pinktomos Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 pa če rabiš apn ti dam ceu grušt za malo samo pridi iskat
Ribitch Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 (popravljeno) kupil sem si nek filter,ki je original od apn6. samo mi ni nix jasno,kak to sploh filtrira,ker odznotraj ni nobene pene ali gobe,ampak samo neko plastično"sito",ki je 3x navito odznotraj. slišal sem,da se ta filter samo namoči v olje???? pomojem bi moralo skoraj boljše vlečt zrak ,kot pa tisti navadni papirnati filter????LP :rolleyes: Popravljeno Februar 18, 2008. Popravil Ribitch
simonsi Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Men ni nikol dobro delal s takim filtrom noter.
Ribitch Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 ma en frend not,pa pa se vozi po makedamu,pa po svinjariji,pa vedno vredi dela. :glare:
pinktomos Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 pa jaz nism imeu filtra gore pa sm ga pousot vozu pa je delal samo uno gumico sm meu na grušt prklpljeno
smikus1 Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 zanima me če kdo zna predelati apn 6-ko. da bi mi lahko približno razložil kako to gre. hvala. Jaz sem jo imel predelano. Imel sem Lamo cilinder, L-bat, Fergazer Dell' Orto 18, kanale brušene in polirane, auspuh narejen po meri (po naročilu), 5 prestavo, zobnike 14/31 (zobnik 31 po naročilu), Vžig in filter našrelan v nulo. Končna je bila okoli 110km/h. Za končno vem, ker je imela števec in bila na testu.
tumbl Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 lp, imam apn 6 letnik 98, s peto brzino gre do ~60kmh... razmišljam o nakupu lipnika, toda bral sem da je bolje mf3 pa ne vem kje bi ga dobil? kako dvigniti obrate ne da bi pilil kanale, menjal cilinder ipd. ... kje bi bilo možno dobiti kakšen tutorial kako se zbrusi kanale?
RHonda Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Jaz pa sem imel 40L bat (obrezan da je lažji), dellorto 19, povečane kanale, tretji pretočni kanal, predelan mf-power3 (kasneje predelan lipnik), znižano glavo (enkrat počila), prestavljen predvžig in je dosegel 95 km/h (105 merjeno z mitsubishi carisma). To hitrost je dosegel z prenosi 12/33 pri lipniku in 13/32 pri mf :worship: Lipnik je imel širše območje obratov, tudi višje končne obrate, mf pa je bil uporaben v zelo ozkem področju. Dosegel bi lahko še več, samo sem ga žal prodal zaradi 125-ke.
simonsi Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 lp, imam apn 6 letnik 98, s peto brzino gre do ~60kmh... razmišljam o nakupu lipnika, toda bral sem da je bolje mf3 pa ne vem kje bi ga dobil? kako dvigniti obrate ne da bi pilil kanale, menjal cilinder ipd. ... kje bi bilo možno dobiti kakšen tutorial kako se zbrusi kanale? Kupi rajši lipnika, ker ima moč v širšem območju obratov. Potem pa še kupiš L bat če ga še nimaš, vžig nastaviš na ~1.5mm pod vrhom, odpiranje platin na 0.4mm, mogoče še fergazer od tanovih štirk ali frčotov dellorto 12, 12 zobnik spredaj. Mogoče malo večjo dizo v fergazer in filter odpret, pač probavaš, če se ti da. Naj bi šel okrog 70, pa da še nekja časa laufa. Kanalov pa ne pilit, ker hitro kaj zafrkneš in potem samo kur pa nima prave moči.
tumbl Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 (popravljeno) imam 5 brzino in čakam na lipnika, kaj bi se dalo še porihtat? kako je s svečkami za višje temperature? in kako je s prednastavljanjem vžiga? v mašini kolikor sem videl nimam platin. kar se tiče mašine, pa ne mislim menjavat bata ipd. Popravljeno Februar 26, 2008. Popravil tumbl
RHonda Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Malo znižaj glavo. Najcenejši tuning, pa še najbolj se pozna od vseh predelav. Men moped z original glavo ni šel res nikamor
_LuX_ Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 imam 5 brzino in čakam na lipnika, kaj bi se dalo še porihtat? kako je s svečkami za višje temperature? in kako je s prednastavljanjem vžiga? v mašini kolikor sem videl nimam platin. kar se tiče mašine, pa ne mislim menjavat bata ipd. zmenjej štrom, dej unga na platine, ker ta elekrtonski ma baje blokado, vsaj moj jo je imel. Ker letnik pa maš drugač?
