Snečer Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 v1000 je kot večji čevlji za večjo nogo. Bi rekel da je neuničljiv. Verjetno dolgočasen, a večen. Mel pa ga ne bi, ker ga ne rabim pred 29 minutami, sebar pravi: A na nizkih obratih kej lepše vleče? Enih 10km sem naredil, malo obvoznica, malo zavito. Bolj gladko gre, morda tudi lepše vleče. Probaj. V bistvu lahko "vsak" proba na japaneru, tudi na drugih znamkam dela obid Evropske komisije. DAMI34 1
perici Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 malo sem prebrskal uk forum na to temo. če vžgeš, kot piše pod točko 2, ne rabiš niti izklopit O2 senzorja, da ta "bypass" senzorja deluje. si probal tako? v glavnem navajajo, da voziš bolj gladko, da lepše povleče na nizkih obratih in da nekaj manj porabi. bo treba probat.
Snečer Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 tako je, samo točko 2 sem izvedel, vendar pa sem "prvič" odklopil tudi senzor, da sem videl, ali to deluje in očitno deluje, saj je lučka FI nehala svetit. dobra fora... probaj na svojem, lahko tudi drugem japaneru, na hondah tudi dela to...
Kmet2 Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 pred 28 minutami, perici pravi: malo sem prebrskal uk forum na to temo. če vžgeš, kot piše pod točko 2, ne rabiš niti izklopit O2 senzorja, da ta "bypass" senzorja deluje. si probal tako? v glavnem navajajo, da voziš bolj gladko, da lepše povleče na nizkih obratih in da nekaj manj porabi. bo treba probat. Ne vem al sem pa čuden in so me KTM zastrupili.........namreč Versys zelo lepo podaja moč na cestišče že od 2k obratov kar je meni povsem zadovoljivo , ko to probaš na 1190 začne tako kašljat ,da misliš da ga bo kap ..... Topa kar ustvarja snecer...............na vsak način bi rad naredil GS-a ......
Snečer Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 Če bi GS to dopuščal, bi bilo smiselno, da ne bi cukal. Vendar pa tam še vedno ostane cukanje kardana oziroma pregrobi prenos, ki se čuti. Sicer pa me GS sploh ne zanima to pa res ne bi imel... Efendi in gift 2
Kmet2 Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 pred 1 minuto, Snecer pravi: Če bi GS to dopuščal, bi bilo smiselno, da ne bi cukal. Vendar pa tam še vedno ostane cukanje kardana oziroma pregrobi prenos, ki se čuti. Sicer pa me GS sploh ne zanima to pa res ne bi imel... GS je dvovalnik ki lepo vleče že od malih obratov , kardan mi je prej prednost kot slabost . Ti se drž Versysa , delaš premal km , da bi ga imel
Kmet2 Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 Pravkar, Snecer pravi: samo so kvalitetni To pa, sej imaš Versysa , najboljši motor na MS ......ta MS kar veliko prenese
gift Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 sam mokre sanje se ne kvarijo.....GS pa....
Kmet2 Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 pred 6 urami, gift pravi: sam mokre sanje se ne kvarijo.....GS pa.... Res je , največkrat tistim, ki ga nimajo pikolo, NumLock, skalar36 in 1 other 4
Snečer Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 pred 7 urami, robot pravi: lopute bi pa lahko prej zamašil, ziher je ziher ni dosti falilo, da mu ne bi vijak not padel pa se pozna razlika s to cevko?
gift Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 pred 1 uro, Kmet2 pravi: Res je , največkrat tistim, ki ga nimajo nimajo VEČ...si pozabil napisat, ker, ko so ga še imeli... vse OK Kmet2 1
Snečer Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 pred 9 urami, sayo pravi: Versače GS ... mokre sanje že videno, a grdo kot GSka. gift 1
JezniPohorc Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 Pretirano velik "kljun"... Pred časom sem prilimal gor manjše kljune, ki se jih da dobit... Meni zgleda ok, sicer pa odvisno od osebne preference...
Kmet2 Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 pred 6 minutami, gift pravi: nimajo VEČ...si pozabil napisat, ker, ko so ga še imeli... vse OK Pa najboljši je bil takrat
Snečer Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 Ja tisto je že dolgo v prodaji, saj je že bilo v tej temi objavljeno, najbrž 100 strani nazaj gift 1
Kmet2 Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 pred 2 minutami, Snecer pravi: že videno, a grdo kot GSka. Roko na srce , ta je grši skalar36 in dlicen 2
Snečer Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 Dve varianti kljuna sta na voljo, stari GS look in novi Bmflar 1
skalar36 Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 Tale kljun na zgornji sliki nima nobene funkcije, razen te , da bi bil rad podoben...sej vemo. Zame je isto, kot bi kupil rdeč Hyundai cupe, pa dal gor značko od Ferrarija. Raje kupiš "the real thing" ali si zadovoljen s tem kar imaš. Edin motor ki mu paše kljun je............................. ....................Multistrada................................. ciciban, Kmet2 in dlicen 3
Kmet2 Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 pred 12 minutami, Snecer pravi: Dve varianti kljuna sta na voljo, stari GS look in novi Novi mu bolj paše Bmflar in MiNa 2
NumLock Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 Zanimiva zadeva je to z sondo in "poseben" vžig. Pri Suzukiju bi za ta postopek rabil 3 roke v kolikor to deluje tudi na tem motorju.
Snečer Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 pred 11 minutami, DL650 pravi: Zanimiva zadeva je to z sondo in "poseben" vžig. Pri Suzukiju bi za ta postopek rabil 3 roke v kolikor to deluje tudi na tem motorju. Samo dve roki rabiš, ker pri tem manevru (točka 5 do 7) ni potrebno pri vžigu stisniti sklopke...zanimivo... Verjetno na Suzukiju tudi to deluje, ker se tudi zanj dobi oxygen eliminator.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se