Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 37 minutami, Snecer pravi:

pa ga ne nastavi pravilno na servisu, mel dva nova motorja s tem agregatom, različni servisi, ker 1300 rpm je malo "hudo"

dal sem nasvet, zdaj vedo, tudi izvajalec tečaja

Hvala. Bom delil naprej.  

Objavljeno

Je mogoče kdo zasledil, da bi se dalo kje dobiti za smerokaze samo prvo plastiko? Motor je Versys 2008 letnik. Original so oranžne barve, ta ki je spodaj na sliki ima prozorne (oblika je enaka originalnim). Sprašujem, ker če bi se dalo dobiti samo stekla, bi bilo najbolj simpl za menjavo. Pa oblikovno ne bi izstopali zato tudi ne bi bilo problemov s plavimi.

kawasaki-versys-2015-wallpaper-1366x768.jpg

 

 

Objavljeno

Snecer, hvala! Sem iskal po angleškem ebayu pa nisem našel. ;)

Objavljeno

Kot je napisal Snecer, ne pozabit na barvne žarnice.

Objavljeno

Vem, napisal sem v primeru, da ne bo kupil teh s tvojih linkov.

Objavljeno

Verjetno je važno samo da oranžno sveti, barva same žarnice pa je lahko krom?

 

Krom-zarnica---Oranzna---enopolna---1156

 

 

Objavljeno

Pozdrav Versyači,

imam težavo z elektroniko. Dva dan nazaj sem prvič pustil, da mi gre na rezervo, da vidim kako se izpiše FUEL na displeju, pa se je začelo. Najprej mi je samo obračal okoli: ODO, CLOCK, TRIP A-B .... kar sam je skakal med njimi. Nato sem opazil, da mi števec laže. Namesto cca 100km/h mi piše da vozim 66, prav tako imam občutek da laže pri nižji hitrosti. Kaže mi tudi, da ima motor samo 25.000km (ODO) namesto 42.000.

Vsa ostala elektronika: žmigavci, luči, izklop/uklop, delujejo normalno.

A ima kdo kako izkušnjo z pobesnelim števcem ali kej podobnega?

LP

Objavljeno
pred 1 minuto, Greencaj pravi:

Pozdrav Versyači,

imam težavo z elektroniko. Dva dan nazaj sem prvič pustil, da mi gre na rezervo, da vidim kako se izpiše FUEL na displeju, pa se je začelo. Najprej mi je samo obračal okoli: ODO, CLOCK, TRIP A-B .... kar sam je skakal med njimi. Nato sem opazil, da mi števec laže. Namesto cca 100km/h mi piše da vozim 66, prav tako imam občutek da laže pri nižji hitrosti. Kaže mi tudi, da ima motor samo 25.000km (ODO) namesto 42.000.

Vsa ostala elektronika: žmigavci, luči, izklop/uklop, delujejo normalno.

A ima kdo kako izkušnjo z pobesnelim števcem ali kej podobnega?

LP

Nobeden ,to so motorji brez napak !

Objavljeno

Na pamet bi reku da ti je vrgu na milje?

Najbrz bo kratek stik nekje, verjetno na javljalniku goriva. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Just now, hajoktejn said:

Na pamet bi reku da ti je vrgu na milje?

Najbrz bo kratek stik nekje, verjetno na javljalniku goriva. 

U, dobra ideja. Takoj tečem preverit kako se vrne na km in javim.

Objavljeno

Accu je ok? (mimogrede).

Zgleda da se je resetirala "armaturka" in vrgla na milje.

Objavljeno
Just now, hajoktejn said:

Na pamet bi reku da ti je vrgu na milje?

Najbrz bo kratek stik nekje, verjetno na javljalniku goriva. 

To je blo to :) Kar mi še ostane za preverit je če bo sam šaltal okoli, to ob prvi vožnji. Načeloma problem rešen. Hvala ti, imaš v dobrem kafe in brijoš :)

 

Just now, Snecer said:

Accu je ok? (mimogrede).

Zgleda da se je resetirala "armaturka" in vrgla na milje.

Jup, je nova baterija. Če se bo še ponovilo bom dal pregledat, da ni kje kak stik.

Objavljeno
pred 11 minutami, Kmet2 pravi:

Nobeden ,to so motorji brez napak !

Ne smetit po temi.

Je bil seznam (sem ga objavil), kje so bile hibe, sploh na prvem modelu, vendar se je to potem z novimi modeli odpravljalo.

Bencin pumpa na prvih serijah je znala zatajit, ne takoj, vendar je nakazala. Saj na tvojem je imela tudi čudn zvok. Na forumu pa se spominjam enega takega defekta pri er6-f

Na forumih je kar nekaj primerov skurjenega statorja, razlog tudi v "nevzdrževanem" omrežju, korozija na kontaktih "reglerja" itd.. oziroma pač starost.

