Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

So vodniki na tvojem motorju potemtakem preobremenjeni oziroma se grejejo ker so preseki slednjih na moč uporabnikov premajhni ?

P.S. ali je to spet ena cvetka iz interneta in gostilniških debat ali je celo nekaj na tem ,koliko plačaš toliko dobiš ,bi nam uporabnikom Versysa prosim  postregel z bolj natančnim opisom težav na elektroinstalaciji .

Nič od naštetega. Na versysu ni nobenih težav z elektroinštalacijo. Preprosto želim motor indivizualizirati in med to sodi tudi led osvetlitev spredaj. Ki pa ima tudi nekaj prednosti napram halogenki, kot je ena izmed omenjenih razbremenitev.

Kaj več na to temo trenutno nimam za dodati.

Objavljeno (popravljeno)

 

Ne znam uporabljat tega foruma več......glupo u3pm......

Skratka Snecer to je povsem nepotrebno! A ko naredimo to mi je to nateg potrošnika in nasedanje nas  ko pa ti navlačiš gor šaro je pa to "indivizualizacija" ..........človek z dvemi obrazi!?

Nč ,uživaj v svojem malem svetu,grem nalit olje v Versysa,je čisto na minimumu!

Ne znam uporabljat tega foruma več......glupo u3pm......

Skratka Snecer to je povsem nepotrebno! A ko naredimo to mi je to nateg potrošnika in nasedanje nas  ko pa ti navlačiš gor šaro je pa to "indivizualizacija" ..........človek z dvemi obrazi!?

Nč ,uživaj v svojem malem svetu,grem nalit olje v Versysa,je čisto na minimumu!

Kar pa se tiče razbremenitve vodnikov .............drži se ti raje pravniških zadev in prodajanje megle ali pa nam daj izračun ali podatke ,koliko uporabnikov in kake moči imaš na vodniku katerega presek je?  Da je preobremenjen ali da ga želiš razbremeniti  more biti nekaj narobe,pregrevanje,pregorevanje zaščitnih elementov (varovalke)? 

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

Glede elektrike je stvar sila preprosta, halogenka potrebuje 55W, tale LED pa po uradni specifikaciji 35W. Torej se zaradi manjše moči vodnik manj greje in to je razbremenitev. na to ne vplivata na izobrazba, ne poklic, še manj pa pravilna raba dvojine.

Seveda pa ni bilo nobenega govora o pregrevanju, pregorevanju ipd. to so kar tvoji povsem zgrešeni sklepi.

Indiviualizacija pa pomeni, da si nekaj urediš po svojih željah, ne glede na to, ali je potrebno ali nujno. Idejo sem pač delil z drugimi, če bo morda še komu zanimivo.

Kaj več trenutno od LED osvetlitvi ne morem reči.

Glede porabe olja pa kaj ti naj rečem, pač nalij, če ga je premalo.

p.s.

ni potrebe,da provociraš, ker brez moderatorja ne morem odgovarjati, zato si prikrajšan za "pravilen" odgovor

Objavljeno

Še primer LED osvetlitve pozicijske in original. 3 leta mi led uspešno nadomešča zadevo, barva je lepša.

pa045248.jpg

pa045240.jpg

Objavljeno

S temi lučkami bo voznik razbremenjen :P

Objavljeno

........drži se ti raje pravniških zadev

Kaj pa vem... On pravi, da se te kitajske lučke da homologirat... :)

Objavljeno

Klinc..tele led lucke bom tut jest probal mogoce..

P.s.: nekateri ze mate 4 osebne..kosarka pa to..

Objavljeno

Še primer LED osvetlitve pozicijske in original. 3 leta mi led uspešno nadomešča zadevo, barva je lepša.

pa045248.jpg

pa045240.jpg

Mojster, a ta konec tepiha na tleh si za motorino položil?

Objavljeno

Ta generacija Versysa ki ga Snecer vozi ima čisto spodobne luči, in so nekaj boljše kot na prvem modelu. Jaz zaenkrat po temi nisem opazil potrebe po boljši osvetlitvi, čeprav bi bila pa vedno dobrodošla. Me pa nekaj drugega zanima, še komu drugemu trese luč? Ne dejansko luč, ampak samo ta del kjer je žarnica notri in sicer če sem za avtom prav vidim kako se trese če ni idealna cesta. Nisem pa še nič razdiral da bi bolj podrobno gledal, samo z prvi sem potipal zadaj gumo za žarnico in jo lahko premikam. A je to tako narjeno al mam kaj sneto? :P

Objavljeno

 A je to tako narjeno al mam kaj sneto?

Mogoče zlomljeno:hmm: ne vem kateri model imaš,ne vem niti katerega imam jaz:Pvem pa da snop ponoči ne trese....

