Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, Snecer pravi:

znamka, ki je vedno pisala zgodovino z izjemnimi rešitvami

Sneci, en velik :worship: da si Mach III gor nalepu. En moj frend ga je imel sredi osemdesetih. Ta motor je bil eden večjih "neuspehov" pri Kawasakiju, preslab geštel za tisto mašino... Mnogokrat je opravičil svoj vzdevek Widowmaker...

Objavljeno
Ob 17. 12. 2016 at 21:37, izibajker pravi:

...Mach III...Ta motor je bil eden večjih "neuspehov" pri Kawasakiju...

Kar pa seveda ne spremeni dejstva, da je Kawasaki v vseh teh letih nanizal vrsto fenomenalnih motorjev, med njimi so nekateri postali kultni...

Objavljeno

Kawasaki GP Z900R je recimo primer modela, ki je začrtal osnovo za vse super športnike, poleg tega da je kultni.

Da bi kakšna druga znamka naredila tako revolucionarne zadeve in inovacije (pogljemo tudi H2R in v zgodovino) pa mislim da ne.

Bemfl še zdaj živi od izdelka, ki je bil poražen v WW2, ostali šmuglerji pa kopirajo eni drugi.

Objavljeno

Lej, vsaka firma ima svoje dosežke. Če bi se poglobil v ostale, toliko kot se v Kawo, bi to videl.

Objavljeno
pred eno uro, Snecer pravi:

Kawasaki GP Z900R je recimo primer modela, ki je začrtal osnovo za vse super športnike, poleg tega da je kultni.

Da bi kakšna druga znamka naredila tako revolucionarne zadeve in inovacije (pogljemo tudi H2R in v zgodovino) pa mislim da ne.

Bemfl še zdaj živi od izdelka, ki je bil poražen v WW2, ostali šmuglerji pa kopirajo eni drugi.

Še dobro, da je Kawasaki kupil neko firmo, katera je delala motorje. Drugače bi bil Versys podoben podmornici ali pa hitremu vlaku :lol1:.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

letala in še marsikaj si pozabil, dejansko pa moto oddelek uporablja inovacije oz drugih področij

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, Snecer said:

Kawasaki GP Z900R je recimo primer modela, ki je začrtal osnovo za vse super športnike, poleg tega da je kultni.

Ja kaj pa vem. Ne drzi cist kar si napisal. GPz900r je bil prvi 250km/h bajk, prvi serijski vodnohlajenc...,ma ni bil nek dobr motor. Hud za videt mocn k norc...tezek in zelo nerodn. Tud u primerjavi s konkurenco. Vem, ker sm marsikaj iz 80ih vozil.

Kawa ki je postavila merilo je bil zxr750. Ta motor je narisal standarde k se danes velajo. Alu box okvir, vodno hlajen L4, 16 ventilov, 17colska kolesa.

 

44 minutes ago, Borutt said:

Še dobro, da je Kawasaki kupil neko firmo, katera je delala motorje. Drugače bi bil Versys podoben podmornici ali pa hitremu vlaku :lol1:.

Kawasaki se je vrgu v motorje ker jih je mel en clan familije rad, in da so ime konglomerada postavli v vsakodnevne pogovore. Moto oddelek je bil PR projekt. Debate o tovornih ladjah in lokomotivah niso lih....vsakdanji pomenki

 

verso 1000 mi se zmer hod po glavi. Al denarnca nece lih sodelovat....

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

prav je, da smo ponosni na firmo, katere motor vozimo, saj to pomeni, da smo se prav odločili...:P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 minutami, vandrovec pravi:

prav je, da smo ponosni na firmo, katere motor vozimo, saj to pomeni, da smo se prav odločili...:P

Sploh če še pri modelu zadeneš v polno.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Cartman pravi:

Ja kaj pa vem. Ne drzi cist kar si napisal. GPz900r je bil prvi 250km/h bajk, prvi serijski vodnohlajenc...,ma ni bil nek dobr motor. Hud za videt mocn k norc...tezek in zelo nerodn. Tud u primerjavi s konkurenco. Vem, ker sm marsikaj iz 80ih vozil.

