Borutt Objavljeno Oktober 8, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2016 pred 37 minutami, Snecer pravi: pa ga ne nastavi pravilno na servisu, mel dva nova motorja s tem agregatom, različni servisi, ker 1300 rpm je malo "hudo" dal sem nasvet, zdaj vedo, tudi izvajalec tečaja Hvala. Bom delil naprej.
J.a.m.e.s Objavljeno Oktober 10, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2016 Je mogoče kdo zasledil, da bi se dalo kje dobiti za smerokaze samo prvo plastiko? Motor je Versys 2008 letnik. Original so oranžne barve, ta ki je spodaj na sliki ima prozorne (oblika je enaka originalnim). Sprašujem, ker če bi se dalo dobiti samo stekla, bi bilo najbolj simpl za menjavo. Pa oblikovno ne bi izstopali zato tudi ne bi bilo problemov s plavimi.
Snečer Objavljeno Oktober 10, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2016 (popravljeno) primer http://www.ebay.de/itm/schwarze-Blinker-Glaser-Kawasaki-KLE-650-Versys-smoked-signal-lenses-/131534011838?hash=item1ea009bdbe:m:mEDGRdRHO_ZnMDRff5du8Pg = par z žarnicami in http://www.ebay.de/itm/BLINKER-GLASER-KAWASAKI-KLE-500-KLE-650-VERSYS-WEISS-KLAR-CLEAR-SIGNAL-LENSES-/391356900004?hash=item5b1eb062a4:g:iq8AAOSwJkJWi6i6 = par z žarnicami Popravljeno Oktober 10, 2016. Popravil Snecer J.a.m.e.s in Efendi 2
J.a.m.e.s Objavljeno Oktober 10, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2016 Snecer, hvala! Sem iskal po angleškem ebayu pa nisem našel.
dlicen Objavljeno Oktober 10, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2016 Kot je napisal Snecer, ne pozabit na barvne žarnice.
Snečer Objavljeno Oktober 10, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2016 pri obeh so zraven v setu DAMI34 1
dlicen Objavljeno Oktober 10, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2016 Vem, napisal sem v primeru, da ne bo kupil teh s tvojih linkov.
J.a.m.e.s Objavljeno Oktober 10, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2016 Verjetno je važno samo da oranžno sveti, barva same žarnice pa je lahko krom?
Greencaj Objavljeno Oktober 11, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2016 Pozdrav Versyači, imam težavo z elektroniko. Dva dan nazaj sem prvič pustil, da mi gre na rezervo, da vidim kako se izpiše FUEL na displeju, pa se je začelo. Najprej mi je samo obračal okoli: ODO, CLOCK, TRIP A-B .... kar sam je skakal med njimi. Nato sem opazil, da mi števec laže. Namesto cca 100km/h mi piše da vozim 66, prav tako imam občutek da laže pri nižji hitrosti. Kaže mi tudi, da ima motor samo 25.000km (ODO) namesto 42.000. Vsa ostala elektronika: žmigavci, luči, izklop/uklop, delujejo normalno. A ima kdo kako izkušnjo z pobesnelim števcem ali kej podobnega? LP
Kmet2 Objavljeno Oktober 11, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2016 pred 1 minuto, Greencaj pravi: Pozdrav Versyači, imam težavo z elektroniko. Dva dan nazaj sem prvič pustil, da mi gre na rezervo, da vidim kako se izpiše FUEL na displeju, pa se je začelo. Najprej mi je samo obračal okoli: ODO, CLOCK, TRIP A-B .... kar sam je skakal med njimi. Nato sem opazil, da mi števec laže. Namesto cca 100km/h mi piše da vozim 66, prav tako imam občutek da laže pri nižji hitrosti. Kaže mi tudi, da ima motor samo 25.000km (ODO) namesto 42.000. Vsa ostala elektronika: žmigavci, luči, izklop/uklop, delujejo normalno. A ima kdo kako izkušnjo z pobesnelim števcem ali kej podobnega? LP Nobeden ,to so motorji brez napak !
hajoktejn Objavljeno Oktober 11, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2016 Na pamet bi reku da ti je vrgu na milje? Najbrz bo kratek stik nekje, verjetno na javljalniku goriva. franc, Greencaj in Efendi 3
Greencaj Objavljeno Oktober 11, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2016 Just now, hajoktejn said: Na pamet bi reku da ti je vrgu na milje? Najbrz bo kratek stik nekje, verjetno na javljalniku goriva. U, dobra ideja. Takoj tečem preverit kako se vrne na km in javim.
Snečer Objavljeno Oktober 11, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2016 Accu je ok? (mimogrede). Zgleda da se je resetirala "armaturka" in vrgla na milje.
Greencaj Objavljeno Oktober 11, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2016 Just now, hajoktejn said: Na pamet bi reku da ti je vrgu na milje? Najbrz bo kratek stik nekje, verjetno na javljalniku goriva. To je blo to Kar mi še ostane za preverit je če bo sam šaltal okoli, to ob prvi vožnji. Načeloma problem rešen. Hvala ti, imaš v dobrem kafe in brijoš Just now, Snecer said: Accu je ok? (mimogrede). Zgleda da se je resetirala "armaturka" in vrgla na milje. Jup, je nova baterija. Če se bo še ponovilo bom dal pregledat, da ni kje kak stik.