tumbl Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 98, sm zgoraj napisal. razloži kako je s tem nižanjem glave, saj bom videl kako je ko dobim lipnika pa še svečko bom zamenjal. kako bi se dalo pa elektronsko blokado predelat?
_LuX_ Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 glavo se zbrus za največ 1mm, drugače pa nwm al je sploh blokada u elektronskum štromu al ni :)
Ribitch Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 kaj je res to,kaj mi je frend reko,da če maš cilinder original 38,čahko daš noter bat 38.5 brez brušenja? meni se to zdi nemogoče! :headbang:
trojan Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 98, sm zgoraj napisal. razloži kako je s tem nižanjem glave, saj bom videl kako je ko dobim lipnika pa še svečko bom zamenjal. kako bi se dalo pa elektronsko blokado predelat? Na ravno površino-najraje na šipo nalepi brusni papir ter po njem krožno brusi glavo. Namen tega je dvignit kompresijo (zmanjšat izgorevalni prostor). Splačal bi se ti še brusit oz. povečat kanale, pa po možnosti povečat prostornino cilindra-ali z brušenjem le tega ali pa z menjavo (LAMO cilinder) ter menjati vplinjač. Prva stopnja tuninga pa je seveda menjava izpuha-Lipnik bol vleče na nizkih obratih Powerca pa na visokih (se pravi powerca za končno hitrost lipnik pa za po klancih). Z menjavo svečke pa ne boš nič dosegel-razen če te bo motor zafrkaval in boš moral zamenjati toplotno vrednost. Pomni:svečke z višjim številom so hladnejše!! Kar se pa elektronskih blokad tiče pa nebi vedel-domnevam pa da pridejo v poštev pri kasnejših letnikih. No vsaj kolikor se spomnim nismo nikoli imeli problemov z elektronskimi blokadami pa smo kar dost tomosov prešravfali. .
tumbl Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 kolega ima sicer avtomatika, in ko se pelje po klancu navzdol se izrazito opazil menjava svečke, preden je zamenjal za višjo vrednost, se je jasno slišalo "blokado".
trojan Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Svečka mora biti prave vrednosti-čene bi vsi tunali tako da bi pač montirali svečko višje vrednosti. Če boš montiral premrzlo svečko ti le ta ne bo v celoti vžigala goriva, lahko pa se celo zgodi da jo bo zalilo. Če pa bo svečka pretopla bo pa motor delal neenakomerno.
franc Objavljeno Februar 27, 2008 Opozori Objavljeno Februar 27, 2008 kaj je res to,kaj mi je frend reko,da če maš cilinder original 38,čahko daš noter bat 38.5 brez brušenja?meni se to zdi nemogoče! :headbang: Saj tudi je nemogoče. lp Franc
ČIKO24 Objavljeno Februar 27, 2008 Opozori Objavljeno Februar 27, 2008 EVO moja predelava se konča jutr,spredi zobnik 10, zadaj 34, spredaj kramparca, pa vzadi pride kramparca juhu
simonsi Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 In kaj boš s tem profitiral? Sam sem imel spredaj 11 zobnik, zadaj pa predelan od pony expresa, pa ni nič bolj vlekel, samo šaltat je blo treba kar naprej. A ni malo strašno sliko takega mopeda na net dajat? :whistle:
ČIKO24 Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 ka pa to mene briga, jst že vem ka bo bolje. Ne slika pa ni strašna.
ČIKO24 Objavljeno Februar 29, 2008 Opozori Objavljeno Februar 29, 2008 ewo motor sestavlen skor v vsak hrib v 3 brzini kamot :D juhu
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se