Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, Snecer pravi:

mel sem not repsol, shell, nazadnje sintetiko castrol, sedaj pa spet motul 5100...

sipaj motul 5100 pa je.

ketensete od dida pa sem vedno kupoval tukaj

http://kettenmax.de/650ccm-kettensatz-kettenkit-kawasaki-kle-650-versys-abs-bj07-c-16683_16684_90_102_11323.html

osnovni vx2 set od 91 eur sa ptt do jaće ketne za 130 (to slednjo v zlati verziji sem nabavil lani).

so pa seveda še druge firme...

glede menjave olja, priporočam ogled YT posnetka, kako se ne dela :)

Hvala za link! O nemščini nimam pojma ampak mislim, da bova jaz pa gugl translate nekako zvozila tole naročilo :P 

Sicer nikjer ne vidim, kje pa napišeš katere zobnike rabiš in ali hočeš "endless" varjanto? Pa še to, mogoče veš kje je razlika med omenjenimi seti oziroma zakaj si se osebno odločil za dotično varjanto? Koliko razberem gre za enak (vx2) model verige?

Objavljeno

Poštnina je 9,90 EUR.

Plačaš paypal.

VX(2) je bla original gor, ZVMX je pa močnejša. Ker versać ketne papca, sem vzel močnejšo, plus zaradi barve.

Ko klikneš na izbrano ketno v komentar napišeš.

15/46/114 (OEM), Offener Kette mit Nietschloss. Farbe= (izberi :) , če je barva na voljo seveda).

Citiraj

- B&B (Außenlasche:black / Innenlasche:black) 
- G&G (Außenlasche:gold / Innenlasche:gold) 
- S&S (Außenlasche:chromsilber / Innenlasche:chromsilber) 
 

Torej razčlenjena s členkom za "zanetat"...

Če hočeš drugačen prenos, izbereš druge številke.

 

 

 

 

 

Objavljeno

Car! Vse jasno, tnx :)

Na koliko km se splača pa tiste gumice v pestu zamenjat? 

Objavljeno
pred 4 minutami, sebar pravi:

Car! Vse jasno, tnx :)

Na koliko km se splača pa tiste gumice v pestu zamenjat? 

ko so obrabljene :) hec, kolko km imaš?

sem videl ene pri 15k in 50k pa je še vse isto.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Trenutno sem na 37k. V service manualu nisem nč najdu v zvezi s tem

Objavljeno

Torej Sneci je car vzdrževanja Versačija in to mu priznam, definitvno pa ne bi vzel verige od DID, vsaj kar berem tule je življenska 20kkm, vsi ostali ki so montirali EK je vsaj 40 ali več. Seveda pa oiler ne škoduje.

Objavljeno
pred 36 minutami, DAMI34 pravi:

Torej Sneci je car vzdrževanja Versačija in to mu priznam, definitvno pa ne bi vzel verige od DID, vsaj kar berem tule je življenska 20kkm, vsi ostali ki so montirali EK je vsaj 40 ali več. Seveda pa oiler ne škoduje.

Sneci palamudi o ketnožderu Versysu . A res snecer nima Versys ene kvalitetne komponente , vse si že zamenjal :D

Namreč 150hp V agregat dvovaljc , 35kkm je zdržala veriga in če se mi ne bi zamašila cevka oilerja grem stavit ,da bi jih naredil 50kkm , ker ni kazala obrabe  pri 30kkm ,seveda vzdrževana . 

Imava zelo različen stil vožnje , že tu bi ti moral z verigo narediti vsah 30% več , kot jaz. 

Popolnoma si zgrešil nakup , a ti je ulica kupovala motor ?

Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

 

Namreč 150hp V agregat dvovaljc , 35kkm je zdržala veriga in če se mi ne bi zamašila cevka oilerja grem stavit ,da bi jih naredil 50kkm , ker ni kazala obrabe  pri 30kkm ,seveda vzdrževana . 

Imava zelo različen stil vožnje , že tu bi ti moral z verigo narediti vsah 30% več , kot jaz.

Misliš 300% več....

Meni na ninji pri 20.000 utrgalo,pa redno špricu...

Objavljeno
pred 24 minutami, sesir pravi:

Misliš 300% več....

Meni na ninji pri 20.000 utrgalo,pa redno špricu...

Ni materijal kriv , če ne znaš normalno peljat .

Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Sneci palamudi o ketnožderu Versysu . A res snecer nima Versys ene kvalitetne komponente , vse si že zamenjal :D

Namreč 150hp V agregat dvovaljc , 35kkm je zdržala veriga in če se mi ne bi zamašila cevka oilerja grem stavit ,da bi jih naredil 50kkm , ker ni kazala obrabe  pri 30kkm ,seveda vzdrževana . 

