maus Objavljeno Oktober 21, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2019 pred 4 minutami, Snečer pravi: ni problema v menjavi, samo vprašal sem konkretno, kje se dobi in odgovori v smislu v vsaki "trgovini" mi pač niso ok, sicer imam google pa lahko tam najdem itd. prej so pisali, da je menjava podložke nujna, sedaj pišejo, da ni treba če imaš občutek gre za to, da ne znajo odgovorit al pa nočejo, ne da si ne bi kdo dal dopovedati p.s. olje menjam na 6k, sicer je interval na 12k in ne na 10k. tam kjer kupuješ filtre imajo tudi podložke ... če menjaš na 6k ne menjaš pa podloške ... a ni olje dražje če menjaš na 7 ... bi nekaj letih prišparal za eno menjavo in za eno podložko
marincspeedshop Objavljeno Oktober 22, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2019 (popravljeno) Ob 21. 10. 2019 ob 9:53, Snečer pravi: torej podložko 12 x 22 x 2 Oglasi se v delavnici, dobis podlozko za đabe ? Popravljeno Oktober 22, 2019. Popravil marincspeedshop
Greencaj Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 Ahhhh, imam eno težavo, da vidim če je kakšna ideja da skupaj to rešimo. Zamenjal sem zobnike in sem izbral enega z zobkom manj, da je malček bolj poskočen. Ben, po parih km vožnje mi crkne kontrolna plošča. Motor ne prikazuje več brzin, gori lučka od motorja in ni niti siguren kdaj je v neutral. Po pogovoru z drugim serviserjem je prišlo na dan, da od l. 2017 dalje imajo Kawasakiji lahko samo originalne zobnike, nevem točno zakaj, ampak gre se o tem, da na drugačen ugotavlja v kateri brzini se nahaja. Rešitev je zamenjati zobnik, na originalno št. zob, ampak je feeling zdej tolko boljši, razlika ogromna, prijetnejše, bolj zabavno. E, ima kdo kej za povedat okoli tega? Mogoče je kdo kej zasledil za kakšno alternativno rešitev za ta problem? Hvala
XTR Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 (popravljeno) 20 minutes ago, Greencaj said: E, ima kdo kej za povedat okoli tega? Mogoče je kdo kej zasledil za kakšno alternativno rešitev za ta problem? Pobrskaj po spletu za SpeedoHealer od firme Healtech. Uporablja se za korekciijo prikaza hitrosti v primeru menjave zobnikov. Morda je to rešitev tudi za tvojo težavo. https://www.healtech-electronics.com/products/sh/ https://carpimoto.it/en-GI/38551_SH-V4Plus-SpeedoHealer-Speed-Calibrator.htm Popravljeno November 29, 2019. Popravil XTR Snečer 1
Scarabeo 500 Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 pred eno uro, Greencaj pravi: Ahhhh, imam eno težavo, da vidim če je kakšna ideja da skupaj to rešimo. Zamenjal sem zobnike in sem izbral enega z zobkom manj, da je malček bolj poskočen. Ben, po parih km vožnje mi crkne kontrolna plošča. Motor ne prikazuje več brzin, gori lučka od motorja in ni niti siguren kdaj je v neutral. Po pogovoru z drugim serviserjem je prišlo na dan, da od l. 2017 dalje imajo Kawasakiji lahko samo originalne zobnike, nevem točno zakaj, ampak gre se o tem, da na drugačen ugotavlja v kateri brzini se nahaja. Rešitev je zamenjati zobnik, na originalno št. zob, ampak je feeling zdej tolko boljši, razlika ogromna, prijetnejše, bolj zabavno. E, ima kdo kej za povedat okoli tega? Mogoče je kdo kej zasledil za kakšno alternativno rešitev za ta problem? Hvala Enako sem jaz zamenjal na 650 vstromu, spredaj zob manj. Fenomenalno. Brezveze se sekirati okoli kazanja prestav. Sedaj boš itak še vozil samo v šesti prestavi. S tem razmerjem sem prevozil preko 100 tisoč, pa sem si zaželel iti nazaj na klasično - ne gre, ko se navadiš na navor in poskok. Prevozil sem samo par tisoč in šel na zob manj.
XTR Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 12 minutes ago, Scarabeo 500 said: Brezveze se sekirati okoli kazanja prestav. Sedaj boš itak še vozil samo v šesti prestavi. Ne gre samo za napačen prikaz prestav. Tudi hitrost in kilometrino prikazuje narobe, če meri na gredi.
Scarabeo 500 Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 Pravkar, XTR pravi: Ne gre samo za napačen prikaz prestav. Tudi hitrost in kilometrino prikazuje narobe, če meri na gredi. Vem, meni tudi in to krepko laže - imaš občutek po števcu, da voziš zelo hitro. Ampak potegne.
Snečer Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 pred 22 minutami, XTR pravi: Ne gre samo za napačen prikaz prestav. Tudi hitrost in kilometrino prikazuje narobe, če meri na gredi. Samo razmišljam, če meri na gredi, potem je vseeno kakšen zobnik je gori in mu ni bi smelo tega delat, da mu ugaša ekran ipd. Za brzino in kilometrino se pa strinjam, da je potem narobe, če se menjaš zobnik. Pri meni tudi meri na gredi, jaz mislim da tudi versys mk3 ne more imeti drugače. Jaz bi prej rekel, da se je kaj "zgodilo" pri senzorju za prestave, hitrost, ko si jemal gori in dol zobnik. DAMI34 1
Greencaj Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 Problem je tudi ta, da ko je v neutro ne zagori lučka in če dam tačko dol crkne motor. To da ne kaže prestav ni takšen problem, kot drugo. Za hitrost nisem niti šel za tem. Je pa malo verjetno, da je kej poškodovano, ker sem menjaval pri Primcu v LJ, ko sem omenil napako je poklical na kawa servis pa so tam rekli da je to normalna reakcija na modelih 2017+.
