Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Ob 4. 9. 2018 ob 18:52, rookie007 pravi:

Živjo!

Zdaj me pa že dolgo ni bilo tu!

Kaj bi pomenil čuden, kot kovinski zvok in pokanje v izpuhu?

Zvok se pojavi ob pospeševanju, pokanje pa pri spuščanju gasa...

Zvok je tak specifičen kot bi bilo nekaj v izpuhu.

Motor je pred kratkim obrnil 40kkm, olje redno menjano in letos narejenih komaj 1,5kkm.

 

Spet sem nazaj. Na Versysu smo zamenjali termostat, vodno črpalko in pokrov hladilnika. Se spomnite - pregrevanje motorja. Sedaj šele opažam, kako je motor grel v kolena. Sedaj nič več. Drug zvok ima in gre kot "sneta skira".

Kar se pokanja tiče, je ponavadi kriva nastavitev izpušnih ventilov. Svetujem obisk pri mehaniku: Primec, v Ljubljani na Viču ali Elisa v Domžalah - najbolj ziher.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Dugales pravi:

Spet sem nazaj. Na Versysu smo zamenjali termostat, vodno črpalko in pokrov hladilnika. Se spomnite - pregrevanje motorja. Sedaj šele opažam, kako je motor grel v kolena. Sedaj nič več. Drug zvok ima in gre kot "sneta skira".

Kar se pokanja tiče, je ponavadi kriva nastavitev izpušnih ventilov. Svetujem obisk pri mehaniku: Primec, v Ljubljani na Viču ali Elisa v Domžalah - najbolj ziher.

Kakšna je kaj cena za nastavitev ventilov?

Potrebno naročanje in čakanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, rookie007 pravi:

Kakšna je kaj cena za nastavitev ventilov?

Potrebno naročanje in čakanje?

da pri ventilih gre mal več časa. Odvisno je tudi ali menjaš tesnilo glave in koliko je dela s podlaganjem. V glavnem ponavadi se menja še svečke cifre so okoli 300€ pa navzgor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/14/2018 at 9:22 AM, Dugales said:

Imam Versysa 650 letnik 2009. Ne delata mi gumba na armaturni plošči za preklapljanje in nastavitve. Ali lahko kdo svetuje ali pomaga? Ali obstaja kakšno ogledalo, ki se na versysu ne trese?

imel isto tezavo najlazje je poskusiti to resitev da potegnes gumijasta gumba ven in sprici noter malo kontak spreja al pa wd40. pri meni je to reslo tezavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/29/2018 at 7:26 AM, Snecer said:

kakšno stran, dve nazaj imaš servisna navodila, sicer za mk2, drugače pa imaš spodaj opisano

po menjavi za wilbers, je mehanik vse nastavil, jaz sem le zadaj za dva klika rebound spremenil.

OBD modul ni v prodaji, za mk1 bi moral biti tudi drug konektor, novejši imajo drugače

fork.thumb.jpg.c9690236fa9bfceb8946dcb9fb30f423.jpg

a ko se vozis v dvoje  si spreminjas prednapetost in nastavitve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Radetzky pravi:

imel isto tezavo najlazje je poskusiti to resitev da potegnes gumijasta gumba ven in sprici noter malo kontak spreja al pa wd40. pri meni je to reslo tezavo.

Ampak prej razdreš armaturo ali gre brez tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, Fantocci said:

Ampak prej razdreš armaturo ali gre brez tega?

gre brez tega. sprva deluje kot da bi bili gumbi zalepljeni noter a niso. lepo jih ven povleces sicer s kar nekaj sile a gre. ko jih bos pa nazaj gor dajal pa se malo ta gumb namazes da gre lepse not al pa si pomagas s izvijacem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, matjazy pravi:

Glede tega vzmetenja na versysu... Moj motor precej poskakuje po neravninah in vzbuja preveč zaupanja. Se da to kaj izboljšat?

 

 

 

 

 

Boš rabil malo več opisat. Kaj se ziblje ali odbija, kaka je tvoja teža? Kje čutiš bolj problem, spredaj ali zadaj?

Si 2 lastnik? Kako je zategnjena vzmet?

Vsekakor bi najprej vzmeti na tovarniške nastavitve postavil, v knjigici je točno zapisano koliko je defolt. Nato bi se šel peljat in bi opisal kako se motor vozi. Potem bomo pa svetovali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, matjazy pravi:

Glede tega vzmetenja na versysu... Moj motor precej poskakuje po neravninah in vzbuja preveč zaupanja. Se da to kaj izboljšat?

 

 

 

 

 

se da, z nastavitami rebounda, imaš kolešček na amortizerju zadaj, pa seveda tudi prednapetost vzmeti

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor se odbija. Luknje ne požre, ampak poskoči. Teža slabih 70, sem pa kupil rabljen motor s 24k km (glede na servisno knjigo, so realni - letnik 2010). 