Objavljeno

Mogoče je pa 2 cilindraš polomu kej.. sej, nebi smelo trest, pa vprašam če še komu slučajno :) Ti maš prvega, jaz pa drugega :D

Objavljeno (popravljeno)

Snec, farba je morda res lepsa, so pa te modrikaste led luci obcutno manj opazne kot navadne halogenke. V ogledalih recimo (vzvratnih in tistih na kriziscih) se pogosto skoraj ne vidijo. Modrikaste pike po dnevi ne vidis. Rumeno pa. Tako da.....jaz bi tem personalizacijam reku biznis u rikverc. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Mogoče je pa 2 cilindraš polomu kej.. sej, nebi smelo trest, pa vprašam če še komu slučajno :) Ti maš prvega, jaz pa drugega :D

Vedno je bit boljš prvi kot drugi :P

Objavljeno

Snec, farba je morda res lepsa, so pa te modrikaste led luci obcutno manj opazne kot navadne halogenke. V ogledalih recimo (vzvratnih in tistih na kriziscih) se pogosto skoraj ne vidijo. Modrikaste pike po dnevi ne vidis. Rumeno pa. Tako da.....jaz bi tem personalizacijam reku biznis u rikverc. 

Zato se pa ne vozi z pozicijskimi sijalkami ampak z dnevno... vsekakor si pri obeh viden, nevem zakaj bi bila sijalka z barvo svetlobe 2700 K v primerjavi z snecerjevo + 5000 K bolj vidna. V praksi je celo tako, da imajo sijalke z višjo barvo svetlobe tudi posledično večjo svetilnost.

V današnjem času ko je na cesti še vedno prevlada navadnih halogenskih žarnic, človek hitreje in prej opazi xenon ali LED sijalke? Zakaj? Zato ker je podzavestno navajen toplih barv, v trenutku, ko se pojavi nova "barva" le to hitreje opazimo.

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ta generacija Versysa ki ga Snecer vozi ima čisto spodobne luči, in so nekaj boljše kot na prvem modelu. Jaz zaenkrat po temi nisem opazil potrebe po boljši osvetlitvi, čeprav bi bila pa vedno dobrodošla. Me pa nekaj drugega zanima, še komu drugemu trese luč? Ne dejansko luč, ampak samo ta del kjer je žarnica notri in sicer če sem za avtom prav vidim kako se trese če ni idealna cesta. Nisem pa še nič razdiral da bi bolj podrobno gledal, samo z prvi sem potipal zadaj gumo za žarnico in jo lahko premikam. A je to tako narjeno al mam kaj sneto? :P

Nič ne trese "luč". Glede na to, da na tvojem marsikaj ni bilo privito in je bil paden, je možno, da je kaj zlomljeno

Objavljeno

Zato se pa ne vozi z pozicijskimi sijalkami ampak z dnevno... vsekakor si pri obeh viden, nevem zakaj bi bila sijalka z barvo svetlobe 2700 K v primerjavi z snecerjevo + 5000 K bolj vidna. V praksi je celo tako, da imajo sijalke z višjo barvo svetlobe tudi posledično večjo svetilnost.

V današnjem času ko je na cesti še vedno prevlada navadnih halogenskih žarnic, človek hitreje in prej opazi xenon ali LED sijalke? Zakaj? Zato ker je podzavestno navajen toplih barv, v trenutku, ko se pojavi nova "barva" le to hitreje opazimo.

lp

:hmm: ne vem. Lets sem imel 3x priliko spregledat clovka z modrikastimi lucmi, ker jih v ogledalu dejansko ni blo videt. Xenon je zelo blescav, ga ne spregledas. GSke In avte z original led tehniko tud vidis. Nekatere aftermarket ledice pa enostavno ne opravljajo dobrega dela. Primer. Za mano sta vozila 2 motorja na solidni razdaliji, luci zadnjega, recimo 50m za mano so ble v ogledalih totalno vidne, tisti z modrimi ki je vozil med nama, pa je zgledal kot da ima ugasnjene luci. Drugi primer, stojim na kriziscu in gledam ogledalo. Vidim motor in pizdim da ima ugasnene luci. Ne, modrikaste je imel...ne vem no. Ne spoznam se v kelvine in barve, po fotkah sodec se za tole snecevo bojim da je cez dan dokaj neopazna. 

Objavljeno (popravljeno)

Če govorimo o zasenčenih lučeh, je marsikaj odvisno od višine snopa (vidno, slabovidno, slepi). Drgač pa led pozicija ni nič kaj novega, jih vozim že 4 leta, razn tega da mal bolj fukiš zgledajo ni nobenga efekta.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Če govorimo o zasenčenih lučeh, je marsikaj odvisno od višine snopa (vidno, slabovidno, slepi). Drgač pa led pozicija ni nič kaj novega, jih vozim že 4 leta, razn tega da mal bolj fukiš zgledajo ni nobenga efekta.

fukiš? a potem je tud že kšna padla na luči? :D

Objavljeno

fukiš? a potem je tud že kšna padla na luči? :D

če ne na luči, pa na moje učke :ras:

Objavljeno

Se mi zdi da se malo meša bučke pa hruške.

