Fantocci Objavljeno Maj 31, 2016 Opozori Objavljeno Maj 31, 2016 (popravljeno) pred 16 minutami, Rey pravi: Zanimiva varjanta. Sem imel tudi sam nagledane te male Givije. Cena smešno nizka v črni barvi. Ampak spet bi bil problem z montažo okvirčkov, nov nosilec zadnjega kovčka. Nekako se mi je zdela ta opcija z Shad najboljši kompromis med ceno, kvaliteto, izgledom (samih kovčkov in motorja brez kovčkov, torej samo z nosilci) in kapaciteto. Shad ima zanimivo opcijo, da lahko dokupiš dodatno zadnjo zavorno luč, ki je fiksno namontirana pod ploščo kovčka. Ta rešitev mi je bolj všeč kot Givijeve varijante na samem kovčku, ki rabijo dodatni kontakt. Popravljeno Maj 31, 2016. Popravil Fantocci
Greencaj Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 Eno fprašanje: za zamenjat sprednjo žarnico, je treba odstraniti sprednjo masko? Hvala
Bmflar Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 (popravljeno) You tube ima rešitev mogoče .... napiši kawasaki Versys how to .... Mogoče tukaj Popravljeno Junij 10, 2016. Popravil HD-Dyna Kmet2 in DAMI34 2
Efendi Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 Kolikor sem gledal po servisnem priročniku ja in menda je potem čisto simpl. Ker pa se je meni to zgodilo, ko priročnika še nisem imel in tega še nisem vedel, sem razstavil skoraj pol mopeda... ... in to ene parkrat.
DAMI34 Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 Če greš z roko z zadnjega konca žarometa, ponavadi dosežeš parabolo. Odklopš elektriko, snameš gumijasto zaščito in že si pri žarnici. Bmflar 1
Snečer Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 jap, al pa dekl dol na eni strani, zasukaš krmilo in delaš karkoli... za kratko in pozicijsko pa samo krmilo obrneš mk2 model
Kmet2 Objavljeno Junij 11, 2016 Opozori Objavljeno Junij 11, 2016 pred 10 urami, Snecer pravi: jap, al pa dekl dol na eni strani, zasukaš krmilo in delaš karkoli... za kratko in pozicijsko pa samo krmilo obrneš mk2 model A ima mk1 toliko drugače da je potrebno omenit model? pred 10 urami, Efendi pravi: Kolikor sem gledal po servisnem priročniku ja in menda je potem čisto simpl. Ker pa se je meni to zgodilo, ko priročnika še nisem imel in tega še nisem vedel, sem razstavil skoraj pol mopeda... ... in to ene parkrat. Kolikokrat pa pregori žarnica na leto ?
Snečer Objavljeno Junij 11, 2016 Opozori Objavljeno Junij 11, 2016 mk1 ima drugačno luč, dekl itd. men še ni nobena pregorela Kmet2 1
Efendi Objavljeno Junij 11, 2016 Opozori Objavljeno Junij 11, 2016 Kolikokrat na leto? Meni je 3x v zelo kratkem času. Potem pa sem odkril feler in sedaj imam mir. Menjal sem po "Snecerjevem načinu", sem pa kasneje v priročniku videl, da je to mogoče narediti s sprednje strani mopeda. Da pa bi kar tako simpl prišel z roko do zadnjega dela žarometa, ne da bi prej karkoli odstranil, pa ni šans. No, do spodnje (dolge) luči še nekako, do zgornje (zasenčene) pa nikakor. Kmet2 1
Tedybear Objavljeno Junij 11, 2016 Opozori Objavljeno Junij 11, 2016 (popravljeno) Meni je letos prvič crknila kratka luč. Na Versys forumu sem prebral, da se na tisočki da zamenjat žarnico od zadaj, z roko. Ma qurac...če jo menja Gargamel ali pa palček Smuk. Moja uradniška taca ni segla dovolj daleč. Popravljeno Junij 11, 2016. Popravil Tedybear Efendi in Scarabeo 500 2
DAMI34 Objavljeno Junij 11, 2016 Opozori Objavljeno Junij 11, 2016 Ne morte verjamit, ampak Kawasaki ma tok dobra navodila, da v priročniku res lepo piše kako se ena žarnica zamenja. Samprebratjihtreba Efendi, maxxa in Kmet2 3
Snečer Objavljeno Junij 11, 2016 Opozori Objavljeno Junij 11, 2016 ma tak simpl da navodila niso potrebna Efendi in DAMI34 2
Snečer Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 Optimizacija delovanja versačeja. Dobil sem namig, da nam Evropska komisija duši motor zaradi predpisanih CO2 izpustov. Npr. Versače v ZDA sploh nima lambda sonde (O2 senzorja) in tam agregati špilajo drugače (razen Kalifornija, kjer imajo še nek dodatek). Zadevo se da rešiti: 1. Softwersko ali montaža ameriškega ECU, kjer se preprosto onemogoči O2 senzor 2. z drugačnim zaporedjem vžiga motorja 1) Turn ON ignition.2) Put the bike into neutral.3) Wait for the fuel pump to prime the fuel system etc.4) Then Switch OFF the ignition.5) Push and HOLD on the starter button with right thumb,6) With left hand, turn ON ignition, (Bike starts)7) release starter button. 3. preprosto z odklopom O2 senzorja, vendar v tem primeru gori lučka FI na armaturki 4. s priklopom fake vtikača za par EUR, montaža simpl ko keks http://www.carpimoto.it/en-SI/31205_76423007-Dynojet-Oxygen-Sensor-Eliminator-kit-for-Kawasaki-ER-6-N.htm Uporabniki na švabskem forumu so navdušeni nad spremembo delovanja agregata, celo manjša poraba, ne cuka, vleče od 2000rpm itd. https://www.versysforum.de/viewtopic.php?f=11&t=6445 Za začetek lahko probam s točko 2 da vidim, če je res razlika oziroma če bo tak vžig sploh učinkoval (pri enih ne prime). p.s. Če Borutt to zazna, napiše nalog, isto na tehničnem. Itak pa noben ne porajta, če lambda sondo pustiš namontirano in je odklopljena. Efendi, skalar36, HyperJack in 5 others 8
