Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


Priporočene objave

in,koliko se kaj poznata 2 zoba? zaj mam razmerje zobnikov 13/32 pa 5 prestavo mam not,pa mf power,pa gre dobrih 72km/h po digitalnem števcu!peljal sem se že tudi 74km/h,vendar samo 1x,pa še to v naselju kjer ni vetra,pa gladka cesta,pa dol sem se vlego,...LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben ne ve, kak se mešanica naredi? Kaj je če naliješ preveč olja?

4% mešanca pomeni 2dcl olja na 5L bencina! z slabšim oljem delaj vedno 4% ,pri boljših pa lahko tudi manj.

2%mešanca pomeni 1dcl olja na 5L!

LP :whistle:

Popravljeno . Popravil Ribitch
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje je bilo napisano da novejši letniki od cca.80-90 naprej ni treba delati 4% mešnco ampak 3 ali 2% ker imajo v ojnici ležaj starejši motorji pa imajo "pušo" in je treba delati 4% ...tako nekako naj bi bilo..ne me držati za besedo ker to sem nekje prebral :whistle: za posledice ne odgovarjam :P ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj da ni ogromno. če ma človek 13 zobnik spredaj in bo šel na 15, mu po vsej verjetnosti v 5. prestavi moped niti vlekel ne bo več. če bo šel na 11 zob, bo pa šaltal nonstop, moped pa ne bo šel nikamor.

pa tu nima veze če je hrib al ravnica nimam pojma kaj hočeš povedat. sprašuje samo, če se veliko pozna in, odgovor je DA, v nasprotno me ne bo noben prepričal OK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz sm s tabo

men je z pršu povsod z prenosi 14/34 pa tut orenk je vrtel, 15/34 ni šlo pa nikamr, vsak klančk je padu "iz obratov", pol si pa sam še šaltal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz sm imel šterko letnik 99

blajerca je bila 10 sorna z pušo

tko da nevem

sam raje preveč olja kot pa premalo

isto kot z bencinom

raje več bencina pa da bolj pije, kot pa premalo pa da zariba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz sm imel šterko letnik 99

blajerca je bila 10 sorna z pušo

tko da nevem

sam raje preveč olja kot pa premalo

isto kot z bencinom

raje več bencina pa da bolj pije, kot pa premalo pa da zariba

kva,sn prav razumel,da če dobi preveč zraka,pa premalo bencina lahko zariba? :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj da ni ogromno. če ma človek 13 zobnik spredaj in bo šel na 15, mu po vsej verjetnosti v 5. prestavi moped niti vlekel ne bo več. če bo šel na 11 zob, bo pa šaltal nonstop, moped pa ne bo šel nikamor.

pa tu nima veze če je hrib al ravnica nimam pojma kaj hočeš povedat. sprašuje samo, če se veliko pozna in, odgovor je DA, v nasprotno me ne bo noben prepričal OK

joj,se opravičujem,da me narobe razumete,mislil sem 2 zoba na zadnjem zobniku!,na sprednjem je že ogromno 1zob! sem se sam prepričal,ko sem imel gor 15/32 :rolleyes: LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se peljal malo da vidim če vredu gre in je vse v redu z menjalnikom in ostalim, kar je prej zajebavalo, razen tega da mi v 4 več nič ni vlekel, tako da pete sploh ne rabim v tem primeru :glare: . 1,2,3 normalno, pol v 4 in pol komaj vleče, no na začetku še malo, ampak pol zelo počasi nabira, pol mi v peto sploh ni bilo treba prestavit, ker tako ni nič vlekel. Tak da v četrti bi se recimo lahko peljal, ampak tudi ni tisto pravo. Kaj bi lahko bilo narobe? Pa nevem če se je to samo tako slišalo, ali pa mi je v ventilatorju (spodaj na levi strani, pri kurblu) nekaj pokalo :blink: ? Mogoče zato, ker nisem dal gor kape, samo to po moje nima veze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se peljal malo da vidim če vredu gre in je vse v redu z menjalnikom in ostalim, kar je prej zajebavalo, razen tega da mi v 4 več nič ni vlekel, tako da pete sploh ne rabim v tem primeru :glare: . 1,2,3 normalno, pol v 4 in pol komaj vleče, no na začetku še malo, ampak pol zelo počasi nabira, pol mi v peto sploh ni bilo treba prestavit, ker tako ni nič vlekel. Tak da v četrti bi se recimo lahko peljal, ampak tudi ni tisto pravo. Kaj bi lahko bilo narobe? Pa nevem če se je to samo tako slišalo, ali pa mi je v ventilatorju (spodaj na levi strani, pri kurblu) nekaj pokalo :blink: ? Mogoče zato, ker nisem dal gor kape, samo to po moje nima veze.