Se bom poigral malo z reboundom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, matjazy pravi:

Motor se odbija. Luknje ne požre, ampak poskoči. Teža slabih 70, sem pa kupil rabljen motor s 24k km (glede na servisno knjigo, so realni - letnik 2010). 

Se bom poigral malo z reboundom.

Luknje ne požre, ampak poskoči. To pomeni da je zelo trdo nastavljen.

Najprej s primerno prednapetostjo zadnje vzmeti. Za tvojo težo bo dovolj po knjigi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Luknje ne požre, ampak poskoči. To pomeni da je zelo trdo nastavljen.

Najprej s primerno prednapetostjo zadnje vzmeti. Za tvojo težo bo dovolj po knjigi.

 

Smem?

Za odbijanje je bound in rebound veliko prevec zategnjen...verjetno kr do konca...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena od možnosti nastavljanja je tudi, da najprej kot so že opisali nastaviš na tovarniške nastavitve ali pa nastaviš vzmetenje na svojo težo.

Da boš sigurno začutil razliko v nastavitvah, v vožnji je najbolje potestirat na kakšnem poligonu ali odseku ceste, ki ga dobro poznaš (seveda v mejah hitrostnih omejitev), potem te nastavitve spremeniš na recimo "najmehkeše" (prednapetost in dušenje) in preizkusiš vožnjo s temi nastavitvami. Te nastavitve potem nastaviš  še na "najtrše" in ponovno preizkusiš na isti relaciji.

Tako najlažje spoznaš razlike v nastavitvah vzmetenja. Seveda se pa pri finih nastavitvah držiš pravil posedanja motorja (sag) ko je motor neobremenjen in ko je obremenjen s tvojo težo in prtljago.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Default nastavitev je na 68kg :)

Tako da prvo tudi rebound zadaj nastavit default, ker ne veš če se je že kdo igral.

Imaš celo oznaki S in H. Prvo v smeri H do konca in nazaj 5 klikov proti S pa bo default. Potem pa če še vedno skače, klik proti S itd.

Pa fedro poglej seveda v katerem položaju je, mogoče je bila sedaj na ful zategnjena.

Slika ja?

fedra.jpg.9112b5f6aad8546c8cec36e49fbb1aac.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, sesir pravi:

Smem?

Za odbijanje je bound in rebound veliko prevec zategnjen...verjetno kr do konca...

seveda smeš, ampak potrebno je it po vrsti, ker ne veš koliko in kaj je prejšnji latnik počel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

seveda smeš, ampak potrebno je it po vrsti, ker ne veš koliko in kaj je prejšnji latnik počel.

Men nikoli ni blo vazno kaj kdo ze pocel...

Itak zategnes do konca ali odtegnes in pol nastavis klike...eni tovarnisko,drugi zatem malo pritegnejo,drugi pa uni strani kaj je ze saj bil tu link...Men osebno kot je napisala @MiNa...nazadnje nastavlju na Raceland....prej pa najdu eno "varno"relacijo zaprtih ovinkov in se igral...meni blo to kot malemu otroku Lego kocke...

ČIM TI OB NAKUPU KAJ NE PAŠE NUJNO IZHAJAT IZ TOVARNISKIH NASTAVITEV!

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna ideja kje dobiti takšen gumb oz.gumico od števca? Mi je počil in prihaja voda oz.vlaga v števec. Po zadnjem pranju motorja je gumb prenehal delovati in sem moral razdreti števec in našpricati z kontakt sprejem.

Na servisu pravijo, da se sobi samo komplet pokrov števca - 125€.:fyou:

Na netu sem našel samo nekaj mogoče ustreznega na Kitajskem...minimalno naročilo 5000kos :lol1:KLIK!

 

Tudi desni gumb je že napokan.

IMG_20180912_191516.jpg

IMG_20180912_185402.jpg

IMG_20180912_185442.jpg

Popravljeno . Popravil Rey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem tudi jaz pomislil. Ni mi šlo v glavo kako so se v 3 letih lahko uničili gumbi. 

Ampak najbrž "krivec" za uničene tipke nisem jaz (saj v 3 letih nisem pritisnil na njih 100.000x). In ko dobro pogledam tipke se vidi, da niso samo počene kjer se prepogibajo ob pritisku ampak prav manjkajo kosi. Krivec? Kobilice! Motor imam pod nadstreškom, pokrit z ponjavo (tisto ki lepo diha in ne ustvarja vlage spodaj) in pogosto sem spodaj nasel kakšno kobilico, ki je "počivala" na motorji v predeli krmila. 

Tam kjer servisiram motor (in ni uradni Kawa prodajalec) so mi takoj, ko sem po telefonu povprasal za tipke omenili možen razlog. Baje so bili enkrat na track dayu na Grobniku in je priletel roj kobilic mimo boksov in dosti jih je pristalo na motorjih in veselo grizljale najmehkejši del - gumijast gumbek na števcu. In ko "seštejem" to zgodbo in to, da imam motor zunaj in sem večkrat našel kobilice...makes sense :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!