Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Bili ok ali ne, če je predpis kontrole nekje okrog 40kkm je pametno odkartati tistih 300€ pa biti miren. Pri mojem prejšnjem mopedu so en ventil prilagodili od 8mih, kolikor vem tudi pri Mausovemu prejšnjem.

Kar se tiče mehanikov po posluhu: ne hvala

Kar se tiče Wilbersa, predvsem jo dobra posodobitev zaradi lepšega in bolj kontroliranega pobiranja grbin, s tem je tudi vožnja bolj varna, obraba gum manjša...

Pa še mali vtisek, saj sem imel moped priložnost peljati celih 50km :D

*Z lahkoto zagotovim, da so pri Kawi naredili dobro mašinco za relativno nizke pare. Všeč mi je toliko, kot je funny, za se igrat za uživat. Ali pa za drugi moped. Konjev sploh nisem pogrešal (ok na relaciji Karlobag-Starigrad) kjer pride zvezni vlek in dvovaljnik lepo do izraza. Je pa čist možno, da se je dotični moped bal Kmeta al pa bil navajen laufat. Kakorkoli za eno osebo moči dovolj. Poleg tega je agregat dovolj polikan in niti ni čutiti pretiranih in motečih vibracij.

*ciklistika, ob nepretiravanju in uživaški vožnji čisto fajn, ne rabiš nič delat, z ušesom pomigaš, pa že pade v ovinek. Se pa da z njim tudi malce bolj objestno. 

*mere, dimenzije, sedež: čisto ok, drža v redu, balanca nepreširoka, meni sicer pokončno sedenje ne ustreza, ampak to je moj problem ne mopedov. Sedež ravno prav visok za mojih 175cm

*zavore: so, vsekakor pogrešam ABS in ga toplo priporočam

*zaključek: v bistvu sem pričakoval manj od mopeda, pa bil kar pozitivno presenečen

*zaključek 2: ko sem se usedel nazaj na mojega, sem se počutil kot bi z rikše sedel v space shuttle  :winkiss: (ok čist mau pretiravam)

*opombe: to so samo moja lastna opažanja in nikakor ne nosim nobene odgovrnosti, če jim kdo verjame :ras:

-glede ventilov: tvoj motor jih ima 2x več pa še malo bolj se vrti

-pri wilbersu mi je šlo za barvo in manjšo obrabo gum :) drugače se strinjam, da za solo vožnjo menjava ni nujno potrebna, pravo sliko pokaže šele verjetno ko je obtežen, kaj več pa spomladi ob pravem preizkusu

-moral bi poskusiti še versys mk2 oz mk3, ki je še bolj polikan oziroma voziti kakšnega nekaramboliranega in pravilno nastavljenega

-drugače pa je to, kot ostali kawasaki motorji = največ za denar

Versača z abs iz zaloge (2014) ponuja dks za ceno 6.033,00 EUR. Brez konkurence, če upoštevamo še serijsko garancijo 4 leta imaš za male pare ganz frišen motor, na katerega lahko še za do jurja navesiš marsikaj...

 

Popravljeno . Popravil Snecer
razlog za popravek je slabo delujoč forum
Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, Snecer pravi:

-glede ventilov: tvoj motor jih ima 4x več pa še malo bolj se vrti

-pri wilbersu mi je šlo za barvo in manjšo obrabo gum :) drugače se strinjam, da za solo vožnjo menjava ni nujno potrebna, pravo sliko pokaže šele verjetno ko je obtežen, kaj več pa spomladi ob pravem preizkusu

-moral bi poskusiti še versys mk2 oz mk3, ki je še bolj polikan oziroma voziti kakšnega nekaramboliranega in pravilno nastavljenega

-drugače pa je to, kot ostali kawasaki motorji = največ za denar

Versača z abs iz zaloge (2014) ponuja dks za ceno 6.033,00 EUR. Brez konkurence, če upoštevamo še serijsko garancijo 4 leta imaš za male pare ganz frišen motor, na katerega lahko še za do jurja navesiš marsikaj...

