Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

prav nobenih tezav ni... vzames rorcange ga mal zmeckas in odvijes... zategnes ga pa samo z roko....  je pa pas fajn imet ja

Objavljeno
pred eno uro, Rogerg pravi:

prav nobenih tezav ni... vzames rorcange ga mal zmeckas in odvijes... zategnes ga pa samo z roko....  je pa pas fajn imet ja

točno tako, če zapika lepo odtegneš z "rorcangami", je ravno dovolj prostora

da se to v bodoče prepreči je fajn tesnilo dobro naoljit

-----------

primer, kako se ne dela :) a je na koncu le odvil

 

 

pred 6 urami, sebar pravi:

Napredujem s plani za prvi domači servis versača :cool:

Imam: 

  • Filter za olje
  • Olje Motul 5100
  • Zračni filter

Od orodja za boljše opravljeno delo sem dokupil zadnje stojalo in moment ključ :) 

Bi se splačalo še svečke zamenjat (nimam pojma če in kdaj so bile nazadnje menjane)? Na eurotonu so 15€/komad (link)

IMG_20180405_193241.jpg

če boš menjal zračni filter, itak da boš tudi svečke... ključ (nastavek) za odvit je pod sedežem v orodju (moral bi biti :) 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Rogerg pravi:

prav nobenih tezav ni... vzames rorcange ga mal zmeckas in odvijes... zategnes ga pa samo z roko....  je pa pas fajn imet ja

Če nimaš "rorcang" pa skozenj zabiješ izvijač in odviješ...

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno

tako kot je ta v videu delal da je nabijal s kladvom sraufncigr  v filter in eno uro s tistimi mejhnimi papagajkami neki žveču   jst na mojem versotu ziher ne bi delu... gre že , sam ...  tak bols da pelje enemu kolegu ki ima mal vecje klešče in gre šala mala..    se pa že na daleč vidi da je dec bl lesen kot ne..

 

 

Objavljeno

Ta pas baje stane 5e v bauhausu.. pa imas odvito v 15 sekundah. Nevem zakaj bi se mucil na kateri drugi nacin..

Al pa kups motor k ma oljni filter kot vlozek :P 

Objavljeno
Ob 30. 3. 2018 ob 12:22, Snecer pravi:

Poštnina je 9,90 EUR.

Plačaš paypal.

VX(2) je bla original gor, ZVMX je pa močnejša. Ker versać ketne papca, sem vzel močnejšo, plus zaradi barve.

Ko klikneš na izbrano ketno v komentar napišeš.

15/46/114 (OEM), Offener Kette mit Nietschloss. Farbe= (izberi :) , če je barva na voljo seveda).

Torej razčlenjena s členkom za "zanetat"...

Če hočeš drugačen prenos, izbereš druge številke.

 

 

 

 

 

Živjo Snecer!

Malo brskam po temi in sem našel, da si napisal, da Versys verige papca...

Bil sem na servisu  in moja veriga pri 38000 je le malenkost pretegnjena, skoraj neopazno (zasluga scott oilerja).

Po pogovoru s serviserjem, verige ni potrebno menjat (prodaja in servis Trgomoto Krško).

Maš res tolk problemov z verigo, koliko si jih že zamenjal?

Lep pozdrav!

Objavljeno

prvo sem menjal nekje pri 24-27 po spominu, bila je neenakomerno raztegnjena, ne pa pretegnjena, menjava ni bila "potrebna" po knjigi, samo 1x se je napenjala

ampak to ni to

drugo sem pa menjal nekje pri 37, ko sem namestil oiler, dal močnejšo in menjal barvo :) ni bilo potrebe po menjavi

--------------------

daj motor na zadnji štender in vrti zadnje kolo ter probavaj ketno kak je našpanana, boš hitro videl, kako je neenakomerno raztegnjena, motor pa tudi "cuka" pri nizkih obratih

skratka sam jo poglej, pusti mehanika

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, Snecer pravi:

prvo sem menjal nekje pri 24-27 po spominu, bila je neenakomerno raztegnjena, ne pa pretegnjena, menjava ni bila "potrebna" po knjigi, samo 1x se je napenjala

ampak to ni to

drugo sem pa menjal nekje pri 37, ko sem namestil oiler, dal močnejšo in menjal barvo :) ni bilo potrebe po menjavi

