Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 16 minutami, Rey pravi:

Zanimiva varjanta. Sem imel tudi sam nagledane te male Givije. Cena smešno nizka v črni barvi. Ampak spet bi bil problem z montažo okvirčkov, nov nosilec zadnjega kovčka. Nekako se mi je zdela ta opcija z Shad najboljši kompromis med ceno, kvaliteto, izgledom (samih kovčkov in motorja brez kovčkov, torej samo z nosilci) in kapaciteto.

Shad ima zanimivo opcijo, da lahko dokupiš dodatno zadnjo zavorno luč, ki je fiksno namontirana pod ploščo kovčka.

Ta rešitev mi je bolj všeč kot Givijeve varijante na samem kovčku, ki rabijo dodatni kontakt.

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Eno fprašanje: za zamenjat sprednjo žarnico, je treba odstraniti sprednjo masko?

 

Hvala

Objavljeno (popravljeno)

You tube ima rešitev mogoče .... 

napiši kawasaki Versys how to ....

Mogoče tukaj

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kolikor sem gledal po servisnem priročniku ja in menda je potem čisto simpl.

Ker pa se je meni to zgodilo, ko priročnika še nisem imel in tega še nisem vedel, sem razstavil skoraj pol mopeda...:headbang: ... in to ene parkrat.:blush:

Objavljeno

Če greš z roko z zadnjega konca žarometa, ponavadi dosežeš parabolo. Odklopš elektriko, snameš gumijasto zaščito in že si pri žarnici.

Objavljeno

jap, al pa dekl dol na eni strani, zasukaš krmilo in delaš karkoli...

za kratko in pozicijsko pa samo krmilo obrneš

mk2 model

Objavljeno
pred 10 urami, Snecer pravi:

jap, al pa dekl dol na eni strani, zasukaš krmilo in delaš karkoli...

za kratko in pozicijsko pa samo krmilo obrneš

mk2 model

A ima mk1 toliko drugače da je potrebno omenit model?

pred 10 urami, Efendi pravi:

Kolikor sem gledal po servisnem priročniku ja in menda je potem čisto simpl.

Ker pa se je meni to zgodilo, ko priročnika še nisem imel in tega še nisem vedel, sem razstavil skoraj pol mopeda...:headbang: ... in to ene parkrat.:blush:

Kolikokrat pa pregori žarnica na leto ?

Objavljeno

Kolikokrat na leto? Meni je 3x v zelo kratkem času. Potem pa sem odkril feler in sedaj imam mir.

Menjal sem po "Snecerjevem načinu", sem pa kasneje v priročniku  videl, da je to mogoče narediti s sprednje strani mopeda.

Da pa bi kar tako simpl prišel z roko do zadnjega dela žarometa, ne da bi prej karkoli odstranil, pa ni šans. No, do spodnje (dolge) luči še nekako, do zgornje (zasenčene) pa nikakor.

Objavljeno (popravljeno)

Meni je letos prvič crknila kratka luč. Na Versys forumu sem prebral, da se na tisočki da zamenjat žarnico  od zadaj, z roko. Ma qurac...če jo menja Gargamel ali pa palček Smuk. Moja uradniška taca ni segla dovolj daleč.

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne morte verjamit, ampak Kawasaki ma tok dobra navodila, da v priročniku res lepo piše kako se ena žarnica zamenja. :P Samprebratjihtreba 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Optimizacija delovanja versačeja.

Dobil sem namig, da nam Evropska komisija duši motor zaradi predpisanih CO2 izpustov.

Npr. Versače v ZDA sploh nima lambda sonde (O2 senzorja) in tam agregati špilajo drugače (razen Kalifornija, kjer imajo še nek dodatek).

Zadevo se da rešiti:

1. Softwersko ali montaža ameriškega ECU, kjer se preprosto onemogoči O2 senzor

2. z drugačnim zaporedjem vžiga motorja

1) Turn ON ignition.
2) Put the bike into neutral.
3) Wait for the fuel pump to prime the fuel system etc.
4) Then Switch OFF the ignition.
5) Push and HOLD on the starter button with right thumb,
6) With left hand, turn ON ignition, (Bike starts)
7) release starter button.

