Ribitch Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) pa je točno važno,tudi pod kakim kotom so pol kanali?? al je dobro,da jih samo tak dvignem oz. spustim,kot je napisal FRIC???? :? pa vsisni kanal moreš dol potegnit??? Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil Stuka1
Fric Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 glej kanale tudi ce ns ne razsirs samo da ti izpusnega pa pretocne potegnes proti vrhu cilindra vsisnega pa bol dol proti bloku drgac pa res rajs 2x prej pomeri ko bos kej brusu naprej
Ribitch Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 razumem! :OK: ju3 po sql se lotim dela!grem še eno malo ogroglo pilo kupit :) pol poročam! LP
Ribitch Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 in,po čem se potem kaj pozna,ko to nardiš? :D :hmm:
Ribitch Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 klko se kaj zviša poraba,če pustiš orig.ferg? :?
ts007 Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) Če boš friziral pol nima veze kolko bo to pilo, kot sem že rekel. Sploh pa ti nobeden tega ne more povedat ker je to od motorja do motorja drugače še zaokrožit je težk. Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil ts007
franc Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 Odvisno kaj boš naredil in kako se boš potem vozil (v povprečju lahko računaš na kakšen liter/100km več). lp Franc
Fric Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 ja to lahko sanjas pr vecjih predelavah od bratranca je pila vec kot 5 celo 6 na 100 je bla pa res zrihtana 105 je letela meu je pa od minarelija al malagutija cilindr gor 55ccm na zacetku ni seu nikamr sam k je pa prslo na obrate je pa trgalo :OK: :OK:
Fric Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 pazi kaj bos delu aja ej s kom bos pilu z biaksom al pilo??? drgac pa rajsi mal mn popili kot prevec .) .)
Ribitch Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 z pilo ,biaks sploh ne vem kaj je! bom malo pilo! :)
Ribitch Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 z čem naj pobrusim pretočna kanala???? je premalo prostora za pilo! (kaj je biaks????? :blink: :cry:
Ribitch Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 3 p.m vse sn zafu** :cry: gre isto,bolj ruži,včasih na hipe malo cukne!(odpral pa sem izpušnega pa vsisnega!)zaj si bom pa zrihtal za 10evrov rabljen cilinder 38,pa bom ga dal gor,pa pustim vse primiru!!!! :cry: :closedeyes:
cation Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 ti niso že prej svetovali, da pusti pri miru? :grim
Ribitch Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 zaj glih gleam neke oglase za cilindre! :closedeyes:
franc Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 3 p.m vse sn zafu** :cry: gre isto,bolj ruži,včasih na hipe malo cukne!(odpral pa sem izpušnega pa vsisnega!)zaj si bom pa zrihtal za 10evrov rabljen cilinder 38,pa bom ga dal gor,pa pustim vse primiru!!!! :cry: :closedeyes: Koliko pa si "odprl" kanale? Mogoče se ga da še rešiti. Če od zgornjega roba cilindra do izpuha ni manj kot 27 mm in do spodnjega roba sesalnega več kot 62 mm in če kanala nista širša od 25 mm je še vedno uporaben. Pri predelavi ti je cilj, da dosežeš višje obrate, kar pomeni, da mora biti tudi vžig temu primerno nastavljen, višji ko so obrati, bolj natančno mora biti nastavljen in več predvžiga mora imeti. Lahko, da imaš s tem težave. Vžig naj ti nastavi nekdo, ki ve kaj dela! :grim lp Franc
e90 Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 Koliko pa si "odprl" kanale? Mogoče se ga da še rešiti. Če od zgornjega roba cilindra do izpuha ni manj kot 27 mm in do spodnjega roba sesalnega več kot 62 mm in če kanala nista širša od 25 mm je še vedno uporaben. Pri predelavi ti je cilj, da dosežeš višje obrate, kar pomeni, da mora biti tudi vžig temu primerno nastavljen, višji ko so obrati, bolj natančno mora biti nastavljen in več predvžiga mora imeti. Lahko, da imaš s tem težave. Vžig naj ti nastavi nekdo, ki ve kaj dela! :grim lp Franc A ni tako, da bolj kot je navit motor(višji obrati) manjši predvžig?Npr atx/apn mata 1,5mm pred gmt, bt pa 0,8mm.
Fric Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 se zmeri ga lohk popils na junjora :OK: :OK: brgaci pa ja preduzig mora bit manjsi pr vecjih obratih
Ribitch Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 bom v torek,kupil nov cilindr z batom za 50evrov,pa se neom več jebal z pof******* predelavami! rajši mam,da gre 75km/h,kot pa da vse skupo crkne!ajde :fredy: :doze: :doze: :closedeyes: :angry:
cation Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 rajši mam,da gre 75km/h,kot pa da vse skupo crkne!ajde :fredy: :doze: :doze: :closedeyes: :angry: a ti to o realnih kilometrih, ali tistih ki ti jih kaže števec? .)
Ribitch Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 realnih 70! kaka je razlika med 10 in 12 sornim batom?
cation Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 en ma sornik 10, en pa 12. 12mm sornik je močnejši. a težji.. aja, kupit morš takega, ki ga maš zaj not. križat ne moreš
Ribitch Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 in,kak naj zaj vem,kakega mam not?? prej je 14let bil not navadni 38 bat!zaj je pa 5let 38l bat! :D
Ribitch Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 starejši model(1986)ima drugačen sornik kot letnik 2000?? klko 10 ali 12??LP :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se