--------------------

daj motor na zadnji štender in vrti zadnje kolo ter probavaj ketno kak je našpanana, boš hitro videl, kako je neenakomerno raztegnjena, motor pa tudi "cuka" pri nizkih obratih

skratka sam jo poglej, pusti mehanika

Ravno to je mehanik naredil in mi pokazal kje je neenakomerno raztegnjena in je rekel, če me ne moti cukanje pri nizkih obratih, lahko komot vozim še kar nekaj časa. Mene ne moti in ker sem finančno bolj pri tleh, bo še nekaj časa ok.

Koliko si jih pa že obrnil?

Moj jih ima pri 11ih 38kkm...

Ali ni časa ali pa problemi s križem.

Btw, koliko olja mu daš ob menjavi, s filtrom vred?

Meni se zdi 2 litra nekam malo po stekelcu...

Popravljeno . Popravil rookie007
Objavljeno
pred 1 minuto, rookie007 pravi:

Ravno to je mehanik naredil in mi pokazal kje je neenakomerno raztegnjena in je rekel, če me ne moti cukanje pri nizkih obratih, lahko komot vozim še kar nekaj časa. Mene ne moti in ker sem finančno bolj pri tleh, bo še nekaj časa ok.

Koliko si jih pa že obrnil?

Moj jih ima pri 11ih 38kkm...

Ali ni časa ali pa problemi s križem.

no, o tem govorim, mene to moti, ker nimam stila vožnje gas/bremza :)

----------

DSC_0022.JPG.236437718667f1bb31e52978fc97f15a.thumb.JPG.500a14a6080a6b00ba0d54d6b4e7a547.JPG

od sezone 2013 dalje, torej cirka 9 čukof na leto, s tem da lani je naneslo precej manj...

počasi proti 100ke, še 5let+ :) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala enako, gas/bremza stil ni niti moj, zadnje ploščice so še prve, kot nove, sprednje sem pa menjal preventivno in sem stare spravil, ker jih je še 80%...

Glede olja?

Objavljeno
pred 1 minuto, rookie007 pravi:

Hvala enako, gas/bremza stil ni niti moj, zadnje ploščice so še prve, kot nove, sprednje sem pa menjal preventivno in sem stare spravil, ker jih je še 80%...

Glede olja?

enako ti lahko potrdim glede ploščic, lani sem jih zamenjal (spredaj, zadaj) zaradi "šminke" (rdeče brembo), original imajo mesa za po preračunu 250.000km

kaj glede olja? zdaj sipam motul 5100, je menjalnik mehkejši kot s sintetiko, menjavam 1x na leto (po izteku garancije sam)

pije ga itak ne (olja)

Objavljeno

glih 2 litra ga gre not, sm menju tedn nazaj.... kao 1.9  ma men je to premal blo, sm dau u vaservago motor in je nivo tocno na sredini okncka lepo....

Objavljeno

Mal nazaj sem ti napisal, koliko ga nalivaš pri menjavi, s filtrom vred.

Meni se zdi, vsaj na stekelcu, 2 litra nekam malo...

Objavljeno
pred 5 minutami, rookie007 pravi:

Mal nazaj sem ti napisal, koliko ga nalivaš pri menjavi, s filtrom vred.

Meni se zdi, vsaj na stekelcu, 2 litra nekam malo...

okoli 2 litra nalivam, po okencu merim na obeh stojalih, odvisno kolk mi ga ven steče oz not ostane (2,4l gre olja not sicer)

dolivam bližje gornji črtici, ker olje hladi tudi alternator na drugi strani

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

okoli 2 litra nalivam, po okencu merim na obeh stojalih, odvisno kolk mi ga ven steče oz not ostane (2,4l gre olja not sicer)

dolivam bližje gornji črtici, ker olje hladi tudi alternator na drugi strani

Ravno zaradi tega sem v dvomih, je že res, da ga ne do konca izsušimo s cedenjem po kapljicah in nagibanjem na koncu, ampak, po moje bi bilo kar ok še kak deci in pol več kot 2 litra nalit, kaj praviš?