 

2x več pa res :P Če ne te bo Cartman prec citiral, vrtenje je pa tko-Kmetov se vrti skor non stop na 8-9 moj pa na kakih 5-6 :D

Mislim , da je tale ,ki sem ga vozil bil kar dobro zrihtan, nobenih pripomb čez vzmetenje, ker je bilo itak na najtrši nastavitvi, vendar meni dovolj udobno.

Drgač me pa menjava ne zanima, razn če bi vzel kaj zimskega za kake 3 jurčke

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

1× več fantje 1×. 8 in še enkrat več je 16, razn če vozite kake sasvim lude mašine. In versys NI samo dvovalna tema :P DKS za 9937€ prodaja še kakega starha 1000ccm 4cilindrskega verzota. 

Tečn dans mega ful zelo. Mnogo. Še bol kot ponavadi. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
pred 7 minutami, Cartman pravi:

1× več fantje 1×. 8 in še enkrat več je 16, razn če vozite kake sasvim lude mašine. In versys NI samo dvovalna tema :P DKS za 9937€ prodaja še kakega starha 1000ccm 4cilindrskega verzota. 

Tečn dans mega ful zelo. Mnogo. Še bol kot ponavadi. 

vidm ja....pa na slovnico si tut upalen. 

0,3 baje pomaga, do bifeja pa tut nimaš delč :ras:

Objavljeno (popravljeno)

1x več ni nič več pa da se na glavo postaviš, tečka :)

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 10 minutami, Fantocci pravi:

1x več ni nič več pa da se na glavo postaviš, tečka :)

tako je, pravilen matematičen izračun bi bil

plus 1x več tralalala zmagu zmagu (8+1x8=16)

oziroma 2x več (8x2=16)

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Uradno, "1x več" ne pomeni nič. 16 je dvakrat več kot 8.  No, tako je bilo v devetdesetih, ko sem še gulil šolske klopi.

Objavljeno

matematično je res .. ampak ... če ti dam 500 € in potem še enkrat toliko ... koliko jih imaš :P

pr kwakiju je itak vseen ker dela, dokler ne crkne :lol1: 

Objavljeno (popravljeno)

Imam jih dvakrat toliko. :)

Sej vem, ampak nisem jaz pisal pravil..

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

če bi radi problem dobesedno prevedli v matematiko, moramo uporabit funkcijo ki se ji reče oklepaji. In enačba med versysovimi in zjevimi ventili gre takole

8+(1×8)=8+8=16

če bi imeli DVAKRAT več ventilov bi v matematičnem jeziku to napisali tako

8+(2×8)=8+16=24 

in govorili bi o hondi CBX, Goldwing 1800 ali BMW GTL1600 

o šestvaljniku na kratko.

U glavnem, očitno niste končali nit osnovne šole. 

še ničkat več? ali nič več?

8+(0×8)=8+0=8

vi pa si mirno talajte pluske, al kot bi Mr Wolf reku....nebom ga citiral, k pol bom žaljiv....

 

kakorkoli, Cartman še ni spisal tolk spama kot danes.  

Objavljeno

če imaš nič .. ti dam lahko še miljonkrat toliko kot imaš in boš še vedno imel nič ... :jezik: 

Objavljeno

Ja, verjetno sem z leti res pomešal 2x več in 2x toliko. Hvala Cartman.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

res je to le stvar interpretacije, ki jo moram pri svojem delu zelo paziti, zato iz previdnosti tudi dejansko številko napišem v oklepaju ;)

sicer pa .. za štetje ventilov mam mehankarja, ki je stručko :jezik:

Versys je itak full dober stroj, če ne me bo :kmet: v zemlo zabou še enkrat toliko kot sem visok :jezik: 

 

Objavljeno
pred 11 minutami, dlicen pravi:

Ja, verjetno sem z leti res pomešal 2x več in 2x toliko. Hvala Cartman.