Imava zelo različen stil vožnje , že tu bi ti moral z verigo narediti vsah 30% več , kot jaz. 

Popolnoma si zgrešil nakup , a ti je ulica kupovala motor ?

videli smo lani in spremljali, kako so ti jo vsi prevozniki Evrope nategovali :)

ni problem meni s ketno narediti 50k km, samo je neenakomerno raztegnjena pa še 520 verzija.

šofer tipa gas/bremza ne opazi tega, takšni z občutkom pa takoj zaznamo, ko členek začne "prehitevat" :)

sedaj imam oiler in zlato ketno in je mir

p.s.

prvo sem menjal pri neje 23k in je bila še daleč od servisnega intervala, ni pa imela več pričakovanih lastnosti za moj stil vožnje

 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Torej Sneci je car vzdrževanja Versačija in to mu priznam, definitvno pa ne bi vzel verige od DID, vsaj kar berem tule je življenska 20kkm, vsi ostali ki so montirali EK je vsaj 40 ali več. Seveda pa oiler ne škoduje.

Na er6 je bila prva vgradnja Enuma, mislim da so to EK ketne, isto je blo :) 

kot si pa rekel, oiler stvar kar spremeni

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

 

Na er6 je bila prva vgradnja Enuma, mislim da so to EK ketne, isto je blo :) 

kot si pa rekel, oiler stvar kar spremeni

Da, vsaj kar vem stavi Kawasaki EK. Bom drugače zapisal iz iskušenj opažam da je pri EK manj ponaredkov kot pri DIDu :P pa se je že nekajkrat pojavilo, da naredi na istem motorju več kmju.

So pa seveda še druge okoliščine, od mazanja, čiščenja, kje si vozil itd.

Objavljeno (popravljeno)

Ah, did je cist ok, z oilerjem je krepko cez 40k zdrzala, na TDM :) ce kupis original seveda :)

Popravljeno . Popravil DinDiin
Objavljeno

Zdtavo, 

ali kdo ve za kakšnega  dobrega Versys-a 650, da se prodaja. ABS obvezen.

Lp, notranc

Objavljeno
pred 18 urami, DAMI34 pravi:

vsaj kar berem tule je življenska 20kkm,

DID kupljena na Kettenmax je zdržala 80Kkm na "sivčku". Za novo EK vgrajeno pri 120Kkm bom povrašal novega lastnika.

Veliko ugodnih nakupov zvenečih imen na eBay-u se izkaže za "strel v koleno".

Da ne bom čisto :topic:Versač mora bit dober motor, saj si ga je lastil tudi @Kmet2, ki ve kaj je dober motor :jezik:.

Objavljeno

Prvi defekt, olje mi je začelo tečt po deklu.

Ballistol je lepo stekel po zajli od sklopke...

DSC_7223.JPG

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Veš da sem imel isti primer, par dni nazaj. Ni mi bilo jasno kje hudiča mi olje šprica po deklu, pol sem se spomnu, da sem pred tem z baristolom našprical. Je rabu nekaj časa da je skoz zajlo stekel. :)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Napredujem s plani za prvi domači servis versača :cool:

Imam: 

  • Filter za olje
  • Olje Motul 5100
  • Zračni filter

Od orodja za boljše opravljeno delo sem dokupil zadnje stojalo in moment ključ :) 

Bi se splačalo še svečke zamenjat (nimam pojma če in kdaj so bile nazadnje menjane)? Na eurotonu so 15€/komad (link)

IMG_20180405_193241.jpg

Popravljeno . Popravil sebar
Objavljeno
36 minutes ago, sebar said:

Napredujem s plani za prvi domači servis versača :cool:

Imam: 

  • Filter za olje
  • Olje Motul 5100
  • Zračni filter

Od orodja za boljše opravljeno delo sem dokupil zadnje stojalo in moment ključ :) 

Bi se splačalo še svečke zamenjat (nimam pojma če in kdaj so bile nazadnje menjane)? Na eurotonu so 15€/komad (link)

IMG_20180405_193241.jpg

Ce imas filter z navojem, bos imel brez ustreznega orodja kar nekaj tezav. :) 

Objavljeno

Na tvojem mestu bi menjal tudi svečke, da imaš mir.

Objavljeno
pred 15 minutami, ukica pravi:

Ce imas filter z navojem, bos imel brez ustreznega orodja kar nekaj tezav. :) 

Imam neko orodje, ki sem ga uporabljal na KLE-mburi. Nevem kako se kliče ampak gre za držalo z usnjenim paskom ki se lepo zategne in odšraufaš bp. Nov filter sem pa vzel "racing" varjanto, ker ima na vrhu matico :) 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!