Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Hmm nekaj zagotovo pušča, danes sem odstranil desno stran plastik in bom predel okoli črpalke ščistil. Zdaj zgleda, da malo pušča skoz okrog črpalke.

Kateri del misliš, da je semering?  So 3 oringi, kot na sliki, si kot semering mislil del 49063 ? 

Na strani piše mechanical seal. Kot semering si jaz predstavljam tesnilo kot oring s fedrco na zunanji strani. 

Tukaj je link do rezervnih delov črpalke: 

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/kawasaki-parts/2011-versys-abs-motorcycles/water-pump

CE_32418_1.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, brutal said:

Zakaj vgrajujete neoriginalne filtre? 

In jih nestrokovno privijate?... če gremo v podrobnosti.:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Quest pravi:

Razloži, da se napake ne ponavljajo.t9006.gif

Filter priviješ z roko (še bolje z krono in moment ključem) in ne z jermenom za odvijanje. Običajno, če je plac ga še z roko zategneš preveč. Pa tesnilo ne pozabit naoljit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, raza said:

Filter priviješ z roko (še bolje z krono in moment ključem) in ne z jermenom za odvijanje. Običajno, če je plac ga še z roko zategneš preveč. Pa tesnilo ne pozabit naoljit! 

Vse razloženo. Moment privijanja je zapisan na filtru ali pa v navodilih za uporabo. Moment ključ je smiselno uporabiti še za privijanje vijaka za izpust olja. Pa tesnilo na vijaku je potrebno zamenjati. Gre tudi po domače, z "abčutkm" samo zame to ni to. V navodilih je vse lepo opisano.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, thetruetheory pravi:

Kateri del misliš, da je semering?  So 3 oringi, kot na sliki, si kot semering mislil del 49063 ?  

Je minilo že nekaj časa od kar sem na prijateljevem er-6 to menjal in se ne spominjam več točno kaj vse sem mu menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No filter sem privil z roko, nov je bil predhodno že naoljan, s pasom sem ga samo dodatno pritegnil, mogoče za kak cm, ker sem imel desno roko zlomljeno in mi od takrat pri takšnih opravilih rado škrtne v zapestju. Takrat, ko se to zgodi sem za en teden dober, zato sem "zategnil" s pasom. Pred mano je bil servis delan na strokovno usposobljenem servisu in sem filter sedaj komaj odvil, če nebi imel tega orodja ga 100% nebi. Iz zamenjave avtomobilskih in traktorskih filtrov vem, da filtrov ni fajn preveč zategovat... :)

Danes sem naredil 130km, od tega cca 90km s sopotnico. Oba sva zelo zadovoljna, kot je nekdo nekje napisal zavor res potrebuješ v nujnih primerih :) Glede na višino 196 in 178 cm z vetrom nimava težav do 100 km/h, tam pa začne pihat burja :panic:

Kar se tiče puščanja hladilne tekočine, je danes ni bilo na vidiku. Zjutraj sem vse obrisal in cel dan preverjal, če bo mogoče kaj, pa ni bilo.

Mogoče sem v petek res preveč nabil obrate v 1 prestavi ali pa oring spusti ponoči, ko se zunaj shladi. 

@brutal  Bi lahko Prosim pogledal ali preveril kaj ste zamenjali?  Tiste 3 oringe verjetno 100%, bolj me zanima glede dodatnega mehanskega tesnila.... :) Hvala 

Zakaj sem kupil neoriginal filter, pojma nimam, slučajno sem bil pri Yogiju v Ljubljani in sem rekel še za filter... Glede na to, da bo na motorju 10.000 km mislim, da bo opravil svoje delo ok. Tudi Snecer ga ima... :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam 193cm in sem imel z MRA vizirjem prav tako probleme z vetrom (nad 100km/h). Nato sem kupil podaljšek vizirja, prav tako MRA, po nekaj vožnjah sem si ga optimalno nastavil in zdaj ni več problemov z vetrom, sem danes peljal po avtocesti 170km/h in je veliko boljše. 