Ja, verjetno sem z leti res pomešal 2x več in 2x toliko. Hvala Cartman.

se prov bojim vprašat, a to je zdj 2x več napisan post al dva x tolko? Cartman? :P 

Objavljeno
20 minutes ago, maus said:

če imaš nič .. ti dam lahko še miljonkrat toliko kot imaš in boš še vedno imel nič ... :jezik: 

ja, sam u začetku je blo ventilov 8. zdej grem pa razbit OMW de ne bote meli kje kofeta pit.  

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, Cartman pravi:

ja, sam u začetku je blo ventilov 8. zdej grem pa razbit OMW de ne bote meli kje kofeta pit.  

tulejt :P

Sicer pa bmk kok je ventilov, dokler dobro delajo.

Objavljeno
pred 9 minutami, Cartman pravi:

ja, sam u začetku je blo ventilov 8. zdej grem pa razbit OMW de ne bote meli kje kofeta pit.  

nisem tebi odgovarjou .. :ras:  .. pa pejt razbit, ker sem že v soboto js use rabou :jezik: 

pred 42 minutami, Fantocci pravi:

Koliko je potem ničkrat več? :hmm:

A vidiš kakšn sranje si naredu :P

 

Objavljeno
pred 35 minutami, Cartman pravi:

ja, sam u začetku je blo ventilov 8. zdej grem pa razbit OMW de ne bote meli kje kofeta pit.  

 

Mi lahko popravimo 2x več (1x?) OMV-jev kot jih ti uspeš razbit.

(OMV se z enojnim V piše, ti purist :ras: )

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
19 minutes ago, Fantocci said:

 

Mi lahko popravimo 2x več (1x?) OMV-jev kot jih ti uspeš razbit.

(OMV se z enojnim V piše, ti purist :ras: )

Reč to kmetu pa damiju če se upaš.  

Objavljeno

Kmet pa Dami, OMV se z enojnim V piše :)

A če onadva narobe pišeta, moraš ti tudi?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, maus pravi:

to je blo na letniku 12 ... zdj mam letnik 14 (upam, da je še v garaži :P ) pa se ni nič štelalo :jezik:

pa zredu sm se par gramou :ras:

pa učer sem enga uranžnega versysa vidu, k je biu full umazan .. tok je biu grd, da sm mislu, da je bemfl, ampak so rekl na servisu, da je danes prvo, kar na njemu počnejo, da ga zgloncajo do čistoče :P 

Upam da si reku ,da sem tvoj prjatu in naj bojo prizanesljivi z siromakom ,če nisi nou mor kofi for ju :P

pred 5 urami, Snecer pravi:

-glede ventilov: tvoj motor jih ima 2x več pa še malo bolj se vrti

-pri wilbersu mi je šlo za barvo in manjšo obrabo gum :) drugače se strinjam, da za solo vožnjo menjava ni nujno potrebna, pravo sliko pokaže šele verjetno ko je obtežen, kaj več pa spomladi ob pravem preizkusu

-moral bi poskusiti še versys mk2 oz mk3, ki je še bolj polikan oziroma voziti kakšnega nekaramboliranega in pravilno nastavljenega

-drugače pa je to, kot ostali kawasaki motorji = največ za denar

Versača z abs iz zaloge (2014) ponuja dks za ceno 6.033,00 EUR. Brez konkurence, če upoštevamo še serijsko garancijo 4 leta imaš za male pare ganz frišen motor, na katerega lahko še za do jurja navesiš marsikaj...

 

Karamboliran.....od kje ti to :eek:a zate je padec pri 30kmh na bok v žbunje karambol.......se vidi da se več voziš na računalniku kot zares :OK: 

Za mene bi bil karamboliran motor ,zamaknjen v križih,zvito ogrodje in podobne poškodbe ki pa jih moji padci niso pridelali,kvečjemu kakšno praskico na cevnih zaščitah.......prosim če se vzdržiš potenciranih komentarjev ,ki nimajo nič z realnostjo! Hvala!

Objavljeno
pred 2 urami, Cartman pravi:

Reč to kmetu pa damiju če se upaš.  

Kaj, kaj, kaj????

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!