Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

"Mojo" na RR ali FS - visokem stolu že po pol ure rokice bolijo... tak da po mojem F mnogo bolje za 2. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja pol ure tudi na F ne zdrži brez kakršnih koli bolečin. Po vsaki najmanjši furi jo drug dan bolijo roke in posledično hrbet v predelu lopatic, ter vrat. Za slednje je v večji meri kriva moja grba od kombinezona in njena ne naj čelada.

Če se misliš veliko vozit v dvoje mora biti tvoja sopotnica izredno neobčutljiva in potrpežljiva, oz. najmanj 5x bolj zagreta za motorizem kot ti :D. Torej ali drug motor ali še enega zanjo .)

Če trpi sopotnik zadaj, je tudi vožnja za oba napor, oz. ni več pravega užitka, tako da je za razmislit.

Med F in FS oz. RR je razlika tudi v trdoti in velikosti oblzinjene površine zica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah... sem se tud sam prevozil nekaj malega zadaj... in zaviranje iz 200 na kake 90 po možnosti še klanec navzdol ni najbolj prijetno doživetje pa si lahk na fitnesu vsak dan.

V dvoje pač počasneje... pospeševanje ni tak problem ali vožnja, problem je pri brmzanju, seveda maš tudi heroje ki ti zlezejo do polovice hrbta...

Sicer pa RR FS nista primerna za divjanje v dvoje,.. motor je čist čudn in ni pravega feelinga,... vzmetenje postane,... premehko in nihajoče, vsaj pri meni je tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekak je naletel na to, da se bom(drugo leto upam <_< ) povečini prevažal v družbi svoje drage( :OK: )

Torej pol naj bo F.

Ko sem gledal katolog za letnik 01 piše to:

Kolikor nam je znano se razlikujeta le v sedežih, FS je udobna tudi za sopotnika.

tko, da nisem bil ravno prepričan kva je bolše

No ja odvisno je pa še kaj bo drugo leto na trgu :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja pol ure tudi na F ne zdrži brez kakršnih koli bolečin.

Ogrejte si vse sklepe in okončine pred vožnjo... 5 minut razgibavanja reši marsikatero mišico... verjemite, preverjeno... jaz se pred vožnjo ogrevam cca. 5 minut in imam precej manj bolečin kot prej, ko tega nisem delal... pa da ne rečem, da imam vsako leto eno leto več na križu... (tako kot vsak) :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na F-ki se moja prou nč ne pritožuje. Zadnič nrdila skupej 450km in so jo mal ritka pa rokice bolele pa je blo mal masaže za oboje in rešen problem :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mono?  :doze:

se pravi F it is  :yea1:

moja je sicer FS, samo tist kar je zadaj ni pravi sedež, jaz sem mu vedno rekel da je tapeciran pokrov prtljažnika ;)

sedaj imam druge plastike in imam mono sedež (samo zame, egoista :P :D)

sopotnika ni več, zato tud ne more trpet ali se pritoževat

upam da sedaj bolj jasno :)

Popravljeno . Popravil misty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne še, pa sem jih obljubil že v tisti temi o plastiki, kevlarju in drugih smolnatih stvareh :blush:

bom poslikal, dokler je še bela (neprebarvana)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla vsem!

Občutki na CBR 600 so očitno zelo različni. Midva z mojo ženo sva želela kupit 600 F in za FS niti slišat nisem hotel. Potem sva pa probala F in se je žena začela pritoževat, da leze naprej. Potem sva probala pa še FS in je bila navdušena. Pa sva jo kupila. Poleg tega sva dala naredit še nosilec za kovček. Zato se sedaj brez problema vozi pokonci in drži zadaj, kadar se voziva "normalno". Če je pa gas, ima pa roke na rezervoarju, kot je to običajno za take motorje.

Letos sva bila z njo v Grčiji (resda iz Benetk z ladjo), prevozila sva 2500 km v dveh tednih in je bilo super. Jaz FS ne bi zamenjal za "običajno" F. Tudi dizajn mi je boljši.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

test F vs. RR je že mal star, primerjajo prejšnjo RRko, Fka pa se mi zdi da se v tem času ni spremenila.

Razen tega, da tanova nima več nastavljivih sprednjih amotov in ma par njihahatov manj zaradi tazelenih - injection! Se pravi, da je slabša od "tastarih"... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Žio,

Nekako sem se odločil za CBR-ko.

Trenutn gledam letnik od 2000 naprej in sem naletel na 2002 letnik z 1.2mil.

Motor je iz tujine in nima servisne knjižice. Lastnik je povedal, da ga prodaja ker rabi denar bla bla bla in da je v zelo dober stanju (20.000 km) , nobenega padca in nobenih problemov.

Motor je original in servis je naredil pred sezono.

Imate kake izkušnje z motorji druge roke kupljeni v tujini (nemčija baje) brez servisne knjižice?

Popravljeno . Popravil smarty23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam zaupanje v nemške prodajalce, navsezadnje je moja CBR iz nemčije (pravtako avto), vendar direktno od nemškega kupca.

V poštev bi prišel tudi nakup uvoženega avtomobila/motorja, vendar od nekoga ki je to vozilo imel vsaj kako leto v uporabi v SLO.

Tisto kar pa pripeljejo z namenom nadaljne (pre)prodaje v SLO pa tko tko, itak veš da se gre samo za €€€ in da je v DE pocen kupu zato da bo tukaj prodal in zaslužu.

Sama servisna pa po moje ni tak problem.

Vzami kolega ali dva ki se spoznata in laufaj pogledat ta motor. Če je vse v redu z njim, kupi. Se mi zdi da za 1.2 mio cbr letnika 02 ni lih dosti na trgu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!