 

Slika je iz neta:

Rezultat iskanja slik za mra vario screen

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 9. 2018 ob 11:25, Rogerg pravi:

glih zdej ko se še privajaš bi mogu met dobre gume...k si še bolj 'lesen'   ..... 

drgač misliš da so to realni km? pomoje  zvrteno x5 

drgač pa srečno in uživaj :)

Za gume se popolnoma strinjam z ostalimi. Upoštevaj, da je tvoj stik s cesto "debeline žiletke", zato naj bo čim boljši.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 9. 2018 ob 11:14, thetruetheory pravi:

Hmm nekaj zagotovo pušča, danes sem odstranil desno stran plastik in bom predel okoli črpalke ščistil. Zdaj zgleda, da malo pušča skoz okrog črpalke.

Kateri del misliš, da je semering?  So 3 oringi, kot na sliki, si kot semering mislil del 49063 ? 

Na strani piše mechanical seal. Kot semering si jaz predstavljam tesnilo kot oring s fedrco na zunanji strani. 

Tukaj je link do rezervnih delov črpalke: 

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/kawasaki-parts/2011-versys-abs-motorcycles/water-pump

CE_32418_1.JPG

Letos poleti mi je začelo brobotati v motorju (versys 650) po vožnji, sploh če je bilo vroče. Mehanik mi je zamenjal vodno črpalko, ker je puščala (pod plastiko in se ne vidi - je treba pošlatati), termostat in pokrov hladilnika. Sedaj je kot nov. Koštalo je 80€. Se sploh ne mislim zezat okrog tega; je preveč pomembno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 9. 2018 ob 7:17, Radetzky pravi:

imel isto tezavo najlazje je poskusiti to resitev da potegnes gumijasta gumba ven in sprici noter malo kontak spreja al pa wd40. pri meni je to reslo tezavo.

Pozdravljen!

Poiskal sem mehanika in našel avtoelektričarja Janeza, Sp. Gameljne 109, Šmartno pri Ljubljani. Naredil mi je super, v treh dneh, 50 €. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Update: Danes menjal hladilno tekočino, ščistil posodico, cevi in kiler. V prihodnjih dneh menjam še svečke (CR9EIA-9 Laser Iridium) :)

Aja uporabil sem eno hladilno tekočino in malo manj kot 2 deci destilirane vode. 

Cena svečk + hladilne tekočine = 34€ :)

IMG_20180925_184045.thumb.jpg.3ada72ad21c1d7373a2c81f960e50993.jpgIMG_20180925_182808.thumb.jpg.02c67da07d697ce5b50581f0469ee240.jpgIMG_20180925_182525.thumb.jpg.de7aaa3422fae63aa8bf82a17450a2d0.jpgIMG_20180925_182503.thumb.jpg.071e64f8821b04e66787e81bd659064c.jpgIMG_20180925_184122.thumb.jpg.3f762680a94282724d4b8feae2fd7ab8.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 7. 2018 ob 22:03, sebar pravi:

Končno zrihtana še ketna. Malo sem se jajcal da sm pogruntal ampak je šlo.

Koraki:

  1. Kupiš ketno, zobnike in orodje za razstavljanje in sestavljanje master linka
  2. Pripraviš delovno okolje in vse orodje
  3. Pobereš dol plastiko nad prednjim zobnikom in senzor za hitrost
  4. Ne moreš odšraufat tiste neumne matice
  5. Pokličeš kolega da stoji na zadnji bremzi in kupiš dodaten "breaker bar"
  6. Še vedno ne moreš odšraufat
  7. Pelješ k mehaniku, daš 30€ in je rešeno v pol ure

Sem pa namesto 46 dal zadaj 43 zobnik. Z veseljem zgubim malo moči da imam širše prestave. Testirat nisem še uspel preveč ampak po mestu deluje super. Nobene potrebe po šaltanju v 4-to pri 50 km/h. Na avtocesti je tudi zgledalo ok, do 130 km/h nisem imel pretiranega občutka da neki manjka. Bomo videli s časom. Posledica spremembe je sedaj točen prikaz hitrosti in netočno beleženje prevoženih kilometrov. Sedaj jih bom delal manj :D 

p.s. pa ne se takoj usajat zaradi svinjarije, včeri me je 3h pralo iz željave domov

