Snečer Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 Borći moj veš kaj je zanimivo pri celi zadevi... Da moj nasvet po eliminaciji lamda sonde bistveno pripomore k boljši vodljivosti med stožci ... ker je doziranje plina pri nižjih obratih bolj mirno, motor manj podrhtava, manjši je pojemek itd.. Za stožce imam še en nasvet za tvoje tečajnike. Štandgas si naj dvignejo (simpl, je vijak kar prstom obneš) na predpisanih 1250-1500 rpm, ne bo treba "uničevati" zajle sklopke in lamel.. Da ne govorim, da je zadeva bolj varna tudi na cesti, pri dodajanju plinu pri izhodu iz ovinka itd.
dlicen Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 Al pa če kar stožce pobere in namesto osmic delajo enke ter si vsi skupaj kupijo avtomatika. hajoktejn in Yoghurt 2
XTR Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 Očitno ne obvladaš dovolj motorja. So bili tudi versačeji, pa ni imel noben kakšnih posebnih težav na poligonu. Ni to delovni stroj, da bi štandgas navijal... Motor je narejen da se vrti. Vprašaj kakšnega mehanika. Odsvetujejo vožnjo pri nizkih vrtljajih..
Snečer Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 to je serijska nastavitev štandgasa, tak da ne pametuj večina nas ima na 1000 tema je o versysu, ne o drugih modelih, ne vem kako imajo drugi
J.a.m.e.s Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 Pozdravljeni, čez zimo bi rad zamenjal zadnji nosilec registrske tablice (za takšnega ki pride direkt pod sedež). Motor Versys 650, letnik 2008. Zanima me ali si je kdo sam naredil nosilec, ker kolikor gledam imajo kr zasoljene cene.
sebar Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 (popravljeno) Kar jst vem policaji niso najbolj navdušeni nad nosilci domače izdelave Popravljeno Oktober 7, 2016. Popravil sebar
J.a.m.e.s Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 pred 9 minutami, sebar pravi: Kar jst vem policaji niso najbolj navdušeni nad nosilci domače izdelave Sicer ne vem kako bi opazili razliko med tem na sliki, ali pa če bi dal enakega narediti. Ko je enkrat na črno prešprican dvomim, da bi se opazila razlika. Bolj gre za to, da bi se lahko kdo piknil v to, da ni nosilec homologiran.
izibajker Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 (popravljeno) pred eno uro, JamesTheMan pravi: Sicer ne vem kako bi opazili razliko med tem na sliki, ali pa če bi dal enakega narediti. Ko je enkrat na črno prešprican dvomim, da bi se opazila razlika. Bolj gre za to, da bi se lahko kdo piknil v to, da ni nosilec homologiran. Zaradi nosilca tablic (kot si ga pokazal na sliki) ti ne bo noben policaj zatežil. Če bi dal kakšne eksotične žmigavce, bi morda lahko imel probleme na tehničnem... Jaz sem imel na enem mojem prejšnjem motorju nek aftermat nosilec za tablico. Saj ko je tablica gor pritrjena se nosilca niti ne vidi... Jaz tega ne bi šel delat sam, v domači delavnici. Imaš na eBayu ogromno ponudbo, pa dobiš že komplet z lučko za tablico in odsevnikom. Popravljeno Oktober 7, 2016. Popravil izibajker J.a.m.e.s 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 pred eno uro, sebar pravi: Kar jst vem policaji niso najbolj navdušeni nad nosilci domače izdelave če je pravilno nameščen, kot kot tovarniški, da ima osvetlitev in rdeč odsevnik ne komplicirajo nič. Vsaj men niso nikoli. J.a.m.e.s in izibajker 2
ludiluka Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 On 10/5/2016 at 7:38 PM, Snecer said: Borći moj veš kaj je zanimivo pri celi zadevi... Da moj nasvet po eliminaciji lamda sonde bistveno pripomore k boljši vodljivosti med stožci ... ker je doziranje plina pri nižjih obratih bolj mirno, motor manj podrhtava, manjši je pojemek itd.. Za stožce imam še en nasvet za tvoje tečajnike. Štandgas si naj dvignejo (simpl, je vijak kar prstom obneš) na predpisanih 1250-1500 rpm, ne bo treba "uničevati" zajle sklopke in lamel.. Da ne govorim, da je zadeva bolj varna tudi na cesti, pri dodajanju plinu pri izhodu iz ovinka itd. Kje pa je ta vijak ??
Borutt Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 pred 12 minutami, DAMI34 pravi: če je pravilno nameščen, kot kot tovarniški, da ima osvetlitev in rdeč odsevnik ne komplicirajo nič. Vsaj men niso nikoli. Ti imaš veze .
