Snečer Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 Zvok je ok, precej bolj glasno je od original, tudi pri meni, se treba navadit, tudi sosedje rookie007 1
rookie007 Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 Pa še brez db killerja... ? VID_20190609_200447.mp4 thetruetheory 1
rookie007 Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 pred 1 minuto, Snečer pravi: v glavnem, hrup te bo motil Hah, me že, bom se poskusil privadit... Imam še nove moto čepke za ušesa in bodo zdaj prišli prav! Lonec je bil cenejša varianta od originala, ki je že pošteno žvižgal, po moje že tudi čez tehnični nebi šel. thetruetheory 1
thetruetheory Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 pred 34 minutami, rookie007 pravi: Pa še brez db killerja... ? VID_20190609_200447.mp4 Jaz bi tudi jaz bi tudi!!! Si to pri nas kupil? Zvok se mi bolj dopade kot LeoVince, ki sem ga mislil nabavit.... Homologacija je šla prek praviš?
rookie007 Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 V živo je prehud zvok, basa preveč... pred 4 minutami, thetruetheory pravi: Jaz bi tudi jaz bi tudi!!! Si to pri nas kupil? Zvok se mi bolj dopade kot LeoVince, ki sem ga mislil nabavit.... Homologacija je šla prek praviš? Za homologacijo bom jutri videl, sem bil pa predhodno že tam in se pozanimal, celo lonec si je že poslikal iz rok. Zdaj sam še uradno jutri. Nabavil iz Nemčije, na njihovem ebayu. thetruetheory 1
thetruetheory Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 Pje vidim da je za MK1 cca 270€ za MK2 pa prek 400€....??
rookie007 Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 (popravljeno) pred 38 minutami, thetruetheory pravi: Pje vidim da je za MK1 cca 270€ za MK2 pa prek 400€....?? Kje je razlika v izpuhu med mk1 in mk2? V papirjih nikjer ne piše, tudi na homologacijski kartici piše le Versys 650 in ne še mk1, mk2. Poglej na youtube, enak lonec gre na oba. Po moje, si ti videl ceno brez in s katalizatorjem! Popravljeno Junij 9, 2019. Popravil rookie007
ukica Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 2 hours ago, rookie007 said: Pa še brez db killerja... ? VID_20190609_200447.mp4 Ce se ti to da poslusat.. Ti povem da po 100-200km bos iskal db killer.. bajkr88 1
rookie007 Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 pred 6 minutami, ukica pravi: Ce se ti to da poslusat.. Ti povem da po 100-200km bos iskal db killer.. Nikakor se ne vozim brez in se ne bom, ker mi je že tako močan zvok. Bolje z db killerjem.
Dugales Objavljeno Junij 10, 2019 Opozori Objavljeno Junij 10, 2019 Ob 28. 4. 2019 ob 20:34, Radetzky pravi: tisti ko imate mitas sf+ gor koliko imate pritisk na turah s prtljago? Zadaj 2,7, spredaj 2,5
Radetzky Objavljeno Junij 10, 2019 Opozori Objavljeno Junij 10, 2019 1 hour ago, Dugales said: Zadaj 2,7, spredaj 2,5 hvala, jaz trenutno vozim 2.9 zadaj, spredaj 2.4 je pa res da sem dusenje zmanjsla v sprednjih vilicah, da sem zmanjšal vibracije na krmilu.
