shark90 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 (popravljeno) no vsaj kolko vem, je inox dosti bol odporn na vse vplice, kot pa navadni rostfrei :D mogoce se pa tudi jaz motim, pa sem malo prehitro odgovoril :D aha no sa fseeno .) aya dans sn vijo ki tvojga suzukija :P Popravljeno September 19, 2007. Popravil shark90
oranzni Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 pa kak se to naredi auspuh se to nemoreš samo cevi narejit neke moreš se zihre no3 narejit ker te bi vsi to delali če bi blo tak lahko
shark90 Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 pa kak se to naredi auspuh se to nemoreš samo cevi narejit neke moreš se zihre no3 narejit ker te bi vsi to delali če bi blo tak lahko aya zaka pa bi? kaj ma keri čoper ko ma predelan izpuh oz doma narejen kaj noter? meni se ne gre za druga kot zvok ker več ko gre tak ne more it... tak da bwz 330€ za leo. davat zaradi zvoka...
oranzni Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 aya zaka pa bi? kaj ma keri čoper ko ma predelan izpuh oz doma narejen kaj noter? meni se ne gre za druga kot zvok ker več ko gre tak ne more it... tak da bwz 330€ za leo. davat zaradi zvoka... ja se to glih. jas bi si tuji ful rad zvok pojačal samo nevem če lahko dam prazno cev gor. kaj če se mi zmrdajo vse nastavitve pa če bo zaradi tega majn šou
shark90 Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 ja se to glih. jas bi si tuji ful rad zvok pojačal samo nevem če lahko dam prazno cev gor. kaj če se mi zmrdajo vse nastavitve pa če bo zaradi tega majn šou ja jas sn se probo vozit brez dušilca pa gre isto sao preveč seka... ja če bi se ka zmrdalo pa ga lepo peleš k serviserju pa ti nastavi, če pa maš servis v kratkem pa tak sao rečeš pa ti malo poštela pa je...
woox Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 ja jas sn se probo vozit brez dušilca pa gre isto sao preveč seka... ja če bi se ka zmrdalo pa ga lepo peleš k serviserju pa ti nastavi, če pa maš servis v kratkem pa tak sao rečeš pa ti malo poštela pa je... Ma će se vozš brez dušilca poka k en čopr :rolleyes:
shark90 Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 (popravljeno) Ma će se vozš brez dušilca poka k en čopr :rolleyes: ne to sn sao probo 1x pa preveč ruži sao najbol zanimivo pa je ko daš malo gasa pa spustiš pa vseka vun :naughty: :P aya kolk maš ti cene varaderota pa letnik,prevoženi,... me malo zanima kolk bo moja vredna :P Popravljeno September 28, 2007. Popravil shark90
oranzni Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 uuu legenda bom dal gor kaki video z novim auspuhom
_N3jC_ Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Če kdo rab, prodam za hondo varadero desno stran plastik, prednje vilice pa prednjo strehco
oranzni Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 to ne samo bi pa vprašal če pozna kdo koga ko ma razibto yamaho xt125. pa če bi se dalo kako telefonsko dat...
shark90 Objavljeno Oktober 12, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2007 Kaj ve mogoče kdo če se dobi kakšen kit za varadero 125? za cbr125 se dobi pa me zanima če je za varadero tud kaj? :whistle:
Gixxer Objavljeno Oktober 12, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2007 ko sem jaz bil v tvojih casih, sem tudi razmislal o tem...vem da sem na neki francoski strani naso en 180 kit, samo se nikakor ne splaca! stal je nekje med 1300 in 1500€ ce se prav spomnim...nima smisla razmislat o tem res ne... mores se sprijaznit, da motor pac nikam ne gre, bos se pa vsak 2 leti brezskrbno vozo. Prisparaj ta denar in si kupi nekaj postenega
shark90 Objavljeno Oktober 12, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2007 ko sem jaz bil v tvojih casih, sem tudi razmislal o tem...vem da sem na neki francoski strani naso en 180 kit, samo se nikakor ne splaca! stal je nekje med 1300 in 1500€ ce se prav spomnim...nima smisla razmislat o tem res ne... mores se sprijaznit, da motor pac nikam ne gre, bos se pa vsak 2 leti brezskrbno vozo. Prisparaj ta denar in si kupi nekaj postenega 1300-1500€ :wacko: :blink: če je taka cena me ne zanima :lol:
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 12, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2007 U bistvu me sam zanimajo dobre in slabe lastnosti tega motorja pa če ma že kdo kšne izkušnje z njem.Lp, Matej simpatičn motorčič
Gixxer Objavljeno Oktober 13, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2007 http://www.unlimited-power.net/anglais/homepagejc.htm evo tu mas en 170 kit...kr neka poceni stvarca...pise od 79€ dalje, samo bogve za kiri motor je taka cena...posli jim email, pa bos vido... samo jaz se vedno pravim, da se ne splaca nic vlagat v te motorje...
Čamac Objavljeno Oktober 13, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2007 saj piše na strani: cilindra 170ccm (280 angleških funtov), cilindra + camshafts (to ne znam prevest v slovenščino, če lahko kdo pove kaj so camshafts po slovensko... ) pa 400 angleških funtov :)
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 13, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2007 (popravljeno) saj piše na strani: cilindra 170ccm (280 angleških funtov), cilindra + camshafts (to ne znam prevest v slovenščino, če lahko kdo pove kaj so camshafts po slovensko... ) pa 400 angleških funtov :) hehe odmična gred je camshaft, ravno v petek pri angleščini smo dele motorja kak se reče v anglečini jemali... Popravljeno Oktober 13, 2007. Popravil _Nejko_
_Fingi_ Objavljeno Oktober 13, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2007 pa je obvezno gred menjat? Jah, ubistvu že s samo menjavo odmične(ih) gredi zelo veliko pridobiš, bi si upal trditi da skoraj več kot pa samo z povečanjem kubature. Tako da, obvezno ni menjati, se pa doosti pozna pri moči. :rolleyes:
oranzni Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 kaj ma varadero 4 al 8 ventilov? dohc? sohc?
vRider Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 Varadero ima 2 ventila na valj...
_Fingi_ Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 Varadero ima 2 ventila na valj... Ja valda? A resno? matr... še huso ma 4 :evilgrin: no, 8 :rolleyes:
shark90 Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 Jah, ubistvu že s samo menjavo odmične(ih) gredi zelo veliko pridobiš, bi si upal trditi da skoraj več kot pa samo z povečanjem kubature. Tako da, obvezno ni menjati, se pa doosti pozna pri moči. :rolleyes: kak pa to? in v čem je sploh bistvo moči pri menjavi gredi?
frk Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 kak pa to? in v čem je sploh bistvo moči pri menjavi gredi? odmične gredi ti kontrolirajo odpiranje in zapiranje sesalnih in izpušnih ventilov. s tem ko ti zamenjaš odmične gredi spremeniš timing odpiranja in zapiranja, s tem pridobiš na večji kompresiji, materjali se hitreje obrabljajo, idt.. skratka s tem ko zamnjaš gredi se ti pozna na moči, moraš pa vedet da s tem tudi skrajšaš življensko dobo motorja..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se