joj, tu je pa lahko toliko vzrokov....

glej, povej po katerih delih motorja vse si šaril med tazadnjim šraufanjem, tako bo najlažje ugotovit kje je napaka. (sklepam da ti je pred posegom moped letel normalno)

si na levi strani motorja tudi kaj razdiral?

vzrok zna bit tudi da se kje kakšen pokrov ne ujema kot bi se moral...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah glej če bi blo spredaj 15, zadaj 30, potem bi blo razmerje 1:2, kar bi se 2 zoba zadaj poznalo isto ko 1 zob spredaj.

ker imaš sedaj spredaj 13, zadaj 32, maš razmerje1: 2,46. kar pomeni da bi se ti 2 zoba zadaj poznalo manj kot 1 zob spredaj.

v praksi je težko prek foruma rečt koliko bi se to poznalo. pač odvisno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kva,sn prav razumel,da če dobi preveč zraka,pa premalo bencina lahko zariba? :angry:

jas mam zaj gori drugi fergazer od binga 12, pa ga morem še očitno naštelat, ker ko se peljem,pa če dam npr. pol gasa,pa ko se mašina zvrti do polovice začne potem malo trokirat! svečka je pa preveč blede barve!LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

joj, tu je pa lahko toliko vzrokov....

glej, povej po katerih delih motorja vse si šaril med tazadnjim šraufanjem, tako bo najlažje ugotovit kje je napaka. (sklepam da ti je pred posegom moped letel normalno)

si na levi strani motorja tudi kaj razdiral?

vzrok zna bit tudi da se kje kakšen pokrov ne ujema kot bi se moral...

Torej kaj sem jaz naredil: spucal sem fergazer, rezervar, cilinder, bat (zamenjal obročke), zamenjal tesnila, menjal olje, nova mešanica, nova svečka.

Na levi strani nisem nič razdiral, edino tolko sem odpustil šraufa (tista ki držita pokrov ventilatorja) da sem lahko vzel dol kapo cilindra. To je pa vse.

Glede ujemanja oziroma neujemanja pokrova pa mislim da tu nebi mogla biti težava, ker sem vse dvakrat pregledal, ko sem gor šraufal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa pozabil sem povedat, moped mi pred "posegom" ni šel normalno (saj ga v tem primeru sploh ne bi razdiral in nič šraufal - le zakaj bi?). Pred posegom pa (da osvežim spomin) je bil problem pri menjavanju in ugašanju pri polnem gasu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje sta vijaka za nastavljanje zrak/bencin na dellortu? Jaz vidim samo stangas?

post-16934-1187974314_thumb.jpg

post-16934-1187974632_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bajamali
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se prav spomnim tej dellorti (to je tip SHA- predvidevam da je 14/12, seprav od apna original) nimajo posebnega šraufa za razmerje zrak/bencin, ampak to štelaš z iglo, eno dizo (ta tip ma samo eno dizo) pa mogoče kako cunjo v filtru

jaz sem pa imel na mojem phbgju (19) en šrauf spredaj za količino mešanice za cilinder, iglo pa notri je imel 3 dize. tko da si najbrž malo pomešal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko si spraševal za vijake za štelat- teh ta tip nima- grobo se da dizo drugo, bolj fino pa je še iglo štelat, jz sm pa tudi najlonke dajal v filter

čist siml napram phbg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menjalniku oz mašini?

tam je najbolj važen štrom (trokira ali pa se noče zvrteti), lahko je pa tudi velik prednji zobnik :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa nevem, na levi strani v motorju (ali pri ventilatorju?) mi nekaj poka, ko se peljem, pa nevem kaj. Pa ko sem se včeraj peljal je nekaj cukal, ampak mislim da zato ker je bil mrzel. Enkrat bom pogledal malo po levi strani motorja, pa pol bomo vidli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!