Kawa ki je postavila merilo je bil zxr750. Ta motor je narisal standarde k se danes velajo. Alu box okvir, vodno hlajen L4, 16 ventilov, 17colska kolesa.

Mah, malo čudno se mi zdi tole. Da bi Kawasaki po skoraj 30ih letih moto proizvodnje šele konec 80ih z zxr750 postavil merilo??? Enega od meril je postavil že 15 let pred tem, leta 72, z modelom Z1. In takrat podrl kar nekaj hitrostnih rekordov...

Verjetno pa je zxr750 risal standarde za novo generacijo SS motorjev v 90ih. Ki lahko dirkajo po cesti, malo sfrizirani pa tudi po pisti.  V 70ih pa motorji tipa Z1 ali CB niso služili samo kot dirkalniki, ampak so bili tudi "all round bike". S sopotnikom se je dalo solidno (za tiste čase) peljati tudi na kakšen izlet.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kwaka ima kr nekaj hitov. Še zdej se spominjam, kak smo kot mulci sanjali ZZR600 in 1100. Odličen superšportnik zapakiran v sporttourerja.

Objavljeno
10 hours ago, izibajker said:

Mah, malo čudno se mi zdi tole. Da bi Kawasaki po skoraj 30ih letih moto proizvodnje šele konec 80ih z zxr750 postavil merilo??? Enega od meril je postavil že 15 let pred tem, leta 72, z modelom Z1. In takrat podrl kar nekaj hitrostnih rekordov...

Verjetno pa je zxr750 risal standarde za novo generacijo SS motorjev v 90ih. Ki lahko dirkajo po cesti, malo sfrizirani pa tudi po pisti.  V 70ih pa motorji tipa Z1 ali CB niso služili samo kot dirkalniki, ampak so bili tudi "all round bike". S sopotnikom se je dalo solidno (za tiste čase) peljati tudi na kakšen izlet.

Ja. Tocno. Z1 je bil najhudobija. Predstavil pa ni nic novega. Spimpan in povrtan cb. Zxr je spremenil segment. Razn ducatija in aprilie so vsi resni supersport motorji se danes taki kot je bil zxr. Takrat je Yamaha fantazirala z 5 ventili in 18 colskimi kolesi, suzuki ni imel box okvirja in vodnega motorja do devetdesetih, hondini cbx  niso bli konkurencni...zxr je bil vesolc. Zelen vesolc. Po navadi taki cudni stroji al propadejo al razturijo.  

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Cartman pravi:

Ja. Tocno. Z1 je bil najhudobija. Predstavil pa ni nic novega. Spimpan in povrtan cb. Zxr je spremenil segment. Razn ducatija in aprilie so vsi resni supersport motorji se danes taki kot je bil zxr. Takrat je Yamaha fantazirala z 5 ventili in 18 colskimi kolesi, suzuki ni imel box okvirja in vodnega motorja do devetdesetih, hondini cbx  niso bli konkurencni...zxr je bil vesolc. Zelen vesolc. Po navadi taki cudni stroji al propadejo al razturijo.  

GSX-R750 (F) 1985[edit]

The original model featured a lightweight aluminum alloy frame

GSX-R750 (J) 1988[edit]

First major revision. New chassis design,   ....   160/60VR17 in the rear and 120/70VR17 in the front

ZX 750 H1 – 1989[

Die H1 war die erste ZXR, deren charakteristisches Merkmal die erwähnten Schnorchel waren. Sie wurde als Antwort auf die damals sehr erfolgreiche Suzuki GSX-R 750 gebaut.

res pa je , da je bil vodno hlajen ..

Objavljeno (popravljeno)
55 minutes ago, thumper said:

GSX-R750 (F) 1985[edit]

The original model featured a lightweight aluminum alloy frame

GSX-R750 (J) 1988[edit]

First major revision. New chassis design,   ....   160/60VR17 in the rear and 120/70VR17 in the front

ZX 750 H1 – 1989[

Die H1 war die erste ZXR, deren charakteristisches Merkmal die erwähnten Schnorchel waren. Sie wurde als Antwort auf die damals sehr erfolgreiche Suzuki GSX-R 750 gebaut.

res pa je , da je bil vodno hlajen ..

no ma kaj kakcaš?? Ja so bli alu okvirji, narejeni pa enako kot železni. Old school. Pa pokrovčk čez vogal, de je zgledalo bol šik...