Ne gre zamenjevati te pozicijske lučke na Versysu z  LED dnevnimi lučmi, ki so vse bolj pogoste tudi na motorjih (avtomobili jih imajo sedaj že skoraj vsi).

Te LED dnevne luči so namreč namenjene temu, da močno svetijo, saj zamenjujejo zasenčeno luči pri vožnji podnevi. Njihov svetlobni snop tudi ni usmerjen v neko točko pred vozilo (kot pri zasenčenih lučeh), saj niso namenjene osvetljevanju predela (ceste) pred vozilom, ampak temu, da je vozilo čim bolje vidno podnevi drugim udeležencem v prometu.

Ponoči, ob vklopu zasenčene luči, pa se LED dnevne luči rahlo zastrejo, da pride do veljave zasenčena luč, ta pa mora (poleg tega, da zagotavlja vidnost vozila, ustrezno osvetljevati cesto pred vozilom. Skratka - čisto nekaj drugega.

Snecijeva LED lampica tam na vrhu versačejevega žarometa torej s tega stališča ni problem, saj to ni t.im. dnevna luč. Versys nima neke posebne dnevne luči, ampak je za to "zadolžena" zasenčena luč - torej ista, ki se uporablja tudi ponoči.

Zato je pri Versysu v bistvu čisto vseeno, ali je tam na vrhu LED ali pa navadna žarnica, gre za pozicijsko luč, ki je (resnici na ljubo) itak komajda opazna. Njegova bo pač lepše obarvana - in to je to.

Objavljeno

Nič ne trese "luč". Glede na to, da na tvojem marsikaj ni bilo privito in je bil paden, je možno, da je kaj zlomljeno

Aja misliš aksa prednjega kolesa, katero vulkanizer ni do konca zašraufal (očitno), saj so bile na motorju popolnoma nove pnevmatike :)

Drugače pa ta bela pozicija je vseeno al je al je pa ni, kratka luč je bistveno močnejša in se vidi ne glede na barvo, samo da ni prozorna :stupid:

Objavljeno (popravljeno)

Vrnimo se spet k temi.

Dva dodatka za individualizacijo Versysa.

Prvi A336 H7 LED glavna žarnica. Original halogenka je 55W, tale je 35W.

5. generacija LED žarnice, ki ne rabi dodatnih "škatlic", zamenjaš in to je to.

hot-sale-led-headlight-a.jpg

 

 

Zdej ne vem vec kdo je fuknjen in kdo nepismen. Majkemi. Kje smo zalutali? govor je bil o LED nadomestku halogenske H7 zarnice. ce se ne motim, se le ta uporablja za kratke in dolge luci. In zasencene, t.i. kratke na versotu opravljajo tudi funkcijo dnevne luci. In ledice je predvsem v ogledalih cez dan relativno slabo videt. Je pa to moja izkusnja, in moje osebno opazanje, ki morda ni popolnoma kredibilno. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Tako je, zamenjal bi H7 halogenko s H7 LED.

Ne bi menjaval žarometa, ampak samo "žarnico".

Za podnevi svetit ne more biti težava s policaji, sicer pa kako bodo vedeli, saj danes ma že veliko motorjev LED. Zadaj mam original LED. Ne bomo se s takimi "drobnarijami" ubadali.

p.s.

na oldtimerju imam original kljuku od prvega dneva, kovano, to nikjer ne najdeš, pa če ga hočem homologirat kot starodobnika mora dol :) lahko pa imam starodobnika s certifikatom, a redno registriranega, torej plačam polno cestnino. včasih se res vprašam, kaj jim je v glavi. da bi mi za žarnico težili? kak šele težijo tistim, ki z dolgimi vozijo in meglenkami... tak da

Objavljeno

Nevem, sej tema je zato da se zaluta. Jaz bom namestil eno malo boljšo halogenko, saj me ne skrbi da bi bili vodniki preobrmenjeni :smoke: Pa še neda se mi ukvarjat z zadevami ki niso 100% legalne, sploh da bi se mi v tujini kdo zapičil v to.. brezveze.

Objavljeno (popravljeno)

Nevem, sej tema je zato da se zaluta. Jaz bom namestil eno malo boljšo halogenko, saj me ne skrbi da bi bili vodniki preobrmenjeni :smoke: Pa še neda se mi ukvarjat z zadevami ki niso 100% legalne, sploh da bi se mi v tujini kdo zapičil v to.. brezveze.

Dej not 100 W sej kabel bo zdržal, samo odsevnik ne bo zdržal vročine ;)

Popravljeno . Popravil HyperJack

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!