Sam sem namreč že menjal stator, mislim, da pri 22kkm?

Po moje, ker se je prejšnji lastnik držal cca 1,9 litra in ni primerno hladklo statorja.

Objavljeno

mk1 je imel večjo možnost okvare statorja, a razlogi so lahko različni, aku, regler, korozija pa gre navitje...

ni težav, če da 2l+, pač glede na okence gledaš, jaz dajem 2l+

Objavljeno

verso s pravimi gumami gre povsod  ,par fotk od enga  ki ga ne špara spljoh...

IMG_20180512_103809.png

IMG_20180512_103220.png

IMG_20180512_103129.png

IMG_20180512_104236.png

IMG_20180512_104348.png

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo, servis opravljen. Versače ima nove svečke, olje, zračni in oljni filter. Noben bavbav. Vse skupi je blo dve uri dela s tem, da sem prvič razdiral karkoli na motorju in sm mogu malo pogruntat kako tank dol pobrat :P

Se komu sanja zakaj so svečke take barve? Sploh sem bil presenečen, ker nista enaki. Tista bolj bela je z levega cilindra.  

Naslednji mesec še nova ketna + zobniki :) 

 IMG_20180521_200013.thumb.jpg.083bc5599b9fc391f3477eeff239e9da.jpg

IMG_20180521_200144.thumb.jpg.037c87553722a2f6335f4cab582841d7.jpg

IMG_20180521_200206.thumb.jpg.efc4507000e395cf5fd538f83304b049.jpg

Objavljeno
pred 10 minutami, Snecer pravi:

ena je kitajski ponaredek NGK :) 

sploh ne rab svečk .. sune vseeno :huh:

Objavljeno

Aja, pozabu napisat! Nevem če so krive svečke al filter al obojno. Iz (pre)nizkih obratov, recimo med 3-4k povleče z manj vibracijami. Če se pozna tud na višjih obratih težko rečem. Tam zna bit že placebo v efektu :D 

Objavljeno
pred 5 minutami, sebar pravi:

Aja, pozabu napisat! Nevem če so krive svečke al filter al obojno. Iz (pre)nizkih obratov, recimo med 3-4k povleče z manj vibracijami. Če se pozna tud na višjih obratih težko rečem. Tam zna bit že placebo v efektu :D 

svečka in filter

ko boš ketno. menjal boš videl kako gladko teče... 

Objavljeno

Zanima me ali je kdo na prejšnji model versys 1000 zmontiral gps, ali je kak konektor namenjen temu?

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Še en apdejt. Pred cca dvemi tedni sem neroda zvrnu motor iz stopnice na asvalt. na motorju razen zvite balance in minorne praske nč. Ker mi glihanje ni šlo sm naroču novo balanco :D Par cm širša in en cm višja, ni neke drastične razlike.

Step 1: stara balanca. na sliki se ne vidi ampak v praksi je blo pa kukr da se cel čas v levi ovinek voziš

IMG_6535.thumb.JPG.f68c9d6e37a1bf45d800e7bf6d256f8c.JPG

Step 2: Balanca dol -> žalosten versače

IMG_6538.thumb.JPG.afaf2633f4dbfdd49997877549565509.JPG

IMG_6537.thumb.JPG.d32a661bec7e518eb0a18c7a787e3c37.JPG

Step 3: primerjava

IMG_6536.thumb.JPG.a96eb8c34911676ccd40c27984c1ffcf.JPG

Step 4: happy versače :D 

IMG_6541.thumb.JPG.f53a03ec1ca2578cc377d68be36f183a.JPGIMG_6540.thumb.JPG.a2b0b95c308d511051a774a0b0213f4a.JPG

IMG_6542.thumb.JPG.6466a6fbb477947c0d34e03f73e28c62.JPG

 

Objavljeno

Živjo družba,

Kakšne imate kaj izkušnje z višjimi/potovalnimi vizirji? Torej za letnik 2011, 650 bi potreboval nekaj malo višjega... Ker trenutno veter še kar tuli okoli čelade :/

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!