Včasih je le treba malo kakšne kontakte, vtikače razmaknit, namazat itd... tudi kapice za svečke.

Problem kapic za svečke je v tem, da se svečke menjajo pri 50k km+ (NGK pravi 75k km+) , v tem času pa lahko kontakt korodira, če se občasno, letno ne vzdržuje, namaže itd.

Je pa oboje sorazmerno majhen strošek, pumpa (Kemso) okoli 30 EUR (neoriginal), stator do 100 EUR (neoriginal, izboljšan).

Nekih drugih zadev pa ni bilo razen, da je na prvih modelih lahko počil var pri vpetju motorja na ogrodje (var na ogrodju), kar se je hitro dalo rešit s švasanjem, saj je ogrodje jekleno. Problem je bil v prevelikem razmiku do nosilca na ogrodju, novi modeli so to imeli urejeno, na starih pa si se temu izognil z dodatno podložko.

Imam kolega (vodja versys grupe Nemčija), ki ima z versačem mk2 narejenih 225k km brez nekih posebnosti.

Versač je kot celota za to ceno kar zanesljiv izdelek, saj tudi nima neke hude elektronike, ki pri drugih povzroča sive lase. 

 

 

 

Objavljeno

Za versača ni neke hude ponudbe za zaščito pod motorjem. Od SW motecha ni ok, ker preveč odkrije na strani, kjer je sedaj plastična zasščita.

Tule je en izdelek, ki bi že kar ustrezal vsem zahtevam, le alu plata bi lahko bila malo bolj "dodelana".

13267885_1184459668251220_3977840298114033111_n.jpg

13269270_1184459651584555_7202850838974801942_n.jpg

13307244_1184459388251248_6612419258218243209_n.jpg

13312763_1184459558251231_8166051369737150301_n.jpg

13315358_1184459338251253_1347481617430023463_n.jpg

13339437_1184459681584552_8599575342906797395_n.jpg

13344496_1184459641584556_5063318785972537072_n.jpg

od SW, sicer za 2015- je že bolje... (srebrna plata na fotkah)

11KawasakiVersysRain007.jpg

mss_08_518_10000_s_2_xl_web_1.jpg

php3AGye6.jpg

swmotech_skid_plate_kawasaki_versys65020152016_silver.jpg

Objavljeno

Hehe, ni ravno neopazen...

Pred leti je neki Slovenec izdeloval Algard ščitnik za Versysa (mogoče kdo z Motosveta?). Ta je vsaj približno izgledal, sploh pobarvan v črno. Ful uspešnica čez lužo.

Objavljeno

Videl tisto, meni je bilo precej amatersko, pa še zelo je bilo zaprto.

Ni nikak pasalo s stranskimi plastičnimi zaščitami.

Gori pa je prvič, da je nekdo naredil plastika+alu

https://www.facebook.com/sventurethailand/

tip dela tudi opremo za kljunaše, ima pa za nov model en lep dodatek z led lučkami pod masko

 

algard5.jpg

DSCF8636_zpsfd08bb0e.jpg

DSCF8640_zps11e268c6.jpg

evo na tej fotki

dodatek pod nosom z led lučkami

13767207_1226229187407601_5837106869771465203_o.jpg

SVN0002V6502015.jpg

"Algard" pa se sedaj bavi z izpuhi :) Wings

http://wings.si/ver4/index.html?page=about_us

 

 

Objavljeno

Ja, sej je tudi bilo amatersko, tip je to sam švasal in tega ni nikoli skrival. Kljub temu je bila po svetu v V communityjih manjša frka, ko je rekel, da ne bo več izdeloval ščitnika. Spomnim se, da so ga dobesedno prosili, da naj jih še nekaj zvari. :D 

Objavljeno

Drži, da so jamrali po forumih.

Sicer pa je model bolj znan od Akrapovića :)

Nekoč je delal MF Power izpuhe ...

Zadnjič sem pa nekje bral, da ima s temi wingsi neke "težave" prav z akrapotom, ker so si preveč podobni al kaj :) 

Skratka ima znanje.

Objavljeno
On 13/10/2016 at 8:00 PM, Snecer said:

 

Sicer pa je model bolj znan od Akrapovića :)

 

Kje, v svoji vasi? 

Objavljeno
pred 22 urami, motolover pravi:

Kje, v svoji vasi? 

Za MF Power si kdaj slišal kot mulec? (ja itak da v Jugi, akrapota še ni bilo takrat)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 30 minutami, Snecer pravi:

Za MF Power si kdaj slišal kot mulec? (ja itak da v Jugi, akrapota še ni bilo takrat)

si prepričan?Ker jz se spomnim iz leta 93 kako se je ugotovilo,da na zzr1100 doda največ konjev akrapo...sicer še pod starim imenom a vseeno...ne najdem slik...a po spominu mislim,da se spomnim Skorpiona iz poletja 91 na Grobniku,nisem pa 100%

Popravljeno . Popravil sesir

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!