3. preprosto z odklopom O2 senzorja, vendar v tem primeru gori lučka FI na armaturki

4. s priklopom fake vtikača za par EUR, montaža simpl ko keks

http://www.carpimoto.it/en-SI/31205_76423007-Dynojet-Oxygen-Sensor-Eliminator-kit-for-Kawasaki-ER-6-N.htm

Uporabniki na švabskem forumu so navdušeni nad spremembo delovanja agregata, celo manjša poraba, ne cuka, vleče od 2000rpm itd.

https://www.versysforum.de/viewtopic.php?f=11&t=6445

Za začetek lahko probam s točko 2 :) da vidim, če je res razlika oziroma če bo tak vžig sploh učinkoval (pri enih ne prime).

p.s.

Če Borutt to zazna, napiše nalog, isto na tehničnem. Itak pa noben ne porajta, če lambda sondo pustiš namontirano in je odklopljena.

dj_O2_D.jpg

Dynojet-Oxygen-Sensor-eliminator.jpg

Objavljeno

Zanimivo, bom tud jst sprobal točko 2. v soboto. Do takrat bom čakal na tvoje ugotovitve :) 

Pa nemorem si pomagat, da nebi pomislil na potencialne druge "kode" za upravljanje z računalnikom :P 

Objavljeno

ŠE KATALIZATOR odfukaš stran, pa si zmagal :D Dobiš čist drug moped, evo mojga bivšega:

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Snečko onesnaževalec !!! :yawn:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Za te dnarje ko mečeš na ta moped raje kupi versačeta 1000

Objavljeno (popravljeno)

Še ena modifikacija se uporablja na teh motorjih in sicer IAP sensor vacuum mode. Jaz imam to narejeno in motor lepše deluje na nizkih obratih in pa ne tako zavira ko spustiš plin.

Ko pridem do računalnika bom nalepil linke

 

 

 

Popravljeno . Popravil robot
Objavljeno
pred 1 uro, sayo pravi:

Za te dnarje ko mečeš na ta moped raje kupi versačeta 1000

Preveč konjev in prevelik za solo vožnjo, je že zdavnaj povedal.

Objavljeno
pred 25 minutami, robot pravi:

Še ena modifikacija se uporablja na teh motorjih in sicer IAP sensor vacuum mode. Jaz imam to narejeno in motor lepše deluje na nizkih obratih in pa ne tako zavira ko spustiš plin.

Ko pridem do računalnika bom nalepil linke

 

 

 

sem videl, mislim, da so trije štopli ki se dajo na airbox oziroma tam nekje :)

 

Objavljeno
pred 6 minutami, Snecer pravi:

sem videl, mislim, da so trije štopli ki se dajo na airbox oziroma tam nekje :)

Na hitro: odsraniš rezervar za gorivo,air box, pod air boxom imaš iz sesalnih loput tri cevke, dve sta začepljeni ena gre na IAP senzor. Na tistih dveh ki sta začepljeni odstraniš čepe in jih povežeš s cevko. Enostavno in za malo denarja.

Cevka -silikonska za gorivo(3.8)

 

 

 

 

 

Objavljeno
Citiraj

1) Turn ON ignition.
2) Put the bike into neutral.
3) Wait for the fuel pump to prime the fuel system etc.
4) Then Switch OFF the ignition.
5) Push and HOLD on the starter button with right thumb,
6) With left hand, turn ON ignition, (Bike starts)
7) release starter button.

Follow steps 5 to 7 on warmed up engine with enough residual fuel pressure.

Skratka potem, k je enkrat že zaluafan, je dovolj da ga pač vžigaš "s ključem" in držiš pred tem stikalo...

Postopek je najbrž enak pri večini japanerjev?...

Na Versaču definitivno deluje, saj sem tudi fizično odklopil in senzor in nato je s "fake" vžigom lučka izginila.

Pa tudi peljal sem se, zdaj je že blizu H2R.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

A na nizkih obratih kej lepše vleče?

Objavljeno
pred 51 minutami, Snecer pravi:

Pa tudi peljal sem se, zdaj je že blizu H2R.

 

pol je še boljši kot versys 1000? :D

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!