izibajker Objavljeno December 17, 2016 Opozori Objavljeno December 17, 2016 pred eno uro, Snecer pravi: znamka, ki je vedno pisala zgodovino z izjemnimi rešitvami Sneci, en velik da si Mach III gor nalepu. En moj frend ga je imel sredi osemdesetih. Ta motor je bil eden večjih "neuspehov" pri Kawasakiju, preslab geštel za tisto mašino... Mnogokrat je opravičil svoj vzdevek Widowmaker... Kmet2, Bmflar, Efendi in 2 others 5
izibajker Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 Ob 17. 12. 2016 at 21:37, izibajker pravi: ...Mach III...Ta motor je bil eden večjih "neuspehov" pri Kawasakiju... Kar pa seveda ne spremeni dejstva, da je Kawasaki v vseh teh letih nanizal vrsto fenomenalnih motorjev, med njimi so nekateri postali kultni...
Kawl Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 Pa sj drugi so jih tudi.... ?!? Kmet2, Bmflar in izibajker 3
Snečer Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 Kawasaki GP Z900R je recimo primer modela, ki je začrtal osnovo za vse super športnike, poleg tega da je kultni. Da bi kakšna druga znamka naredila tako revolucionarne zadeve in inovacije (pogljemo tudi H2R in v zgodovino) pa mislim da ne. Bemfl še zdaj živi od izdelka, ki je bil poražen v WW2, ostali šmuglerji pa kopirajo eni drugi.
dlicen Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 Lej, vsaka firma ima svoje dosežke. Če bi se poglobil v ostale, toliko kot se v Kawo, bi to videl. cikadina, GoBobi, Kawl in 1 other 4
Borutt Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 pred eno uro, Snecer pravi: Kawasaki GP Z900R je recimo primer modela, ki je začrtal osnovo za vse super športnike, poleg tega da je kultni. Da bi kakšna druga znamka naredila tako revolucionarne zadeve in inovacije (pogljemo tudi H2R in v zgodovino) pa mislim da ne. Bemfl še zdaj živi od izdelka, ki je bil poražen v WW2, ostali šmuglerji pa kopirajo eni drugi. Še dobro, da je Kawasaki kupil neko firmo, katera je delala motorje. Drugače bi bil Versys podoben podmornici ali pa hitremu vlaku . Kmet2, GoBobi in Bmflar 3
Snečer Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 letala in še marsikaj si pozabil, dejansko pa moto oddelek uporablja inovacije oz drugih področij
izibajker Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 pred 26 minutami, Borutt pravi: Še dobro, da je Kawasaki kupil neko firmo, katera je delala motorje. Drugače bi bil Versys podoben podmornici ali pa hitremu vlaku . Meguro https://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_W_series
Cartman Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 (popravljeno) 2 hours ago, Snecer said: Kawasaki GP Z900R je recimo primer modela, ki je začrtal osnovo za vse super športnike, poleg tega da je kultni. Ja kaj pa vem. Ne drzi cist kar si napisal. GPz900r je bil prvi 250km/h bajk, prvi serijski vodnohlajenc...,ma ni bil nek dobr motor. Hud za videt mocn k norc...tezek in zelo nerodn. Tud u primerjavi s konkurenco. Vem, ker sm marsikaj iz 80ih vozil. Kawa ki je postavila merilo je bil zxr750. Ta motor je narisal standarde k se danes velajo. Alu box okvir, vodno hlajen L4, 16 ventilov, 17colska kolesa. 44 minutes ago, Borutt said: Še dobro, da je Kawasaki kupil neko firmo, katera je delala motorje. Drugače bi bil Versys podoben podmornici ali pa hitremu vlaku . Kawasaki se je vrgu v motorje ker jih je mel en clan familije rad, in da so ime konglomerada postavli v vsakodnevne pogovore. Moto oddelek je bil PR projekt. Debate o tovornih ladjah in lokomotivah niso lih....vsakdanji pomenki verso 1000 mi se zmer hod po glavi. Al denarnca nece lih sodelovat.... Popravljeno December 19, 2016. Popravil Cartman
vandrovec Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 prav je, da smo ponosni na firmo, katere motor vozimo, saj to pomeni, da smo se prav odločili... Efendi in DAMI34 2