Snečer Objavljeno Oktober 11, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2016 pred 11 minutami, Kmet2 pravi: Nobeden ,to so motorji brez napak ! Ne smetit po temi. Je bil seznam (sem ga objavil), kje so bile hibe, sploh na prvem modelu, vendar se je to potem z novimi modeli odpravljalo. Bencin pumpa na prvih serijah je znala zatajit, ne takoj, vendar je nakazala. Saj na tvojem je imela tudi čudn zvok. Na forumu pa se spominjam enega takega defekta pri er6-f Na forumih je kar nekaj primerov skurjenega statorja, razlog tudi v "nevzdrževanem" omrežju, korozija na kontaktih "reglerja" itd.. oziroma pač starost. Včasih je le treba malo kakšne kontakte, vtikače razmaknit, namazat itd... tudi kapice za svečke. Problem kapic za svečke je v tem, da se svečke menjajo pri 50k km+ (NGK pravi 75k km+) , v tem času pa lahko kontakt korodira, če se občasno, letno ne vzdržuje, namaže itd. Je pa oboje sorazmerno majhen strošek, pumpa (Kemso) okoli 30 EUR (neoriginal), stator do 100 EUR (neoriginal, izboljšan). Nekih drugih zadev pa ni bilo razen, da je na prvih modelih lahko počil var pri vpetju motorja na ogrodje (var na ogrodju), kar se je hitro dalo rešit s švasanjem, saj je ogrodje jekleno. Problem je bil v prevelikem razmiku do nosilca na ogrodju, novi modeli so to imeli urejeno, na starih pa si se temu izognil z dodatno podložko. Imam kolega (vodja versys grupe Nemčija), ki ima z versačem mk2 narejenih 225k km brez nekih posebnosti. Versač je kot celota za to ceno kar zanesljiv izdelek, saj tudi nima neke hude elektronike, ki pri drugih povzroča sive lase. J.a.m.e.s, gretzky, MiNa in 3 others 6
Snečer Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Za versača ni neke hude ponudbe za zaščito pod motorjem. Od SW motecha ni ok, ker preveč odkrije na strani, kjer je sedaj plastična zasščita. Tule je en izdelek, ki bi že kar ustrezal vsem zahtevam, le alu plata bi lahko bila malo bolj "dodelana". od SW, sicer za 2015- je že bolje... (srebrna plata na fotkah)
dlicen Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Hehe, ni ravno neopazen... Pred leti je neki Slovenec izdeloval Algard ščitnik za Versysa (mogoče kdo z Motosveta?). Ta je vsaj približno izgledal, sploh pobarvan v črno. Ful uspešnica čez lužo.
Snečer Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Videl tisto, meni je bilo precej amatersko, pa še zelo je bilo zaprto. Ni nikak pasalo s stranskimi plastičnimi zaščitami. Gori pa je prvič, da je nekdo naredil plastika+alu https://www.facebook.com/sventurethailand/ tip dela tudi opremo za kljunaše, ima pa za nov model en lep dodatek z led lučkami pod masko evo na tej fotki dodatek pod nosom z led lučkami "Algard" pa se sedaj bavi z izpuhi Wings http://wings.si/ver4/index.html?page=about_us DAMI34 1
dlicen Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Ja, sej je tudi bilo amatersko, tip je to sam švasal in tega ni nikoli skrival. Kljub temu je bila po svetu v V communityjih manjša frka, ko je rekel, da ne bo več izdeloval ščitnika. Spomnim se, da so ga dobesedno prosili, da naj jih še nekaj zvari.
Snečer Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Drži, da so jamrali po forumih. Sicer pa je model bolj znan od Akrapovića Nekoč je delal MF Power izpuhe ... Zadnjič sem pa nekje bral, da ima s temi wingsi neke "težave" prav z akrapotom, ker so si preveč podobni al kaj Skratka ima znanje. Bmflar 1
J.a.m.e.s Objavljeno Oktober 15, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2016 Če rabi kdo podaljške za ogledala, tukaj sem jih našel najceneje (v Louisu pridejo 50eur): http://www.ebay.co.uk/itm/321445129593?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Podaljški so že zmontirani na motorju in služijo svojemu namenu. Prej zaradi širine ramen nisem videl celih ogledal. lp
motolover Objavljeno Oktober 15, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2016 On 13/10/2016 at 8:00 PM, Snecer said: Sicer pa je model bolj znan od Akrapovića Kje, v svoji vasi?
Snečer Objavljeno Oktober 16, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2016 pred 22 urami, motolover pravi: Kje, v svoji vasi? Za MF Power si kdaj slišal kot mulec? (ja itak da v Jugi, akrapota še ni bilo takrat) Bmflar in Pepper 2
sesir Objavljeno Oktober 16, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2016 (popravljeno) pred 30 minutami, Snecer pravi: Za MF Power si kdaj slišal kot mulec? (ja itak da v Jugi, akrapota še ni bilo takrat) si prepričan?Ker jz se spomnim iz leta 93 kako se je ugotovilo,da na zzr1100 doda največ konjev akrapo...sicer še pod starim imenom a vseeno...ne najdem slik...a po spominu mislim,da se spomnim Skorpiona iz poletja 91 na Grobniku,nisem pa 100% Popravljeno Oktober 16, 2016. Popravil sesir
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se