Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

v1000 je kot večji čevlji za večjo nogo.

Bi rekel da je neuničljiv. Verjetno dolgočasen, a večen.

Mel pa ga ne bi, ker ga ne rabim :) 

pred 29 minutami, sebar pravi:

A na nizkih obratih kej lepše vleče?

Enih 10km sem naredil, malo obvoznica, malo zavito.

Bolj gladko gre, morda tudi lepše vleče.

Probaj.

V bistvu lahko "vsak" proba na japaneru, tudi na drugih znamkam dela obid Evropske komisije.

Objavljeno

malo sem prebrskal uk forum na to temo. če vžgeš, kot piše pod točko 2, ne rabiš niti izklopit O2 senzorja, da ta "bypass" senzorja deluje. si probal tako?

v glavnem navajajo, da voziš bolj gladko, da lepše povleče na nizkih obratih in da nekaj manj porabi. bo treba probat.

 

Objavljeno

tako je, samo točko 2 sem izvedel, vendar pa sem "prvič" odklopil tudi senzor, da sem videl, ali to deluje in očitno deluje, saj je lučka FI nehala svetit.

dobra fora...

probaj na svojem, lahko tudi drugem japaneru, na hondah tudi dela to...

Objavljeno
pred 28 minutami, perici pravi:

malo sem prebrskal uk forum na to temo. če vžgeš, kot piše pod točko 2, ne rabiš niti izklopit O2 senzorja, da ta "bypass" senzorja deluje. si probal tako?

v glavnem navajajo, da voziš bolj gladko, da lepše povleče na nizkih obratih in da nekaj manj porabi. bo treba probat.

 

Ne vem al sem pa čuden in so me KTM zastrupili.........namreč Versys zelo lepo podaja moč na cestišče že od 2k obratov kar je meni povsem zadovoljivo , ko to probaš na 1190 začne tako kašljat ,da misliš da ga bo kap .....

Topa kar ustvarja snecer.....:hmm:..........na vsak način bi rad naredil GS-a ......:lol1:

Objavljeno

Če bi GS to dopuščal, bi bilo smiselno, da ne bi cukal. Vendar pa tam še vedno ostane cukanje kardana oziroma pregrobi prenos, ki se čuti.

Sicer pa me GS sploh ne zanima :) to pa res ne bi imel...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

Če bi GS to dopuščal, bi bilo smiselno, da ne bi cukal. Vendar pa tam še vedno ostane cukanje kardana oziroma pregrobi prenos, ki se čuti.

Sicer pa me GS sploh ne zanima :) to pa res ne bi imel...

GS je dvovalnik ki lepo vleče že od malih obratov , kardan mi je prej prednost kot slabost . 

Ti se drž Versysa , delaš premal km , da bi ga imel :P

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

samo so kvalitetni

To pa, sej imaš Versysa , najboljši motor na MS :)......ta MS kar veliko prenese :P

Objavljeno

sam mokre sanje se ne kvarijo.....GS pa.... :)

Objavljeno
pred 6 urami, gift pravi:

sam mokre sanje se ne kvarijo.....GS pa.... :)

Res je , največkrat tistim, ki ga nimajo :cool:

Objavljeno
pred 7 urami, robot pravi:

 

lopute bi pa lahko prej zamašil, ziher je ziher :) ni dosti falilo, da mu ne bi vijak not padel

pa se pozna razlika s to cevko?

Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Res je , največkrat tistim, ki ga nimajo :cool:

nimajo VEČ...si pozabil napisat, ker, ko so ga še imeli... vse OK :D 

Objavljeno
pred 9 urami, sayo pravi:

Versače GS ... mokre sanje

maxresdefault.jpg

že videno, a grdo kot GSka.

Objavljeno

Pretirano velik "kljun"... Pred časom sem prilimal gor manjše kljune, ki se jih da dobit... Meni zgleda ok, sicer pa odvisno od osebne preference... ;)

Objavljeno
pred 6 minutami, gift pravi:

nimajo VEČ...si pozabil napisat, ker, ko so ga še imeli... vse OK :D 

Pa najboljši je bil takrat :OK:

Objavljeno

Ja tisto je že dolgo v prodaji, saj je že bilo v tej temi objavljeno, najbrž 100 strani nazaj :) 

 

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

že videno, a grdo kot GSka.

Roko na srce , ta je grši :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tale kljun na zgornji sliki nima nobene funkcije, razen te , da bi bil rad podoben...sej vemo.

Zame je isto, kot bi kupil rdeč Hyundai cupe, pa dal gor značko od Ferrarija. Raje kupiš "the real thing" ali si zadovoljen s tem kar imaš.

Edin motor ki mu paše kljun je.............................

 

                                                                              ....................Multistrada.................................

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 12 minutami, Snecer pravi:

Dve varianti kljuna sta na voljo, stari GS look in novi :)

 

$_1.JPG

5e11b5f48a625def0737718efe3f3160.jpg

DSC_0244_resize-1.jpg

s-l1000.jpg

Novi mu bolj paše :OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zanimiva zadeva je to z sondo in "poseben" vžig. Pri Suzukiju bi za ta postopek rabil 3 roke v kolikor to deluje tudi na tem motorju.

Objavljeno
pred 11 minutami, DL650 pravi:

Zanimiva zadeva je to z sondo in "poseben" vžig. Pri Suzukiju bi za ta postopek rabil 3 roke v kolikor to deluje tudi na tem motorju.

Samo dve roki rabiš, ker pri tem manevru (točka 5 do 7) ni potrebno pri vžigu stisniti sklopke...zanimivo...

Verjetno na Suzukiju tudi to deluje, ker se tudi zanj dobi oxygen eliminator.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!