snopa luči. :) za motocikle ne vem. vendar, od kar sem se prepričal, da je ta xenon kit dejansko uporabne, razmišljam da si ga bom umislil na svojem starem BMW-ju :) moped moram pa še prvo kupit, potem pa dalje... :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se