s2k1 Objavljeno Junij 13, 2019 Opozori Objavljeno Junij 13, 2019 (off topic) Snečer, mariborinfo je na svojih spletnih straneh povzel tvojo karto radarjev na hrvaškem https://mariborinfo.com/novica/avtomobilizem/pozor-na-poti-do-morja-na-hrvaskem-kar-66-radarjev/221958
thetruetheory Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 Imam nekaj vprašanj: 1. Kako prilagodit Versysa 650 v potovalni režim . Pri obremenitvi na zadnjem sedežu se ketna na motorju kar napne in me je strah, da ne bi poleti, ko misliva it na Balkan trip to slabo vplivalo na ketno, ki sem jo ravno zamenjal..... 2. Oba sva kar težka, prtljage bo ziher za 30kg, bo zadnji amortitzer zdržal 220 kil 1500km? (Verjetno pomaga, če sprednji amortizer malo popustim in tako težo prenesem bolj naprej?) 3. Zadnja guma Mitas SF+ dobiva ob straneh zobce, kaj je razlog tega? (Pred dezenom v smeri vrtenja se vidi preobrabljenost, za dezenom štrli guma ven)
ukica Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 3 minutes ago, thetruetheory said: Imam nekaj vprašanj: 1. Kako prilagodit Versysa 650 v potovalni režim . Pri obremenitvi na zadnjem sedežu se ketna na motorju kar napne in me je strah, da ne bi poleti, ko misliva it na Balkan trip to slabo vplivalo na ketno, ki sem jo ravno zamenjal..... 2. Oba sva kar težka, prtljage bo ziher za 30kg, bo zadnji amortitzer zdržal 220 kil 1500km? (Verjetno pomaga, če sprednji amortizer malo popustim in tako težo prenesem bolj naprej?) 3. Zadnja guma Mitas SF+ dobiva ob straneh zobce, kaj je razlog tega? (Pred dezenom v smeri vrtenja se vidi preobrabljenost, za dezenom štrli guma ven) Ce sta dva, odsponaj ketno. Zdrzal bo, peljal se bos slabse - plavala bosta ter zabijal bo feder. Nastavi amortizer. thetruetheory 1
rookie007 Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 pred 14 minutami, thetruetheory pravi: 3. Zadnja guma Mitas SF+ dobiva ob straneh zobce, kaj je razlog tega? (Pred dezenom v smeri vrtenja se vidi preobrabljenost, za dezenom štrli guma ven) Sam imam enak problem, moja zadnja, stara RS ima tudi zavihke... A ni to od tiščanja iz ovinka? Kako nastavit? O tem res nimam pojma...
thetruetheory Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 Pravkar, rookie007 pravi: A ni to od tiščanja iz ovinka? To bi blo kr možno ja
Snečer Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 pred 19 minutami, thetruetheory pravi: Imam nekaj vprašanj: 1. Kako prilagodit Versysa 650 v potovalni režim . Pri obremenitvi na zadnjem sedežu se ketna na motorju kar napne in me je strah, da ne bi poleti, ko misliva it na Balkan trip to slabo vplivalo na ketno, ki sem jo ravno zamenjal..... 2. Oba sva kar težka, prtljage bo ziher za 30kg, bo zadnji amortitzer zdržal 220 kil 1500km? (Verjetno pomaga, če sprednji amortizer malo popustim in tako težo prenesem bolj naprej?) 3. Zadnja guma Mitas SF+ dobiva ob straneh zobce, kaj je razlog tega? (Pred dezenom v smeri vrtenja se vidi preobrabljenost, za dezenom štrli guma ven) raje z osebnim vozilom
ukica Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 (popravljeno) 6 minutes ago, rookie007 said: Sam imam enak problem, moja zadnja, stara RS ima tudi zavihke... A ni to od tiščanja iz ovinka? Kako nastavit? O tem res nimam pojma... 4 minutes ago, thetruetheory said: To bi blo kr možno ja https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/ za vajin problem: If you have a raised area on either the leading or back edge of the tread, this is a strong sign that rebound damping on the forks or shock is set either too fast or too slow. Usually if it’s on the leading edge rebound is too slow, and if it’s on the back edge it’s too fast. Kako meni pobira zadnjo(pa mi je uzitek odpirat na konc ovinka).. ampak na spodnji sliki se nisem nastavljal vzmetenja.. je na to do listi. Popravljeno Junij 15, 2019. Popravil ukica DAMI34 1
thetruetheory Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 pred 5 minutami, Snečer pravi: raje z osebnim vozilom ? ???