Snečer Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 pred 10 minutami, vandrovec pravi: prav je, da smo ponosni na firmo, katere motor vozimo, saj to pomeni, da smo se prav odločili... Sploh če še pri modelu zadeneš v polno. Efendi in vandrovec 2
izibajker Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 pred 1 uro, Cartman pravi: Ja kaj pa vem. Ne drzi cist kar si napisal. GPz900r je bil prvi 250km/h bajk, prvi serijski vodnohlajenc...,ma ni bil nek dobr motor. Hud za videt mocn k norc...tezek in zelo nerodn. Tud u primerjavi s konkurenco. Vem, ker sm marsikaj iz 80ih vozil. Kawa ki je postavila merilo je bil zxr750. Ta motor je narisal standarde k se danes velajo. Alu box okvir, vodno hlajen L4, 16 ventilov, 17colska kolesa. Mah, malo čudno se mi zdi tole. Da bi Kawasaki po skoraj 30ih letih moto proizvodnje šele konec 80ih z zxr750 postavil merilo??? Enega od meril je postavil že 15 let pred tem, leta 72, z modelom Z1. In takrat podrl kar nekaj hitrostnih rekordov... Verjetno pa je zxr750 risal standarde za novo generacijo SS motorjev v 90ih. Ki lahko dirkajo po cesti, malo sfrizirani pa tudi po pisti. V 70ih pa motorji tipa Z1 ali CB niso služili samo kot dirkalniki, ampak so bili tudi "all round bike". S sopotnikom se je dalo solidno (za tiste čase) peljati tudi na kakšen izlet. Efendi in Cartman 2
Big Py Objavljeno December 19, 2016 Opozori Objavljeno December 19, 2016 Kwaka ima kr nekaj hitov. Še zdej se spominjam, kak smo kot mulci sanjali ZZR600 in 1100. Odličen superšportnik zapakiran v sporttourerja.
Cartman Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 10 hours ago, izibajker said: Mah, malo čudno se mi zdi tole. Da bi Kawasaki po skoraj 30ih letih moto proizvodnje šele konec 80ih z zxr750 postavil merilo??? Enega od meril je postavil že 15 let pred tem, leta 72, z modelom Z1. In takrat podrl kar nekaj hitrostnih rekordov... Verjetno pa je zxr750 risal standarde za novo generacijo SS motorjev v 90ih. Ki lahko dirkajo po cesti, malo sfrizirani pa tudi po pisti. V 70ih pa motorji tipa Z1 ali CB niso služili samo kot dirkalniki, ampak so bili tudi "all round bike". S sopotnikom se je dalo solidno (za tiste čase) peljati tudi na kakšen izlet. Ja. Tocno. Z1 je bil najhudobija. Predstavil pa ni nic novega. Spimpan in povrtan cb. Zxr je spremenil segment. Razn ducatija in aprilie so vsi resni supersport motorji se danes taki kot je bil zxr. Takrat je Yamaha fantazirala z 5 ventili in 18 colskimi kolesi, suzuki ni imel box okvirja in vodnega motorja do devetdesetih, hondini cbx niso bli konkurencni...zxr je bil vesolc. Zelen vesolc. Po navadi taki cudni stroji al propadejo al razturijo. izibajker in MiNa 2
thumper Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 1 uro, Cartman pravi: Ja. Tocno. Z1 je bil najhudobija. Predstavil pa ni nic novega. Spimpan in povrtan cb. Zxr je spremenil segment. Razn ducatija in aprilie so vsi resni supersport motorji se danes taki kot je bil zxr. Takrat je Yamaha fantazirala z 5 ventili in 18 colskimi kolesi, suzuki ni imel box okvirja in vodnega motorja do devetdesetih, hondini cbx niso bli konkurencni...zxr je bil vesolc. Zelen vesolc. Po navadi taki cudni stroji al propadejo al razturijo. GSX-R750 (F) 1985[edit] The original model featured a lightweight aluminum alloy frame GSX-R750 (J) 1988[edit] First major revision. New chassis design, .... 160/60VR17 in the rear and 120/70VR17 in the front ZX 750 H1 – 1989[ Die H1 war die erste ZXR, deren charakteristisches Merkmal die erwähnten Schnorchel waren. Sie wurde als Antwort auf die damals sehr erfolgreiche Suzuki GSX-R 750 gebaut. res pa je , da je bil vodno hlajen ..
