Kričač Objavljeno Januar 18, 2019 Opozori Objavljeno Januar 18, 2019 pred 11 minutami, Snecer pravi: Itak da si vsak v štartu v nulo opremi, ker bo velik moto popotnik Res je, tukaj se strinjam, da vsak ima tisto zagnanost, katera potem kaj hitro uplahne. Izbiram med dvema motorjema ki sta mi všeč.
Snečer Objavljeno Januar 18, 2019 Opozori Objavljeno Januar 18, 2019 Pravkar, Kričač pravi: Res je, tukaj se strinjam, da vsak ima tisto zagnanost, katera potem kaj hitro uplahne. Izbiram med dvema motorjema ki sta mi všeč. kateri je drugi?
Kričač Objavljeno Januar 18, 2019 Opozori Objavljeno Januar 18, 2019 Pravkar, Snecer pravi: kateri je drugi? V ožji izbor od katerega ne odstopam sta (po vsem kar sem prebral tukaj in malo pogledal na netu) Versys 650 letnik recimo 2008 in TDM900 .
Snečer Objavljeno Januar 18, 2019 Opozori Objavljeno Januar 18, 2019 TDM je tudi preverjena zadeva, podoben koncept, številko večji motor. IF7 1
sebar Objavljeno Januar 18, 2019 Opozori Objavljeno Januar 18, 2019 pred 4 urami, Snecer pravi: mk1 in mk2 se v grobem razlikujeta: - plastike, maska s šipo, ogledala, ročaji za sopotnika, zadnja luč, smerokazi, drugačni pokrovi sklopke, alternatorja, stopalke, posodica za zavorno tekočino spredaj (verjetno na mk2 novejša verzija zavor), malenkost drugačen lonec izpuha (zgolj drug konec) - ostalo bolj ali manj enako, seveda z novejšimi evolucijskimi deli, npr. benz pumpa itd., ampak tega se ne vidi - mk2 ima pač "popravljeno" kakšno nedoslednost, ki se je pojavila na mk1 Kolikor je meni znano in sem probal ima mk1 rahlo trši sedež kot mk2. Ni veliko razlike, se pa čuti ko skočiš z enega na drugega
Dugales Objavljeno Januar 19, 2019 Opozori Objavljeno Januar 19, 2019 @Kričač Kupil sem Versysa (letnik 2009) od prvega lastnika v SLO. Motor je zgledal v redu, a je bil sestavljen v Italiji. Kolobocija se je pojavila kasneje. Predlagam, da dobro analiziraš nakup. Pa predlagam, da ima ABS. Moj ga ima in me je na začetku 3-krat rešil. Jaz sem potem dokupil vse tri kovčke, zadnji blatnik in nov višji vizir. Originalni je premajhen. Piha in ropota okrog glave ko hudič. Jaz brez kovčka ne morem niti v trgovino, torej je nujen. Če grem za več dni, pa še stranska anbaševa do vrha (z ženo). Imam veliko izkušenj s tem motorjem in jih je preveč za zapisat sedajle. A nekaj je zagotovo, to mi je najboljši motor, noben drug mi ne odgovarja tako kot Versys 650.
maxxa Objavljeno Januar 20, 2019 Opozori Objavljeno Januar 20, 2019 pred 7 urami, Dugales pravi: Jaz brez kovčka ne morem niti v trgovino Evo, tole pa drzi tut pri meni ?.
Snečer Objavljeno Januar 20, 2019 Opozori Objavljeno Januar 20, 2019 pred 10 urami, Dugales pravi: @Kričač Kupil sem Versysa (letnik 2009) od prvega lastnika v SLO. Motor je zgledal v redu, a je bil sestavljen v Italiji. Kolobocija se je pojavila kasneje. Predlagam, da dobro analiziraš nakup. Pa predlagam, da ima ABS. Moj ga ima in me je na začetku 3-krat rešil. Jaz sem potem dokupil vse tri kovčke, zadnji blatnik in nov višji vizir. Originalni je premajhen. Piha in ropota okrog glave ko hudič. Jaz brez kovčka ne morem niti v trgovino, torej je nujen. Če grem za več dni, pa še stranska anbaševa do vrha (z ženo). Imam veliko izkušenj s tem motorjem in jih je preveč za zapisat sedajle. A nekaj je zagotovo, to mi je najboljši motor, noben drug mi ne odgovarja tako kot Versys 650. kakšne kolobocije so se pojavile?
DAMI34 Objavljeno Januar 20, 2019 Opozori Objavljeno Januar 20, 2019 Okrog vizirja se ne sekirat, če bobni je pač točno na pravi poziciji za turbulence, rešitev: nižji vizir poleti, da zrak zaobjame čelado, pa še bolje te hladi ali pa poštarski vizir. Odločitev je na uporabniku.