rookie007 Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 pred 4 minutami, ukica pravi: https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/ za vajin problem: If you have a raised area on either the leading or back edge of the tread, this is a strong sign that rebound damping on the forks or shock is set either too fast or too slow. Usually if it’s on the leading edge rebound is too slow, and if it’s on the back edge it’s too fast. Kako meni pobira zadnjo(pa mi je uzitek odpirat na konc ovinka) In kako nastavit? Tu sem pa čist tema!
thetruetheory Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 Zadnji amortizer imam na najvišje -1, ravno zaradi sopotnice. Trdota je nastavljena na najtrše. Po linku sodeč imam blaženje preveč na trdo. Če imaš premehko pa ti pušča prvo stran profila... DAMI34 1
Kugelschreiber Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 (popravljeno) @thetruetheory, Mene je pr voznji u dvoje vedno motlo, de je tezisce premaknlo prot zadnjem kolesu. Ne vem kolk placa mate, ampak meni se te stvari zdijo zelo fajn, sploh ko se motor naloži. https://www.mizu-shop.de/en/motorbike-parts/chassis-technology/jack-up-kits/MIZU-jack-up-kit-3015001.html ce je namen motor obdrzat dolgo, se splaca nabavit dobr zadnji amortizer. Na zadnjih dveh motorjih sm mel dobre aftermarket amortizerje, pa dokler nism zadej dvignu motorja, niso prsli do izraza. Popravljeno Junij 15, 2019. Popravil Kugelschreiber
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 pred 3 urami, rookie007 pravi: Sam imam enak problem, moja zadnja, stara RS ima tudi zavihke... A ni to od tiščanja iz ovinka? Kako nastavit? O tem res nimam pojma... ne vem, če imate možnost nastavitve rebounda, če imate cca 1/4 obrata v desno. Sicer zarad zavihkov se guma nič bolj ne troši. Zavihki so pojav neujemanja prednapetosti in povrata. rookie007 1
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2019 Opozori Objavljeno Junij 15, 2019 pred 3 urami, rookie007 pravi: In kako nastavit? Tu sem pa čist tema! zadnji amortizer ima običajno vijak, ki ga odpreš ali zapreš (tudi v navodilih piše) in s tem reguliraš pretok olja, hitreje ali počasneje. Ampak najprej moraš nastaviti prednapetost. Prvi konec pa pusti kar lepo pri miru, ne ga slučajno mehčat ali odšponat. Logika: tovarniške nastavitve (tudi v navodilih ima vse napisano kawasaki) so nekje za osebo tja 70-80 kg. Če je teža večja, je potrebno povečati prednapetost zadnje vzmeti, kar sledi da je za dve osebi ali 2 osebi in prtljago potrebno zategniti zadnjo vzmet, verjetno imaš ključ in obrneš prstan. Nato pa še nekoliko zapreš povrat da moped lepše diha (beri bolj duši gibanje) Isto sranje se počne na vseh mopedih za 2 osebi. slika modela 2011 ps : 220 kg ti bo moped komot zdržal, zategni prednapetost zadaj do konca, dušenje od oka, (itak ga lahko med vožnjo prilagodiš) s sprednjim delom pa se ne igrat, če je sedaj prav, bo tudi za 2 osebi. Sem prevozil ogromno z mopedom v dvoje in polno otovorjen, ki je imel samo prednapetost za nastavljat pa je šlo. Kar pa se tiče verige: kava običajno pretirava z navodili. Če naj bi bila ohlapnost verige merjena ko je motor na tački med 3 in 4 cm, naj bo kar 3,5 al pa še mal več. Vsaj tako sem opazil pri SXu in isto sedaj pri Z900. Preveč našponana veriga ni fajn. Ne bi pa kompliciral, ker če pravilno nastaviš za eno osebo, bo ravno tako ok za dve. Običajno mora biti ohlapnost, če verigo potisneš navzgor še cca 1 prst med vilicami in verigo, oziroma ne sme tolči po vilicah ali se jih dotikat, takrat je pa že preveč ohlapna. skalar36 in igc1 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se