Snečer Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 pred 13 minutami, Greencaj pravi: Problem je tudi ta, da ko je v neutro ne zagori lučka in če dam tačko dol crkne motor. To da ne kaže prestav ni takšen problem, kot drugo. Za hitrost nisem niti šel za tem. Je pa malo verjetno, da je kej poškodovano, ker sem menjaval pri Primcu v LJ, ko sem omenil napako je poklical na kawa servis pa so tam rekli da je to normalna reakcija na modelih 2017+. daj dekl dol za zobnik pa poglej, če je vse "normalno" na digramu za versys 650 2019 ne vidim nič drugače kot pri prejšnjih zanimivo, vsekakor
Greencaj Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 (popravljeno) 5 minutes ago, Snečer said: daj dekl dol za zobnik pa poglej, če je vse "normalno" na digramu za versys 650 2019 ne vidim nič drugače kot pri prejšnjih zanimivo, vsekakor Kaj je dekl? ? Popravljeno November 29, 2019. Popravil Greencaj
Snečer Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 pred 22 minutami, Greencaj pravi: Kaj je dekl? ? plastični ščitnik sprednjega verižnika tu je dekle že gori in se lepo vidi senzor za prestave, brzino, ki je očitno "magnet" na gred da bi original verižnik še imel kakšno kakšno "oznako" in bi senzor to dvojno preverjal, je pa zanimivo slika je OEM vgradnja
XTR Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 1 hour ago, Snečer said: Jaz bi prej rekel, da se je kaj "zgodilo" pri senzorju za prestave, hitrost, ko si jemal gori in dol zobnik. 300-tke imajo tudi težave pri določenih prestavnih razmerjih. Verjetno ne gre za mehansko okvaro... https://www.kawasakiversys.com/forums/90-versys-x-300-general-discussion/127786-versys-x300-sprockets-re-gearing-causes-engine-fault-light.html
MiNa Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 Enak problem imajo očitno tudi "propelerji". Vendar naj napišem, da sem na prejšnjem F650GS (800ccm) zamenjal zadnji zobnik z zobom več pa ni bilo nikakršnih problemov. Niti s prikazom prestave niti z prikazom hitrosti. Hitrost meri na zadnjem senzorju ABS-a.
DAMI34 Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 enako velja za gtja, menjal prvi verižnik za zob, vse bp Verjetno bi gugl al pa yutube al pa kak tuj forum znal rešiti problem.
Snečer Objavljeno November 29, 2019 Opozori Objavljeno November 29, 2019 pred 7 urami, Greencaj pravi: Kaj je dekl? ? sem še enkrat pogledal diagram 2019 modela in prejšnje je razlika, drugačen senzor je,,,tako da...
MiNa Objavljeno Januar 25, 2020 Opozori Objavljeno Januar 25, 2020 Ena kost za glodanje... Snečer, Quest, GregorM in 3 others 4 1 1
Snečer Objavljeno Januar 26, 2020 Opozori Objavljeno Januar 26, 2020 photoshop brez realne podlage MiNa 1
MiNa Objavljeno Januar 26, 2020 Opozori Objavljeno Januar 26, 2020 pred 29 minutami, Snečer pravi: photoshop brez realne podlage Vse se začne na listu papirja, ali celo prtičku v gostilni... No ja v današnjem času bolj verjetno na kakšni "tablici" ali ekranu računalnika.
Snečer Objavljeno Januar 26, 2020 Opozori Objavljeno Januar 26, 2020 s tko zadnjo nihajko in zadnjim vzmetenjem ne bo enduraša
MiNa Objavljeno Januar 26, 2020 Opozori Objavljeno Januar 26, 2020 Tudi kvazi terenci s televizijami na sredinski konzoli in vso mogočo elektroniko redko vidijo makadam, še manj kakšno brezpotje (offroad). Tako, da bi tudi takšna nihajka prežvečla kakšen malo slabši asfalt. Tole je tako ali tako penzl slika Versys-a na "špriklastih" kolesih z masko, ki je podobna malemu versysu. tud po makadamu bi šlo v skrajni sili . Snečer 1
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2020 Opozori Objavljeno Januar 26, 2020 Kaj pa toliko grozno rabiš za makedam? Mali Versač 300 gre bp (za večino nas smrtnikov) ligenjček in MiNa 2
Snečer Objavljeno Januar 26, 2020 Opozori Objavljeno Januar 26, 2020 pred 29 minutami, MiNa pravi: Tudi kvazi terenci s televizijami na sredinski konzoli in vso mogočo elektroniko redko vidijo makadam, še manj kakšno brezpotje (offroad). Tako, da bi tudi takšna nihajka prežvečla kakšen malo slabši asfalt. Tole je tako ali tako penzl slika Versys-a na "špriklastih" kolesih z masko, ki je podobna malemu versysu. tud po makadamu bi šlo v skrajni sili . real deal GSA killer mladench 1
MiNa Objavljeno Januar 26, 2020 Opozori Objavljeno Januar 26, 2020 JBG o teh killer-jih smo se naposlušal, se je pa dečko v zadnjem dejanju lepo vprašal, kje bom čez 50 let... Sem na tem, lani na Kreti, mi je bil mali V zelo všeč... DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se