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxr750 95.htm

prvi suzuki z modernim box okvirjem je bil okrogloriti SRAD 1997. "Revolucija" je obsegala tud vodno hlajenje. 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxr750 97.htm

ZXR je bil tak že 1989 fakin 89!!  kako ludo čist motor. 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zxr750h 89.htm

 

 

po 39 letih izkušen pa jim uspe zdizajnirat tole:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_versys 1000 13.htm

 

 

 

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 46 minutami, Snecer pravi:

Kakorkoli obrneš, Kawasaki je ime, ki zatrese, ostali trije so bižuterija.

Zanimivo.  @maus ni nikoli reku da ga je kaj zatresel po 60 000 km na Kawasakiju, razen mraz in dež čez Zlatibor.

 

Objavljeno
pred 1 minuto, MARJA pravi:

Zanimivo.  @maus ni nikoli reku da ga je kaj zatresel po 60 000 km na Kawasakiju, razen mraz in dež čez Zlatibor.

 

tut preko Etne je kr šlo :P

 

Objavljeno
pred 3 urami, Cartman pravi:

Ja. Tocno. Z1 je bil najhudobija. Predstavil pa ni nic novega. Spimpan in povrtan cb. Zxr je spremenil segment. Razn ducatija in aprilie so vsi resni supersport motorji se danes taki kot je bil zxr. Takrat je Yamaha fantazirala z 5 ventili in 18 colskimi kolesi, suzuki ni imel box okvirja in vodnega motorja do devetdesetih, hondini cbx  niso bli konkurencni...zxr je bil vesolc. Zelen vesolc. Po navadi taki cudni stroji al propadejo al razturijo.  

OK. Zxr dirkalni vesolc. Ampak Versys verjetno ne vleče nekih hudih korenin iz tega modela... Moto gp in dirke z motorji pa so bile že od samega začetka paradni konji in predvsem atraktivni magnet za množice. Pa da se je dalo take motorje tudi civilom za na cesto prodajat. Segment advenčer- turing so firme začele malo bolj intenzivno tržiti šele nekje od 80ih dalje...Zdaj, kdo je kaj od koga kopiral (tu mislim na veliko četvorko iz Japana), kdo vpeljal takšne in drugačne novitete so bolj neki okraski na torti. Za navadne smrtnike in civilne uporabnike ni nekih hudih razlik. 

Objavljeno

Versys vleče korenine iz GPZ500, kar se tiče agregata, alu nihajko so povzeli po zx6r, vzmetenje spredaj Z750 itd...po hiši so šli in pobrali ter naredili masterpiece

Sicer pa GPZ500 res luškan motorček, še danes klasičen izgled (kasneje slečen er5).Kawasaki GPZ500S 01  2.jpg

 

 

Objavljeno

Prejšnji model versysa 1000 je prav všečen. Na sliki mi je grdi ko pes, sem pa preden je prišel novi model ga malo pobližje pogledal v salonu. Zelo všečna zadeva, tudi faca ni tako grda kot na sliki. Bi se dalo z njim prživet.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
31 minutes ago, map said:

Prejšnji model versysa 1000 je prav všečen. Na sliki mi je grdi ko pes, sem pa preden je prišel novi model ga malo pobližje pogledal v salonu. Zelo všečna zadeva, tudi faca ni tako grda kot na sliki. Bi se dalo z njim prživet.

po moje se da krasno z njim žvet. Da je lep....mu pa tud mama ni rekla :P

 

@izibajker ne vem kje sva se zgubila. okrcal sem 900r, ker ni bil tak game changer kot se je pisalo, in predvsem ni bil nek zelo dober motor. Ga imam, in sm vanj zalublen. Ampak, isti letnik XJ Yam je bil 3× lahkotnejši. tud GSXR je bil zelo okretna raketa napram GPz. ZXR pa je bil game changer. POodobno kot kasnej prva R1 in nedavno tega S1000rr

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, Snecer pravi:

Versys bo kmalu praznoval 10 obletnico, brezčasen je :) 

 

 

kawasaki-versys-2007-7.jpg

Jp , vrhunski motor ....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!