 

Update: Po par tisoč kilometrih lahko rečem, da je 43 zadnji zobnik super. Prva prestava ni več prekratka, 50km/h se namesto v 4ti vozim v 3ji prestavi, na odprti cesti pa podoben občutek kot z 46 zobnikom. Mogoče malo manj šaltanja, ker so brzine malo širše in verjetno malo bolj ročko obračam, da ohranjam isti tempo :) 

  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čas je, da malo pogledam zračnost ventilof, pa kolko sem servisni manual tipal, bi to znal sam počekirat.

Samo z lističi pogledaš, če so v mejah in zapreš nazaj, je samo 8 ventilov skupaj :)

Prvo se za en bat pogledajo vsi štirje, nato za drugega.

Če pa odstopa pa pokličem, da prinese material.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Snecer said:

aha :) 

Snec, off topic, a si ti kufre s plastidipom barval? 

On 10/1/2018 at 5:39 PM, sebar said:

Update: Po par tisoč kilometrih lahko rečem, da je 43 zadnji zobnik super. Prva prestava ni več prekratka, 50km/h se namesto v 4ti vozim v 3ji prestavi, na odprti cesti pa podoben občutek kot z 46 zobnikom. Mogoče malo manj šaltanja, ker so brzine malo širše in verjetno malo bolj ročko obračam, da ohranjam isti tempo :) 

 

To si prenos podaljsal, ali si ga vrnil na stock razmerje? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kugelschreiber pravi:

Snec, off topic, a si ti kufre s plastidipom barval? 

 

To si prenos podaljsal, ali si ga vrnil na stock razmerje? 

ja, tri plasti :) še zdaj drži pa perem s cetom, vodo, gobo , je kar ewig očitno

tudi šipo sem potegnil od znotraj 2plastno črno za foro in je še zdaj za foro ok...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, Snecer said:

Čas je, da malo pogledam zračnost ventilof,

Glej, da bos cekiral pri "stone cold" motorju. Vsaj dve, tri ure prej naj se motor ne priziga. Ne zato, da se ne bi opekel, pac pa da bodo stebla ventilov, glava ter odmicne gredi (oz. cel odmicni mehanizem) na sobni temperaturi, ki je potrebna za pravilno preverjanje zracnosti. ;)

9 minutes ago, Rogerg said:

šipa zgleda smesno, da ne recem grdo :P

Sune pa vseeno. :jezik:

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Kugelschreiber pravi:

Snec, off topic, a si ti kufre s plastidipom barval? 

 

To si prenos podaljsal, ali si ga vrnil na stock razmerje? 

Podaljšal.
Stranski učinek te modifikacije je tudi to, da sedaj brzinomer kaže bolj točno in kilometrov med vožnjo registrira malo manj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Zok pravi:

Glej, da bos cekiral pri "stone cold" motorju. Vsaj dve, tri ure prej naj se motor ne priziga. Ne zato, da se ne bi opekel, pac pa da bodo stebla ventilov, glava ter odmicne gredi (oz. cel odmicni mehanizem) na sobni temperaturi, ki je potrebna za pravilno preverjanje zracnosti. ;)

Sune pa vseeno. :jezik:

Ja, je napisano, da mora biti cold :)

V bistvu treba snet dekl, da prideš do odmičnih in ventilov, na desni odviti dva čepa, da lahko gred zavrtiš v pravo pozicijo in nato prečekiraš z lističi. Prvo 4 ventile za en cilinder, potem 4 za drugega, zapišeš vrednosti in...

Če je v tolerancah zapreš nazaj, mogoče novo tesnilo pokrova pa malo silikona pa mir spet 42k km, al pa pokličeš majstra, da prinese "material" in orodje (za zmerit "podložke", original nimajo oznak debeline).

 

ak1.jpg

ak2.jpg

pred 9 urami, Rogerg pravi:

šipa zgleda smesno, da ne recem grdo :P

a še vedno lepše kot štrleči cilindri

kakšno lepoto pa imaš ti montirano?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!