Snečer Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 Kakorkoli obrneš, Kawasaki je ime, ki zatrese, ostali trije so bižuterija. Efendi, DAMI34, skalar36 in 1 other 4
Cartman Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 (popravljeno) 55 minutes ago, thumper said: GSX-R750 (F) 1985[edit] The original model featured a lightweight aluminum alloy frame GSX-R750 (J) 1988[edit] First major revision. New chassis design, .... 160/60VR17 in the rear and 120/70VR17 in the front ZX 750 H1 – 1989[ Die H1 war die erste ZXR, deren charakteristisches Merkmal die erwähnten Schnorchel waren. Sie wurde als Antwort auf die damals sehr erfolgreiche Suzuki GSX-R 750 gebaut. res pa je , da je bil vodno hlajen .. no ma kaj kakcaš?? Ja so bli alu okvirji, narejeni pa enako kot železni. Old school. Pa pokrovčk čez vogal, de je zgledalo bol šik... http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxr750 95.htm prvi suzuki z modernim box okvirjem je bil okrogloriti SRAD 1997. "Revolucija" je obsegala tud vodno hlajenje. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxr750 97.htm ZXR je bil tak že 1989 fakin 89!! kako ludo čist motor. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zxr750h 89.htm po 39 letih izkušen pa jim uspe zdizajnirat tole: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_versys 1000 13.htm Popravljeno December 20, 2016. Popravil Cartman Kmet2 in Efendi 2
Snečer Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 Versys bo kmalu praznoval 10 obletnico, brezčasen je skalar36, Cartman, Efendi in 3 others 6
MARJA Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 46 minutami, Snecer pravi: Kakorkoli obrneš, Kawasaki je ime, ki zatrese, ostali trije so bižuterija. Zanimivo. @maus ni nikoli reku da ga je kaj zatresel po 60 000 km na Kawasakiju, razen mraz in dež čez Zlatibor. Bmflar, Efendi, maus in 1 other 4
maus Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 1 minuto, MARJA pravi: Zanimivo. @maus ni nikoli reku da ga je kaj zatresel po 60 000 km na Kawasakiju, razen mraz in dež čez Zlatibor. tut preko Etne je kr šlo MARJA, Efendi, Bmflar in 1 other 4
izibajker Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 3 urami, Cartman pravi: Ja. Tocno. Z1 je bil najhudobija. Predstavil pa ni nic novega. Spimpan in povrtan cb. Zxr je spremenil segment. Razn ducatija in aprilie so vsi resni supersport motorji se danes taki kot je bil zxr. Takrat je Yamaha fantazirala z 5 ventili in 18 colskimi kolesi, suzuki ni imel box okvirja in vodnega motorja do devetdesetih, hondini cbx niso bli konkurencni...zxr je bil vesolc. Zelen vesolc. Po navadi taki cudni stroji al propadejo al razturijo. OK. Zxr dirkalni vesolc. Ampak Versys verjetno ne vleče nekih hudih korenin iz tega modela... Moto gp in dirke z motorji pa so bile že od samega začetka paradni konji in predvsem atraktivni magnet za množice. Pa da se je dalo take motorje tudi civilom za na cesto prodajat. Segment advenčer- turing so firme začele malo bolj intenzivno tržiti šele nekje od 80ih dalje...Zdaj, kdo je kaj od koga kopiral (tu mislim na veliko četvorko iz Japana), kdo vpeljal takšne in drugačne novitete so bolj neki okraski na torti. Za navadne smrtnike in civilne uporabnike ni nekih hudih razlik.
Snečer Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 Versys vleče korenine iz GPZ500, kar se tiče agregata, alu nihajko so povzeli po zx6r, vzmetenje spredaj Z750 itd...po hiši so šli in pobrali ter naredili masterpiece Sicer pa GPZ500 res luškan motorček, še danes klasičen izgled (kasneje slečen er5). nofla, Efendi, Mavti in 1 other 4
Big Py Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 Prejšnji model versysa 1000 je prav všečen. Na sliki mi je grdi ko pes, sem pa preden je prišel novi model ga malo pobližje pogledal v salonu. Zelo všečna zadeva, tudi faca ni tako grda kot na sliki. Bi se dalo z njim prživet. DAMI34, Cartman in Tedybear 3
Cartman Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 31 minutes ago, map said: Prejšnji model versysa 1000 je prav všečen. Na sliki mi je grdi ko pes, sem pa preden je prišel novi model ga malo pobližje pogledal v salonu. Zelo všečna zadeva, tudi faca ni tako grda kot na sliki. Bi se dalo z njim prživet. po moje se da krasno z njim žvet. Da je lep....mu pa tud mama ni rekla @izibajker ne vem kje sva se zgubila. okrcal sem 900r, ker ni bil tak game changer kot se je pisalo, in predvsem ni bil nek zelo dober motor. Ga imam, in sm vanj zalublen. Ampak, isti letnik XJ Yam je bil 3× lahkotnejši. tud GSXR je bil zelo okretna raketa napram GPz. ZXR pa je bil game changer. POodobno kot kasnej prva R1 in nedavno tega S1000rr izibajker in GoBobi 2
Kmet2 Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 4 urami, Snecer pravi: Versys bo kmalu praznoval 10 obletnico, brezčasen je Jp , vrhunski motor .... Bmflar, Snečer, Cartman in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se