Dugales Objavljeno Januar 20, 2019 Opozori Objavljeno Januar 20, 2019 pred 13 urami, Snecer pravi: kakšne kolobocije so se pojavile? Od prvega lastnika sem dobil motor preko posrednika. Prodal mi ga pa je kot letnik 2010. Malo mi je bilo čudno, da je bil model prve oblike, ampak je imel ABS in se nisem poglabljal. Ko pa sem ga prvič peljal na servis, je serviser ugotovil, da ni prave barve, da je samo številka motorja letnik 2010, vse ostalo pa 2009. Potem imaš slab občutek, ne veš kaj te še čaka, no ampak sedaj je vse OK. Lp pred 11 urami, DAMI34 pravi: Okrog vizirja se ne sekirat, če bobni je pač točno na pravi poziciji za turbulence, rešitev: nižji vizir poleti, da zrak zaobjame čelado, pa še bolje te hladi ali pa poštarski vizir. Odločitev je na uporabniku. Raje višji vizir (Givi).
Dugales Objavljeno Januar 20, 2019 Opozori Objavljeno Januar 20, 2019 Ob 18. 1. 2019 ob 12:02, Snecer pravi: TDM je tudi preverjena zadeva, podoben koncept, številko večji motor. Je pa ne delajo več. Mene je motilo, ker je dvovaljnik, pa tako veliko kubikov. Ob 31. 12. 2018 ob 19:20, maxxa pravi: zgrešil si primerjavo, da si tudi o oilerjih (tako kot sedaj o TC) razpravljal, kako je brez veze. hvala bogu, da gre za napredek. meni so všeč novitete. inovacije pa naj bi bile itak izumi večinoma lenih ljudi Menim, da je bolje Yamahin spray na 1000 km na mrzlo verigo. Preizkušeno.
Dugales Objavljeno Januar 20, 2019 Opozori Objavljeno Januar 20, 2019 Ob 31. 12. 2018 ob 12:04, Gumpy pravi: Pozdravljeni! Sem nov na tem forumu. Po dvajsetih letih motoristične pavze sem se naveličal kolesarjenja. Voženj s kolesom vedno po istih poteh. Na zrela leta sem želel še malo bolj uživati in spoznati več novih poti in krajev. V glavnem: konec marca začnem opravljati izpit A. Do takrat pa gledam motorje, čakam če bo kak zanimiv oglas,... Sem visok 190cm in imam 93kg. Glede na to, da sem začetnik, na večjih mašinah, mi 1000ccm motorji ne dišijo preveč, pa še precej dražji in težji so... V očeh imam trenutno Versys 650 in V strom 650! Versys mi je sploh nov model od 2017 naprej zelo všeč (sploh zeleno črn), boljše se pelje na ovinkastih cestah, za 1cm je višji od štroma! Nima pa TCS, ni ''off road oriented''. Ima pa Versys nastavljivo tudi prednje vzmetenje, katerega V strom nima, če se ne motim. Pa malo me skrbi glede dobavljivosti rezervnih delov, vzdržljivosti, cene servisa v primerjavi s štromom. Štrom je pa multi motor. Vzdržljiv, nizka poraba, veliko info na dashboardu (zunanja temp., voltaža acuu,..). Ni pa mi tako zelo všeč, kot Versys! Zelo bi bil vesel vaših kometarjev, mnenj, predlogov! Obljubljam pa, da bom z dnem nakupa in, ko postanem ''legalen motorist'' - z izpitom v rokah (upam, da konec aprila 2019) postal aktiven član tudi na tem forumu ? Zanima me tudi vaše mnenje za naslednja motorja! Prvi je Versys, ki je danes padel na avto.net! Ali kdo pozna lastnika/motor + mnenje:https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13788179&display=Kawasaki Versys 650 ABS Drugi je pa edini rabljeni V strom, ki mi je zanimiv. Mi pa ni jasno, ker ima motor res veliko opreme, kar primerno ceno. Oglas je pa na avto.net že skoraj tri tedne...!?!https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13524591&display=Suzuki v-strom 650A XA Skratka hvala vnaprej vsem za pomoč, pojasnila, mnenja, predloge in veliko užitkov v vožnji! Pa se še kaj tipkamo! V moto.si je Črnivec napisal, da mu sedež na Stromu ni bil dober.
Gumpy Objavljeno Januar 20, 2019 Opozori Objavljeno Januar 20, 2019 Hvala, ampak nov Strom je že naročen ? Me je prepričal napram versysu. Predvsem pa 19 / 17 feltne, ki so boljše za občasni off road, TCS, ter po mojem mnenju bolj robusten motor, lepša armaturka z veliko podatki in Strom je po moje primernejši za potovanja v dvoje. Lp! sesir, bajkr88, sebar in 1 other 4
sebar Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 Po treh sezonah Versača sem si končno uzel 2,5 minute za diagnosticiranje vibracij iz armaturke na cca 3-4k obratov. Iz različnih forumov sem na pamet prvo mislil, da bo težava ali v gumbkih ali pa v vpetju vezja armaturke. No.... video pove več kot lahko jaz spesnim Nisem pa še nič popravljal, sem raje primorsko sonce lovil Bostjan L in Gumpy 2
dlicen Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 Tudi na mk2 vibrira? Pri mk1 se je to rešilo s podlaganjem gume pod neko plastiko maske. Ne spomnim se več natančno.