sebar Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 Zanimivo, bom tud jst sprobal točko 2. v soboto. Do takrat bom čakal na tvoje ugotovitve Pa nemorem si pomagat, da nebi pomislil na potencialne druge "kode" za upravljanje z računalnikom
DAMI34 Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 ŠE KATALIZATOR odfukaš stran, pa si zmagal Dobiš čist drug moped, evo mojga bivšega: Efendi in Kmet2 2
Big Py Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 Snečko onesnaževalec !!! DAMI34, Kmet2 in Efendi 3
sayo Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 Za te dnarje ko mečeš na ta moped raje kupi versačeta 1000 Kmet2 1
Popularna objava Snečer Objavljeno Junij 16, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 pred eno uro, map pravi: Snečko onesnaževalec !!! To je odvisno iz katere smeri gledaš. Za Evropsko komisijo zagotovo, za Balkan pa je to čisto. No, k stvari. Sem šel zadevo pogledat in očitno deluje že korak 2... Konektor se nahaja na levi strani, snameš dekl in ščitnik za verigo, idealno, sem še malo očistil okoli, čeprav PDL po 8k km ni kaj dosti zamastil. Nato sem odhaklal konektor, z izvijačem spodaj dvigneš "ploščico" in razmakneš, da ne bo kdo kaj drugega delal in uničil. Zaverglal motor klasično in takoj je zasvetila lučka FI. Nato sem ga ugasnil s ključem, držal tipko za vžig in obrnil ključ (ko starta spustiš) in eto, lučka ne sveti. Peljal se pa nisem, to ob priliki, ko bom lahko testiral razliko. Aja pravilen postopek: 1. mašina ugasnjena, obrneš ključ, da se zažene računalnik in pumpa (par sekund) 2. ključ na off 3. držiš gumb za štartanje in obrneš ključ 4. ko zavergla sputiš... pred 49 minutami, sayo pravi: Za te dnarje ko mečeš na ta moped raje kupi versačeta 1000 hvala za nasvet, ki bo neupošteven DAMI34, Fantocci, perici in 7 others 10
robot Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 (popravljeno) Še ena modifikacija se uporablja na teh motorjih in sicer IAP sensor vacuum mode. Jaz imam to narejeno in motor lepše deluje na nizkih obratih in pa ne tako zavira ko spustiš plin. Ko pridem do računalnika bom nalepil linke Popravljeno Junij 16, 2016. Popravil robot
DAMI34 Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 pred 1 uro, sayo pravi: Za te dnarje ko mečeš na ta moped raje kupi versačeta 1000 Preveč konjev in prevelik za solo vožnjo, je že zdavnaj povedal.
Snečer Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 pred 25 minutami, robot pravi: Še ena modifikacija se uporablja na teh motorjih in sicer IAP sensor vacuum mode. Jaz imam to narejeno in motor lepše deluje na nizkih obratih in pa ne tako zavira ko spustiš plin. Ko pridem do računalnika bom nalepil linke sem videl, mislim, da so trije štopli ki se dajo na airbox oziroma tam nekje
robot Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 pred 6 minutami, Snecer pravi: sem videl, mislim, da so trije štopli ki se dajo na airbox oziroma tam nekje Na hitro: odsraniš rezervar za gorivo,air box, pod air boxom imaš iz sesalnih loput tri cevke, dve sta začepljeni ena gre na IAP senzor. Na tistih dveh ki sta začepljeni odstraniš čepe in jih povežeš s cevko. Enostavno in za malo denarja. Cevka -silikonska za gorivo(3.8) Kmet2 1
Snečer Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 Citiraj 1) Turn ON ignition.2) Put the bike into neutral.3) Wait for the fuel pump to prime the fuel system etc.4) Then Switch OFF the ignition.5) Push and HOLD on the starter button with right thumb,6) With left hand, turn ON ignition, (Bike starts)7) release starter button.Follow steps 5 to 7 on warmed up engine with enough residual fuel pressure. Skratka potem, k je enkrat že zaluafan, je dovolj da ga pač vžigaš "s ključem" in držiš pred tem stikalo... Postopek je najbrž enak pri večini japanerjev?... Na Versaču definitivno deluje, saj sem tudi fizično odklopil in senzor in nato je s "fake" vžigom lučka izginila. Pa tudi peljal sem se, zdaj je že blizu H2R. Kmet2, Efendi in Fantocci 3
sebar Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 A na nizkih obratih kej lepše vleče?
perici Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 pred 51 minutami, Snecer pravi: Pa tudi peljal sem se, zdaj je že blizu H2R. pol je še boljši kot versys 1000? sayo in Efendi 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se