DAMI34 Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 pred 3 minutami, Borutt pravi: Ti imaš veze . ne, veze so pa kr serijsko nameščene.
Snečer Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 pred 26 minutami, ludiluka pravi: Kje pa je ta vijak ?? ne er6/versači/vulcan agregatu na desni strani pri motorju standard je pa 1300rpm, -+50rpm , vijak je vzmeti in se privija ali odvija z roko, ni narejeno za ključ ali izvijač, ampak za prste... izibajker in ludiluka 2
hajoktejn Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 Ob 5. 10. 2016 at 19:48, dlicen pravi: Al pa če kar stožce pobere in namesto osmic delajo enke ter si vsi skupaj kupijo avtomatika.
vandrovec Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 pred 2 urami, Snecer pravi: vijak je vzmeti in se privija ali odvija z roko, ni narejeno za ključ ali izvijač, ampak za prste... Če je to en sam vijak, bi bilo verjetno dobro napravit še sinhronizacijo uplinjačev, za mirnejši tek motorja?
Snečer Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 pred 9 minutami, vandrovec pravi: Če je to en sam vijak, bi bilo verjetno dobro napravit še sinhronizacijo uplinjačev, za mirnejši tek motorja? govorimo o vijaku za nastavljanje "štandgasa" po istem principu kot če napenjaš ali spuščaš zajlo za gas fergazerof pa nima, je ajnšpric
vandrovec Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 (popravljeno) pred eno uro, Snecer pravi: fergazerof pa nima, je ajnšpric Za Versysa ne vem, ponavadi imajo motorji z vbrizgavanjem goriva tudi možnost nastavljanja vakuuma. Poznam nekoga, ki dela sinhronizacijo na GS 800 po vsakih 6000 km... http://www.kawasakiversys.com/forums/9-technical-discussion/713-vacuum-synchronization.html Popravljeno Oktober 7, 2016. Popravil vandrovec
Snečer Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 O tem smo pa delno gori pisali, IAP vacuum mod in o2 eliminator, da deluje mirno
Borutt Objavljeno Oktober 8, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2016 Ob Wednesday, October 05, 2016 at 19:38, Snecer pravi: Borći moj veš kaj je zanimivo pri celi zadevi... Da moj nasvet po eliminaciji lamda sonde bistveno pripomore k boljši vodljivosti med stožci ... ker je doziranje plina pri nižjih obratih bolj mirno, motor manj podrhtava, manjši je pojemek itd.. Za stožce imam še en nasvet za tvoje tečajnike. Štandgas si naj dvignejo (simpl, je vijak kar prstom obneš) na predpisanih 1250-1500 rpm, ne bo treba "uničevati" zajle sklopke in lamel.. Da ne govorim, da je zadeva bolj varna tudi na cesti, pri dodajanju plinu pri izhodu iz ovinka itd. Tudi za vožnjo v prometu dvigneš vrtljaje prostega teka ? Seveda ne, ker ne potrebuješ oziroma obrneš ročico za plin. Zato mora biti tudi motor na poligonu nastavljen tako, kot ga uporabljaš v prometu. Da je urjenje bolj pristno. hajoktejn in ukica 2
Snečer Objavljeno Oktober 8, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2016 saj nisi razumel, svetujem jim dvig na tovarniški rpm. ker večina ma nižje
Borutt Objavljeno Oktober 8, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2016 pred 1 uro, Snecer pravi: saj nisi razumel, svetujem jim dvig na tovarniški rpm. ker večina ma nižje Imajo tovarniško nastavljeno. Razen, če jim ti servisiraš s prsti na vijaku za nastavitev prostega teka.
Snečer Objavljeno Oktober 8, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2016 v tovarni ne nastavljajo štandgasa, piglej enkrat pri tečajniku tak agregat v tovarni ne nastavljajo štandgasa, piglej enkrat pri tečajniku tak agregat
DAMI34 Objavljeno Oktober 8, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2016 Načeloma je nastavljen, vendar sčasoma pade, vsaj tako sem jaz opazil pri Kawi
dlicen Objavljeno Oktober 8, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2016 55 minutes ago, Snecer said: v tovarni ne nastavljajo štandgasa, piglej enkrat pri tečajniku tak agregat Ce ne drugo, ga nastavi na nultem servisu. In na vseh naslednjih. Mnogi motorji pa tudi nimajo moznosti rocnega nastavljanja minimuma.
Snečer Objavljeno Oktober 8, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2016 pa ga ne nastavi pravilno na servisu, mel dva nova motorja s tem agregatom, različni servisi, ker 1300 rpm je malo "hudo" dal sem nasvet, zdaj vedo, tudi izvajalec tečaja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se