sebar Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 pred 1 minuto, dlicen pravi: Tudi na mk2 vibrira? Pri mk1 se je to rešilo s podlaganjem gume pod neko plastiko maske. Ne spomnim se več natančno. Jp, mk1 in mk2 masta oba potencial za čričke v armaturki. Samo na drugih mestih so sesir 1
.... Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 pred 11 urami, Dugales pravi: Od prvega lastnika sem dobil motor preko posrednika. Prodal mi ga pa je kot letnik 2010. Malo mi je bilo čudno, da je bil model prve oblike, ampak je imel ABS in se nisem poglabljal. Ko pa sem ga prvič peljal na servis, je serviser ugotovil, da ni prave barve, da je samo številka motorja letnik 2010, vse ostalo pa 2009. Potem imaš slab občutek, ne veš kaj te še čaka, no ampak sedaj je vse OK. Lp Ponavadi lahko to ugotoviš že z s tem, ko podatke iz prometne sam vtipkaš podatke na internetu. Pa še to se da na licu mesta ugotovit, ker imamo praktično že skoraj vsi internet v žepu (beri mobitel).
Snečer Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 pred 41 minutami, sebar pravi: Po treh sezonah Versača sem si končno uzel 2,5 minute za diagnosticiranje vibracij iz armaturke na cca 3-4k obratov. Iz različnih forumov sem na pamet prvo mislil, da bo težava ali v gumbkih ali pa v vpetju vezja armaturke. No.... video pove več kot lahko jaz spesnim Nisem pa še nič popravljal, sem raje primorsko sonce lovil lahko so tudi stranske plastike
Snečer Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 Ob 19. 1. 2019 ob 22:13, Dugales pravi: @Kričač Kupil sem Versysa (letnik 2009) od prvega lastnika v SLO. Motor je zgledal v redu, a je bil sestavljen v Italiji. Kolobocija se je pojavila kasneje. Predlagam, da dobro analiziraš nakup. Pa predlagam, da ima ABS. Moj ga ima in me je na začetku 3-krat rešil. Jaz sem potem dokupil vse tri kovčke, zadnji blatnik in nov višji vizir. Originalni je premajhen. Piha in ropota okrog glave ko hudič. Jaz brez kovčka ne morem niti v trgovino, torej je nujen. Če grem za več dni, pa še stranska anbaševa do vrha (z ženo). Imam veliko izkušenj s tem motorjem in jih je preveč za zapisat sedajle. A nekaj je zagotovo, to mi je najboljši motor, noben drug mi ne odgovarja tako kot Versys 650. Kar huda zadeva, od 2010 naprej so seveda samo mk2 modeli (so pa tudi mk1 imeli abs), po fotki, ki so dal, izgleda vse kot 2009 (tudi agregat, vsak po deklu alternatorja). Lahko da so ploščico na okvirju menjali od 2010, zanimivo sicer. Da je bil torej sunjen in so iz karamboliranega 2010 dali ploščico?... sesir 1
Kričač Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 (popravljeno) pred 14 urami, Dugales pravi: Mene je motilo, ker je dvovaljnik, pa tako veliko kubikov. Zakaj je bilo to moteče? Potem takem bi te še bolj motil recimo 1200ccm dvocilindraš? Popravljeno Januar 21, 2019. Popravil Kričač Snečer in sesir 1 1
vandrovec Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 TDM je super motor, meni edino položaj med vožnjo ni ustrezal. Vse ostalo se mi je zdelo na TDM bolje kot na GSu... luxsa 1
Snečer Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 pred 31 minutami, vandrovec pravi: TDM je super motor, meni edino položaj med vožnjo ni ustrezal. Vse ostalo se mi je zdelo na TDM bolje kot na GSu... versys pa je še boljši luxsa, sesir in Kričač 3
vandrovec Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 pred 8 minutami, Snecer pravi: versys pa je še boljši Tudi, če je boljši, je položaj na motorju podoben...to niso enduro motorji, na katerih se jaz dobim. Komur so taki motorji všeč je TDM verjetno "boljši" od Versysa, če ne drugega po moči in hitrosti... Kričač in sesir 2
Snečer Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 položaj na versysu je povsem zravnan, vrhunsko se sedi, podobno kot na gs
Kričač Objavljeno Januar 21, 2019 Opozori Objavljeno Januar 21, 2019 (popravljeno) pred 7 minutami, Snecer pravi: položaj na versysu je povsem zravnan, vrhunsko se sedi, podobno kot na gs Ja, ampak dvomim, da vsi lastniki sedijo vzravnano, saj je položaj odvisen tudi od velikosti voznika. Dejstvo je, da 2,00m visok voznik ne bo isto sedel, kot nekdo, ki ima recimo 1,67cm, razen, če vstavi poviške v balanco. Kot sem napisal, Versys mi je všeč, sploh iz strani zgleda zelo lepo. Ne morem zdaj trditi, da je MK1 lepši kot MK2, saj sta oba lepa. Pri TDM900 pa dobim občutek, da človek za svoj denar dobi "več" motorja. Težka bo! Popravljeno Januar 21, 2019. Popravil Kričač sesir 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se